Ik stopte al met lezen hier :'')quote:Op zaterdag 10 november 2007 09:41 schreef matthi het volgende:
Ten tweede ik haat niemand ook geen homoseksuelen maar ben wel tegen hun levensstijl, die deugt namelijk niet.
Ik ben niet voor aparte regeltjes en zo maar wel voor aparte feestjesquote:Op zaterdag 10 november 2007 10:16 schreef Daffodil31LE het volgende:
Het is wel typerend dat de homo's - terwijl ze steeds blijven hameren op "gelijke behandeling" - zo nodig aparte feestjes moeten hebben, aparte aangiften, aparte regeltjes...
En uiteraard steeds beginnen te janken als ze als "anders" worden beschouwd.
Ik doel dus op bijvoorbeeld die homo-optocht in de grachten van Amsterdam. Da's gewoon een uiting van "kijk eens hoe apart wij zijn" terwijl ze wel steeds willen worden gezien als normale mensen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 10:35 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik ben niet voor aparte regeltjes en zo maar wel voor aparte feestjes
Iedereen gaat toch naar "aparte" feestjes? De ene gaat naar defqon of weet ik hoe die dingen heten en de andere naar een concert van een of andere metal band
Nou homo's gaan naar bv pannfeesten (vanavond) maar gaan ook echt wel eens naar een "gewone" kroeg hoor
Laten we het Zomercarnaval en de FFWD Danceparade dan ook maar opdoeken?quote:Op zaterdag 10 november 2007 10:38 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik doel dus op bijvoorbeeld die homo-optocht in de grachten van Amsterdam. Da's gewoon een uiting van "kijk eens hoe apart wij zijn" terwijl ze wel steeds willen worden gezien als normale mensen.
Ten eerste is dat een klein deel van de mensen die daar aan mee doetquote:Op zaterdag 10 november 2007 10:38 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik doel dus op bijvoorbeeld die homo-optocht in de grachten van Amsterdam. Da's gewoon een uiting van "kijk eens hoe apart wij zijn" terwijl ze wel steeds willen worden gezien als normale mensen.
Iddquote:Op zaterdag 10 november 2007 10:41 schreef EvL. het volgende:
[..]
Laten we het Zomercarnaval en de FFWD Danceparade dan ook maar opdoeken?
Als "normaal" mens kun je niet verschillend zijn?quote:Op zaterdag 10 november 2007 10:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
Kijk, ik zit hier geen homo's te bashen. Ik stel enkel vast dat ze aan de ene kant willen dat ze als normale mensen beschouwd worden, maar aan de andere kant hun verschil duidelijk gaan staan te etaleren.
En daarom vraag ik me ook af wat het nut is van het apart registreren van misdrijven jegens homo's. Ze zijn toch normaal zoals ieder ander?
En afschaffen van zomercarnaval of danceparade? Voor mij niet gelaten hoor. I'm too old for that shit
Dus om "geaccepteerd" te worden als "normaal mens" mag je geen feestjes meer houden? Het moet écht niet gekker gaan worden hoor..quote:Op zaterdag 10 november 2007 10:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
Kijk, ik zit hier geen homo's te bashen. Ik stel enkel vast dat ze aan de ene kant willen dat ze als normale mensen beschouwd worden, maar aan de andere kant hun verschil duidelijk gaan staan te etaleren.
Ben je wel voor het apart registreren van geweld op basis van ras?quote:En daarom vraag ik me ook af wat het nut is van het apart registreren van misdrijven jegens homo's. Ze zijn toch normaal zoals ieder ander?
En je woont in Baarle, dat helpt natuurlijk ook niet.quote:En afschaffen van zomercarnaval of danceparade? Voor mij niet gelaten hoor. I'm too old for that shit
LOL. Ik moet zeggen dat die tekst inderdaad meer van toepassing is bij christenen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 11:24 schreef SpecialK het volgende:
Rond de jaren 60 was er de seksuele revolutie.
Vandaag de dag wordt daar weer afbraak aan gedaan door ons christelijke kabinet.
ten eerste ben ik tegen geweld tegen christelijke mensen.
Ten tweede ik haat niemand ook geen christenen maar ben wel tegen hun levensstijl, die deugt namelijk niet.
Maar het rare is wel dat zij steeds zichzelf als slachtoffers zien.
in moslimlanden worden ze juist vervolgt, maar in nederland zijn, of in ieder geval mensen ertussen die zelf proberen te onderdrukken, wat vaak niet lukt aangezien we hier in een seculier land zijn maar ze hebben dus wel een paar speciale wetten die hun religie specifiek beschermt wat dus eigenlijk ongrondwettelijk is.
Als er wel een groep is in nederland die anderen onderdrukt, zijn het wel christenen.
Ze willen iedereen dwingen een christelijke levensstijl te accepteren.
ik blijf altijd zeggen dat die levensstijl irrationeel is, zelfs als mensen mij met geweld of met de dood bedreigen.
Als iemand mij daarom dood, zal ik gewoon best wel bezwaar tegen hebben ivbm met mijn protesterende overlevingsinstinct.
Aan een boom herken je zijn vruchten.
De vruchten zijn dreigingen, moord, doodslag, racisme, facisme, genocide, kinderverkrachting en kruistochten.
ik heb het nooit een vredelievende beweging gevonden.
ik heb weleens teksten gelezen bij demonstraties als vertaald uit het engels , wij zijn christenen, wij zijn trots en gaan de wereld regeren.
Ieder mens die een geweten heeft en het nog niet heeft verdoofd, weet dat die levensstijl niet deugt.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alleen rationele gedachtes maken je vrij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |