Ik stopte al met lezen hier :'')quote:Op zaterdag 10 november 2007 09:41 schreef matthi het volgende:
Ten tweede ik haat niemand ook geen homoseksuelen maar ben wel tegen hun levensstijl, die deugt namelijk niet.
Ik ben niet voor aparte regeltjes en zo maar wel voor aparte feestjesquote:Op zaterdag 10 november 2007 10:16 schreef Daffodil31LE het volgende:
Het is wel typerend dat de homo's - terwijl ze steeds blijven hameren op "gelijke behandeling" - zo nodig aparte feestjes moeten hebben, aparte aangiften, aparte regeltjes...
En uiteraard steeds beginnen te janken als ze als "anders" worden beschouwd.
Ik doel dus op bijvoorbeeld die homo-optocht in de grachten van Amsterdam. Da's gewoon een uiting van "kijk eens hoe apart wij zijn" terwijl ze wel steeds willen worden gezien als normale mensen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 10:35 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik ben niet voor aparte regeltjes en zo maar wel voor aparte feestjes
Iedereen gaat toch naar "aparte" feestjes? De ene gaat naar defqon of weet ik hoe die dingen heten en de andere naar een concert van een of andere metal band
Nou homo's gaan naar bv pannfeesten (vanavond) maar gaan ook echt wel eens naar een "gewone" kroeg hoor
Laten we het Zomercarnaval en de FFWD Danceparade dan ook maar opdoeken?quote:Op zaterdag 10 november 2007 10:38 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik doel dus op bijvoorbeeld die homo-optocht in de grachten van Amsterdam. Da's gewoon een uiting van "kijk eens hoe apart wij zijn" terwijl ze wel steeds willen worden gezien als normale mensen.
Ten eerste is dat een klein deel van de mensen die daar aan mee doetquote:Op zaterdag 10 november 2007 10:38 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik doel dus op bijvoorbeeld die homo-optocht in de grachten van Amsterdam. Da's gewoon een uiting van "kijk eens hoe apart wij zijn" terwijl ze wel steeds willen worden gezien als normale mensen.
Iddquote:Op zaterdag 10 november 2007 10:41 schreef EvL. het volgende:
[..]
Laten we het Zomercarnaval en de FFWD Danceparade dan ook maar opdoeken?
Als "normaal" mens kun je niet verschillend zijn?quote:Op zaterdag 10 november 2007 10:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
Kijk, ik zit hier geen homo's te bashen. Ik stel enkel vast dat ze aan de ene kant willen dat ze als normale mensen beschouwd worden, maar aan de andere kant hun verschil duidelijk gaan staan te etaleren.
En daarom vraag ik me ook af wat het nut is van het apart registreren van misdrijven jegens homo's. Ze zijn toch normaal zoals ieder ander?
En afschaffen van zomercarnaval of danceparade? Voor mij niet gelaten hoor. I'm too old for that shit
Dus om "geaccepteerd" te worden als "normaal mens" mag je geen feestjes meer houden? Het moet écht niet gekker gaan worden hoor..quote:Op zaterdag 10 november 2007 10:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
Kijk, ik zit hier geen homo's te bashen. Ik stel enkel vast dat ze aan de ene kant willen dat ze als normale mensen beschouwd worden, maar aan de andere kant hun verschil duidelijk gaan staan te etaleren.
Ben je wel voor het apart registreren van geweld op basis van ras?quote:En daarom vraag ik me ook af wat het nut is van het apart registreren van misdrijven jegens homo's. Ze zijn toch normaal zoals ieder ander?
En je woont in Baarle, dat helpt natuurlijk ook niet.quote:En afschaffen van zomercarnaval of danceparade? Voor mij niet gelaten hoor. I'm too old for that shit
LOL. Ik moet zeggen dat die tekst inderdaad meer van toepassing is bij christenen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 11:24 schreef SpecialK het volgende:
Rond de jaren 60 was er de seksuele revolutie.
Vandaag de dag wordt daar weer afbraak aan gedaan door ons christelijke kabinet.
ten eerste ben ik tegen geweld tegen christelijke mensen.
Ten tweede ik haat niemand ook geen christenen maar ben wel tegen hun levensstijl, die deugt namelijk niet.
Maar het rare is wel dat zij steeds zichzelf als slachtoffers zien.
in moslimlanden worden ze juist vervolgt, maar in nederland zijn, of in ieder geval mensen ertussen die zelf proberen te onderdrukken, wat vaak niet lukt aangezien we hier in een seculier land zijn maar ze hebben dus wel een paar speciale wetten die hun religie specifiek beschermt wat dus eigenlijk ongrondwettelijk is.
Als er wel een groep is in nederland die anderen onderdrukt, zijn het wel christenen.
Ze willen iedereen dwingen een christelijke levensstijl te accepteren.
ik blijf altijd zeggen dat die levensstijl irrationeel is, zelfs als mensen mij met geweld of met de dood bedreigen.
Als iemand mij daarom dood, zal ik gewoon best wel bezwaar tegen hebben ivbm met mijn protesterende overlevingsinstinct.
Aan een boom herken je zijn vruchten.
De vruchten zijn dreigingen, moord, doodslag, racisme, facisme, genocide, kinderverkrachting en kruistochten.
ik heb het nooit een vredelievende beweging gevonden.
ik heb weleens teksten gelezen bij demonstraties als vertaald uit het engels , wij zijn christenen, wij zijn trots en gaan de wereld regeren.
Ieder mens die een geweten heeft en het nog niet heeft verdoofd, weet dat die levensstijl niet deugt.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alleen rationele gedachtes maken je vrij.
Ik sluit me hier graag bij aan. Zoveel stomheid EN domheid heb ik zelden in een topicstart gelezen. Hoe bekrompen en gehersenspoeld kun je zijn. Elke vorm van discussie is volstrekt zinloos.quote:Op zaterdag 10 november 2007 09:59 schreef EvL. het volgende:
Iemand met "jezus christus is mijn redder" die het heeft over onderdrukking en het dwingen van het overnemen van een levensstijl, het moet toch niet gekker worden.
Hoezo niet onderdrukken? 66 procent van de CU leden, is het er mee eens dat homoseksuelen geen leidinggevende functies mogen hebben, hoe kan je dan stellen dat ze niet onderdrukt worden!quote:Op zaterdag 10 november 2007 09:41 schreef matthi het volgende:
in andere landen worden ze missschien onderdrukt, maar in nederland zijn, of in ieder geval mensen ertussen die zelf de onderdrukkers zijn.
Als er wel een groep is in nederland die anderen onderdrukt, zijn het wel homoseksuelen.
Ze willen iedereen dwingen een homoseksuele levensstijl te accepteren.
ik blijf altijd zeggen dat die levensstijl zondig is, zelfs als mensen mij met geweld of met de dood bedreigen.
Ik heb dit al eerder geschreven op fok, ik ga niet weer het hele verhaal doen, maar het komt hier op neer:quote:Op zaterdag 10 november 2007 10:16 schreef Daffodil31LE het volgende:
Het is wel typerend dat de homo's - terwijl ze steeds blijven hameren op "gelijke behandeling" - zo nodig aparte feestjes moeten hebben, aparte aangiften, aparte regeltjes...
En deze optocht brengt de amsterdamse middenstand jaarlijks 20 miljoen extra in het laatje, als Ajax een rondvaart maakt dan wordt de boel alleen maar gesloopt.quote:Op zaterdag 10 november 2007 10:38 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Regelrechte onzin.quote:Op zaterdag 10 november 2007 09:41 schreef matthi het volgende:
Vandaag de dag wordt je gedwongen om mee te rebelleren.
Vertel: zijn er in Nederland politieke partijen die homoseksualiteit als uitgangspunt nemen in al hun beslissingen? Zijn er speciale heilige boeken onder homo's waarin staat dat gelovigen zondig zijn of zullen branden in de hel? Zorgen homoseksuelen ervoor dat christen niet meer mogen trouwen? Niet meer naar de kerk mogen? - Je kraamt echt dieptrieste onzin uit.quote:Op zaterdag 10 november 2007 09:41 schreef matthi het volgende:
Als er wel een groep is in nederland die anderen onderdrukt, zijn het wel homoseksuelen.
Alweer onzin. En waarom vind je andermans levensstijl eigenlijk zondig? Omdat je in een sprookjesboek gelooft waarin dat staat opgeschreven. Je zou ook eens voor jezelf kunnen gaan nadenken en mensen gewoon in hun waarde laten.quote:Op zaterdag 10 november 2007 09:41 schreef matthi het volgende:
Ze willen iedereen dwingen een homoseksuele levensstijl te accepteren.
ik blijf altijd zeggen dat die levensstijl zondig is, zelfs als mensen mij met geweld of met de dood bedreigen.
Haat uit naam van religie komt niet voor, wil je beweren? Protestanten en katholieken slachtten elkaar zelfs af in Noord-Ierland, waar HEB je het in vredesnaam over? Bovendien blijkt nergens uit dat de bedreigingen aan het adres van Lont specifiek van homo's afkomstig zijn. Om dan nog maar te zwijgen - want daar heb je het natuuuurlijk NIET over - dat Lont homo's "geestelijk dood" heeft gewenst. Ronduit discriminerend, maar daar horen we jouw soort niet over, omdat geloof de dekmantel is.quote:Op zaterdag 10 november 2007 09:41 schreef matthi het volgende:
O wee wie dat niet doet en het slecht noemt waar ze mee bezig zijn, die staat het volgende te wachten.
Lont zegt veel dreigmails, discriminerende teksten en beledigende telefoontjes te hebben ontvangen. Ook hiervan heeft zij aangifte gedaan
Zelfs ALS homoseksualiteit een keuze was, zou ik er tien keer liever voor kiezen dan voor een 2000 jaar oud sprookjesboek vol oordelende menselijke uitspraken. Jezus Christus (van wie overigens legio aanwijzingen bestaan dat hij zelf homo was) richt in jouw geval meer schade aan dan dat het je vrij maakt. Je hebt namelijk het vermogen om helder te denken helemaal verloren.quote:Op zaterdag 10 november 2007 09:41 schreef matthi het volgende:
Ieder mens die een geweten heeft en het nog niet heeft verdoofd, weet dat die levensstijl niet deugt.
Alleen jezus christus maakt je vrij.
Zie ik er uit als iemand die ook maar ene ruk geeft om wat de bijbel zegt? Flikker toch op met je kinderlijk sprookjesgebrabbel man daar hebben moderne weldenkende mensen geen boodschap meer aan.quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:40 schreef matthi het volgende:
specialk
De bijbel zei het al
nu moet ik toch een aantal teksten citeren.
jesaja 5 vers 20 Wee hun die het kwade goed noemen en het goede kwaad; die duisternis voorstellen als licht en licht als duisternis; die bitter doen doorgaan voor zoet en zoet voor bitter.
Groot verschil tussen wat er in je door een psychiatrisch pantienten samengesteld kalkwerkje staat en de werkelijkheid. Maargoed oogkleppen en gebrek aan reflectie zijn overduidelijk weer de standaard accessoires van religie.quote:de vruchten van een christen.
Romeinen 13:8 Zijt niemand iets schuldig dan elkander lief te hebben; want wie de ander liefheeft, heeft de wet vervuld.
Lukas 6:29 Slaat iemand u op uw wang, keer hem ook de andere toe, neemt iemand u uw mantel af, laat hem ook het hemd nemen.
Ja barbaren die elkaar af lopen te slachten. Prima. Het enige wat mij dwars zit is het lot van alle normale mensen die gewoon hun rustige leventje probeerde te leiden tot dat geestelijk gehandicapte relifreaks zoals jij met zwaard en schild langs kwamen om ze maar eens goed te bekeren of een kopje kleiner te maken. Wat de motieven van die geweldadige endorfine junks waren en wie er allemaal met elkaar overhoop lag kan me eigenlijk niet zoveel schelen.quote:Trouwens over de kruistochten die waren o.a. gericht om jeruzalem te doden ondertussen hebben ze zowel joden, christenen als moslims gedood.
door alle eeuwen heen heeft de katholieke kerk christenen vervolgd.
Wie? Is dit weer zo'n figuur uit je sprookjesboek waar ik dan zogenaamd respect voor moet hebben ofzo? Ik ken deze jezus niet waar je het over hebt. Volgende keer kom je maar met antwoorden die buiten jouw persoonlijke modderpoeltje aan waanbeelden ook nog waarde hebben.quote:Jezus is gekruisigd hij heeft niemand gekruisigd.
Het komt misschien niet in je hoofd op dat er onder homo's ook twee verschillende groepen kunnen zijn met elk een eigen mening?quote:Op zaterdag 10 november 2007 10:16 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nee, het feit dat je niet inhoudelijk ingaat op vragen aan jouw adres, maar dat je alleen wat bijbelteksten neerkwakt, op een jezelf nogal superieur voelend toontje... DAT bewijst iets.quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:05 schreef matthi het volgende:
De reacties van sommige bewijzen alleen maar wat ik net heb geschreven.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb dit al eerder geschreven op fok, ik ga niet weer het hele verhaal doen, maar het komt hier op neer:
Er is niet zoiets als een "eenduidige groep homos". De homowereld bestaat voor ongeveer 60 procent uit mensen die nooit in het homo wereldje komen.
De overige veertig procent zijn op te delen in allerlei scenes, wat je op tv ziet zijn vrijwel altijd de extreme travestieten, maar als je eens een keer in de reguliers dwarsstraat om je heen kijkt, dan zal je op 5000 man hoogstens 5 travestieten zien.
Dan nog een misverstand: Homos roepen ZELDEN dat ze anders behandeld willen worden, het is maar een klein groepje dat dit roept, het is meestal de kliek rond het COC en de Gaykrant, ik kan je zeggen dat dit een clubje is van met name oudere homo's die niet snappen dat emancipatie voltooid is.
Of homo's anders behandeld moeten worden? Nee hou op, maar als blijkt dat er bijvoorbeeld relatief veel geweld tegen homo's is dan is het wel zo verstandig om dit te meten, en eventueel hier actie op te ondernemen, hetzelfde zou ik doen als er relatief veel clowns, sinterklaasen of christenen worden mishandeld.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 11:24 schreef SpecialK het volgende:
Vandaag de dag wordt daar weer afbraak aan gedaan door ons christelijke kabinet.
Ten tweede ik haat niemand ook geen christenen maar ben wel tegen hun levensstijl, die deugt namelijk niet.
in moslimlanden worden ze juist vervolgt, maar in nederland zijn, of in ieder geval mensen ertussen die zelf proberen te onderdrukken, wat vaak niet lukt aangezien we hier in een seculier land zijn maar ze hebben dus wel een paar speciale wetten die hun religie specifiek beschermt wat dus eigenlijk ongrondwettelijk is.
Als er wel een groep is in nederland die anderen onderdrukt, zijn het wel christenen.
ik blijf altijd zeggen dat die levensstijl irrationeel is, zelfs als mensen mij met geweld of met de dood bedreigen.
Als iemand mij daarom dood, zal ik gewoon best wel bezwaar tegen hebben ivbm met mijn protesterende overlevingsinstinct.
De vruchten zijn dreigingen, moord, doodslag, racisme, facisme, genocide, kinderverkrachting en kruistochten.
ik heb weleens teksten gelezen bij demonstraties als vertaald uit het engels , wij zijn christenen, wij zijn trots en gaan de wereld regeren.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |