De jongens is dus al "veroordeeld" door het hele gebeuren. En waarschijnlijk voor het leven beschadigd. Dat staat mij nog het meest tegen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:06 schreef LintuxCx het volgende:
Wat een ongelooflijk verhaal. Zelfs al is het meer dan een kus, zo'n fout mag iemand niet compleet breken zoals hier nu gebeurt...
Al ben ik wel heel benieuwd wat nou het echte verhaal is...
Het gaat juridisch gezien om de regels in het land waar de overtreding feitelijk is begaan. Inderdaad jongeren beginnen steeds vroeger mets sex. Landen kunnen aan dat gegeven zeker niet voorbijgaan. Dat is nu eenmaal een feit.quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:33 schreef Elfletterig het volgende:
Strikt genomen, was de jongen ook in Nederland in overtreding geweest. Als iets duidelijk is, is het wel dat de wetgeving op dit punt flink tekortschiet en bovendien niet meer aansluit bij de realiteit. Of je het leuk vindt of niet, jongeren beginnen tegenwoordig veel eerder aan seks. Leeftijden van 12-13 jaar zijn geen uitzondering meer. Enige wettelijke bescherming is natuurlijk niet verkeerd, maar het opsluiten van minderjarigen die seks hebben met iemand die slechts een paar jaar jonger is, deugt niet.
Proces weer uitgesteld naar 26 oktober. Ziet slecht uit voor hem.quote:Prozess vertagt: Marco W. bleibt in Haft
Marco Weiss
Antalya (RPO). Der Prozess gegen den Uelzener Schüler Marco W. wegen des Verdachts auf sexuellen Missbrauch vor einem Gericht im türkischen Antalya wurde erneut vertagt. Der 17-Jährige bleibt in Haft. Der Prozess wird am 26. Oktober wieder aufgenommen.
Der Jugendliche soll im April im türkischen Urlaubsort Side eine 13-jährige Britin sexuell missbraucht haben. Den Angaben zufolge warten die Richter noch auf ein neues medizinisches Gutachten, das feststellen soll, was in der fraglichen Nacht passiert ist.
Das Gutachten sei bisher nicht eingetroffen. Außerdem fehle noch die schriftliche Aussage des Mädchens.
Das Mädchen soll Marco am Donnerstag in einer Aussage schwer belastet haben. "Ich ziehe meine Anzeige nicht zurück. Er hat mich gegen meinen Willen vergewaltigt. Ich will, dass er hart bestraft wird", zitiert die "Bild-Zeitung" (Freitagausgabe) aus der Aussage der 13-jährigen Britin Charlotte vor britischen Ermittlern.
Marco war am 12. April in Side festgenommen worden, nachdem die Eltern des Mädchens Anzeige gegen ihn erstattet hatten. Der Schüler gibt zu, mit dem Mädchen geflirtet und geschmust zu haben.
Sie habe sich ihm jedoch als 15-Jährige ausgegeben. Die Engländerin behauptet dagegen, er habe sie sexuell bedrängt, während sie geschlafen habe.
http://www.rp-online.de/p(...)ma/deutschland/24935
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:08 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik zou nogmaals wensen dat de naam van de valse moeder ook bekend wordt, met foto's erbij graag, dat haar privé-leven ook ten grabbel wordt gegooid vanaf nu, en ze de rest van haar leven moet lijden onder wat ze die jongen en z'n ouders heeft aangedaan.
Zijn er in de Duitse en Engelse media geen foto's ed van haar?
Ze verdient het gewoon nu door het slijk te worden gehaald, net als nu met die jongen gebeurd.![]()
Inderdaad. Ik hoop dat moeder wroeging krijgt over het feit dat ze het leven van deze jongen heeft verwoest.quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:16 schreef Seneca het volgende:
Die moeder van dat meisje is een monster. Haar dochter liegt blijkbaar over haar leeftijd, en nu moet die jongen de rest van zijn leven boeten. Dat zij op zo'n manier denkt te kunnen oordelen over andermans leven is ronduit walgelijk.
Als ze een hart had om spijt te krijgen van zoiets was dat inmiddels wel gebeurd. Reken er niet te hard op, die trut heeft geen geweten. Moge ze rotten in hel.quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:28 schreef EchtGaaf het volgende:
Inderdaad. Ik hoop dat moeder wroeging krijgt over het feit dat ze het leven van deze jongen heeft verwoest.
Ja vind ik ook hoor!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:36 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ze zijn toch allebei hardstikke fout? Dan ook samen een straf. Zij wist ook dat het niet mocht.
Allebei strafbaar (Volgens de Turkse StrafWet. )
Weer uitgesteld dus.quote:Marco W. bleibt in türkischer Untersuchungshaft
Antalya - Der wegen sexueller Misshandlung angeklagte 17-jährige Marco W. aus Uelzen bleibt in türkischer Untersuchungshaft. Das Gericht in Antalya vertagte den Prozess am Freitag auf den 20. November und ordnete zugleich die Fortdauer der Haft an, wie der Anwalt der 13-jährigen Engländerin sagte, die nach eigenen Aussagen von Marco vergewaltigt wurde
http://www.welt.de/welt_p(...)tersuchungshaft.html
Zodra je iets flikt op Turks grondgebied geld het Turks recht misschien ?quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:00 schreef symphrock001 het volgende:
Ik heb niks gelezen van de opmerkingen hierover, maar dit is zulk gel*l. Zet die jongen op een vliegtuig naar Duitsland en verder niks. Wat een bullshit, zeg; hij is geen Turk, dat meisje blijkbaar ook niet, waar bemoeien die Turken zich mee??!!
Post zinnig of post anders niet.quote:
De zaak is niet bizarquote:Op zaterdag 3 november 2007 11:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Post zinnig of post anders niet. [afbeelding] De zaak mag gerust door medelevende mensen onder de aandacht worden gebracht. De zaak is te bizar voor woorden. Het leven van die jongen is gewoon kapot gemaakt. Die moeder van dat meisje had beter moeten weten.
Hier berichtet vom topicstarter:quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:49 schreef freiheit-fuer-marco.de het volgende:
Initiative Für Marcos Freilassung
freiheit-fuer-marco.de/forum.php
hilfe-fuer-marco.de
Thank you for your interest. Help the boy. Bedankt.
En gelogen over haar leeftijd. Heeft -als er al iets gebeurd is- minstens zoveel betrokkenheid. anders ga je niet liegen over je leeftijd. Het heeft er alle schijn van dat ze het zelf gewild heeft.quote:Op zaterdag 3 november 2007 12:01 schreef Gia het volgende:
Het meisje heeft toch ook een strafbaar feit gepleegd. Namelijk gevreeën met een minderjarige jongen.
En dat Turkije zichzelf op deze manier voltrekt kansloos maakt.quote:Op zaterdag 3 november 2007 12:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Arme jongen, turkije hoort niet bij de EU. Kankerland.
quote:Op woensdag 7 november 2007 23:59 schreef nikkie1985 het volgende:
devrim hoe oud ben je nou zelf? ik vindn echt dat je wel wat normaler mag doen in dit topic.
Als het jouzelf zou overkomen zou je wel anders piepen.
-edit- Doe maar nietquote:Op donderdag 8 november 2007 00:23 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Marco polo heeft gewoon pech gehad.
Eigen schuld dikke bult
. Jammer dat Merkel de duimschroeven niet nog wat verder heeft aangedraaid en het op een confrontatie heeft laten aankomen, ik had gráág gezien hoe de schuimbekkende Turkse nationalisten zichzelf op internationaal niveau nog meer voor lul hadden gezet.
Ik denk dat hij een trotse turk is die niet van duitsers houdt.Ik ben benieuwd hoe de zaak verder verloopt.Hij zit daar al bijna een jaar en het wordt steeds verder verzet.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:59 schreef nikkie1985 het volgende:
devrim hoe oud ben je nou zelf? ik vindn echt dat je wel wat normaler mag doen in dit topic.
Als het jouzelf zou overkomen zou je wel anders piepen.
quote:Op donderdag 8 november 2007 00:43 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
-edit- Het is buiten alle proporties dat die Duitser daar nog steeds zit weg te rotten omdat men de Turken weer eens op hun meterslange tenen is gaan staan vanuit Europa. Ik zou het geen slechte zaak vinden als wij voortaan elke Turk die ook maar één woord richt tot een minderjarig meisje ook een half jaar lang met z'n 64-en in een 2x2 celletje proppen. [afbeelding]. Jammer dat Merkel de duimschroeven niet nog wat verder heeft aangedraaid en het op een confrontatie heeft laten aankomen, ik had gráág gezien hoe de schuimbekkende Turkse nationalisten zichzelf op internationaal niveau nog meer voor lul hadden gezet.
Voor het zoenen van een meisjequote:Op donderdag 8 november 2007 03:08 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
O boehoe
Ik hoop dat hij levenslang krijgt en wegrot in een cel van 2x2 met 64 bloedgeile pedofiele Turken
Turkije wil helemaal niet bij de EU.quote:Op donderdag 8 november 2007 11:15 schreef nikkie1985 het volgende:
En zo`n land wil bij de EU he.....
echt triest!!!
Gezien het aantal concessies dat Turkije al heeft gedaan denk ik dat je niet wilt weten hoeveel roest er al daadwerkelijk aan Erdogans reet zit...quote:Op donderdag 8 november 2007 13:25 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Turkije wil helemaal niet bij de EU.
Het zal aan Erdogans reet roesten of Turkije er nu wel bij komt of niet
Ben ik gedeeltelijk met je eens. Wat je de Turken zeker wél kunt verwijten is dat ze zich in deze zaak overduidelijk ook laten leiden door politieke motieven en een flinke portie nationalistische kortzichtigheid. Dat die jongen daar inmiddels zit af te sterven in zijn cel interesseert ze blijkbaar nauwelijks. En wat ik minstens even irritant vind zijn de Turkse users hier. Materiaal om een oorlog mee te voeren of een genocide mee te blijven ontkennen zijn ze, verblind door "vaderlandsliefde" als ze zijn.quote:Op donderdag 8 november 2007 11:20 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind de discussie een beetje rare wending nemen, moet ik zeggen. Ik vind eigenlijk niet dat je de Turken kunt verwijten dat ze hun wetten naleven. Wat ik veel kwalijker vind, is de opstelling van de ouders van het meisje. Die zijn bij machte om heel veel leed te voorkomen, maar willen zonodig dat de jongen lange tijd opgesloten zit.
De jongen is intiem geweest met hun dochter, maar er is 1) geen geslachtsgemeenschap geweest, 2) het meisje wilde dit zelf en 3) ze loog over haar leeftijd. Het is dan ook een uitermate slechte zaak dat die ouders zo op hun strepen gaan staan, zeker omdat ze kunnen zien wat de gevolgen zijn. Ik vind de opstelling van die ouders dan ook misselijkmakender dan het (overduidelijk) slecht functionerende Turkse rechtssysteem.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |