quote:Klein onderdeel van de FAQ
Wat verwachten we van jou als user ?
Het voornaamste is dat we verwachten dat je je op fatsoenlijke wijze gedraagt tegenover je medeposters, dat je je aan de Nederlandse wetgeving houdt en dat je de instructies van moderators en (forum)admins opvolgt.
Verder reageer je natuurlijk ontopic, probeer je niet ongepast lollig te doen in serieuze forums en topics en laat je de modjes en (forum)admins bepalen wat wel en geen slotje verdient en wie wel of geen ban moet krijgen. Ook gaan we ervan uit dat je niet onnodig kwetsend, schokkend of storend gedrag vertoont of dergelijke plaatjes post.
En natuurlijk verwachten we dat je FAQ\\\\\\\\\\\\\\\'s leest. Bijna elk subforum heeft ze en het is aan te raden deze door te lezen voordat je in het specifieke subforum post. Sommige regels kunnen afwijken van deze policy.
Ja, en het kan wat mij betreft dicht. De Armenen moesten er zonodig weer bijgehaald worden. Als het om Turkije gaat, bestaat er blijkbaar geen mogelijkheid om normaal te discussiëren.quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:36 schreef Devrim_ het volgende:
Opnieuw Turkse militairen gedood door PKK-terroristen
Topic gaat trouwens niet meer over het onderwerp
Met name door de Turken zelf, inderdaad. Alles wordt vergoelijkt, de meest rare opmerkingen worden gemaakt ("De helft van de nederlandse doden in Afghanistan zijn zelfmoord"), maar kritiek accepteren kunnen ze niet.quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, en het kan wat mij betreft dicht. De Armenen moesten er zonodig weer bijgehaald worden. Als het om Turkije gaat, bestaat er blijkbaar geen mogelijkheid om normaal te discussiëren.
Na mijn laatste post op de eerste pagina heb ik de discussie niet meer gevolgd, dus ik weet niet waar je het over hebt. Over de Armenen is overigens niet door een Turk begonnen. Als discussies over dit onderwerp niet meer fatsoenlijk gevoerd kunnen worden (Armenen, WOII, VOC, slavernij, etc. worden er bijgehaaldquote:Op zondag 21 oktober 2007 20:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Met name door de Turken zelf, inderdaad. Alles wordt vergoelijkt, de meest rare opmerkingen worden gemaakt ("De helft van de nederlandse doden in Afghanistan zijn zelfmoord"), maar kritiek accepteren kunnen ze niet.
Bij de dealerquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:17 schreef Triggershot het volgende:
Waar verkoopt men voer voor Drugshonden?
tvp
gall&gallquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:17 schreef Triggershot het volgende:
Waar verkoopt men voer voor Drugshonden?
tvp
Dit zijn samengevoegde topics. Bewust gedaan dusquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:20 schreef Devrim_ het volgende:
Ja anders maak je ff een topic van 372 posts
Turkije versterkt strijdkrachten bij Iraakse grens
Mij zit niets dwars. Vond gewoon dat je die maar voor thuis moest houden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:39 schreef StefanP het volgende:
Amsterdamse agenten willen einde slappe aanpak
Zeg Pad, zit iets je dwars? Wat een trieste moderatie.
Zag het net en ben ermee bezig. Dank voor het melden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:53 schreef gelly het volgende:
Slotervaart in rep en roer: Burn burn burn
Is dat een no-go zone voor de mods ofzo ?
Wat gaat er hiermee gebeurenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:40 schreef Armageddon het volgende:
Meki moet gewoon dood net als de rest van dat volk.
De door jou gequote post is al geedit.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:55 schreef Meki het volgende:
Ook Autobranden in Groningen
en nog een doodwensing
racistische opmerkingen
Waarom kan jij dat niet doen ??quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De door jou gequote post is al geedit.
Rest laat ik aan de betrokken mods over, gezien ze al bezig waren in betreffende topic.
Sluit ik me bij aan.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:12 schreef Drugshond het volgende:
Triggie, zie FA-topic.
nee, gewoon de waarheid en nog in leuke 'metaforen' ook, is dat nu zo erg dat jij het moet verwijderen?quote:
Luister eens, als je een fractie van de opmerkingen die Meki naar zijn hoofd geslingerd krijgt op jouw adres terecht zouden komen zou jouw wereldje ook te klein zijn.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:13 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, gewoon de waarheid en nog in leuke 'metaforen' ook, is dat nu zo erg dat jij het moet verwijderen?
je doet net alsof er een grove belediging stond, dat stond er niet, maar dat lijkt nu wel zo, omdat jij het laf edit ipv erop in te gaan.
meki loopt de boel zelf gewoon op te naaien, en daar wordt dan logisch op gereageerd, oorzaak en gevolg, hè
maar goed, prima, laat meki maar zijn gang gaan , dan gaat de rest ook zijn gang, hebben jullie wat te doen.
hij is gemerged, Devrim, met het centrale topicquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:48 schreef Devrim_ het volgende:
Trouwens is mijn topic over aardbeving in Indonesie verwijderd?
Ik kan hem niet meer vinden
Er op aangesproken.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:45 schreef Devrim_ het volgende:
[Turkije - PKK ] Daar waar het begint te borrelen
Zou een mod deze drie reacties kunnen verwijderen?
Meneertje begint in topic over Turkije en PKK over armenen etc.etc.
Als je het hebt over woordkeuze van TS, mag je hem een een PM sturen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:25 schreef TheMagnificent het volgende:
Pogroms terug in Europa...
Waar slaat de topictitel op?
Sowieso kan dat topic dicht..Dat bericht staat al in het Turkije - PKK topicquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als je het hebt over woordkeuze van TS, mag je hem een een PM sturen.
Er kan geen censuur/moderatie uitgeoefend worden op een woordkeuze van de TS, alleen omdat visies verschillen.
OP is :quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:03 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Sowieso kan dat topic dicht..Dat bericht staat al in het Turkije - PKK topic
Is precies dezelfde onderwerpen die je uit je topic wou houden in the first place.quote:Tja mensen, de pogroms helemaal in de Ottomaanse geest tegen vroegere turkse minderheden (Armenen en Koerden) en straks misschien nog tegen Grieken is weer terug. Zo begonnen ook de zuiveringen in de Ottomaanse rijk tegen deze volkeren. En dit is pas het begin, we hebben gezien dat turken en niet voor schuwen om hele wijken met ethnische minderheden af te sluiten en te verbranden (Smyrna...). Hopelijk realiseert de westerling dit niet te laat. Mja, jullie hebben vaak zat met turken gecollaboreerd tegen Christelijke volkeren uit die streek dus jullie kennen hun aard maar al te goed.
Als dat het onderwerp is kan dat topic beter naar een ander sub-forum want dat hoort niet in NWS maar in C&Hquote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
OP is :
[..]
Is precies dezelfde onderwerpen die je uit je topic wou houden in the first place. [afbeelding]
Het is na aanleiding van een nieuws artikel, worden enkel wat vergelijkingen gemaakt.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:08 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Als dat het onderwerp is kan dat topic beter naar een ander sub-forum want dat hoort niet in NWS maar in C&H
quote:donderdag 25 oktober 2007 16:34 schreef paddy het volgende:
OP en TT aangepast.
Ja, sorry. Die andere had ik eerst willen sluiten, maar na even overlegd te hebben..toch maar open gelaten. Erg slordig van mij dat ik die andere niet weer heb veranderd. (Heb hier een verjaardag.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:35 schreef Devrim_ het volgende:
Uit: [Turkije - PKK ] Waar het nog aan het borrelen is
[..]
Ehm...Dit was het algemeen Turkije - PKK topic..Het gaat niet alleen over de rellende jongeren in belgie!
Kan de TT weer naar "[Turkije - PKK ] Daar waar het begint te borrelen" worden?
De derde persoon enkelvoud van het werkwoord 'willen' krijgt geen t.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:00 schreef Meki het volgende:
Hallo alweeer 2 doodwensingen richting naar mij toe
Wilders wilt vernietigingskamp in Nederland
Wilders wilt vernietigingskamp in Nederland
Ze leren er niks van en willen niet in debat gaan. het enige wat ze kunnen is schelden en dood wensen
wtfquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:18 schreef Drugshond het volgende:
sp3c ben je morgen ook van de partij ?!.... er is nog een crewmeet.
Aanvraag loopt al. Maar ik ben bang dat ze nog liggen te slapen (met een geldig excuus)quote:Op zondag 28 oktober 2007 08:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Veel criminele Marokkanen licht verstandelijk gehandicapt
Lichtelijk dubbel, wellicht?
We hebben een kater.quote:Op zondag 28 oktober 2007 08:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb gisteren, in de eerste reactie in dat topic, al geroepen dat het dubbel was. Waarom hebben de NWS mods dat niet gezien, dan? Letten jullie niet op je AT? En is er sinds gisterochtend geen NWS mod meer geweest? Overigens liep er al een topic in POL over hetzelfde onderwerp.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 08:48 schreef Drugshond het volgende:
[..]
We hebben een kater.En we zijn lui.
Maar we voelen ons niet schuldig....
Niet gezien, vergeten, we maken fouten, enz enz enz.quote:Op zondag 28 oktober 2007 09:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]de kater is van gisteravond. Het topic loopt al sinds gisterochtend. Jullie scannen dus je AT-lijst niet. Je maakt mij niet wijs dat er de hele dag gisteren geen mods on-line zijn geweest.
Ik ga kijkenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:31 schreef mr.marcus het volgende:
is er een reden waarom er 2 Iran topics zijn?
Mja, zoals het topic aan het verlopen is kan het ook in POL, maar het zou ook in NWS kunnen hoor. Ik ga het eens aan POL voorleggen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:17 schreef damian5700 het volgende:
Ik denk dat mijn topic meer in [POL] thuishoort, bij nader inzien.
Vrij lastig om dit telkens in te schatten.
quote:Op zaterdag 3 november 2007 16:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:
State of emergency in Pakistan?
PakiNstan?
Done...net als die van jou.quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:44 schreef Meki het volgende:
Pony doodgeslagen in Gelderland
alweer doodwensing
dit is al de vijfde .
quote:Op zondag 4 november 2007 19:31 schreef voyeur het volgende:
Ik heb een paar maanden nauwelijks naar fok kunnen kijken, maar ik ben blij verrast met de nieuwe toon. Kennelijk hebben een aantal posters met een IQ boven de 80 de weg naar dit subforum weten te vinden en dat doet me genoegen. Er zijn een paar actieve posters die zo te zien zelfs het nationaal gemiddelde weten te verslaan. Stuk leesbaarder dan een half jaar geleden al met al, dus complimenten naar de mods en de posters die dit uithoekje weer leesbaar hebben weten te maken.
17 jarige jongen kust minderjarige in Turkije en hangt.quote:Op donderdag 8 november 2007 18:51 schreef Autodidact het volgende:
17 jarige jongen kust minderjarige in Turkije en hangt.
Waarom zit Triggershot te dreigen met 'consequenties' in NWS?
zeg . eerst toestemming vragen hequote:Op donderdag 8 november 2007 10:38 schreef sp3c het volgende:
agreed
ik heb gewoon de telegraaf titel overgenomen
Doen mods wel eens vaker, dreigen als het uit de hand loopt.quote:Op donderdag 8 november 2007 18:51 schreef Autodidact het volgende:
17 jarige jongen kust minderjarige in Turkije en hangt.
Waarom zit Triggershot te dreigen met 'consequenties' in NWS?
Hou toch op, je weet dondersgoed dat jij intellectueler bent dan de gegeven reactie van jouw kant.quote:Op donderdag 8 november 2007 19:36 schreef zoalshetis het volgende:
ik baggerde niet! ik gaf een oprechte mening over de user super7fighter. en toch was mijn mening weggehaald. jammer. zo leer je kutusers nooit wat.
Waarom blijft zoiets staan? (maar als iemand op zoiets ongelooflijks doms reageert, wordt het weggehaald?)quote:O boehoe
Ik hoop dat hij levenslang krijgt en wegrot in een cel van 2x2 met 64 bloedgeile pedofiele Turken
quote:Op donderdag 8 november 2007 19:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hou toch op, je weet dondersgoed dat jij intellectueler bent dan de gegeven reactie van jouw kant.
Ik kan de reactie -frustratie- enigszins begrijpen, maar de regel waarin een user op de persoon wordt aangevallen is wijzigen is niet nieuws, ook niet voor jou. Verder bestaat er vooralsnog geen censuur op het versturen van een PM
Je doet het omdat mods het wel eens vaker doen...goede reden...ik weet niet of verkapt dreigen met bans iets voor een vreemde mod is, maar goed. Voor users is het verwarrend in ieder geval. Lijkt me dat als je in NWS modereert en met bans dreigt, je gewoon NWS-mod moet worden.quote:Op donderdag 8 november 2007 19:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Doen mods wel eens vaker, dreigen als het uit de hand loopt.
quote:Op donderdag 8 november 2007 19:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
is ook zo. ik zat maar wat te fok!ken, want ik verveelde me en ergerde me.
jullie doen het prima heur en de user/mod liefde is ook groter dan ooit.
Je ervaart partijdigheid? Pour who(m)?quote:daarnaast... ff iets minder partijdigheid of meer bans voor nonsensusers die ver buiten hun boekje gaan, zou fijn zijn.
Trigger? Of moet ik bij Paddo zijn?quote:Op donderdag 8 november 2007 19:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Waarom blijft zoiets staan? (maar als iemand op zoiets ongelooflijks doms reageert, wordt het weggehaald?)
quote:Op donderdag 8 november 2007 19:50 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Je doet het omdat mods het wel eens vaker doen...goede reden...
quote:dreigen als het uit de hand loopt
quote:ik weet niet of verkapt dreigen met bans iets voor een vreemde mod is, maar goed. Voor users is het verwarrend in ieder geval.
Of gastmod, als ik mijn boekje te ver ga, hoor ik het wel van de verantwoordelijken.quote:Lijkt me dat als je in NWS modereert en met bans dreigt, je gewoon NWS-mod moet worden.
Ik wil best je vraag beantwoorden, maar denk niet dat het je zou bevredigen, ik heb namelijk niets gemodereerd in betreffende topic, alle recente moderaties zijn door haar gedaan. Ook wat er staat. Ik kan een NWS-mod niet overrulen.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Trigger? Of moet ik bij Paddo zijn?
Okidoki, ik houd ook niet echt bij wie waar mod enzo.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik wil best je vraag beantwoorden, maar denk niet dat het je zou bevredigen, ik heb namelijk niets gemodereerd in betreffende topic, alle recente moderaties zijn door haar gedaan. Ook wat er staat. Ik kan een NWS-mod niet overrulen.
Moderators:quote:Op donderdag 8 november 2007 20:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Okidoki, ik houd ook niet echt bij wie waar mod enzo..
Ik hoor bij de laatstenquote:# sp3c
# DoG
# Drugshond
# Mutant01
# Paddy
# En een heleboel goedgekeurde gastmoderators die hier een gelukje willen wagen.
Daarom zei ik ook 'volgende baggeraars'. Het nodige aan edits is door een NWS-mod gedaan (Paddy), mijn waarschuwing ging aan iedereen die na haar edits kwam, zucht boven zucht.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:10 [b]schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Tóch nog eens een poging doen om beter te lezen zou ik zeggen. Je weet toch:
[..]
Er baggert namelijk niemand, behalve Devrim[/b]_ met zijn nietstoevoegende zuigposts. Dáár reageren mensen begrijpelijk geïrriteerd op. Dus als je een vent bent, geef je hém een waarschuwing en ga je niet de rest van de mensen aanspreken die hier serieus aan het posten waren gozer..
Oeh, een fanquote:Op donderdag 8 november 2007 20:26 schreef Drugshond het volgende:
Wat triggie zegt dus.
Ik had je nog willen Pmen, maar had geen tijd meer . De reden dat ik het weg heb gehaald is er maar één. Geen aanval...van mijn kant, maar die post hoort niet in het topic thuis.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Okidoki, ik houd ook niet echt bij wie waar mod enzo..
Die post is en was niet modwaardig. .....triest? Ja, maar niet modwaardig. Soms moet je als user gewoon over een..hoe noemen ze dat hier ook alweer? ...Ah,..."kutpost heen lezen en wanneer de user volgens jou tever gaat? Gewoon in feedback of een topicreport zetten. (die laatste kan anoniem). Ik zie een dergelijke mening ook wel eens van de andere kant komen en ik wil niet iemand de mond snoeren omdat zijn/haar mening over een onderwerp mij niet aanstaat.quote:Waarom blijft zoiets staan? (maar als iemand op zoiets ongelooflijks doms reageert, wordt het weggehaald?)
Mee eens.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:32 schreef Elfletterig het volgende:
Aangezien de topicstarter alleen maar bijbelcitaten kan copy-pasten in plaats van discussiëren, kan dit topic wel op slot: geweld tegen homoseksuele apart geregistereerd
quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:11 schreef paddy het volgende:
[..]
Users trollen. En volledig offtopic , zonder ook maar een letter ontopic te gaan. Elke post hierna wat niet over het bericht gaat? Is foetsie...:{
Jij hebt jezelf daar niet vededigd, Meki...Je hebt je frustraties daar VOLLEDIG OFFTOPIC...zitten spuien.quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:15 schreef Meki het volgende:
[..]
Trollen doe ik helemaal niet. Ik verdedig mijn standpunten tegen de mensen die graag doodwensen en juist offtopic Maar nee niemand die daar over zeurt.
Ik verdedig mezelf alleen maar wat is daar nou mis mee
quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:38 schreef Meki het volgende:
ik ben boos
Ik ga een dag staken
dat betekent 24 uur geen nieuws en geen reacties van mij.
en dan mogen jullie de propoganda gaan lezen van de overheid end e waarheid zullen jullie dan niet lezen
![]()
![]()
* pakt slingers en bierquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:38 schreef Meki het volgende:
ik ben boos
Ik ga een dag staken
en dan mogen jullie de propoganda gaan lezen van de overheid end e waarheid zullen jullie dan niet lezen
![]()
![]()
Geldt dat ook voor de FP?quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:38 schreef Meki het volgende:
ik ben boos
Ik ga een dag staken
![]()
![]()
BNR gaan we niet verwijderen. Een klikbare bron is wel het minste wat we kunnen doen om te laten zien dat het nieuws objectief is. Nu staan beide bronnen erbij.quote:Op woensdag 14 november 2007 09:52 schreef Loedertje het volgende:
Database met vrijwilligers die zich mogelijk hebbenmisdragen
Paddy, het ANP is een bron, zou je de toevoeging van BNR aub willen verwijderen? Er was niets mis met de OP.
En als julie toch bezig zijn, mogen Moussie en Paddy samen NWS gaan modden?quote:Op woensdag 14 november 2007 15:43 schreef Elfletterig het volgende:
In het topic Iran: broer maakt zus zwanger, zus opgehangen
zijn enkele users tegen elkaar aan het schelden. Kunnen die posts worden verwijderd?
Verzoek loopt... eerst nog bij de [SHO]-mods.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:28 schreef Loedertje het volgende:
Kan 1 van jullie 4 'Daphne mepte met een glas' mergen met dat Daphne-topic is Show?
Schrijft alvast op..... Moussie potentieel kandidaat (goedgekeurd door L.).quote:Op woensdag 14 november 2007 19:22 schreef Loedertje het volgende:
En als julie toch bezig zijn, mogen Moussie en Paddy samen NWS gaan modden?
Lijkt mij énig.
Moeilijk gedoe met dat mergen, gewoon op slot met een verwijzing naar SHO, dat zorgt ervoor dat je vaste NWS gangers niet opeens een topic niet meer zien maar een linkje krijgen aar een hoek waar ze misschien nooit komenquote:Op woensdag 14 november 2007 19:59 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Verzoek loopt... eerst nog bij de [SHO]-mods.
Er was al een vraag om een merge [NWS-FB]... dan kan ik niet meer sluiten.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Moeilijk gedoe met dat mergen, gewoon op slot met een verwijzing naar SHO, dat zorgt ervoor dat je vaste NWS gangers niet opeens een topic niet meer zien maar een linkje krijgen aar een hoek waar ze misschien nooit komen
Rom nie? Kan makkelijk johquote:Op woensdag 14 november 2007 20:50 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Er was al een vraag om een merge [NWS-FB]... dan kan ik niet meer sluiten.
Maak er een lang weekend van Meki, hoe's't met je mekishop trouwens?quote:Op woensdag 14 november 2007 20:59 schreef Meki het volgende:
Ik ben nog steeds boos
Ik ga zaterdag nog erbij staken
Alle 90+?quote:Op woensdag 14 november 2007 21:02 schreef Meki het volgende:
En vrijdag komt er ook erbij
totdat ik excuces krijg van Paddy en alle Mods erbij
Meki Shop is verder als Meki Holding die staat nu in de vrieskast helaasquote:Op woensdag 14 november 2007 21:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Maak er een lang weekend van Meki, hoe's't met je mekishop trouwens?
Jah alle 90 want ze zijn allemaal verantwoordelijk want ze luisteren niet wat ik zegquote:
Hoe komt dat?quote:Op woensdag 14 november 2007 21:17 schreef Meki het volgende:
[..]
Meki Shop is verder als Meki Holding die staat nu in de vrieskast helaas
maar gaat zo snel mogelijk beginnen
Paddy kennende zullen die excuses wel eens heel lang uit kunnen blijven.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:02 schreef Meki het volgende:
En vrijdag komt er ook erbij
totdat ik excuces krijg van Paddy en alle Mods erbij
quote:Ik hou ook van jou
Ben bezig nu met een Taxi-ondernemingquote:
Jah zolang geen excuces vind ik Paddy niet meer aardig. en zal me staking steeds feller worden.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:21 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Paddy kennende zullen die excuses wel eens heel lang uit kunnen blijven.
Ze zit trouwens naast me, en ze heeft een boodschap voor je:
[..]
Ook nu moet jij je excuses aanbieden anders ga ik ook op de FP stakenquote:
Doe effe normaal Meki, het is hartstikke leuk om zo te doen en iedereen te zien happen maar het kost veel te veel werk en tijd, tijd die jij beter kan besteden aan het maken van filmpjes en ontwikkelen van meki holding en tijd die de mods beter kunnen besteden aan het beoordelen van reacties van anderen. Ze zijn veel meer tijd aan jou kwijt dan zou moeten man.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:37 schreef Meki het volgende:
[..]
Jah zolang geen excuces vind ik Paddy niet meer aardig. en zal me staking steeds feller worden.
Als ze niet aan mijn eisen voldoet komen er steeds meer eisen erbij waar niemand blij wordt.
een van is dat Fok 1 week op zwart moet gaan ...
Die week op zwart in stukjes? Ik had een vooruitziende blik ...dus die wens is al vervuld...Gemerkt?quote:Op woensdag 14 november 2007 21:37 schreef Meki het volgende:
[..]
Jah zolang geen excuces vind ik Paddy niet meer aardig. en zal me staking steeds feller worden.
Als ze niet aan mijn eisen voldoet komen er steeds meer eisen erbij waar niemand blij wordt.
een van is dat Fok 1 week op zwart moet gaan ...
Kijk Meki, hier heb je weer zo'n persoon die hapt.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:53 schreef Petre het volgende:
[..]
Die week op zwart in stukjes? Ik had een vooruitziende blik ...dus die wens is al vervuld...Gemerkt?
Wat zijn we toch goed voor je...we willigen je wensen al in voordat je er naar vraagt.
Dat was ik niet, dat was paddy!quote:Op woensdag 14 november 2007 21:57 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Kijk Meki, hier heb je weer zo'n persoon die hapt.
Ben jij familie van Meki?quote:
Je bent een beetje schizofreen aan het worden?quote:
quote:Op woensdag 14 november 2007 22:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je bent een beetje schizofreen aan het worden?
Make our day?quote:Op woensdag 14 november 2007 21:38 schreef Meki het volgende:
[..]
Ook nu moet jij je excuses aanbieden anders ga ik ook op de FP staken
We zitten hier in NWS...persoonlijk geflame dus maar in PM...De discussie heeft totaal geen waarde wanneer er niet meer meningen zijn....of wanneer meningen door denigrerende opmerkingen/schelden worden overschaduwd. Daar is NWS niet voor. Dat doen jullie maar op msn of IRC Niet in NWS.quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:31 schreef Elfletterig het volgende:
Waarom moet dit topic dicht?
PVV pleit in debat voor immigratiestop moslims
Er wordt pittig gediscussieerd, maar nergens beneden de gordel of met scheldtirades. Dit is een belangrijk, actueel onderwerp waarover gediscussieerd moet kunnen worden binnen NWS. Dit forum is toch bedoeld voor discussie?
Ik verwacht van moderators dat ze de discussie CORRIGEREN daar waar nodig en dat ze mensen aanspreken wanneer ze te ver gaan. Maar dat is wat anders dan de discussie om zeep helpen door het topic te sluiten. Dat is NIIET in het belang van de users op dit NWS-forum.
Het is inmiddels openquote:Op vrijdag 16 november 2007 10:37 schreef Elfletterig het volgende:
Er werden inderdaad wat denigrerende opmerkingen gemaakt, maar "schelden" is een groot woord. Verder zat er nog wel degelijk discussiewaarde in. Mijn laatste bericht vóór de sluiting van het topic zit vol met inhoudelijke punten.
Je bent het toch hopelijk wel met me eens dat een dergelijk onderwerp bediscussieerd moet kunnen worden op FOK?
Lees even de rest na mijn edit. Ik sta redelijk bekend niemand de mond te willen snoeren. En ja, je posts bevatten OOK een mening, maar OOK offtopic geneuzel en getroll tegen medeusers. Niet in NWS...gaat desnoods de hele post (dus ook het normale discussiegedeelte) gewist worden Zonde van het typewerk.quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:37 schreef Elfletterig het volgende:
Er werden inderdaad wat denigrerende opmerkingen gemaakt, maar "schelden" is een groot woord. Verder zat er nog wel degelijk discussiewaarde in. Mijn laatste bericht vóór de sluiting van het topic zit vol met inhoudelijke punten.
Je bent het toch hopelijk wel met me eens dat een dergelijk onderwerp bediscussieerd moet kunnen worden op FOK?
Uhmm... maar zou je me dan kunnen zeggen WAAR die edits staan? (eventueel via PM). Want ik weet op dit moment niet echt wat ik fout heb gedaan, zeg maar (op 1 voorbeeld na) dus is het nogal lastig om daar op te letten.quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:00 schreef paddy het volgende:
Die edits van jou stonden volgens mij in een ander topic. Ik zal deze bij je persoonlijke note zetten, zodat ook de rest van de mods weten dat je er op zult letten. Veel plezier met discussiëren![]()
Heden...moet ik echt zoeken, want je bent niet de enige die lekker bezig was..vandaag. Heb ook niet alles gemeld. Zal er een paar zoeken..Het waren vaak opmerkingen als...je bent echt dom hè? En meer van dat soort opmerkingen. Moet ik je eerst weer gaan stalkenquote:Op vrijdag 16 november 2007 11:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Uhmm... maar zou je me dan kunnen zeggen WAAR die edits staan? (eventueel via PM). Want ik weet op dit moment niet echt wat ik fout heb gedaan, zeg maar (op 1 voorbeeld na) dus is het nogal lastig om daar op te letten.
Als het gaat om kreten als 'je bent dom' hoef je niet speciaal te gaan zoeken. Dat heb ik inmiddels wel meekregen. Ik dacht alleen dat je verschillende posts van mij hebt ge-edit, terwijl ik er maar 1 heb kunnen ontdekken. Als je inderdaad meerdere edits hebt gemaakt, wil ik graag weten waar, want ik zie ze zelf namelijk niet (DAT is het punt)...quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:40 schreef paddy het volgende:
Heden...moet ik echt zoeken, want je bent niet de enige die lekker bezig was..vandaag. Heb ook niet alles gemeld. Zal er een paar zoeken..Het waren vaak opmerkingen als...je bent echt dom hè? En meer van dat soort opmerkingen. Moet ik je eerst weer gaan stalkenIk ga ze niet allemaal opzoeken, maar zal er snel even twee voor je zoeken
Heb je het over deze? Marokkaanse jeugd wijzen Nederlander terecht terechtquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:19 schreef Loedertje het volgende:
Waarom mag er geen positief NWS voorzien van DE BRON thread open blijven in NWS?
NWS met een bron van een stukje tekst mag wel en feitelijk bewijs van NWS mag niet
Als het incident met niet Nederlandse op straat plassende man op de voorpagina van de Telegraaf had gestaan dan mocht ik er wel een topic over openen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |