Waarom niet allemaal? Waarom alles oogluikend toelaten, maar ineens als het om 'jouw volk' gaat overdreven correct de regels toepassen? Please!quote:Op zondag 25 november 2007 17:25 schreef Mutant01 het volgende:
Dank je, een aantal daarvan gaan ook dicht.
Omdat ik nu toevallig online ben, en je hem dus op het verkeerde tijdstip opende. Topics die al een aantal dagen oud zijn en dan nu sluiten is onzinnig. Helemaal als ze als zelf naar beneden zijn gegaan in de index. Of kan je op dit forum niet normaal doen, maar op bijv het SCF wel?quote:Op zondag 25 november 2007 17:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarom niet allemaal? Waarom alles oogluikend toelaten, maar ineens als het om 'jouw volk' gaat overdreven correct de regels toepassen? Please!
Dan heb je pech. En ja, het Skyscrapercity forum.quote:Op zondag 25 november 2007 17:31 schreef TC03 het volgende:
SCF?
Ik vind dat je gewoon niet zo moet zeuren over een topicwaardig iets.
Daar moderen ze niet zo overdreven.quote:Op zondag 25 november 2007 17:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan heb je pech. En ja, het Skyscrapercity forum.
Onee? Moet je maar eens pogen gek te doen. Je krijgt daar meteen een ban aan je reet.quote:
Iemand bannen omdat ie gek doet is niet overdreven modereren. Een topic sluiten terwijl dat soort topics sinds jaar en dag worden geopend wel.quote:Op zondag 25 november 2007 17:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Onee? Moet je maar eens pogen gek te doen. Je krijgt daar meteen een ban aan je reet.
Nou nee, helemaal niet als het in lijn is met de policy. Dat er andere topics zijn die over het hoofd worden gezien omdat er momenteel weinig tot geen moderators op NWS zitten, dat is een ander probleem. Maar topics zonder een discussie-insteek gaan wat mij betreft gewoon dicht.quote:Op zondag 25 november 2007 17:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
Iemand bannen omdat ie gek doet is niet overdreven modereren. Een topic sluiten terwijl dat soort topics sinds jaar en dag worden geopend wel.
Done.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:28 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Heb per ongeluk twee keer dezelfde post gemaakt in Wilders: The Movie dit topic
Dankjewelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |