-edit-quote:Op donderdag 8 november 2007 03:08 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
O boehoe
Ik hoop dat hij levenslang krijgt en wegrot in een cel van 2x2 met 64 bloedgeile pedofiele Turken
Ja, hoi. Suggestie: lees even en zie dat de vervelende reacties er alleen zijn n.a.v. de stuitend domme posts van Devrim_, dus die s kun je rustig weglaten. Graag gedaan!quote:Op donderdag 8 november 2007 18:01 schreef Triggershot het volgende:
Ja, hoi.
Voor de volgende baggeraars blijft het niet bij een edit.
ik zie dat er posts van mij gedelete zijn. betekent dit dat mijn mening als trollerig gezien werd?quote:Op donderdag 8 november 2007 18:01 schreef Triggershot het volgende:
Ja, hoi.
Voor de volgende baggeraars blijft het niet bij een edit.
Vraag het aub even aan Paddy in NWS-FB.quote:Op donderdag 8 november 2007 19:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zie dat er posts van mij gedelete zijn. betekent dit dat mijn mening als trollerig gezien werd?
Dan maar even hier en niet meer verder.quote:Op donderdag 8 november 2007 19:25 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Ja, hoi. Suggestie: lees even en zie dat de vervelende reacties er alleen zijn n.a.v. de stuitend domme posts van Devrim_, dus die s kun je rustig weglaten. Graag gedaan! [ afbeelding ]
Ja hoi, wellicht dat je even beter oplet voor je mij het één en ander aan tips geeft, de 'vervelende reacties' zijn door mijn collega al aangepakt en het nodige gedaan, ik heb het dan ook over de 'volgende baggeraars', juist ja met een 's', een meervoud van users die zich nog eventueel zouden wagen aan bagger in dit topic waaronder een door jou genoemde naam, + baggeraar X en baggeraar Y.quote:Op donderdag 8 november 2007 19:25 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Ja, hoi. Suggestie: lees even en zie dat de vervelende reacties er alleen zijn n.a.v. de stuitend domme posts van Devrim_, dus die s kun je rustig weglaten. Graag gedaan! [ afbeelding ]
Klopt. Ik zal ff zoeken.quote:Op woensdag 21 november 2007 13:24 schreef nikkie1985 het volgende:
Weet iemand hoe nu verder?
gister zou het proces zijn!!!
Bron: Der Spiegel, samengevat.quote:HAFT IN DER TÜRKEI
Der Prozess gegen den Deutschen Marco Weiss im türkischen Antalya ist erneut vertagt worden - der 17-jährige Schüler bleibt weiter in Untersuchungshaft. Anwalt Matthias Waldraff ist guter Dinge: "Ich bin guter Hoffnung, dass Marco Weihnachten zu Hause sein wird." Er hoffe "inständig, dass der Junge aus dieser Haftsituation so heraus kommt, dass er nicht ein Leben lang beschädigt ist".
Eines ist klar: Der seit sieben Monaten inhaftierte Schüler muss zumindest bis vor Weihnachten im Gefängnis ausharren, da das Gericht in Antalya das Missbrauchsverfahren gegen ihn auf den 14. Dezember vertagt hat. Für seine weitere Untersuchungshaft wurde Marco in ein moderneres und neueres Gefängnis verlegt. Marcos Verteidiger kündigten juristische Schritte gegen die Fortdauer der Untersuchungshaft an.
Obwohl die 13-jährige Britin bereits Anfang Oktober in England vernommen worden war, lag ihre schriftliche Aussage dem Gericht noch immer nicht in türkischer Übersetzung vor. Das Gericht ermunterte die Verteidigung, zur Beschleunigung des Verfahrens selber für die Einbringung der übersetzten Dokumente zu sorgen. Der Anwalt der jungen Britin hatte die 170-seitige Vernehmung dem Gericht bereits vor vier Wochen auf Englisch vorgelegt. Das Gericht hatte die Aussage in dieser Form aber nicht berücksichtigen können. In ihrer Vernehmung habe die Klägerin Marco der versuchten Vergewaltigung bezichtigt, erklärte ihr Anwalt.
Marcos weiterer Anwalt Michael Nagel kündigte eine erneute Beschwerde gegen die anhaltende Untersuchungshaft an. Zwei vorangegangene Beschwerden hatte das Gericht abgelehnt. Außerdem erwäge die Verteidigung weiterhin, noch in diesem Jahr den Europäischen Gerichtshof für Menschenrechte wegen der langen Untersuchungshaft einzuschalten. Die maximale Dauer der Untersuchungshaft beträgt in der Türkei ein Jahr, bei schweren Vergehen zwei Jahre. "Die Entscheidung ist für mich völlig unverständlich", sagte Nagel. Das Verhalten des Gerichts mache ihn "sprachlos".
Te triest voor woorden. Blijft zo niet meer over van die jongen.quote:Op woensdag 21 november 2007 13:40 schreef Elfletterig het volgende:
Gevonden:
[..]
Bron: Der Spiegel, samengevat.
Kortom: opnieuw uitgesteld.
Joh ga lekker met hem naar bed ofzo..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:39 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
In de bak zal hij er niet op zijn paasbest uitzien. Dat lijkt mij logisch.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is em ook, in betere tijden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oordeel zelf, ik kan mij best voorstellen dat er genoeg meiden zijn die hem schattig vinden.
Klopt. ze was 13 toen ze contact had met de jongen. Als haar beschuldiging terecht zou zijn, dan was ze zelf ook in de fout, want ze was te jong. Bovendien had ze gelogen over haar leeftijd.quote:Op woensdag 21 november 2007 16:04 schreef Gia het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom alleen die jongen gestraft wordt. Het meisje heeft net zo goed met een minderjarige jongen gekust. Toch?
Britten zijn kneuterig en zeer preuts ja. Blegh.quote:Vind dit ook te zot voor woorden. Typisch kleinzielige Britten. Je moet ze op vakantie meemaken! 's Avonds nog een borrel drinken bij de tent met vrienden mag niet. Zelfs niet op fluistertoon. Want dat HOREN ZE!!!
En dan 's morgens om 8 uur moeten hun kinderen blokfluit oefenen. Blèèèh!
Nee, geef mij maar de Spanjaarden op vakantie. Lekker om 11 uur 's avonds de barbecue nog aan, muziek en gezelligheid. Niks rust en stilte. Dáár houd ik nou van.
En in ruil heeft Turkije een terrorist uitgeleverd gekregen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:38 schreef EchtGaaf het volgende:
Duitse tiener na 8 maanden uit Turkse cel
Gelukkig maar. Hopelijk wordt ie in april vrijgesproken.
Dus eerst hebben de Turken deze jongen schofterig en mensonterend behandeld omdat dat nu eenmaal hun wetten zijn en heeft het commentaar uit andere landen ze alleen maar gesterkt in hun principiële opvattingen, en hebben ze nu opeens niet zoveel last meer van hun principes als ze die jongen kunnen inruilen voor een terrorist? Ach ja...quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:12 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
En in ruil heeft Turkije een terrorist uitgeleverd gekregen.
De keuze tussen Duits jongetje dat Brits meisje aanraad en terrorist is snel gemaakt..iig in Turkije wel.quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:23 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Dus eerst hebben de Turken deze jongen schofterig en mensonterend behandeld omdat dat nu eenmaal hun wetten zijn en heeft het commentaar uit andere landen ze alleen maar gesterkt in hun principiële opvattingen, en hebben ze nu opeens niet zoveel last meer van hun principes als ze die jongen kunnen inruilen voor een terrorist? Ach ja... [afbeelding].
Ik bid toch op m'n blote knietjes dat we hier nooit zover zinken dat de rechterlijke macht zich eerst laat meeslepen door nationalistisch sentiment en zich vervolgens inlaat met een politiek een-tweetje. Zum kotsen vind ik dat soort onbetrouwbaar en primitief gedrag van machthebbers.quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:27 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
De keuze tussen Duits jongetje dat Brits meisje aanraad en terrorist is snel gemaakt..iig in Turkije wel.
In Nederland misschien niet maar het is wachten op de eerste grote aanslag in Nederland van bijv. Al Qaida...Dan zullen de prioriteiten vast snel veranderen...
Kom maar weer terug als een Fryske terroristische groepering aanslagen pleegt in Nederland voor een stuk landquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:18 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Ik bid toch op m'n blote knietjes dat we hier nooit zover zinken dat de rechterlijke macht zich eerst laat meeslepen door nationalistisch sentiment en zich vervolgens inlaat met een politiek een-tweetje. Zum kotsen vind ik dat soort onbetrouwbaar en primitief gedrag van machthebbers. [afbeelding].
Yep.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:20 schreef nikkie1985 het volgende:
Hij is vrij, hij is vrij!!!!!
Tuurlijk gozer. Dan gaan wij ogenblikkelijk allerlei vuile politieke spelletjes met een buitenlander die hier toevallig op vakantie was. No matter what de wandel van het heilige Turkije blijven verdedigen, lekker intelligente indruk wek je daarmee. Probeer eens zelfstandig na te denken, pauper.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:37 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Kom maar weer terug als een Fryske terroristische groepering aanslagen pleegt in Nederland voor een stuk land
Natuurlijk is politiek heel netjes.quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:02 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Tuurlijk gozer. Dan gaan wij ogenblikkelijk allerlei vuile politieke spelletjes met een buitenlander die hier toevallig op vakantie was. No matter what de wandel van het heilige Turkije blijven verdedigen, lekker intelligente indruk wek je daarmee. Probeer eens zelfstandig na te denken, pauper.
Als moeder ben je inderdaad wel de duivel op aarde als je voor zoiets in Turkije aangifte gaat doen.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:47 schreef zoalshetis het volgende:
als deze jongen vrijkomt zal hij een seksueel trauma overhouden. alles dankzij de moeder. wat een vies stinkwijf. ik mag hopen dat haar leugenachtige dochter zelfmoord pleegt.
Net of iemand dat wil. Die hebben toch geen clit meer.quote:In Egypte daarentegen mogen vrouwen pas seks hebben als ze 21 zijn. Voor Egyptische mannen is er geen minimum-leeftijd.
Volledig mee eens. Mij zul je dan ook niet in Turkije zien. En wat mij betreft komt dit ontwikkelingsland ook niet in de EU. De zaak rondom Marco W. heeft nog eens pijnlijk duidelijk gemaakt dat Turkije nog lang, lang, lang niet klaar is voor de EU.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:30 schreef maniack28 het volgende:
Duidelijk, niet meer naar Turkije op vakantie en geen Turkije bij de EU. Dit is gewoon het bewijs dat ze daar nog JAREN achterlopen.
Wat heeft dat met democratie te maken?quote:Op woensdag 21 november 2007 14:15 schreef nikkie1985 het volgende:
Wat een lekker land he... en zo democratisch.. hoe is het gvd mogelijk dat zo`n proces dat over niks gaat zo vaak uitgesteld word... mag dat dan zomaar???????
Was je maar eens zo begripvol en relativerend als het om Westerse politiek gaat.quote:Op zaterdag 15 december 2007 03:35 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Natuurlijk is politiek heel netjes.
Wat een enorme plaat moet jij voor je kop hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |