abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54462602
quote:
Op donderdag 8 november 2007 03:08 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

O boehoe
Ik hoop dat hij levenslang krijgt en wegrot in een cel van 2x2 met 64 bloedgeile pedofiele Turken
-edit-

Dit bewijst alleen maar weer dat Turkije voorlopig he-le-maal niets te zoeken heeft in Europa. .
Over het algemeen zijn mensen in Europa ontwikkeld en bezitten ze enigszins gevoel voor rechtvaardigheid...

[edit]
Overigens ben ik in Istanbul geweest, ik vraag mij nog steeds af wat er met de rest van Turkije zo mis is gegaan.....

[ Bericht 11% gewijzigd door paddy op 08-11-2007 19:20:03 ]
-
  donderdag 8 november 2007 @ 19:25:49 #202
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_54462871
quote:
Op donderdag 8 november 2007 18:01 schreef Triggershot het volgende:
Ja, hoi.
Voor de volgende baggeraars blijft het niet bij een edit.
Ja, hoi. Suggestie: lees even en zie dat de vervelende reacties er alleen zijn n.a.v. de stuitend domme posts van Devrim_, dus die s kun je rustig weglaten. Graag gedaan!
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
  donderdag 8 november 2007 @ 19:27:12 #203
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_54462913
quote:
Op donderdag 8 november 2007 18:01 schreef Triggershot het volgende:
Ja, hoi.
Voor de volgende baggeraars blijft het niet bij een edit.
ik zie dat er posts van mij gedelete zijn. betekent dit dat mijn mening als trollerig gezien werd?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_54462984
quote:
Op donderdag 8 november 2007 19:27 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik zie dat er posts van mij gedelete zijn. betekent dit dat mijn mening als trollerig gezien werd?
Vraag het aub even aan Paddy in NWS-FB.
pi_54463004
quote:
Op donderdag 8 november 2007 19:25 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

Ja, hoi. Suggestie: lees even en zie dat de vervelende reacties er alleen zijn n.a.v. de stuitend domme posts van Devrim_, dus die s kun je rustig weglaten. Graag gedaan! [ afbeelding ]
Dan maar even hier en niet meer verder.
Ik vind het persoonlijk ook een intrieste mening, maar medeusers offtopic aanvallen/schelden/enz..wordt hier niet getolereerd. Uiteraard mag je de trieste mening ontkrachten met argumenten.

De rest in feedback graag. Is er nog meer wat volgens sommigen een trollpost is? Ook in feedback. Ben zo weer thuis
Edit- Wat Trigger zegt dus
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_54463136
quote:
Op donderdag 8 november 2007 19:25 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

Ja, hoi. Suggestie: lees even en zie dat de vervelende reacties er alleen zijn n.a.v. de stuitend domme posts van Devrim_, dus die s kun je rustig weglaten. Graag gedaan! [ afbeelding ]
Ja hoi, wellicht dat je even beter oplet voor je mij het één en ander aan tips geeft, de 'vervelende reacties' zijn door mijn collega al aangepakt en het nodige gedaan, ik heb het dan ook over de 'volgende baggeraars', juist ja met een 's', een meervoud van users die zich nog eventueel zouden wagen aan bagger in dit topic waaronder een door jou genoemde naam, + baggeraar X en baggeraar Y.

Ook 'vervelende reacties' n.a.v. een baggeraar zijn strafbaar, bij verdere klachten dumpen in:
[NWS-FB] Ook in "verdachte" jerrycanverpakking verkrijgbaar
pi_54463389
-edit- Niet hier

[ Bericht 44% gewijzigd door paddy op 09-11-2007 01:08:10 ]
-
  donderdag 8 november 2007 @ 20:10:17 #208
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_54464261
Edit: In NWS-FB zei ik -

[ Bericht 97% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2007 20:13:12 ]
Fotoboek
pi_54464343
- edit: reactie op edit / nietstoevoegends -

[ Bericht 94% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2007 20:17:00 ]
pi_54759092
Weet iemand hoe nu verder?
gister zou het proces zijn!!!
pi_54759433
quote:
Op woensdag 21 november 2007 13:24 schreef nikkie1985 het volgende:
Weet iemand hoe nu verder?
gister zou het proces zijn!!!
Klopt. Ik zal ff zoeken.
pi_54759473
Gevonden:
quote:
HAFT IN DER TÜRKEI

Der Prozess gegen den Deutschen Marco Weiss im türkischen Antalya ist erneut vertagt worden - der 17-jährige Schüler bleibt weiter in Untersuchungshaft. Anwalt Matthias Waldraff ist guter Dinge: "Ich bin guter Hoffnung, dass Marco Weihnachten zu Hause sein wird." Er hoffe "inständig, dass der Junge aus dieser Haftsituation so heraus kommt, dass er nicht ein Leben lang beschädigt ist".

Eines ist klar: Der seit sieben Monaten inhaftierte Schüler muss zumindest bis vor Weihnachten im Gefängnis ausharren, da das Gericht in Antalya das Missbrauchsverfahren gegen ihn auf den 14. Dezember vertagt hat. Für seine weitere Untersuchungshaft wurde Marco in ein moderneres und neueres Gefängnis verlegt. Marcos Verteidiger kündigten juristische Schritte gegen die Fortdauer der Untersuchungshaft an.

Obwohl die 13-jährige Britin bereits Anfang Oktober in England vernommen worden war, lag ihre schriftliche Aussage dem Gericht noch immer nicht in türkischer Übersetzung vor. Das Gericht ermunterte die Verteidigung, zur Beschleunigung des Verfahrens selber für die Einbringung der übersetzten Dokumente zu sorgen. Der Anwalt der jungen Britin hatte die 170-seitige Vernehmung dem Gericht bereits vor vier Wochen auf Englisch vorgelegt. Das Gericht hatte die Aussage in dieser Form aber nicht berücksichtigen können. In ihrer Vernehmung habe die Klägerin Marco der versuchten Vergewaltigung bezichtigt, erklärte ihr Anwalt.

Marcos weiterer Anwalt Michael Nagel kündigte eine erneute Beschwerde gegen die anhaltende Untersuchungshaft an. Zwei vorangegangene Beschwerden hatte das Gericht abgelehnt. Außerdem erwäge die Verteidigung weiterhin, noch in diesem Jahr den Europäischen Gerichtshof für Menschenrechte wegen der langen Untersuchungshaft einzuschalten. Die maximale Dauer der Untersuchungshaft beträgt in der Türkei ein Jahr, bei schweren Vergehen zwei Jahre. "Die Entscheidung ist für mich völlig unverständlich", sagte Nagel. Das Verhalten des Gerichts mache ihn "sprachlos".
Bron: Der Spiegel, samengevat.

Kortom: opnieuw uitgesteld.
pi_54759931
quote:
Op woensdag 21 november 2007 13:40 schreef Elfletterig het volgende:
Gevonden:
[..]

Bron: Der Spiegel, samengevat.

Kortom: opnieuw uitgesteld.
Te triest voor woorden. Blijft zo niet meer over van die jongen.

Inderdaad te hopen dat hij de Kerst thuis mag doorbrengen met zijn familie.

[ Bericht 15% gewijzigd door EchtGaaf op 21-11-2007 14:09:22 ]
pi_54760274
Wat een lekker land he... en zo democratisch.. hoe is het gvd mogelijk dat zo`n proces dat over niks gaat zo vaak uitgesteld word... mag dat dan zomaar???????
  woensdag 21 november 2007 @ 14:19:00 #215
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_54760363
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 10:39 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

In de bak zal hij er niet op zijn paasbest uitzien. Dat lijkt mij logisch.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Dit is em ook, in betere tijden:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Oordeel zelf, ik kan mij best voorstellen dat er genoeg meiden zijn die hem schattig vinden.
Joh ga lekker met hem naar bed ofzo..
pi_54760784
Ongeacht het oordeel van de rechter heeft die jongen NU AL meer straf gehad dan hij zou moeten krijgen. Ik kan me trouwens niet serieus voorstellen dat de rechter hem daadwerkelijk een straf oplegt, want er is bar weinig bewijs. Het is het woord van het meisje (overduidelijk geinstrueerd door de ouders) tegen het woord van de jongen.

Waarom zou een rechter MEER waarde hechten aan de uitspraak van meisje dat Marco ineens bovenop haar lag, toen ze van schrik wakker werd, dan aan de uitspraak van Marco dat het meisje zich voordeed als 15-jarige.

Er lijkt me sprake van gebrek aan bewijs, dus geen grond om iemand te veroordelen. Maar ja, ik ben geen rechter...
  woensdag 21 november 2007 @ 16:04:21 #217
3542 Gia
User under construction
pi_54762577
Ik snap eigenlijk niet waarom alleen die jongen gestraft wordt. Het meisje heeft net zo goed met een minderjarige jongen gekust. Toch?

Vind dit ook te zot voor woorden. Typisch kleinzielige Britten. Je moet ze op vakantie meemaken! 's Avonds nog een borrel drinken bij de tent met vrienden mag niet. Zelfs niet op fluistertoon. Want dat HOREN ZE!!!
En dan 's morgens om 8 uur moeten hun kinderen blokfluit oefenen. Blèèèh!
Nee, geef mij maar de Spanjaarden op vakantie. Lekker om 11 uur 's avonds de barbecue nog aan, muziek en gezelligheid. Niks rust en stilte. Dáár houd ik nou van.
pi_54763427
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:04 schreef Gia het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom alleen die jongen gestraft wordt. Het meisje heeft net zo goed met een minderjarige jongen gekust. Toch?
Klopt. ze was 13 toen ze contact had met de jongen. Als haar beschuldiging terecht zou zijn, dan was ze zelf ook in de fout, want ze was te jong. Bovendien had ze gelogen over haar leeftijd.
quote:
Vind dit ook te zot voor woorden. Typisch kleinzielige Britten. Je moet ze op vakantie meemaken! 's Avonds nog een borrel drinken bij de tent met vrienden mag niet. Zelfs niet op fluistertoon. Want dat HOREN ZE!!!
En dan 's morgens om 8 uur moeten hun kinderen blokfluit oefenen. Blèèèh!
Nee, geef mij maar de Spanjaarden op vakantie. Lekker om 11 uur 's avonds de barbecue nog aan, muziek en gezelligheid. Niks rust en stilte. Dáár houd ik nou van.
Britten zijn kneuterig en zeer preuts ja. Blegh.
pi_54764129
Hoe is het trouwens mogelijk dat het verhoor van het Britse meisje van 6 oktober jl nog steeds niet is vertaald en de jongen daarom langer langer in voorarrest moet blijven..... Te gek voor woorden gewoon.
  woensdag 21 november 2007 @ 17:47:50 #220
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_54764413
als deze jongen vrijkomt zal hij een seksueel trauma overhouden. alles dankzij de moeder. wat een vies stinkwijf. ik mag hopen dat haar leugenachtige dochter zelfmoord pleegt.
pi_54765174
Ik vind eigenlijk dat die moeder ook gestraft moet worden om haar daad een onschuldige jongen vast te laten zitten voor niks..... laat haar lekker in een turkse cel zitten.
  donderdag 22 november 2007 @ 14:02:24 #222
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_54782125
Hoe kan zo'n loeder van een moeder nog vrolijk doorleven, wetende dat ze dit op haar geweten heeft?
Een jongen moedwillig zo kapot maken
En, sorry hoor, maar ik vind dat Turkije hier een hele slechte beurt maakt.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 22 november 2007 @ 14:26:30 #223
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_54782525
Trieste zaak en een waarschuwing voor weldenkende mensen om uit een dergelijk land weg te blijven.
Zon, zee en zitten in de bak als je niet oppast
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  donderdag 22 november 2007 @ 17:37:09 #224
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_54785073
Het is niet bewezen dat die jongen het gedaan heeft...

Het is ook niet bewezen dat die jongen het niet gedaan heeft...

Beter 1 iemand onschuldig in de bajes dan 1 pedofiel los op straat.
Alhoewel hij die term niet geheel terecht verdiend aangezien hij zelf nog iets in die leeftijd zit.
pi_55277807
Duitse tiener na 8 maanden uit Turkse cel
Gelukkig maar. Hopelijk wordt ie in april vrijgesproken.
  vrijdag 14 december 2007 @ 21:44:03 #226
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_55279171
Fijn voor hem.

En dat Turkije maar lekker mag wegrotten met hun vooroorlogse rechtspraak.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_55279920
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 20:38 schreef EchtGaaf het volgende:
Duitse tiener na 8 maanden uit Turkse cel
Gelukkig maar. Hopelijk wordt ie in april vrijgesproken.
En in ruil heeft Turkije een terrorist uitgeleverd gekregen.
  vrijdag 14 december 2007 @ 22:23:11 #228
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_55280207
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 22:12 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

En in ruil heeft Turkije een terrorist uitgeleverd gekregen.
Dus eerst hebben de Turken deze jongen schofterig en mensonterend behandeld omdat dat nu eenmaal hun wetten zijn en heeft het commentaar uit andere landen ze alleen maar gesterkt in hun principiële opvattingen, en hebben ze nu opeens niet zoveel last meer van hun principes als ze die jongen kunnen inruilen voor een terrorist? Ach ja... .
Fotoboek
pi_55280313
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 22:23 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

Dus eerst hebben de Turken deze jongen schofterig en mensonterend behandeld omdat dat nu eenmaal hun wetten zijn en heeft het commentaar uit andere landen ze alleen maar gesterkt in hun principiële opvattingen, en hebben ze nu opeens niet zoveel last meer van hun principes als ze die jongen kunnen inruilen voor een terrorist? Ach ja... [afbeelding].
De keuze tussen Duits jongetje dat Brits meisje aanraad en terrorist is snel gemaakt..iig in Turkije wel.
In Nederland misschien niet maar het is wachten op de eerste grote aanslag in Nederland van bijv. Al Qaida...Dan zullen de prioriteiten vast snel veranderen...
  vrijdag 14 december 2007 @ 23:18:40 #230
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_55281645
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 22:27 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

De keuze tussen Duits jongetje dat Brits meisje aanraad en terrorist is snel gemaakt..iig in Turkije wel.
In Nederland misschien niet maar het is wachten op de eerste grote aanslag in Nederland van bijv. Al Qaida...Dan zullen de prioriteiten vast snel veranderen...
Ik bid toch op m'n blote knietjes dat we hier nooit zover zinken dat de rechterlijke macht zich eerst laat meeslepen door nationalistisch sentiment en zich vervolgens inlaat met een politiek een-tweetje. Zum kotsen vind ik dat soort onbetrouwbaar en primitief gedrag van machthebbers. .
Fotoboek
pi_55281682
Hij is vrij, hij is vrij!!!!!
pi_55282148
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 23:18 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

Ik bid toch op m'n blote knietjes dat we hier nooit zover zinken dat de rechterlijke macht zich eerst laat meeslepen door nationalistisch sentiment en zich vervolgens inlaat met een politiek een-tweetje. Zum kotsen vind ik dat soort onbetrouwbaar en primitief gedrag van machthebbers. [afbeelding].
Kom maar weer terug als een Fryske terroristische groepering aanslagen pleegt in Nederland voor een stuk land
  vrijdag 14 december 2007 @ 23:40:27 #233
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_55282207
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 23:20 schreef nikkie1985 het volgende:
Hij is vrij, hij is vrij!!!!!
Yep.

http://www.bild.t-online.(...)tag,geo=3278272.html
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
  zaterdag 15 december 2007 @ 00:03:59 #234
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_55282689
ik hoop dat deze jongen niet teveel trauma's heeft en door kan gaan met zijn leven. dat die moeder van het meisje moge branden in de hel en nog veel erger.
  zaterdag 15 december 2007 @ 00:23:30 #235
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_55282930
Het blijkt maar weer dat het goed is dat Turkije niet bij de EU zit. Waar moet het toch heen met zo'n land
Ik ben dan wel in Istanbul geweest, daar was niet zo veel mis mee. Alleen dat iemand een zakkenrolpoging had gedaan in de tram de laatste dag. Maar dat kan in principe ook in Amsterdam gebeuren.
Maar als je dit soort verhalen dan weer leest...in en in triest. En hoe 'bepaalde' users (die zelfs al heel hun leven in Nederland wonen) hierop reageren is volstrekt belachelijk. Dit kun je toch niet steunen?

Goed dat de jongen vrij is trouwens
  zaterdag 15 december 2007 @ 01:54:44 #236
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_55284806
ik hoop dat die moeder snel heel erg ziek wordt in haar vagina. wat een verschrikkelijk eng loeder! en als ze daar niet ziek wordt dan maar in haar lymfen. dat je zo nog kan leven! met deze schuld op je schouders. aaaaarghhh. dat ze aids mag krijgen.
  zaterdag 15 december 2007 @ 02:02:21 #237
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_55284958
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 23:37 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

Kom maar weer terug als een Fryske terroristische groepering aanslagen pleegt in Nederland voor een stuk land
Tuurlijk gozer. Dan gaan wij ogenblikkelijk allerlei vuile politieke spelletjes met een buitenlander die hier toevallig op vakantie was. No matter what de wandel van het heilige Turkije blijven verdedigen, lekker intelligente indruk wek je daarmee. Probeer eens zelfstandig na te denken, pauper.
Fotoboek
pi_55285642
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 02:02 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

Tuurlijk gozer. Dan gaan wij ogenblikkelijk allerlei vuile politieke spelletjes met een buitenlander die hier toevallig op vakantie was. No matter what de wandel van het heilige Turkije blijven verdedigen, lekker intelligente indruk wek je daarmee. Probeer eens zelfstandig na te denken, pauper.
Natuurlijk is politiek heel netjes.

Wat een enorme plaat moet jij voor je kop hebben
pi_55285697
Nou ja goed, zonder al te veel de cultuurrelativist uit te hangen: in Amerika kan je ook zo 10 jaar de cel in verdwijnen als je het waagt seksueel verkeer te hebben met een minderjarige. Ook lekker.
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_55288290
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:47 schreef zoalshetis het volgende:
als deze jongen vrijkomt zal hij een seksueel trauma overhouden. alles dankzij de moeder. wat een vies stinkwijf. ik mag hopen dat haar leugenachtige dochter zelfmoord pleegt.
Als moeder ben je inderdaad wel de duivel op aarde als je voor zoiets in Turkije aangifte gaat doen.

Ik vraag me trouwens af hoe die moeder er uit ziet, is er een foto op internet te vinden? Hoe ziet dat mens er eigenlijk uit?

[ Bericht 0% gewijzigd door Ronald op 15-12-2007 12:24:32 ]
٩๏̯͡๏)۶
pi_55288388
264 dagen vastgezeten.
Wat een achterlijk 3de wereldland is het nog .
-
pi_55288629
Was deze foto al gepost hier?

Is dit nu het meisje in kwestie, die jongen is in ieder geval wel marco

٩๏̯͡๏)۶
pi_55290344
quote:
In Egypte daarentegen mogen vrouwen pas seks hebben als ze 21 zijn. Voor Egyptische mannen is er geen minimum-leeftijd.
Net of iemand dat wil. Die hebben toch geen clit meer.

-edit-

[ Bericht 3% gewijzigd door paddy op 17-12-2007 00:27:52 ]
  zaterdag 15 december 2007 @ 18:30:23 #244
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_55295284
Duidelijk, niet meer naar Turkije op vakantie en geen Turkije bij de EU. Dit is gewoon het bewijs dat ze daar nog JAREN achterlopen.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_55314544
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 18:30 schreef maniack28 het volgende:
Duidelijk, niet meer naar Turkije op vakantie en geen Turkije bij de EU. Dit is gewoon het bewijs dat ze daar nog JAREN achterlopen.
Volledig mee eens. Mij zul je dan ook niet in Turkije zien. En wat mij betreft komt dit ontwikkelingsland ook niet in de EU. De zaak rondom Marco W. heeft nog eens pijnlijk duidelijk gemaakt dat Turkije nog lang, lang, lang niet klaar is voor de EU.
  zondag 16 december 2007 @ 18:48:48 #246
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_55317832
quote:
Op woensdag 21 november 2007 14:15 schreef nikkie1985 het volgende:
Wat een lekker land he... en zo democratisch.. hoe is het gvd mogelijk dat zo`n proces dat over niks gaat zo vaak uitgesteld word... mag dat dan zomaar???????
Wat heeft dat met democratie te maken?
Krekker is de bom!
  zondag 16 december 2007 @ 23:01:13 #247
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_55324246
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 03:35 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

Natuurlijk is politiek heel netjes.

Wat een enorme plaat moet jij voor je kop hebben
Was je maar eens zo begripvol en relativerend als het om Westerse politiek gaat. .
Fotoboek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')