quote:Klein onderdeel van de FAQ
Wat verwachten we van jou als user ?
Het voornaamste is dat we verwachten dat je je op fatsoenlijke wijze gedraagt tegenover je medeposters, dat je je aan de Nederlandse wetgeving houdt en dat je de instructies van moderators en (forum)admins opvolgt.
Verder reageer je natuurlijk ontopic, probeer je niet ongepast lollig te doen in serieuze forums en topics en laat je de modjes en (forum)admins bepalen wat wel en geen slotje verdient en wie wel of geen ban moet krijgen. Ook gaan we ervan uit dat je niet onnodig kwetsend, schokkend of storend gedrag vertoont of dergelijke plaatjes post.
En natuurlijk verwachten we dat je FAQ\\\\\\\\\\\\\\\'s leest. Bijna elk subforum heeft ze en het is aan te raden deze door te lezen voordat je in het specifieke subforum post. Sommige regels kunnen afwijken van deze policy.
Ja, en het kan wat mij betreft dicht. De Armenen moesten er zonodig weer bijgehaald worden. Als het om Turkije gaat, bestaat er blijkbaar geen mogelijkheid om normaal te discussiėren.quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:36 schreef Devrim_ het volgende:
Opnieuw Turkse militairen gedood door PKK-terroristen
Topic gaat trouwens niet meer over het onderwerp
Met name door de Turken zelf, inderdaad. Alles wordt vergoelijkt, de meest rare opmerkingen worden gemaakt ("De helft van de nederlandse doden in Afghanistan zijn zelfmoord"), maar kritiek accepteren kunnen ze niet.quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, en het kan wat mij betreft dicht. De Armenen moesten er zonodig weer bijgehaald worden. Als het om Turkije gaat, bestaat er blijkbaar geen mogelijkheid om normaal te discussiėren.
Na mijn laatste post op de eerste pagina heb ik de discussie niet meer gevolgd, dus ik weet niet waar je het over hebt. Over de Armenen is overigens niet door een Turk begonnen. Als discussies over dit onderwerp niet meer fatsoenlijk gevoerd kunnen worden (Armenen, WOII, VOC, slavernij, etc. worden er bijgehaaldquote:Op zondag 21 oktober 2007 20:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Met name door de Turken zelf, inderdaad. Alles wordt vergoelijkt, de meest rare opmerkingen worden gemaakt ("De helft van de nederlandse doden in Afghanistan zijn zelfmoord"), maar kritiek accepteren kunnen ze niet.
Bij de dealerquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:17 schreef Triggershot het volgende:
Waar verkoopt men voer voor Drugshonden?
tvp
gall&gallquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:17 schreef Triggershot het volgende:
Waar verkoopt men voer voor Drugshonden?
tvp
Dit zijn samengevoegde topics. Bewust gedaan dusquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:20 schreef Devrim_ het volgende:
Ja anders maak je ff een topic van 372 posts
Turkije versterkt strijdkrachten bij Iraakse grens
Mij zit niets dwars. Vond gewoon dat je die maar voor thuis moest houden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:39 schreef StefanP het volgende:
Amsterdamse agenten willen einde slappe aanpak
Zeg Pad, zit iets je dwars? Wat een trieste moderatie.
Zag het net en ben ermee bezig. Dank voor het melden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:53 schreef gelly het volgende:
Slotervaart in rep en roer: Burn burn burn
Is dat een no-go zone voor de mods ofzo ?
Wat gaat er hiermee gebeurenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:40 schreef Armageddon het volgende:
Meki moet gewoon dood net als de rest van dat volk.
De door jou gequote post is al geedit.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:55 schreef Meki het volgende:
Ook Autobranden in Groningen
en nog een doodwensing
racistische opmerkingen
Waarom kan jij dat niet doen ??quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De door jou gequote post is al geedit.
Rest laat ik aan de betrokken mods over, gezien ze al bezig waren in betreffende topic.
Sluit ik me bij aan.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:12 schreef Drugshond het volgende:
Triggie, zie FA-topic.
nee, gewoon de waarheid en nog in leuke 'metaforen' ook, is dat nu zo erg dat jij het moet verwijderen?quote:
Luister eens, als je een fractie van de opmerkingen die Meki naar zijn hoofd geslingerd krijgt op jouw adres terecht zouden komen zou jouw wereldje ook te klein zijn.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:13 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, gewoon de waarheid en nog in leuke 'metaforen' ook, is dat nu zo erg dat jij het moet verwijderen?
je doet net alsof er een grove belediging stond, dat stond er niet, maar dat lijkt nu wel zo, omdat jij het laf edit ipv erop in te gaan.
meki loopt de boel zelf gewoon op te naaien, en daar wordt dan logisch op gereageerd, oorzaak en gevolg, hč
maar goed, prima, laat meki maar zijn gang gaan , dan gaat de rest ook zijn gang, hebben jullie wat te doen.
hij is gemerged, Devrim, met het centrale topicquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:48 schreef Devrim_ het volgende:
Trouwens is mijn topic over aardbeving in Indonesie verwijderd?
Ik kan hem niet meer vinden
Er op aangesproken.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:45 schreef Devrim_ het volgende:
[Turkije - PKK ] Daar waar het begint te borrelen
Zou een mod deze drie reacties kunnen verwijderen?
Meneertje begint in topic over Turkije en PKK over armenen etc.etc.
Als je het hebt over woordkeuze van TS, mag je hem een een PM sturen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:25 schreef TheMagnificent het volgende:
Pogroms terug in Europa...
Waar slaat de topictitel op?
Sowieso kan dat topic dicht..Dat bericht staat al in het Turkije - PKK topicquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als je het hebt over woordkeuze van TS, mag je hem een een PM sturen.
Er kan geen censuur/moderatie uitgeoefend worden op een woordkeuze van de TS, alleen omdat visies verschillen.
OP is :quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:03 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Sowieso kan dat topic dicht..Dat bericht staat al in het Turkije - PKK topic
Is precies dezelfde onderwerpen die je uit je topic wou houden in the first place.quote:Tja mensen, de pogroms helemaal in de Ottomaanse geest tegen vroegere turkse minderheden (Armenen en Koerden) en straks misschien nog tegen Grieken is weer terug. Zo begonnen ook de zuiveringen in de Ottomaanse rijk tegen deze volkeren. En dit is pas het begin, we hebben gezien dat turken en niet voor schuwen om hele wijken met ethnische minderheden af te sluiten en te verbranden (Smyrna...). Hopelijk realiseert de westerling dit niet te laat. Mja, jullie hebben vaak zat met turken gecollaboreerd tegen Christelijke volkeren uit die streek dus jullie kennen hun aard maar al te goed.
Als dat het onderwerp is kan dat topic beter naar een ander sub-forum want dat hoort niet in NWS maar in C&Hquote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
OP is :
[..]
Is precies dezelfde onderwerpen die je uit je topic wou houden in the first place. [afbeelding]
Het is na aanleiding van een nieuws artikel, worden enkel wat vergelijkingen gemaakt.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:08 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Als dat het onderwerp is kan dat topic beter naar een ander sub-forum want dat hoort niet in NWS maar in C&H
quote:donderdag 25 oktober 2007 16:34 schreef paddy het volgende:
OP en TT aangepast.
Ja, sorry. Die andere had ik eerst willen sluiten, maar na even overlegd te hebben..toch maar open gelaten. Erg slordig van mij dat ik die andere niet weer heb veranderd. (Heb hier een verjaardag.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:35 schreef Devrim_ het volgende:
Uit: [Turkije - PKK ] Waar het nog aan het borrelen is
[..]
Ehm...Dit was het algemeen Turkije - PKK topic..Het gaat niet alleen over de rellende jongeren in belgie!
Kan de TT weer naar "[Turkije - PKK ] Daar waar het begint te borrelen" worden?
De derde persoon enkelvoud van het werkwoord 'willen' krijgt geen t.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:00 schreef Meki het volgende:
Hallo alweeer 2 doodwensingen richting naar mij toe
Wilders wilt vernietigingskamp in Nederland
Wilders wilt vernietigingskamp in Nederland
Ze leren er niks van en willen niet in debat gaan. het enige wat ze kunnen is schelden en dood wensen
wtfquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:18 schreef Drugshond het volgende:
sp3c ben je morgen ook van de partij ?!.... er is nog een crewmeet.
Aanvraag loopt al. Maar ik ben bang dat ze nog liggen te slapen (met een geldig excuus)quote:Op zondag 28 oktober 2007 08:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Veel criminele Marokkanen licht verstandelijk gehandicapt
Lichtelijk dubbel, wellicht?
We hebben een kater.quote:Op zondag 28 oktober 2007 08:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb gisteren, in de eerste reactie in dat topic, al geroepen dat het dubbel was. Waarom hebben de NWS mods dat niet gezien, dan? Letten jullie niet op je AT? En is er sinds gisterochtend geen NWS mod meer geweest? Overigens liep er al een topic in POL over hetzelfde onderwerp.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 08:48 schreef Drugshond het volgende:
[..]
We hebben een kater.En we zijn lui.
Maar we voelen ons niet schuldig....
Niet gezien, vergeten, we maken fouten, enz enz enz.quote:Op zondag 28 oktober 2007 09:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]de kater is van gisteravond. Het topic loopt al sinds gisterochtend. Jullie scannen dus je AT-lijst niet. Je maakt mij niet wijs dat er de hele dag gisteren geen mods on-line zijn geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |