Geldt dat ook voor de FP?quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:38 schreef Meki het volgende:
ik ben boos
Ik ga een dag staken
dat betekent 24 uur geen nieuws en geen reacties van mij.
en dan mogen jullie de propoganda gaan lezen van de overheid end e waarheid zullen jullie dan niet lezen
![]()
![]()
BNR gaan we niet verwijderen. Een klikbare bron is wel het minste wat we kunnen doen om te laten zien dat het nieuws objectief is. Nu staan beide bronnen erbij.quote:Op woensdag 14 november 2007 09:52 schreef Loedertje het volgende:
Database met vrijwilligers die zich mogelijk hebbenmisdragen
Paddy, het ANP is een bron, zou je de toevoeging van BNR aub willen verwijderen? Er was niets mis met de OP.
En als julie toch bezig zijn, mogen Moussie en Paddy samen NWS gaan modden?quote:Op woensdag 14 november 2007 15:43 schreef Elfletterig het volgende:
In het topic Iran: broer maakt zus zwanger, zus opgehangen
zijn enkele users tegen elkaar aan het schelden. Kunnen die posts worden verwijderd?
Verzoek loopt... eerst nog bij de [SHO]-mods.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:28 schreef Loedertje het volgende:
Kan 1 van jullie 4 'Daphne mepte met een glas' mergen met dat Daphne-topic is Show?
Schrijft alvast op..... Moussie potentieel kandidaat (goedgekeurd door L.).quote:Op woensdag 14 november 2007 19:22 schreef Loedertje het volgende:
En als julie toch bezig zijn, mogen Moussie en Paddy samen NWS gaan modden?
Lijkt mij énig.
Moeilijk gedoe met dat mergen, gewoon op slot met een verwijzing naar SHO, dat zorgt ervoor dat je vaste NWS gangers niet opeens een topic niet meer zien maar een linkje krijgen aar een hoek waar ze misschien nooit komenquote:Op woensdag 14 november 2007 19:59 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Verzoek loopt... eerst nog bij de [SHO]-mods.
Er was al een vraag om een merge [NWS-FB]... dan kan ik niet meer sluiten.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Moeilijk gedoe met dat mergen, gewoon op slot met een verwijzing naar SHO, dat zorgt ervoor dat je vaste NWS gangers niet opeens een topic niet meer zien maar een linkje krijgen aar een hoek waar ze misschien nooit komen
Rom nie? Kan makkelijk johquote:Op woensdag 14 november 2007 20:50 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Er was al een vraag om een merge [NWS-FB]... dan kan ik niet meer sluiten.
Maak er een lang weekend van Meki, hoe's't met je mekishop trouwens?quote:Op woensdag 14 november 2007 20:59 schreef Meki het volgende:
Ik ben nog steeds boos
Ik ga zaterdag nog erbij staken
Alle 90+?quote:Op woensdag 14 november 2007 21:02 schreef Meki het volgende:
En vrijdag komt er ook erbij
totdat ik excuces krijg van Paddy en alle Mods erbij
Meki Shop is verder als Meki Holding die staat nu in de vrieskast helaasquote:Op woensdag 14 november 2007 21:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Maak er een lang weekend van Meki, hoe's't met je mekishop trouwens?
Jah alle 90 want ze zijn allemaal verantwoordelijk want ze luisteren niet wat ik zegquote:
Hoe komt dat?quote:Op woensdag 14 november 2007 21:17 schreef Meki het volgende:
[..]
Meki Shop is verder als Meki Holding die staat nu in de vrieskast helaas
maar gaat zo snel mogelijk beginnen
Paddy kennende zullen die excuses wel eens heel lang uit kunnen blijven.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:02 schreef Meki het volgende:
En vrijdag komt er ook erbij
totdat ik excuces krijg van Paddy en alle Mods erbij
quote:Ik hou ook van jou
Ben bezig nu met een Taxi-ondernemingquote:
Jah zolang geen excuces vind ik Paddy niet meer aardig. en zal me staking steeds feller worden.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:21 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Paddy kennende zullen die excuses wel eens heel lang uit kunnen blijven.
Ze zit trouwens naast me, en ze heeft een boodschap voor je:
[..]
Ook nu moet jij je excuses aanbieden anders ga ik ook op de FP stakenquote:
Doe effe normaal Meki, het is hartstikke leuk om zo te doen en iedereen te zien happen maar het kost veel te veel werk en tijd, tijd die jij beter kan besteden aan het maken van filmpjes en ontwikkelen van meki holding en tijd die de mods beter kunnen besteden aan het beoordelen van reacties van anderen. Ze zijn veel meer tijd aan jou kwijt dan zou moeten man.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:37 schreef Meki het volgende:
[..]
Jah zolang geen excuces vind ik Paddy niet meer aardig. en zal me staking steeds feller worden.
Als ze niet aan mijn eisen voldoet komen er steeds meer eisen erbij waar niemand blij wordt.
een van is dat Fok 1 week op zwart moet gaan ...
Die week op zwart in stukjes? Ik had een vooruitziende blik ...dus die wens is al vervuld...Gemerkt?quote:Op woensdag 14 november 2007 21:37 schreef Meki het volgende:
[..]
Jah zolang geen excuces vind ik Paddy niet meer aardig. en zal me staking steeds feller worden.
Als ze niet aan mijn eisen voldoet komen er steeds meer eisen erbij waar niemand blij wordt.
een van is dat Fok 1 week op zwart moet gaan ...
Kijk Meki, hier heb je weer zo'n persoon die hapt.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:53 schreef Petre het volgende:
[..]
Die week op zwart in stukjes? Ik had een vooruitziende blik ...dus die wens is al vervuld...Gemerkt?
Wat zijn we toch goed voor je...we willigen je wensen al in voordat je er naar vraagt.
Dat was ik niet, dat was paddy!quote:Op woensdag 14 november 2007 21:57 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Kijk Meki, hier heb je weer zo'n persoon die hapt.
Ben jij familie van Meki?quote:
Je bent een beetje schizofreen aan het worden?quote:
quote:Op woensdag 14 november 2007 22:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je bent een beetje schizofreen aan het worden?
Make our day?quote:Op woensdag 14 november 2007 21:38 schreef Meki het volgende:
[..]
Ook nu moet jij je excuses aanbieden anders ga ik ook op de FP staken
We zitten hier in NWS...persoonlijk geflame dus maar in PM...De discussie heeft totaal geen waarde wanneer er niet meer meningen zijn....of wanneer meningen door denigrerende opmerkingen/schelden worden overschaduwd. Daar is NWS niet voor. Dat doen jullie maar op msn of IRC Niet in NWS.quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:31 schreef Elfletterig het volgende:
Waarom moet dit topic dicht?
PVV pleit in debat voor immigratiestop moslims
Er wordt pittig gediscussieerd, maar nergens beneden de gordel of met scheldtirades. Dit is een belangrijk, actueel onderwerp waarover gediscussieerd moet kunnen worden binnen NWS. Dit forum is toch bedoeld voor discussie?
Ik verwacht van moderators dat ze de discussie CORRIGEREN daar waar nodig en dat ze mensen aanspreken wanneer ze te ver gaan. Maar dat is wat anders dan de discussie om zeep helpen door het topic te sluiten. Dat is NIIET in het belang van de users op dit NWS-forum.
Het is inmiddels openquote:Op vrijdag 16 november 2007 10:37 schreef Elfletterig het volgende:
Er werden inderdaad wat denigrerende opmerkingen gemaakt, maar "schelden" is een groot woord. Verder zat er nog wel degelijk discussiewaarde in. Mijn laatste bericht vóór de sluiting van het topic zit vol met inhoudelijke punten.
Je bent het toch hopelijk wel met me eens dat een dergelijk onderwerp bediscussieerd moet kunnen worden op FOK?
Lees even de rest na mijn edit. Ik sta redelijk bekend niemand de mond te willen snoeren. En ja, je posts bevatten OOK een mening, maar OOK offtopic geneuzel en getroll tegen medeusers. Niet in NWS...gaat desnoods de hele post (dus ook het normale discussiegedeelte) gewist worden Zonde van het typewerk.quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:37 schreef Elfletterig het volgende:
Er werden inderdaad wat denigrerende opmerkingen gemaakt, maar "schelden" is een groot woord. Verder zat er nog wel degelijk discussiewaarde in. Mijn laatste bericht vóór de sluiting van het topic zit vol met inhoudelijke punten.
Je bent het toch hopelijk wel met me eens dat een dergelijk onderwerp bediscussieerd moet kunnen worden op FOK?
Uhmm... maar zou je me dan kunnen zeggen WAAR die edits staan? (eventueel via PM). Want ik weet op dit moment niet echt wat ik fout heb gedaan, zeg maar (op 1 voorbeeld na) dus is het nogal lastig om daar op te letten.quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:00 schreef paddy het volgende:
Die edits van jou stonden volgens mij in een ander topic. Ik zal deze bij je persoonlijke note zetten, zodat ook de rest van de mods weten dat je er op zult letten. Veel plezier met discussiëren![]()
Heden...moet ik echt zoeken, want je bent niet de enige die lekker bezig was..vandaag. Heb ook niet alles gemeld. Zal er een paar zoeken..Het waren vaak opmerkingen als...je bent echt dom hè? En meer van dat soort opmerkingen. Moet ik je eerst weer gaan stalkenquote:Op vrijdag 16 november 2007 11:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Uhmm... maar zou je me dan kunnen zeggen WAAR die edits staan? (eventueel via PM). Want ik weet op dit moment niet echt wat ik fout heb gedaan, zeg maar (op 1 voorbeeld na) dus is het nogal lastig om daar op te letten.
Als het gaat om kreten als 'je bent dom' hoef je niet speciaal te gaan zoeken. Dat heb ik inmiddels wel meekregen. Ik dacht alleen dat je verschillende posts van mij hebt ge-edit, terwijl ik er maar 1 heb kunnen ontdekken. Als je inderdaad meerdere edits hebt gemaakt, wil ik graag weten waar, want ik zie ze zelf namelijk niet (DAT is het punt)...quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:40 schreef paddy het volgende:
Heden...moet ik echt zoeken, want je bent niet de enige die lekker bezig was..vandaag. Heb ook niet alles gemeld. Zal er een paar zoeken..Het waren vaak opmerkingen als...je bent echt dom hè? En meer van dat soort opmerkingen. Moet ik je eerst weer gaan stalkenIk ga ze niet allemaal opzoeken, maar zal er snel even twee voor je zoeken
Heb je het over deze? Marokkaanse jeugd wijzen Nederlander terecht terechtquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:19 schreef Loedertje het volgende:
Waarom mag er geen positief NWS voorzien van DE BRON thread open blijven in NWS?
NWS met een bron van een stukje tekst mag wel en feitelijk bewijs van NWS mag niet
Als het incident met niet Nederlandse op straat plassende man op de voorpagina van de Telegraaf had gestaan dan mocht ik er wel een topic over openen?
Ten eerste nieuws in NWS wordt niet gecategoriseerd in positief / negatief nieuws, en al helemaal niet gediscrimineerd. Maar daarentegen staat wel dat op youtube 100den dan wel duizenden maatschappelijke bewuste video's staan. Een simpele linkdump, met totaal geen waarde hoort niet in NWS thuis.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:19 schreef Loedertje het volgende:
Waarom mag er geen positief NWS voorzien van DE BRON thread open blijven in NWS?
NWS met een bron van een stukje tekst mag wel en feitelijk bewijs van NWS mag niet
Als het incident met niet Nederlandse op straat plassende man op de voorpagina van de Telegraaf had gestaan dan mocht ik er wel een topic over openen?
Dank je welquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:08 schreef Triggershot het volgende:
Een simpele linkdump, met totaal geen waarde hoort niet in NWS thuis.
Duidelijkquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:45 schreef Drugshond het volgende:
idd...
En kunnen we alles wat er digitaal te zien is (en dat is een hele boel) wel tot nieuws verheffen.
Pberends, nieuwsposts en spam.quote:Op zondag 18 november 2007 12:31 schreef Loedertje het volgende:
Antwoord: Pberends, nieuwsposts en spam.
Helaas.
De mods van NWS hebben je niet terug naar feedback gelinkt. Dat was een medeuser. Bovendien heb je er zelf gepost, dus je weet van het bestaan van het topic af. Daar naar terug linken heeft dan ook niet echt nut.quote:Op zondag 18 november 2007 12:39 schreef simmu het volgende:
[..]
Pberends, nieuwsposts en spam.
kastje --> muur.
hier word ik naar dat topic verwezen, en in dat topic naar hier.
heul grappig..........
Je snapt er werkelijk de ballen van he. Je hebt geen idee hoeveel moeite er in FP-berichten zitten. Als je je er aan irriteert scroll je er maar overheen. Ik zou werkelijk niet weten waarom het iemand zou kunnen irriteren. Deze mensen maken zich werkelijk druk om helemaal niets. Op fora worden om de haverklap voor sommige users irritante dingen gepost, echt, who gives a flying fuck?quote:Op zondag 18 november 2007 11:51 schreef simmu het volgende:
ik wil toch graag even klagen. het is erg leuk dat de FP nu ook aan serieus economisch nieuws doet, maar moet elk bericht nu echt hier: De dag dat de dollar viel #13: Nieuwe Dollars. dan nog eens extra gepost worden door degene die het FP bericht verzorgt? het is vreselijk irritant, draagt *niets* bij aan discussie, en 9 van de 10 keer is het ook nog eens oud nieuws wat al gepost was! neem dan iig de moeite om even te kijken of het al niet gepost was.
bijvoorbeeld dit weekend: al op zaterdagmiddag ontstaat er in het forumtopic een discussie over de libertydollar, en dan post pberends op zondag (als mosterd na de maaltijd) een link naar het FB bericht. totaal zinloos en kutirritant dus.
klacht: topicvervuiling!
vraag: kan daar wat aan gedaan worden?
Jouw gejank over een paar linkies die ik af en toe post is pas pure topicvervuiling. Je hebt een uiterst kort lontje.quote:Op zondag 18 november 2007 11:51 schreef simmu het volgende:
Vele users blijven graag up2date aan de hand van alle beschikbare informatie en bronnen, daarin zijn de users ook vrij om te lezen wat ze willen en om te plaatsen wat ze willen, zolang de relevantie maar niet gebrekkig is. Zo ook met jou, jij beslist zelf wat je wel en niet leest, om te filteren wat voor een user geschikt is om te lezen en wat niet lijkt me niet voor een mod weggelegd en al helemaal niet voor een random user.quote:Op zondag 18 november 2007 11:51 schreef simmu het volgende:
ik wil toch graag even klagen. het is erg leuk dat de FP nu ook aan serieus economisch nieuws doet, maar moet elk bericht nu echt hier: De dag dat de dollar viel #13: Nieuwe Dollars. dan nog eens extra gepost worden door degene die het FP bericht verzorgt? het is vreselijk irritant, draagt *niets* bij aan discussie, en 9 van de 10 keer is het ook nog eens oud nieuws wat al gepost was! neem dan iig de moeite om even te kijken of het al niet gepost was.
bijvoorbeeld dit weekend: al op zaterdagmiddag ontstaat er in het forumtopic een discussie over de libertydollar, en dan post pberends op zondag (als mosterd na de maaltijd) een link naar het FB bericht. totaal zinloos en kutirritant dus.
naja: dat is dus mijn punt hier: zolang de relevantie maar niet gebrekkig isquote:Op zondag 18 november 2007 14:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vele users blijven graag up2date aan de hand van alle beschikbare informatie en bronnen, daarin zijn de users ook vrij om te lezen wat ze willen en om te plaatsen wat ze willen, zolang de relevantie maar niet gebrekkig is. Zo ook met jou, jij beslist zelf wat je wel en niet leest, om te filteren wat voor een user geschikt is om te lezen en wat niet lijkt me niet voor een mod weggelegd en al helemaal niet voor een random user.
Klopt, in vele gevallen baseert een user zijn reactie op een TT/ OP zonder heel het topic doorgelezen te hebben, sterker nog, het is twijfelachtig of de meeste users wel de OP helemaal lezen, meest inhoudelijke users komen met een edit op een fout terug, als ze iets niet correct gelezen hebben, of iets dubbel is gelinkt etc, maar zelfs dan nog kan je niemand dwingen om de OP te lezen zoals je het zelf fatsoenlijk zou achten.quote:Op zondag 18 november 2007 15:20 schreef simmu het volgende:
[..]
naja: dat is dus mijn punt hier: zolang de relevantie maar niet gebrekkig is
een link naar een FB bericht over nieuws wat iemand anders al een dag eerder gepost heeft, is in mijn optiek dus gewoon niet relevant.
een NWS topic waarin 5 x naar hetzelfde nieuws gelinkt wordt is wat mij betreft net zo erg als 5 tvp's onder elkaar. net zo relevant. en die tvp's zijn ook irritant en irrelevant. en dat gescheld ga ik niet eens op in. daar heb ik een te kort lontje voor
Het is wel relevant voor het topic. Het is namelijk interessant om te zien hoe de Frontpage-users reageren op het bericht, en daar kan je dan vervolgens ook mee in discussie gaan en bijvoorbeeld jouw optiek laten zien aan de duizenden lezers op de FP. De FP wordt vele malen meer gelezen dan een slowchat-topic.quote:Op zondag 18 november 2007 15:20 schreef simmu het volgende:
[..]
naja: dat is dus mijn punt hier: zolang de relevantie maar niet gebrekkig is
een link naar een FB bericht over nieuws wat iemand anders al een dag eerder gepost heeft, is in mijn optiek dus gewoon niet relevant.
een NWS topic waarin 5 x naar hetzelfde nieuws gelinkt wordt is wat mij betreft net zo erg als 5 tvp's onder elkaar. net zo relevant. en die tvp's zijn ook irritant en irrelevant. en dat gescheld ga ik niet eens op in. daar heb ik een te kort lontje voor
nja, ik zit nu iig te overwegen om te kappen met het topic (en ja: ik post vaker nieuwsberichten, tijdje terug een toespraak van bernanke vertaald) vanwege de nietszeggende driedubbele linkdumps naar de FP en het daarop volgende gescheld als je beleefd (ja! ik blijf beleefd) vraagt of dat niet anders kan.quote:Op zondag 18 november 2007 15:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Klopt, in vele gevallen baseert een user zijn reactie op een TT/ OP zonder heel het topic doorgelezen te hebben, sterker nog, het is twijfelachtig of de meeste users wel de OP helemaal lezen, meest inhoudelijke users komen met een edit op een fout terug, als ze iets niet correct gelezen hebben, of iets dubbel is gelinkt etc, maar zelfs dan nog kan je niemand dwingen om de OP te lezen zoals je het zelf fatsoenlijk zou achten.
Als je voorwaarden en eisen zou stellen aan de manier waarop men reageert / wat men zegt dan heb je in mijn ogen een potentieel topic gedood, omdat creativiteit van users afnemen omdat ze zich aan wat verwachtingen moeten voldoen, zijn 2 primaire richtlijnen om te reageren in NWS: Inhoudelijk en fatsoenlijk.. daarbuiten vallende kleine ergernissen (let wel: onopzettelijke) moet je gewoon negeren.
Jammer, actieve en inhoudelijke users missen is altijd een zonde, voor welke subforum het ook gaat, maar je kunt niemand dwingen actief te blijven, wat het schelden betreft, de mods zijn er niet altijd, dus het kan weleens wat uitblijven dat een moderator ingrijpt, maar geen persoonlijke aanval van wie dan ook blijft ongemodereerd, al was het een FA die aan het schelden is.quote:Op zondag 18 november 2007 15:47 schreef simmu het volgende:
[..]
nja, ik zit nu iig te overwegen om te kappen met het topic (en ja: ik post vaker nieuwsberichten, tijdje terug een toespraak van bernanke vertaald) vanwege de nietszeggende driedubbele linkdumps naar de FP en het daarop volgende gescheld als je beleefd (ja! ik blijf beleefd) vraagt of dat niet anders kan.
het is aan het ontaarden in een scheldtopic waar ik geen zin in heb. er vind geen discussie meer plaats en er worden nauwelijks nieuwe relevante links geplaatst. niet leuk meer dus. doei. ga een ander uitschelden, veel plezier ermee. heel jammer, want het is tig delen lang erg leuk geweest.
Sexfoto's? Zo ziet de gemiddelde 12-jarige er uit in Amsterdam.quote:Op maandag 19 november 2007 12:48 schreef Meki het volgende:
Winnaar Idols gevaarlijkste plek ter wereld : USA
Meneertje zit te spammen met sex-foto´s
dat mag toch niet
Je wilt zeker dat ze een boerka aantrekt.quote:Op maandag 19 november 2007 12:57 schreef Meki het volgende:
Nee ze is 20 jaar
hoi meki!quote:Op maandag 19 november 2007 12:57 schreef Meki het volgende:
Nee ze is 20 jaar
Oei, oei, linke soep joh.quote:Op dinsdag 20 november 2007 03:20 schreef Lyrebird het volgende:
User Ryan3 meent een persoonlijke vete te ontdekken in het goed lopende topic Omroep onderzoekt hoe links ze is . Complottheorieen. Kan hier iets aan gedaan worden?
Mwah.... als het op de FP staat mag het natuurlijk ook in [NWS].quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:40 schreef TNA het volgende:
Vliegtuig op de snelweg! Nee, toch niet!
Mag een slotje op, is al op de FP voorbij gekomen, niet gezien
Hehe, okido, thanksquote:Op dinsdag 20 november 2007 15:33 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mwah.... als het op de FP staat mag het natuurlijk ook in [NWS].
En voor dergelijk soort luchtige topics geef ik graag groen licht.
Uw nederige polemist.quote:Op woensdag 21 november 2007 20:44 schreef paddy het volgende:
De post is gewist. Dit is niet gewenst Dank voor het melden.
Heb ik (twee keer) gedaan, maar dan gaatie gillen in FB dat ik hem bedreig, antwoord krijg je niet.quote:Op donderdag 22 november 2007 01:35 schreef ArchEnemy het volgende:
-hetzelfde-
Dan mag je wel even weer in het topic kijken .. o.a. door een kloon.quote:Op donderdag 22 november 2007 08:56 schreef paddy het volgende:
Gaan jullie lekker?
Dat ik er gemod heb, wil niet zeggen dat ik het met de mening van ArchEnemy of Super7fighter in dat topic eens ben. Dat dit even duidelijk is.
En ik maskeer niemand. Ga eens een bokring huren met z'n tweetjes en vecht het daar uit. Ik mod omdat ik die post geen toevoeging vind en nergens aangegeven is dat die post de waarheid zou kunnen zijn. En dat ik exact hetzelfde gedoe op de FP heb meegemaakt. Maar dat zegt niets over mijn mening.
Zoals ik al menig maal aangegeven heb,...gebash of getroll is niet welkom in NWS.
Niet elke Nederlander is overkomen, wat jij hebt moeten doorstaan. Jij werd naar eigen zeggen achtervolgd, gepest en achternagezeten door een groepje Marokkaanse hangjongeren. Je haatdragende reacties moet je ook vanuit die gebeurtenis redeneren. Jij moest je frustraties kwijt, maar een confrontatie met de daders kon jij niet aan. Niet mentaal en al helemaal niet fysiek. Daarom rest jij niks anders dan anoniem op internet de families van onschuldige Marokkanen te bedreigen met de dood.quote:Op donderdag 22 november 2007 20:45 schreef ArchEnemy het volgende:
....en er hangt weer een jihad aan m'n reet...
'Nederland steeds banger voor moslims'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |