abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54601804
Er is weer nieuws vanuit het meest primitieve land ter wereld: Iran

In een artikel "gays should be hanged" (dat geneuzel kennen we inmiddels wel, helaas), wordt melding gemaakt van een vrouw die zwanger is gemaakt door haar broer. De vrouw is opgehangen, haar broer ging vrijuit.
quote:
Gays should be hanged, says Iranian minister
Homosexuals deserve to be executed or tortured and possibly both, an Iranian leader told British MPs during a private meeting at a peace conference, The Times has learnt. Mohsen Yahyavi is the highest-ranked politician to admit that Iran believes in the death penalty for homosexuality after a spate of reports that gay youths were being hanged.

President Ahmadinejad, questioned by students in New York two months ago about the executions, dodged the issue by suggesting that there were no gays in his country. Britain regularly challenges Iran about its gay hangings, stonings and executions of adulterers and perceived moral criminals, Foreign and Commonwealth Office (FCO) papers show.

The latest row involves a woman hanged this June in the town of Gorgan after becoming pregnant by her brother. He was absolved after expressing his remorse. Britain said that this demonstrated the unequal treatment of men and women in law and breached Iran’s pledge to restrict the death penalty to the most serious crimes. A series of reported executions of gays, including two underage boys whose public hanging was posted on the internet, has alarmed human rights campaigners.

The Pet Shop Boys dedicated Fundamental, their Grammy-nominated album, to Mahmoud Asqari and Ayad Marhouni, who were hanged in Justice Square in Mashhad in 2005. Graphic photographs of the execution of the youths, who were under 18 when arrested, were released by the Iranian Students News Agency. Gay rights groups in Britain, such as Outrage!, accuse Iran of cloaking executions for homosexuality with bogus charges for more serious crimes.

Under the Freedom of Information Act, the FCO released papers to The Times about the death penalty being used in Iran for homosexuality, adultery and sex outside marriage.

Minutes taken by an official describe a meeting between British and Iranian MPs at the Inter-Parliamentary Union, a peace body, in May. When the Britons raised the hangings of Asqari and Marhouni, the leader of the Iranian delegation, Mr Yahyavi, a member of his parliament’s energy committee, was unflinching. He “explained that according to Islam gays and lesbianism were not permitted”, the record states. “He said that if homosexual activity is in private there is no problem, but those in overt activity should be executed [he initially said tortured but changed it to executed]. He argued that homosexuality is against human nature and that humans are here to reproduce. Homosexuals do not reproduce.”

Nicole Pichet, a researcher who also took notes of the gathering, told The Times that the discussion began with British MPs discussing the underage gay hangings. Mr Yahyavi responded by saying homosexuality was to blame for a lot of diseases such as Aids. Ann Clwyd, the Labour MP and head of Britain’s delegation, said yesterday: “It is of great concern that these attitudes persist and we made it clear what we felt.” Iran, Mauritania, Saudi Arabia, Sudan, the United Arab Emirates, Yemen and Nigeria apply the death penalty for homosexuality, according to the International Lesbian and Gay Association.
Verder nog een lijstje:
quote:
Sharia’s victims
2005
— Homosexuals Farbod Mostaar and Ahmad Chooka sentenced to death. Iran said Chooka had kidnapped, knifed and raped a student
— A woman called Soghra was sentenced to stoning for adultery and being an accomplice to her husband’s murder
— Two men executed in public after being found guilty of a homosexual relationship. A newspaper said they were convicted of sodomy, rape and kidnapping
— Zhila Izadi, 13, sentenced to stoning after becoming pregnant with her brother’s child

2006
— Malek Ghorbany sentenced to stoning for adultery
— Leila Qomi sentenced to stoning for adultery and assisting a man who killed her husband. He received 100 lashes.

2007
— Jafar Kiana stoned for adultery. His female lover Mokarrameh Ebrahimi sentenced to the same fate
Source: Foreign and Commonwealth Office documents released under Freedom of Information Act
Bron: http://www.timesonline.co(...)t/article2859606.ece

Steniging, zweepslagen en de galg. Wanneer gaat de wereld eens stelling nemen tegen dit barbaarse, middeleeuwse land? Stelling: Het wordt hoog tijd dat we Iran binnenvallen....
pi_54601836
Zielige primitievelingen, als je ziet hoe ver die lui op alle fronten achter lopen
echt.. om je dood te lachen

Stelling: Het wordt hoog tijd dat we Iran binnenvallen....

Eensch, na Afghanistan / Irak kan Iran er ook nog wel bij.
pi_54601866
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_54601890
sick fucks,
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
pi_54601924
Terecht, had ze haar broer maar niet moeten verleiden.
pi_54601938
Een land platbombarderen omdat we andere normen en waarden hebben is niet primitief en barbaars?
God wat een stel stomme ezels lopen er toch rond op deze aardkloot.
  woensdag 14 november 2007 @ 15:10:22 #7
8369 speknek
Another day another slay
pi_54602006
pwnd .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_54602013
Alhoewel dit uiteraard walgelijk is van Iran, vind ik niet dat dit alleen genoeg reden is tot het binnenvallen van Iran. Als dat namelijk wel zo zou zijn moeten we consequent zijn en alle landen met dit soort praktijken aanvallen, zoals pakistan , SA, waarschijnlijk de hele moslimwereld. Daar hebben we simpelweg niet de resources en manschappen voor (en met we bedoel ik niet alleen nederland)
Wat ze wel zouden moeten doen, maar dat gebeurt ook niet vanwege de olievoorraden in voorgenoemde landen, is deze landen boycotten.
"Als het niet verzamelen van postzegels een hobby is, dan is atheisme een geloof"
"A computer is like airconditioning, as soon as you open Windows, it becomes useless!"
pi_54602024
==

[ Bericht 100% gewijzigd door paddy op 14-11-2007 22:54:57 ]
  woensdag 14 november 2007 @ 15:11:34 #10
105263 Litso
Interlectueel.
pi_54602039
Wat gaat binnenvallen oplossen dan?
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
  woensdag 14 november 2007 @ 15:12:41 #11
105263 Litso
Interlectueel.
pi_54602072
quote:
Op woensdag 14 november 2007 15:11 schreef devvertje het volgende:

--
Wow, jij hebt echt geen idee waarover je praat he?

[ Bericht 13% gewijzigd door paddy op 14-11-2007 22:55:36 ]
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
  woensdag 14 november 2007 @ 15:13:17 #12
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_54602086
===

[ Bericht 98% gewijzigd door paddy op 14-11-2007 22:58:55 ]
  woensdag 14 november 2007 @ 15:13:41 #13
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_54602095
quote:
Op woensdag 14 november 2007 15:07 schreef Thieske het volgende:
pi_54602132
==

[ Bericht 50% gewijzigd door paddy op 14-11-2007 23:00:04 ]
pi_54602156
quote:
Op woensdag 14 november 2007 15:07 schreef Thieske het volgende:
Stelletje domme lu****, als ze verkracht was geweest dan was ze alsnog opgehangen.......
zo primitief zijn die stakkers
pi_54602184
Treurig, maar in Afrika heb je nog menseneters. Die landen ook maar ff binnenvallen ?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 14 november 2007 @ 15:18:10 #17
8369 speknek
Another day another slay
pi_54602218
quote:
Op woensdag 14 november 2007 15:15 schreef devvertje het volgende:
Ik weet heel goed waar ik over praat, jij mag ook wel een gratiz fattah hoor
als je jaloers bent
wollah geef mij maar een hezbollah?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_54602230
quote:
Op woensdag 14 november 2007 15:17 schreef cultheld het volgende:
Treurig, maar in Afrika heb je nog menseneters. Die landen ook maar ff binnenvallen ?
nee maar menseneters moeten ze sowieso niet behandelen als mensen...
pi_54602237
quote:
Op woensdag 14 november 2007 15:08 schreef ShaoliN het volgende:
Een land platbombarderen omdat we andere normen en waarden hebben is niet primitief en barbaars?
God wat een stel stomme ezels lopen er toch rond op deze aardkloot.
Heb ik "platbombarderen" geschreven? Ik meen toch echt dat ik "binnenvallen" had neergezet. En ik heb die stelling geponeerd om de discussie op gang te helpen. Wat ik ermee bedoel is dat de huidige machthebbers moeten worden ontzet. Het land is feitelijk een dictatuur waarbinnen mensen op grove wijze worden onderdrukt. Aan die situatie een einde maken is ALTIJD beter dan de huidige situatie laten voortbestaan.
pi_54602260
Maak er een parkeerplaats van..
Forum admin jump: webicon maximum 100 kB, geen 500kB
pi_54602265
-edit-

[ Bericht 90% gewijzigd door paddy op 14-11-2007 22:51:17 ]
pi_54602268
De islam heeft Persie echt verneukt,
  woensdag 14 november 2007 @ 15:20:13 #23
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_54602274
quote:
Op woensdag 14 november 2007 15:18 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Heb ik "platbombarderen" geschreven? Ik meen toch echt dat ik "binnenvallen" had neergezet. En ik heb die stelling geponeerd om de discussie op gang te helpen. Wat ik ermee bedoel is dat de huidige machthebbers moeten worden ontzet. Het land is feitelijk een dictatuur waarbinnen mensen op grove wijze worden onderdrukt. Aan die situatie een einde maken is ALTIJD beter dan de huidige situatie laten voortbestaan.
En het huidige regime omver werpen zal zonder slag of stoot gaan, ofniet? Kijk maar naar Irak. Dat gaat ook allemaal vanzelfsprekend.
  woensdag 14 november 2007 @ 15:20:59 #24
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_54602297
quote:
Op woensdag 14 november 2007 15:18 schreef speknek het volgende:

[..]

wollah geef mij maar een hezbollah?
Wollah, ik ruil tegen 2 jihads.
pi_54602333
quote:
Op woensdag 14 november 2007 15:18 schreef Double-Helix het volgende:

[..]

nee maar menseneters moeten ze sowieso niet behandelen als mensen...
Je zusje bezwangeren is wel menselijk?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')