abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54797577
quote:
Joran van der Sloot, de 20-jarige verdachte van betrokkenheid bij de dood van Natalee Holloway, wordt vandaag overgebracht naar Aruba waar hij in de avond (lokale tijd) zal aankomen. Dat heeft het OM op Aruba bevestigd.

Ook de Nederlandse advocaat van Van der Sloot, L. van den Eeden, gaat daar van uit. Van der Sloot is gisteren verhoord door de rechter-commissaris in Arnhem. Op verzoek van justitie op Aruba werd hij woensdag in zijn woonplaats Arnhem gearresteerd.

Volgens Van den Eeden is zijn cliënt emotioneel. "Hij had net de grip op zijn leven hervat, dat wordt nu als een donderslag bij heldere hemel teniet gedaan door deze arrestatie", zei Van den Eeden gisteren na afloop van het verhoor.

De ouders van Van der Sloot, Anita en Paul van der Sloot, hebben nog geen contact met hun zoon gehad. "Dat is niet ongewoon als je net bent aangehouden", reageert de vader, die advocaat van beroep is. "Van nieuwe bewijzen ben ik niet op de hoogte, maar we volgen de zaak zo goed mogelijk".

Öp Aruba druppelen de internationale media binnen. Inmiddels heeft een cameraploeg van de Amerikaanse nieuwszender ABC al kennis gemaakt met het OM, en zijn CNN en Europese media in aantocht.
Bron: frontpage.fok.nl

Mmm....Vreemd allemaal en kan nergens weer vinden waarom hij nu precies opnieuw is aangehouden.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_54797609
ze hebben telefoongesprekken afgeluisterd waarin hij over de zaak sprak met zijn vrienden geloof ik
pi_54797633
wist trouwens niet dat ie advocaat is
  vrijdag 23 november 2007 @ 11:04:40 #4
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_54797678
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 10:58 schreef paddy het volgende:

[..]

Bron: frontpage.fok.nl

Mmm....Vreemd allemaal en kan nergens weer vinden waarom hij nu precies opnieuw is aangehouden.
Gister zei men: Op basis van oude gegevens en nieuwe methoden en daardoor nieuwe feiten. Ze wilden hem er echter eerst mee confronteren alvorens het publiek gemaakt werd.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_54798105
Ik zeg guilty as hell

Je ziet het gewoon aan hem, kijk zijn optredens bij DWDD en Jensen maar eens. Hij is altijd op zoek naar de juiste woorden, die kerel is keihard schuldig.
pi_54798767
Vanochtend bij Radio 538 zei John van den Heuvel dat die Joran al weleens eerder op is gevallen vanwege "losse handjes" bij vriendinnetjes van em. Joran krijgt in ieder geval steeds meer de schijn tegen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')