abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 november 2007 @ 09:41:38 #1
196988 matthi
jezus christus is mijn redder
pi_54500024
dit is het artikel.

http://www.depers.nl/binn(...)e-van-homogeweld.htm

Rond de jaren 60 was er de seksuele revolutie.
Vandaag de dag wordt je gedwongen om mee te rebelleren.

ten eerste ben ik tegen geweld tegen homoseksuele mensen.

Ten tweede ik haat niemand ook geen homoseksuelen maar ben wel tegen hun levensstijl, die deugt namelijk niet.
Maar het rare is wel dat zij steeds zichzelf als slachtoffers zien.
in andere landen worden ze missschien onderdrukt, maar in nederland zijn, of in ieder geval mensen ertussen die zelf de onderdrukkers zijn.
Als er wel een groep is in nederland die anderen onderdrukt, zijn het wel homoseksuelen.

Ze willen iedereen dwingen een homoseksuele levensstijl te accepteren.
ik blijf altijd zeggen dat die levensstijl zondig is, zelfs als mensen mij met geweld of met de dood bedreigen.
Als iemand mij daarom dood, zal ik voor hem/haar bidden en aan god om vergeving vragen.

O wee wie dat niet doet en het slecht noemt waar ze mee bezig zijn, die staat het volgende te wachten.

http://www.depers.nl/binn(...)U-doet-aangifte.html

citaat :
"Lont zegt veel dreigmails, discriminerende teksten en beledigende telefoontjes te hebben ontvangen. Ook hiervan heeft zij aangifte gedaan"

Aan een boom herken je zijn vruchten.
De vruchten zijn dreigingen , moord en doodslag.

ik heb het nooit een vredelievende beweging gevonden.
ik heb weleens teksten gelezen bij demonstraties als vertaald uit het engels , wij zijn homoseksueel, wij zijn trots en gaan de wereld regeren.

Ieder mens die een geweten heeft en het nog niet heeft verdoofd, weet dat die levensstijl niet deugt.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alleen jezus christus maakt je vrij.
pi_54500054
Het staat geenszins vast, dat de bedreigingen tegen Lont afkomstig zijn van homoseksuelen.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  zaterdag 10 november 2007 @ 09:54:41 #3
196988 matthi
pi_54500134
De bedreigingen hoeven inderdaad niet van homoseksuele mensen afkomstig te zijn.
Maar waar het om gaat is dat kritiek richtig die groep meteen op zo"n manier wordt beantwoord als naar lont.

Ik schreef hierboven o.a. " dan ook maar in nederland zijn of in ieder geval mensen ertussen die
zelf de onderdrukkers zijn.
  zaterdag 10 november 2007 @ 09:59:03 #4
196988 matthi
pi_54500168
Ik weet zelf uit eigen ervaring hoe mensen in mijn eigen omgeving erop reageren, als ze al
een vermoeden hebben dat je de levensstijl afkeurt.

Nou dan moet je eens zien of ze nou wel of geen homoseksueel zijn, in het gunstigste geval worden ze alleen boos.
Dus het is wel degelijk onderdrukking
pi_54500171
Iemand met "jezus christus is mijn redder" die het heeft over onderdrukking en het dwingen van het overnemen van een levensstijl, het moet toch niet gekker worden.
  zaterdag 10 november 2007 @ 10:15:50 #6
196988 matthi
pi_54500314
matteus 26 vers 59 De overpriesters en de gehele Raad trachtten een vals getuigenis tegen Jezus te vinden om Hem ter dood te brengen, maar zij vonden er geen,
60 hoewel er vele valse getuigen optraden.
pi_54500323
Het is wel typerend dat de homo's - terwijl ze steeds blijven hameren op "gelijke behandeling" - zo nodig aparte feestjes moeten hebben, aparte aangiften, aparte regeltjes...

En uiteraard steeds beginnen te janken als ze als "anders" worden beschouwd.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_54500331
- knip -

[ Bericht 89% gewijzigd door sp3c op 10-11-2007 18:52:47 (flamebait) ]
pi_54500364
er wordt dus een situatie gecreeerd waarin een geweldsmisdrijf tegen homo's per definitie betrekking heeft op de sexuele voorkeur van het slachtoffer
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_54500403
Krijgt BansheeBoy qua religieuze domheid nu concurrentie uit christelijke hoek?
  zaterdag 10 november 2007 @ 10:32:17 #11
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_54500485
Wat een duidelijk OP mên. Top!

Over die registratie. Dat gebeurt al 2 jaar. 3 jaar geleden nog niet. Vandaar de stijging van geweld tegen homo's, daarvoor werd het niet apart geregistreerd.

Maargoed, het is een trend om oud nieuws opnieuw te publiceren.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_54500491
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 09:41 schreef matthi het volgende:

Ten tweede ik haat niemand ook geen homoseksuelen maar ben wel tegen hun levensstijl, die deugt namelijk niet.
Ik stopte al met lezen hier :'')
Zeggen dat ze het zo slecht nog niet hebben in Nederland en daarna wel zeggen dat ze niet deugen? Beetje krom
Hoe zou jij het vinden als mensen zeggen dat je niet deugt om hoe je geboren bent?
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_54500528
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 10:16 schreef Daffodil31LE het volgende:
Het is wel typerend dat de homo's - terwijl ze steeds blijven hameren op "gelijke behandeling" - zo nodig aparte feestjes moeten hebben, aparte aangiften, aparte regeltjes...

En uiteraard steeds beginnen te janken als ze als "anders" worden beschouwd.
Ik ben niet voor aparte regeltjes en zo maar wel voor aparte feestjes
Iedereen gaat toch naar "aparte" feestjes? De ene gaat naar defqon of weet ik hoe die dingen heten en de andere naar een concert van een of andere metal band
Nou homo's gaan naar bv pannfeesten (vanavond ) maar gaan ook echt wel eens naar een "gewone" kroeg hoor
pi_54500561
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 10:35 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Ik ben niet voor aparte regeltjes en zo maar wel voor aparte feestjes
Iedereen gaat toch naar "aparte" feestjes? De ene gaat naar defqon of weet ik hoe die dingen heten en de andere naar een concert van een of andere metal band
Nou homo's gaan naar bv pannfeesten (vanavond ) maar gaan ook echt wel eens naar een "gewone" kroeg hoor
Ik doel dus op bijvoorbeeld die homo-optocht in de grachten van Amsterdam. Da's gewoon een uiting van "kijk eens hoe apart wij zijn" terwijl ze wel steeds willen worden gezien als normale mensen.
pi_54500593
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 10:38 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Ik doel dus op bijvoorbeeld die homo-optocht in de grachten van Amsterdam. Da's gewoon een uiting van "kijk eens hoe apart wij zijn" terwijl ze wel steeds willen worden gezien als normale mensen.
Laten we het Zomercarnaval en de FFWD Danceparade dan ook maar opdoeken?
pi_54500597
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 10:38 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Ten eerste is dat een klein deel van de mensen die daar aan mee doet
En ten tweede kun je dat niet gewoon zien als: die mensen zijn ook anders? Creativer, extraverter etc Dat wil niet zeggen dat het geen "normale" mensen zijn (misschien moet je sowieso ophouden met die term want die is echt dom, ik bedoel wat is een normaal mens? en je wekt nogal snel de indruk dat je homosexuelen daar niet bij schaart)
Is het zelfde als mensen die zomercarnaval vieren in rotterdam of mee doen aan het bloemencorso in weet ik waar het ookal weer is. Niet iedereen vind het leuk, maar voor sommige mensen is het helemaal hun ding om er outfits voor te verzinnen of wagens (boten)

Naja ik denk ook maar hardop...
pi_54500601
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 10:41 schreef EvL. het volgende:

[..]

Laten we het Zomercarnaval en de FFWD Danceparade dan ook maar opdoeken?
Idd
pi_54500659
Kijk, ik zit hier geen homo's te bashen. Ik stel enkel vast dat ze aan de ene kant willen dat ze als normale mensen beschouwd worden, maar aan de andere kant hun verschil duidelijk gaan staan te etaleren.

En daarom vraag ik me ook af wat het nut is van het apart registreren van misdrijven jegens homo's. Ze zijn toch normaal zoals ieder ander?

En afschaffen van zomercarnaval of danceparade? Voor mij niet gelaten hoor. I'm too old for that shit
pi_54500687
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 10:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
Kijk, ik zit hier geen homo's te bashen. Ik stel enkel vast dat ze aan de ene kant willen dat ze als normale mensen beschouwd worden, maar aan de andere kant hun verschil duidelijk gaan staan te etaleren.

En daarom vraag ik me ook af wat het nut is van het apart registreren van misdrijven jegens homo's. Ze zijn toch normaal zoals ieder ander?

En afschaffen van zomercarnaval of danceparade? Voor mij niet gelaten hoor. I'm too old for that shit
Als "normaal" mens kun je niet verschillend zijn?
Als je zo gaat redeneren kunnen verschillen tussen subculteren ook niet (like I said mensen die van hardstyle houden en zich een bepaalde kleding stijl aan meten en mensen die van metal houden en zich een bepaalde kledingstijl aan meten etc.)
Mensen zijn verschillend dat is gewoon zo en dat is leuk
Zo lang mensen het nog hebben over normale mensen en homos die volgens hun daar niet bij horen lijkt het me duidelijk dat er nog wel iets gedaan kan worden op het vlak van acceptatie
pi_54500711
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 10:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dus om "geaccepteerd" te worden als "normaal mens" mag je geen feestjes meer houden? Het moet écht niet gekker gaan worden hoor..
quote:
Ben je wel voor het apart registreren van geweld op basis van ras?
quote:
En je woont in Baarle, dat helpt natuurlijk ook niet.
  zaterdag 10 november 2007 @ 11:00:14 #21
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_54500805
Geweld, haat of angst voor homo's is een teken van een slechte educatie, angst of ander 'gebrek' waardoor de persoon in kwestie feitelijk artikel 1 van de grondwet overtreedt.

Wat betreft de 'voorkeur' die homo's krijgen in dit soort gevallen; ik denk niet dat dat erg is. Al zou je met elk recht natuurlijk ook kunnen zeggen dat Moslims, hardcore-fans, hardrock-fans en alle andere 'andere' mensen, denk ik dat homo's hier wel een streepje voor hebben. Het is nou eenmaal zo dat homohaat sneller en vaker voorkomt vanuit elke willekeurige laag van de bevolking, en dat is iets heel slechts.
  zaterdag 10 november 2007 @ 11:14:06 #22
26400 wijsneus
Radicaal Democraat
pi_54500987
Zolang er mensen zoals TS zijn die "de levensstijl afkeuren" en homofilie als "zonde" beschouwen dient de emancipatie door te gaan.

Het zou TS sieren eens zijn aannames overboord te gooien en met andere ogen naar de wereld te kijken. Mischien ben je nog niet helemaal geestesdood gemaakt door je religie,
Siamo Tutti Antifascisti!
  zaterdag 10 november 2007 @ 11:24:13 #23
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_54501169
Vandaag de dag wordt daar weer afbraak aan gedaan door ons christelijke kabinet.

ten eerste ben ik tegen geweld tegen christelijke mensen.

Ten tweede ik haat niemand ook geen christenen maar ben wel tegen hun levensstijl, die deugt namelijk niet.
in moslimlanden worden ze juist vervolgt, maar in nederland zijn, of in ieder geval mensen ertussen die zelf proberen te onderdrukken, wat vaak niet lukt aangezien we hier in een seculier land zijn maar ze hebben dus wel een paar speciale wetten die hun religie specifiek beschermt wat dus eigenlijk ongrondwettelijk is.
Als er wel een groep is in nederland die anderen onderdrukt, zijn het wel christenen.

Ze willen iedereen dwingen een christelijke levensstijl te accepteren.
ik blijf altijd zeggen dat die levensstijl irrationeel is, zelfs als mensen mij met geweld of met de dood bedreigen.
Als iemand mij daarom dood, zal ik gewoon best wel bezwaar tegen hebben ivbm met mijn protesterende overlevingsinstinct.

De vruchten zijn dreigingen, moord, doodslag, racisme, facisme, genocide, kinderverkrachting en kruistochten.

ik heb weleens teksten gelezen bij demonstraties als vertaald uit het engels , wij zijn christenen, wij zijn trots en gaan de wereld regeren.

Ieder mens die een geweten heeft en het nog niet heeft verdoofd, weet dat die levensstijl niet deugt.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alleen rationele gedachtes maken je vrij.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_54502340
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 11:24 schreef SpecialK het volgende:
Vandaag de dag wordt daar weer afbraak aan gedaan door ons christelijke kabinet.

ten eerste ben ik tegen geweld tegen christelijke mensen.

Ten tweede ik haat niemand ook geen christenen maar ben wel tegen hun levensstijl, die deugt namelijk niet.
in moslimlanden worden ze juist vervolgt, maar in nederland zijn, of in ieder geval mensen ertussen die zelf proberen te onderdrukken, wat vaak niet lukt aangezien we hier in een seculier land zijn maar ze hebben dus wel een paar speciale wetten die hun religie specifiek beschermt wat dus eigenlijk ongrondwettelijk is.
Als er wel een groep is in nederland die anderen onderdrukt, zijn het wel christenen.

Ze willen iedereen dwingen een christelijke levensstijl te accepteren.
ik blijf altijd zeggen dat die levensstijl irrationeel is, zelfs als mensen mij met geweld of met de dood bedreigen.
Als iemand mij daarom dood, zal ik gewoon best wel bezwaar tegen hebben ivbm met mijn protesterende overlevingsinstinct.

De vruchten zijn dreigingen, moord, doodslag, racisme, facisme, genocide, kinderverkrachting en kruistochten.

ik heb weleens teksten gelezen bij demonstraties als vertaald uit het engels , wij zijn christenen, wij zijn trots en gaan de wereld regeren.

Alleen rationele gedachtes maken je vrij.
LOL. Ik moet zeggen dat die tekst inderdaad meer van toepassing is bij christenen.
  zaterdag 10 november 2007 @ 12:40:20 #25
196988 matthi
pi_54502450
specialk

De bijbel zei het al
nu moet ik toch een aantal teksten citeren.
jesaja 5 vers 20 Wee hun die het kwade goed noemen en het goede kwaad; die duisternis voorstellen als licht en licht als duisternis; die bitter doen doorgaan voor zoet en zoet voor bitter.

de vruchten van een christen.

Romeinen 13:8 Zijt niemand iets schuldig dan elkander lief te hebben; want wie de ander liefheeft, heeft de wet vervuld.

Lukas 6:29 Slaat iemand u op uw wang, keer hem ook de andere toe, neemt iemand u uw mantel af, laat hem ook het hemd nemen.

Trouwens over de kruistochten die waren o.a. gericht om jeruzalem te doden ondertussen hebben ze zowel joden, christenen als moslims gedood.
door alle eeuwen heen heeft de katholieke kerk christenen vervolgd.

Jezus is gekruisigd hij heeft niemand gekruisigd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')