Je praat je mond voorbij jongen.quote:Op donderdag 22 november 2007 20:58 schreef Super7fighter het volgende:
Met die laatste handeling, namelijk doodsbedreigingen aan de familie van Mutant, heb je je persoonlijke vernedering die jij moest ondergaan door een groepje Marokkkanse reljongens weer stukken aannemelijker gemaakt dan het al was. Waarvoor bedankt.
Is voor mij verwarrend wie daar nou echt bezig mee isquote:Op donderdag 22 november 2007 21:22 schreef Dagonet het volgende:
Als ik er doorheen kan komen wil ik best de wijziging op WFL afronden, Trigger..
Check notes.quote:Op donderdag 22 november 2007 21:28 schreef Dagonet het volgende:
Shmoop begon vanochtend maar met de uitval denk ik dat ze er niet aan toegekomen is. Vandaar.
Nu weer terug naar Archenemy, ik ben benieuwd.
Dit is toch meer iets voor de FP geloof ik.quote:Op donderdag 22 november 2007 21:39 schreef Drugshond het volgende:
Topic blijft dicht overigens... speelkwartiertje is over.
Al wis je ze, dan nog zie ik ze gewoon hoor, dat boeit mij vrij weinig, valt me niet eens op.quote:Op donderdag 22 november 2007 21:37 schreef ArchEnemy het volgende:
[..]
...die ik altijd braaf heb laten staan..![]()
Ik zie dat er één al dicht is. Zal deze link even nalopen.quote:Op donderdag 22 november 2007 22:41 schreef SCH het volgende:
Pedomonster krijgt bescherming van overheid dubbel!
Ik vind het maar belachelijk.quote:Op donderdag 22 november 2007 21:39 schreef Drugshond het volgende:
Topic blijft dicht overigens... speelkwartiertje is over.
Half gare rel-topic met extrapolerende reakties alsof morgen de burgeroorlog uit gaat breken.quote:
De toelichting was niet nodig (toch bedankt). Ik heb helemaal niet de illusie, dat ik enige invloed op het besluit kan uitoefenen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:52 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Half gare rel-topic met extrapolerende reakties alsof morgen de burgeroorlog uit gaat breken.
En de toegevoegde discussiewaarde was ver te zoeken.
Eerder een wedstrijdje ver-pissen. Om een andere user(s) nog zuurder te krijgen.
Achter de schermen hadden we het al snel beklonken.... hier gaan we niet mee verder (het lang al lang van de rails af).
Achter aangevraagd. Bedankt voor het meldenquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:51 schreef Loedertje het volgende:
Mergeverzoek
Geen 1040 maar 960 uur!
Optreden politie vandaag bij leerlingen die protesteren
Paddy waarom deden jullie niet reageren toen ik die syrrus aandraagde paar dagen geleden, waarom Dagonet wel?quote:Op zaterdag 24 november 2007 02:36 schreef paddy het volgende:
[..]
Achter aangevraagd. Bedankt voor het melden
Een paar dagen geleden was ik ziek. overdag keek ik nog wel, maar kan me niets van een post van jou in feedback herinneren..Sorry, blijkbaar helemaal overheen gekekenquote:Op zaterdag 24 november 2007 02:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Paddy waarom deden jullie niet reageren toen ik die syrrus aandraagde paar dagen geleden, waarom Dagonet wel?
DH had mijn post weggehaald, die van Lyrebird (een onheuse klacht tegen mij) en de post van ene, nu gebande kloon (van een gebande, zo interpreteer ik), syrrus. Ik suggereerde diseredbard, maar dat hoeft uiteraard niet. Maar goed, blij dat Dagonet het rechtgezet heeft. Wat syrrus schreef wordt niet meer geaccepteerd door yvonne, ik neem aan ook buiten POL niet. No job of DH om een post van mij daarover weg te halen, volgens mij.quote:Op zaterdag 24 november 2007 03:13 schreef paddy het volgende:
[..]
Een paar dagen geleden was ik ziek. overdag keek ik nog wel, maar kan me niets van een post van jou in feedback herinneren..Sorry, blijkbaar helemaal overheen gekekenIs niet bewust gedaan hoor. Volgende keer gewoon je post nog maar eens quoten. 1000x excuses
[NWS-FB] Ook in "verdachte" jerrycanverpakking verkrijgbaar Was het die voor deze post? Ging er vanuit dat DH je al geholpen had daar.
Waarom niet allemaal? Waarom alles oogluikend toelaten, maar ineens als het om 'jouw volk' gaat overdreven correct de regels toepassen? Please!quote:Op zondag 25 november 2007 17:25 schreef Mutant01 het volgende:
Dank je, een aantal daarvan gaan ook dicht.
Omdat ik nu toevallig online ben, en je hem dus op het verkeerde tijdstip opende. Topics die al een aantal dagen oud zijn en dan nu sluiten is onzinnig. Helemaal als ze als zelf naar beneden zijn gegaan in de index. Of kan je op dit forum niet normaal doen, maar op bijv het SCF wel?quote:Op zondag 25 november 2007 17:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarom niet allemaal? Waarom alles oogluikend toelaten, maar ineens als het om 'jouw volk' gaat overdreven correct de regels toepassen? Please!
Dan heb je pech. En ja, het Skyscrapercity forum.quote:Op zondag 25 november 2007 17:31 schreef TC03 het volgende:
SCF?
Ik vind dat je gewoon niet zo moet zeuren over een topicwaardig iets.
Daar moderen ze niet zo overdreven.quote:Op zondag 25 november 2007 17:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan heb je pech. En ja, het Skyscrapercity forum.
Onee? Moet je maar eens pogen gek te doen. Je krijgt daar meteen een ban aan je reet.quote:
Iemand bannen omdat ie gek doet is niet overdreven modereren. Een topic sluiten terwijl dat soort topics sinds jaar en dag worden geopend wel.quote:Op zondag 25 november 2007 17:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Onee? Moet je maar eens pogen gek te doen. Je krijgt daar meteen een ban aan je reet.
Nou nee, helemaal niet als het in lijn is met de policy. Dat er andere topics zijn die over het hoofd worden gezien omdat er momenteel weinig tot geen moderators op NWS zitten, dat is een ander probleem. Maar topics zonder een discussie-insteek gaan wat mij betreft gewoon dicht.quote:Op zondag 25 november 2007 17:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
Iemand bannen omdat ie gek doet is niet overdreven modereren. Een topic sluiten terwijl dat soort topics sinds jaar en dag worden geopend wel.
Done.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:28 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Heb per ongeluk twee keer dezelfde post gemaakt in Wilders: The Movie dit topic
Dankjewelquote:
Tja, het zijn niet de meest fijne reacties. Maar imo moet dat in het kader van het precedent die iemand anders heeft geschept, kunnen.quote:
Zie FA-topic.quote:Op donderdag 29 november 2007 12:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tja, het zijn niet de meest fijne reacties. Maar imo moet dat in het kader van het precedent die iemand anders heeft geschept, kunnen.
Dus het is gerechtvaardigd wanneer wij hem een kutmarokkaan noemen?quote:Op donderdag 29 november 2007 12:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tja, het zijn niet de meest fijne reacties. Maar imo moet dat in het kader van het precedent die iemand anders heeft geschept, kunnen.
oh kom op echtquote:Op donderdag 29 november 2007 12:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Gewoon de TT van het nieuwsbericht genomen (zie ook de OP van dit topic), omdat een andere user terecht opmerkte dat deze TT onjuist/onvolledig was.quote:Op zaterdag 1 december 2007 12:43 schreef damian5700 het volgende:
Titel wijziging zonder notificatie. Waarom, omdat, vanwege?
Zie mijn reaktie in het topic. Het is zeg maar een denkkader die geschapen is.quote:Op maandag 3 december 2007 21:50 schreef Bluesdude het volgende:
Doekle Terpstra: "het kwaad moet worden gestopt" 2
Wat is de policy over publieke figuren foutief quoten in TT en OP ?
Je presenteert dan toch iets als nieuwsfeit, terwijl het niet gebeurd is.. ?
Niets mis met het weghalen van een post die ongetwijfeld voor meer gebagger gaat zorgen. En ik heb het vaker zien gebeuren, dus ben het liever voorquote:Op maandag 3 december 2007 17:24 schreef speknek het volgende:
Ik snap dat je geen offtopic discussies wil paddy, maar om nou voortdurend alle humoristische opmerkingen weg te gaan halen..
Aan u de eer dan he ^^. Ik denk dat je in het vervolg er wel even bij moeten zeggen waarom je 'm dicht doet, zeker als je deel aan de discussie neemt. Staat een beetje verdacht zoquote:Op woensdag 5 december 2007 20:19 schreef Triggershot het volgende:
Topiclimiet, na 300 posts gaat een topic automatisch op slot, om opgevolgd te worden door een nieuwe topic.
Is niet door mij dichtgedaan, gebeurt automatisch.quote:Op woensdag 5 december 2007 20:20 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Aan u de eer dan he ^^. Ik denk dat je in het vervolg er wel even bij moeten zeggen waarom je 'm dicht doet, zeker als je deel aan de discussie neemt. Staat een beetje verdacht zo
Dat kunnen wij simpele zielen niet zien, tenzij we gaan tellen natuurlijk, maar zo ver ben ik nog niet heenquote:Op woensdag 5 december 2007 20:24 schreef Triggershot het volgende:
Is niet door mij dichtgedaan, gebeurt automatisch.
De 7e pagina van de thread = automatisch slotje.quote:Op woensdag 5 december 2007 20:32 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dat kunnen wij simpele zielen niet zien, tenzij we gaan tellen natuurlijk, maar zo ver ben ik nog niet heen
Maar hij heeft gelijk zijn geen 300 posts meer?quote:Op woensdag 5 december 2007 20:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De 7e pagina van de thread = automatisch slotje.
Nee, volgens mij al een tijd niet meer.quote:Op woensdag 5 december 2007 20:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maar hij heeft gelijk zijn geen 300 posts meer?
Ik heb iets gemist?quote:Op woensdag 5 december 2007 20:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, volgens mij al een tijd niet meer.
Hij was dicht na 300 postings, maar ik heb achteraf nog postings liggen sweepen van een rel-user.quote:Op woensdag 5 december 2007 20:12 schreef DustPuppy het volgende:
Misschien is dit al een keer aangedragen maar ik vraag me af of iemand die zo'n actief deel uitmaakt van een discussie en duidelijk een bepaald standpunt inneemt, de macht moet hebben om een topic te sluiten, want ik kan hier nou niet echt uit halen waarom het dicht is:
Moslimcomite tegen belediging van de islam
Je mag iemand die zo reageert op bovenstaande OP...quote:De volledige tekst van de Bijbel en de Koran staat sinds donderdag in het Nederlands, Engels en Arabisch op één website
[...]
De site maakt gebruik van De Nieuwe Bijbelvertaling
[...]
De vertaling van de Koran in het Nederlands is van Fred Leemhuis.
[...]
Het Amerikaanse en het Egyptische Bijbelgenootschap leverden de vertaling van het heilige boek van de christenen in respectievelijk het Engels en het Arabisch.
De islamitische uitgeverij Tahrike Tarsile Our'an in New York stelde de door haar uitgegeven vertaling van de Koran in het Engels voor de website beschikbaar.
Er niet op ironische wijze op attent maken dat hij beter moet lezen, door te vragen wat hij met een Nederlandse vertaling moet als hij het toch niet kan lezen?quote:Op donderdag 6 december 2007 10:37 schreef Binnenlander het volgende:
Typisch Nederlands, wel een vertaling in het Engels en Arabisch, maar Nederlands ho maar hoor, daar doen wij niet aan van mijn belastinggeld.
Is het niet nutteloos in een discussie? Zie trouwens wel meer daar. Wanneer het nu om een "pietje Bell wint een prijsvraag ging". In dit soort topics wil ik graag dat persoonlijke gebash achterwege laten. Ja, we modereren wat strenger op persoonlijk denigreren of gebash. Dus gebash op medeusers. En ja, zie nog meer staan. Ik vind dit het topic er al helemaal niet voor om iemand de mond te snoeren. Ook al zal die opmerking totaal nergens op slaan volgens jou. Leg hem dan gewoon onderbouwend uit waarom hij nergens op slaat.quote:Op donderdag 6 december 2007 17:20 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Je mag iemand die zo reageert op bovenstaande OP...
[..]
Er niet op ironische wijze op attent maken dat hij beter moet lezen, door te vragen wat hij met een Nederlandse vertaling moet als hij het toch niet kan lezen?.
Is het niet wat overdreven dat te editten?
Nee. Het is zeker niet nutteloos mensen die aangeven aan de discussie deel te willen nemen door erin te posten, te wijzen op hun foutieve annames.quote:Op donderdag 6 december 2007 17:43 schreef paddy het volgende:
[..]
Is het niet nutteloos in een discussie?
quote:Zie trouwens wel meer daar. Wanneer het nu om een "pietje Bell wint een prijsvraag ging". In dit soort topics wil ik graag dat persoonlijke gebash achterwege laten. Ja, we modereren wat strenger op persoonlijk denigreren of gebash. Dus gebash op medeusers.
quote:En ja, zie nog meer staan. Ik vind dit het topic er al helemaal niet voor om iemand de mond te snoeren.
De hele meerwaarde van het forum ten opzichte van de frontpage is dat je meer kan dan slechts je mening geven over de OP. Een onderdeel hiervan is dat je beter op elkaar kan reageren.quote:Ook al zal die opmerking totaal nergens op slaan volgens jou. Leg hem dan gewoon onderbouwend uit waarom hij nergens op slaat.
Ik wil NWS weer als discussie zien. Waar iedereen zijn mening over de OP mag geven.
Ik bedoelde met nutteloos, dat het nutteloos is. En totaal geen toevoegende waarde op de user met deze woorden te reageren als: "Wat moet jij met een Nederlandse vertaling... Je kan het niet eens lezen." Die opmerking voegde totaal niets toe aan het topic en voegt ook niets toe aan een discussie.quote:Op donderdag 6 december 2007 18:47 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Nee. Het is zeker niet nutteloos mensen die aangeven aan de discussie deel te willen nemen door erin te posten, te wijzen op hun foutieve annames.
[..]
Als je deze post al als gebash ziet, hanteer je een erg ruime definitie.
[..]
.
[..]
De hele meerwaarde van het forum ten opzichte van de frontpage is dat je meer kan dan slechts je mening geven over de OP. Een onderdeel hiervan is dat je beter op elkaar kan reageren.
Verder lijkt mij een opmerking zoals de mijne m.b.t. een post van een andere gebruiker in reactie op een OP, voldoende onderbouwing van de achterliggende stelling "Je hebt de OP niet gelezen/begrepen". Mocht hij/zij er blijk van geven toelichting te behoeven, is het vroeg genoeg mijn post verder uit te leggen.
Aangezien de OP zijn kritiek letterlijk weerlegt, denk ik niet dat dit hier nodig is.
We gaan de teugels weer iets strakker aantrekken om daarmee NWS-topics op de rails te houden.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:34 schreef paddy het volgende:
Je hoeft het niet met me eens te zijn. Wanneer users zo op jou reageren? Is het ook weg. Gewoon geen zin in overeindstaande nekharenflames in NWS.
Teugels strakker aantrekken is één ding, maar kom op zeg, wat een onzin.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:40 schreef Drugshond het volgende:
[..]
We gaan de teugels weer iets strakker aantrekken om daarmee NWS-topics op de rails te houden.
Ik heb gisteren 2x een topic moeten sluiten omdat die vanaf de OP al fout ging.
Done.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:05 schreef Elfletterig het volgende:
Conservatieve Eijk aartsbisschop Utrecht
Kan iemand in de topictitel even een 's' toevoegen in het woord aartsbisschop?
en mag er dan, vanwege 's mans conservatieve opvattingen, een T weg?quote:
Great minds think alike. Had het zelf bijna per ongeluk gefliktquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:11 schreef milagro het volgende:
[..]
en mag er dan, vanwege 's mans conservatieve opvattingen, een T weg?
Zo beter ?quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ja, maar nu klopt de TT niet. Ze hekelen niet de eisen aan de begrafenissen, maar aan de begraafplaatsen. Is een verschil.
Je had gelijk. DH heeft het nu goed gedaan.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ja, maar nu klopt de TT niet. Ze hekelen niet de eisen aan de begrafenissen, maar aan de begraafplaatsen. Is een verschil.
Que topic.....quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:20 schreef Falco het volgende:
Paddy (of Drugshond), houd eens op met dat overgereguleer van je. Dit is al de zoveelste keer dat er een post in NWS van mij verwijderd wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |