abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54642907
Kamer valt over 'discriminerend' verzoek PVV
quote:
DEN HAAG - De Tweede Kamerfracties zijn donderdagavond massaal gevallen over een "discriminerend" voorstel van de PVV.

De partij van Geert Wilders pleitte tijdens een belangrijk debat voor een immigratiestop van moslims. De overige partijen weigerden op verontwaardigde toon de motie te behandelen.

SP-Kamerlid Jan de Wit sprak van een discriminerend verzoek en gaf de voorzet tot een Kamerbrede afwijzing. De PvdA noemde het voorstel een schande en volgens GroenLinks hoort dit soort gedrag niet thuis in een rechtsstaat.

De PVV stelde in de motie dat het behoud van de Nederlandse identiteit en kernwaarden onder grote druk staan "door de voortgaande immigratie van moslims die onze waarden vaak niet blijken te delen".

Tweede Kamerlid Sietse Fritsma reageerde verongelijkt op het besluit om zijn motie niet in behandeling te nemen. "Het belang van de Nederlandse samenleving wordt met dit gedrag ondermijnd", zei hij.

De PVV'er verweet zijn collega's in het parlement tevens dat het hem onmogelijk wordt gemaakt een standpunt uit te dragen.

Interruptiedebat

Rondom de indiening van het verzoek ontstond in de Kamer een interruptiedebat waarin Fritsma klem werd gezet. CDA-Kamerlid Sybrand van Haersma Buma vroeg of de motie impliceert dat de PVV een soort geloofstoets wil invoeren om moslimmigranten te kunnen afwijzen.

Toen Fritsma ontkennend antwoordde en zei dat de PVV immigratie uit moslimlanden wil voorkomen, werd hem voorgehouden wat dat betekent voor een christen uit Turkije die naar Nederland wil komen. Daarop zei Fritsma dat die persoon wel welkom zou zijn.
http://www.nu.nl/news/131(...)nd'_verzoek_PVV.html

Schandelijk en zeer triest dat iemand een monsterlijke terroristische groep een boycot afgekondigd tegen alle Moslims die zich in Nederland willen vestigen.

Wilders heeft een heilige oorlog tegen Moslims afgekondigd. en Nederland laat dit toe in haar scheinheilige democratie. Het zijn racisten en zijn monsters.

Oppakken die monsters en in de cel goien en de sleutel weggoien

[ Bericht 1% gewijzigd door paddy op 16-11-2007 09:16:26 (Kon net niet) ]
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  † In Memoriam † vrijdag 16 november 2007 @ 08:35:58 #2
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_54642968
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 08:32 schreef Meki het volgende:

"die onze waarden vaak niet blijken te delen".
Vrijheid van godsdienst hoort daar kennelijk niet bij van Wilberts.
quote:
Wilders heeft een heilige oorlog tegen Moslims afgekondigd.
Nou nou...
pi_54642986
Aan de andere kant is dit wel een staaltje zelfreinigend vermogen van onze volksvertegenwoordiging.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  vrijdag 16 november 2007 @ 08:37:41 #4
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_54642997
quote:

Kamer valt over 'discriminerend' verzoek PVV
[..]

http://www.nu.nl/news/131(...)nd'_verzoek_PVV.html

Schandelijk en zeer triest dat iemand een monsterlijke terroristische groep een boycot afgekondigd tegen alle Moslims die zich in Nederland willen vestigen.

Wilders heeft een heilige oorlog tegen Moslims afgekondigd. en Nederland laat dit toe in haar scheinheilige democratie. Het zijn racisten en zijn monsters net als Hitler en Mussolini,

Dit is niets nieuws.. sinds jaar-en-dag zijn er mensen in de politiek geweest die dit soort zaken beweerden.. neem Janmaat..

Maar... het doodzwijgen van dit soort zaken en zo verontwaardigt reageren lijkt mij niet echt de oplossing. Wilders en zijn PVV schakelen zichzelf uit op deze manier
pi_54643019
Ik zal me afvragen als Aboutaleb alle Joden wil deporteren naar het buitenland en Jodenstop zet in Nederland.

Iedereen was dan wakker ...... en Aboutaleb zou opgepakt worden wegens haat zetten en angst zaaien in Nederland

Hoe zullen jullie dan reageren ???
pi_54643063
Alleen bij belangrijke nieuws wil ik erbij blijven
pi_54643116
quote:
Wilders heeft een heilige oorlog tegen Moslims afgekondigd.
zijn de moslims niet al decennia bezig met een heilige oorlog tegen christelijke , het westen , in het kort iedereen die geen moslim is.

gij zult oogsten wat u zaait
pi_54643117
Zou een mooi begin zijn, jammer dat die linkse ratten dit direct tegenhouden omdat ze liever aan chocopikkies zuigen
pi_54643138
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 08:47 schreef tntkiller het volgende:

[..]

zijn de moslims niet al decennia bezig met een heilige oorlog tegen christelijke , het westen , in het kort iedereen die geen moslim is.

gij zult oogsten wat u zaait
Kom niet met onzin.. En helemaal niet uit het buitenland
Zo kunnen wij Israel en USA erbij halen. Blijf bij het onderwerp

Ik begrijp . je wilt het goedpraten

19-05-1969
-edit- voegt totaal niets toe aan een discussie

[ Bericht 4% gewijzigd door paddy op 16-11-2007 10:08:51 ]
pi_54643148
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 08:47 schreef Hydrogeny het volgende:
Zou een mooi begin zijn, jammer dat die linkse ratten dit direct tegenhouden omdat ze liever aan chocopikkies zuigen
Mooi en dan hoop ik dat een leider komt die alle Hydrogeny´s het land uitzet vanwege hun naam
  vrijdag 16 november 2007 @ 08:52:54 #11
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_54643173
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 08:49 schreef Meki het volgende:

[..]

Kom niet met onzin.. En helemaal niet uit het buitenland
Zo kunnen wij Israel en USA erbij halen. Blijf bij het onderwerp

Ik begrijp . je wilt het goedpraten

19-05-1969
40 jaar en nog zo uberdom
Meki, maak je niet zo druk. De democratie schakelt dit soort elementen vanzelf uit. Als de PVV zo door blijft gaan bereiken ze nooit wat.
Niet te veel aandacht schenken, lekker laten vertellen wat ze willen en af laten rekenen bij de volgende verkiezingen.

koester dat.. de democratie dan.
pi_54643182
Af en toe slaat Wilders wel door. Maar hij zal het wel meer doen om de linkse partijen te provoceren, die als de hond van Pavlov weer oh zo voorspelbaar reageren. Ik denk dat niemand zit te wachten om van Nederland een soort christelijk Saudi-Arabië te maken. Gelukkig hebben we nu Rita als fatsoenlijk rechts alternatief, laat Wilders maar als de SP vanaf de zijlijnen schreeuwen.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  vrijdag 16 november 2007 @ 08:57:27 #13
8372 Bastard
Persona non grata
pi_54643240
Het is Wilders in de oppositie.. natuurlijk hoor je van een oppositie partij belachelijke en niet haalbare voorstellen. Hoewel hij wel ergens een punt heeft, door al die immigranten verdwijnt onze Nederlanse identiteit, of beter gezegd, is het al verdwenen.
The truth was in here.
pi_54643280
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 08:50 schreef Meki het volgende:

[..]

Mooi en dan hoop ik dat een leider komt die alle Hydrogeny´s het land uitzet vanwege hun naam
En dat ze op jou dan maar een bom gooien die gekoppelt is aan mijn naam met solutio
pi_54643285
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 08:57 schreef Bastard het volgende:
Het is Wilders in de oppositie.. natuurlijk hoor je van een oppositie partij belachelijke en niet haalbare voorstellen. Hoewel hij wel ergens een punt heeft, door al die immigranten verdwijnt onze Nederlanse identiteit, of beter gezegd, is het al verdwenen.
De echte Nederlandse identiteit en mentaliteit van ondernemerschap, moed, doorzettingsvermogen, standvastigheid, etc. is na de Tweede Wereldoorlog al verdwenen toen de geitenwollensokken aan de macht kwamen. Toen we ons opeens moesten schamen voor ons land en verleden in plaats van er trots op te zijn.
  vrijdag 16 november 2007 @ 09:00:53 #16
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_54643287
quote:
Hadden ze dat maar bij jou gedaan zoveel jaar geleden.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_54643292
Klopt dat Wilders etc racisten zijn enzo. Maar wist jij dat Turken ook zo racistisch als de pest zijn? En hoe kijken Marokkanen naar de negers?
pi_54643309
Zijn moslims een ras trouwens? Anders is het geen racisme.
  vrijdag 16 november 2007 @ 09:06:35 #19
8372 Bastard
Persona non grata
pi_54643371
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 09:02 schreef Strolie75 het volgende:
Nee klopt, maar om nou te zeggen dat het om Marokkanen gaat
The truth was in here.
pi_54643439
TT gewijzigd
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_54643469
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 09:02 schreef Strolie75 het volgende:
Nee moslims zijn aanhangers van de islam. Je hebt Arabische moslims maar ook Aziatische (denk aan Indonesie).
En in Noord-Afrika heb je veel Berbers. Overigens kijken de Arabieren weer neer op de Berbers. Dus zoals ik al zei, ze zijn allemaal racistisch
pi_54643476
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 08:57 schreef Bastard het volgende:
door al die immigranten verdwijnt onze Nederlanse identiteit
Sinterklaas, naar mijn mening een van de belangrijkere onderdelen van die identiteit, wordt verdrongen door de Kerstman. Dat heeft verder niets met immigranten te maken maar veel meer met het feit dat Nederlanders in het algemeen helemaal geen waarde hechten aan hun eigen identiteit.

Het verdwijnen van de Nederlandse identiteit heeft helemaal niets te maken met immigranten. Het heeft alles te maken met het feit dat De Nederlander helemaal geen waarde hecht aan die identiteit en dus zonder enig probleem die identiteit laat varen als hij iets beters/leukers/anders tegen komt.
pi_54643545
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 09:06 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nee klopt, maar om nou te zeggen dat het om Marokkanen gaat
Dan zouden we eerder van respecteloosheid van Wilders moeten praten. Je weets.
pi_54643628
Ik heb precies hetzelfde met alle moslims, Meki. In de cel smijten en de sleutel weggooien. Vooral als m'n vriendin weer eens uitgemaakt wordt voor kankerhoer of als ik voor kankerhomo wordt uitgemaakt. Wel logisch op zich hoor, ik mag namelijk niet langs ze fietsen en dit is ook gewoon uitlokken.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_54643712
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 08:39 schreef Meki het volgende:
Ik zal me afvragen als Aboutaleb alle Joden wil deporteren naar het buitenland en Jodenstop zet in Nederland.

Iedereen was dan wakker ...... en Aboutaleb zou opgepakt worden wegens haat zetten en angst zaaien in Nederland

Hoe zullen jullie dan reageren ???
Als joden veel stelen, mensen bedreigen, vernielen ect. dan zou ik het een goed idee vinden. Maar ze doen het niet!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')