quote:Three Men Re-Arrested in Disappearance of Natalee Holloway
Wednesday, November 21, 2007
ORANJESTAD, Aruba — Three men who were previously detained as suspects in the 2005 disappearance of American teen Natalee Holloway have been re-arrested in the case, the Aruban public prosecutor's office said Wednesday.
Dutch teen Joran van der Sloot and two Surinamese brothers, Satish and Deepak Kalpoe have been arrested on suspicion of involvement in manslaughter and causing seriously bodily harm that caused the death of the 18-year-old American, the prosecutor's office said in a statement.
Van der Sloot was arrested in the Netherlands, where he is attending university, and is expected to be extradited to Aruba. The Kalpoe brothers were arrested in the Dutch Caribbean island.
Dus vroegen ze de Nederlandse politie maar om een vals persbericht uit te gevenquote:Op woensdag 21 november 2007 22:48 schreef IHVK het volgende:
Ze hebben in Amerika natuurlijk weer vers non-nieuws nodig.
Om die huizenmarktcrisis en die oorlogen in Irak en Afghanistan ff weer tijdelijk buiten beschouwing te laten.
Dat is namelijk de enige manier om zoiets voor elkaar te krijgen.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:50 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dus vroegen ze de Nederlandse politie maar om een vals persbericht uit te geven
Fappen op een dood meisje? Dude, jij bent ziek.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:57 schreef soylent het volgende:
Ha, ik vond die Maddie-hype al vervelend worden. Op Natalee kunnen we tenminste fappen. Tijd voor plaatjes!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stel je toch niet zo aan en doe wat minder bekrompen. Ook hier beginnen de media te watertanden bij nieuws over een rijk blank meisje dat slachtoffer is van een misdaad; fact of life...quote:Op woensdag 21 november 2007 22:54 schreef IHVK het volgende:
Ja hoor FOXNEWS ook al.
Niks: BREAKING NEWS AMERIKAANSE ECONOMIE STAAT OP INSTORTEN OORLOGEN MISLUKT
Maar Holloway, heel belangrijk.![]()
quote:Lekker afgezaagd...mar kheb je boek ook gelezen...(had um van jou/een kamergenoot van je gehad, incl. handtekening )
was een goed boek....nog bedankt....
quote:Ik heb je boek ook gelezen, nog nooit heb ik me zo solidair met iemand gevoeld. De pijn die jij voelde voelde ik ook, de opwinding die jij voelde voelde ik ook... waarom...?
quote:Hey Joran Gozah!!! Wat ben je stil de laatste tijd! Zit je stiekum weer op Aruba achter de vrouwtjes ofzo? Ouwe gluipert!!
Zeker inspiratie opdoen voor je 2e boek!! Top man!
quote:Heej hoiii, ik vind dat je er cool uitziet Het is al een tijdje geleden dat ik je bij de wereld draait door zag over je boek.. maar ik vond je cool en leuke kleding aan hebben! Greetz Niels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |