abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 oktober 2007 @ 23:48:11 #51
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_54000710
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 23:39 schreef __Saviour__ het volgende:
Nounou, een paar buurtbewoners die je hebt gesproken vinden hem wel goed. Zo he. Vast allemaal pvda-stemmers. Maar het mag toch wel duidelijk zijn dat zijn laffe houding hierbij totaal niet helpt. Hij maakt het op de lange termijn alleen maar erger. De vrijbrieven die hij dat tuig iedere keer geeft laat ze zien dat ze kunnen wegkomen met hun gedrag.
Laffe houding Heb je enig idee wat er gebeurt in deze stad? Kom je hier eigenlijk wel eens?
Die 'rellen' die hier nu plaatsvinden worden door de standaardgroep gepleegd volgens mij, en die kicken alleen maar op de Wilders aandacht. Enige voordeel is dat ze dan misschien onvoorzichtig worden en fouten maken. Kennelijk hebben nu vier van die gasten zo'n fout gemaakt.
Deze gasten moeten ze nu aanpakken, maar dat is niet Cohen z'n pakkie an.

Ik heb liever deze, op het eerste gezicht wat terughoudende, houding, dan het Parijse scenario waarbij een complete wijk als crimineel wordt bestempeld en daardoor pas echt de pleuris uitbreekt.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_54000777
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 23:19 schreef SCH het volgende:

[..]

Amsterdammers zijn gemiddeld erg tevreden over hem. Laat het daar nou toevallig over gaan.
Deze Amsterdammer kent overigens geen enkele andere Amsterdammer die tevreden is over Cohen.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 23:54:37 #53
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_54000837
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 23:51 schreef HiZ het volgende:

[..]

Deze Amsterdammer kent overigens geen enkele andere Amsterdammer die tevreden is over Cohen.
blijkt wel weer dat niet alle Amsterdammers elkaar kennen
pi_54000876
quote:

Amsterdammers zijn gemiddeld erg tevreden over hem.
.
pi_54001089
quote:

[..]

Amsterdammers zijn gemiddeld erg tevreden over hem. Laat het daar nou toevallig over gaan.
Beste SCH, ik woon in Amsterdam, en mij is nooit wat gevraagd. Ik heb niet op die man gestemd. Toch bepaalt hij vanalles voor de stad waar ik woon.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  donderdag 18 oktober 2007 @ 00:08:39 #56
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_54001142
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 00:05 schreef Seneca het volgende:

[..]

Beste SCH, ik woon in Amsterdam, en mij is nooit wat gevraagd. Ik heb niet op die man gestemd. Toch bepaalt hij vanalles voor de stad waar ik woon.
zo gaat dat in Nederland. Als je een gekozen burgemeester had gewild had je D66 moeten stemmen...
pi_54001175
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 00:05 schreef Seneca het volgende:

[..]

Ik zou in een verkiezing nooit voor Cohen stemmen, ook al zouden ze Wilders tegenover hem zetten (en ik haat Wilders) zou ik nog niet voor Cohen stemmen.
pi_54001190
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 00:08 schreef Againzender het volgende:

[..]

zo gaat dat in Nederland. Als je een gekozen burgemeester had gewild had je D66 moeten stemmen...
Dan had je echt ANYTHING but D'66 moeten stemmen Mijn God, wat hebben die zichzelf uitverkocht toen zeg. En het mooiste is nog wel dat Thom de Graaff tegenwoordig zijn dagen slijt als burgemeester. Benoemd, welteverstaan
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  donderdag 18 oktober 2007 @ 00:13:59 #59
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_54001254
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 00:10 schreef Seneca het volgende:

[..]

Dan had je echt ANYTHING but D'66 moeten stemmen Mijn God, wat hebben die zichzelf uitverkocht toen zeg. En het mooiste is nog wel dat Thom de Graaff tegenwoordig zijn dagen slijt als burgemeester. Benoemd, welteverstaan
dat bedoel ik dus: dit is het Nederlandse systeem nu eenmaal. Wees blij dat er niet zo'n lul-met-oorlogstrauma als Van Thijn zit, dat was echt vele malen erger. Cohen is echt vele malen beter bezig.
pi_54001276
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 00:13 schreef Againzender het volgende:

[..]

dat bedoel ik dus: dit is het Nederlandse systeem nu eenmaal. Wees blij dat er niet zo'n lul-met-oorlogstrauma als Van Thijn zit, dat was echt vele malen erger. Cohen is echt vele malen beter bezig.
Waarom zou ik iets accepteren 'omdat het nu eenmaal zo is'?
pi_54001306
Leger inzetten (die hebben inmiddels wel genoeg ervaring met hakbar schieten).
  donderdag 18 oktober 2007 @ 00:18:21 #62
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_54001342
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 00:14 schreef Seneca het volgende:

[..]

Waarom zou ik iets accepteren 'omdat het nu eenmaal zo is'?
het is nu de realiteit.
Maar probeer alsjeblieft iets te veranderen als het je niet aanstaat, dat kunnen we wel gebruiken.
  donderdag 18 oktober 2007 @ 00:22:22 #63
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_54001421
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 00:18 schreef Againzender het volgende:

[..]

het is nu de realiteit.
Maar probeer alsjeblieft iets te veranderen als het je niet aanstaat, dat kunnen we wel gebruiken.
Marcouch doet zijn best, als ik het goed heb. Helaas krijgt-ie weinig back-up vanuit het stadhuis. Daar is men liever bezig om iedereen tevreden te stellen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  donderdag 18 oktober 2007 @ 00:23:30 #64
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_54001448
marcouch is net als aboutaleb een topper. geef die man inderdaad wat meer ruimte en mankrachten. dat is wel nodig op dit moment in zijn wijk.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  donderdag 18 oktober 2007 @ 00:29:19 #65
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_54001576
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 00:23 schreef zoalshetis het volgende:
marcouch is net als aboutaleb een topper. geef die man inderdaad wat meer ruimte en mankrachten. dat is wel nodig op dit moment in zijn wijk.
Hij valt mij 100% mee, is nog wat duidelijker dat Aboutaleb. Maar hij moet wel de middelen hebben inderdaad. De politie zal hij wel meehebben in ieder geval.
pi_54001594
Zojuist zijn 4 relschoppers op heterdaad betrapt terwijl zij bezig waren met benzine een auto in brand te steken. Zij zitten vast. Nog 26 te gaan.
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
  donderdag 18 oktober 2007 @ 00:33:18 #67
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_54001647
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 00:30 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Zojuist zijn 4 relschoppers op heterdaad betrapt terwijl zij bezig waren met benzine een auto in brand te steken. Zij zitten vast. Nog 26 te gaan.
niet zojuist, is al weer even oud dit bericht maar inderdaad, nu de rest nog
pi_54001787
Slaan met de zijden handschoen, dat is volgens de Amsterdamse politie chef de juiste methode, want we willen vooral voorkomen dat de media en de mensen in het land het politie ingrijpen als excessief gaan bestempelen.

Dan vraag ik me toch af hoe het in godsnaam mogelijk is dat mensen met zo'n plaat voor hun kop het kunnen schoppen tot chef bij de politie, of nog erger burgemeester van onze hoofdstad.

Het enige wat men met deze aanpak berijkt is meer munutie voor meneer Wilders en dus meer polarisatie. Ik ben er van overtuigd dat een grote meerderheid van de Nederlanders een voorstander is van een keiharde aanpak van dit soort problemen, waar dan ook in Nederland.

Het is hoog tijd dat alle knuffelaars een halt wordt toegeroepen. Voor mensen die lak hebben aan alles waar wij in Nederland voor staan is geen plek in deze maatschappij, daarom moeten deze lieden buiten de maatschappij worden geplaatst, kosten nog moeite gespaard.
  donderdag 18 oktober 2007 @ 00:44:33 #69
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_54001912
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 00:39 schreef Binsbo het volgende:
Slaan met de zijden handschoen, dat is volgens de Amsterdamse politie chef, want we willen vooral voorkomen dat de media en de mensen in het land het politie ingrijpen als excessief gaan bestempelen.

Dan vraag ik me toch af hoe het in godsnaam mogelijk is dat mensen met zo'n plaat voor hun kop het kunnen schoppen tot chef bij de politie, of nog erger burgemeester van onze hoofdstad.

Het enige wat men met deze aanpak berijkt is meer munutie voor meneer Wilders en dus meer polarisatie. Ik ben er van overtuigd dat een grote meerderheid van de Nederlanders een voorstander is van een keiharde aanpak van dit soort problemen, waar dan ook in Nederland.

Het is hoog tijd dat alle knuffelaars een halt wordt toegeroepen. Voor mensen die lak hebben aan alles waar wij in Nederland voor staan is geen plek in deze maatschappij, daarom moeten deze lieden buiten de maatschappij worden geplaatst, kosten nog moeite gespaard.
Als je alles maar blind plaatslaat keert de gehele buurt zich tegen je, met de huidige aanpak heb je alleen last van de 'standaard probleemjeugd', hoe erg dat ook wel niet klinkt.
Ik vind het dus juist een goede lange termijnvisie. Niet de zaak laten escaleren door die teringgasten, maar de zaak controleren, en de echte galbakken eruit pakken.
Vanavond vier, hopelijk binnenkort de rest. Zou het aantal autoinbraken (grootste bron van criminaliteit hier) waarschijnlijk ook gelijk flink laten inzakken.
pi_54002165
Volgens mij zijn er twee dingen nodig; een zero tolerance beleid tegen de concrete rotzooi die dit soort jongens uithalen en daarnaast moeten mensen ook ophouden te doen alsof dit gaat om een soort van Kruistocht tegen de Barbaren. Het gaat niet om alle immigranten, het gaat niet om alle Marokkanen, het gaat zelfs niet om alle Marokkaanse hangjongeren, dus het kan helemaal geen kwaad om duidelijk te maken dat die niets te vrezen hoeven hebben van een politie die WEL keihard optreedt tegen ettertjes die denken dat ze auto's in de brand mogen steken.
pi_54002436
Precies, het gaat om iedereen die schijt heeft aan de maatschappij en helaas komen er ook heel veel mensen met Nederlandse voorouders in aanmerking voor deze kwalificatie.

Iedereen die zich misdraagt moet worden aangepakt en dan wel op een en dezelfde manier. Wat we nu zien is dat we elke groep op een andere manier aanpakken en dat is nu juist niet de goede manier. Gewoon het beestje bij de naam noemen en eenduidig optreden.
  donderdag 18 oktober 2007 @ 01:57:52 #72
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_54002974
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 01:16 schreef Binsbo het volgende:
Precies, het gaat om iedereen die schijt heeft aan de maatschappij en helaas komen er ook heel veel mensen met Nederlandse voorouders in aanmerking voor deze kwalificatie.

Iedereen die zich misdraagt moet worden aangepakt en dan wel op een en dezelfde manier. Wat we nu zien is dat we elke groep op een andere manier aanpakken en dat is nu juist niet de goede manier. Gewoon het beestje bij de naam noemen en eenduidig optreden.
dat vetgedrukte is zo'n fucking dooddoener. in marokko heb je ook genoeg klootzakken, net als nederland en de rest van elk land wat bestaat.

nogmaals: als ik een kriebelhoest heb, wil niet zeggen dat ik er graag longkanker bij wil.

bikkelhard optreden tegen deze prinsen van het kwaad en hun familie.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_54003577
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 21:51 schreef Dagonet het volgende:

95% van de gevangenispopulatie is zwart of latino maar géén problemen hoor, echt niet.
Jij ziet het verscil niet tussen criminaliteit en een vijandige cultuur die je land over wil nemen? Ik heb liever tien criminelen dan twee moslims. Die twee moslims zijn er namelijk binnen een korte tijd twintig, en alle twintig hebben ze hetzelfde doel - of ze het nu toegeven, of niet. Het probleem in Amsterdam is niet alleen criminaliteit; was dat maar zo. Kijk eens dieper en je ziet vanzelf wat het probleem is.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  donderdag 18 oktober 2007 @ 05:36:53 #74
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_54003629
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 00:57 schreef HiZ het volgende:
Volgens mij zijn er twee dingen nodig; een zero tolerance beleid tegen de concrete rotzooi die dit soort jongens uithalen en daarnaast moeten mensen ook ophouden te doen alsof dit gaat om een soort van Kruistocht tegen de Barbaren. Het gaat niet om alle immigranten, het gaat niet om alle Marokkanen, het gaat zelfs niet om alle Marokkaanse hangjongeren, dus het kan helemaal geen kwaad om duidelijk te maken dat die niets te vrezen hoeven hebben van een politie die WEL keihard optreedt tegen ettertjes die denken dat ze auto's in de brand mogen steken.
Ik denk dat je gelijk hebt, het gaat slechts om een bepaalde groep die mensen willen aanpakken. Echter die groep wordt wel vaak de handen boven het hoofd gehouden. Ouders die zelfs van een tasjesdief met een enorm strafblad zeggen dat het een goede jongen is.

Maar net zoals de meeste mensen heb ik dus totaal niets tegen allochtonen die gewoon werken en hun leven willen leiden, mits ze mij niet teveel lastig vallen. Ik vind het bijvoorbeeld enorm jammer dat de cda paddo's en dat soort dingen verbied. Ik vind geloofsfanaticie altijd eng of het nu moslims of christenen zijn.

Ik denk dat er maar weinig echte racisten in Nederland zijn en als die zich misdragen moeten ze gewoon ook heel snel opgepakt worden.
mai pen rai
  donderdag 18 oktober 2007 @ 08:23:41 #75
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_54004101
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 03:55 schreef StefanP het volgende:

[..]

Jij ziet het verscil niet tussen criminaliteit en een vijandige cultuur die je land over wil nemen? Ik heb liever tien criminelen dan twee moslims. Die twee moslims zijn er namelijk binnen een korte tijd twintig, en alle twintig hebben ze hetzelfde doel - of ze het nu toegeven, of niet. Het probleem in Amsterdam is niet alleen criminaliteit; was dat maar zo. Kijk eens dieper en je ziet vanzelf wat het probleem is.
Hondepoep! Dat moeten ze aanpakken!
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_54005369
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 00:39 schreef Binsbo het volgende:
Slaan met de zijden handschoen, dat is volgens de Amsterdamse politie chef de juiste methode, want we willen vooral voorkomen dat de media en de mensen in het land het politie ingrijpen als excessief gaan bestempelen.

Ik heb daarin geen enkel vertrouwen in hoofdcommissaris Welten.
Toen hij bij Pauw en Witteman de situatie en de relschoppende jongeren vergeleek met Ciske de rat(!) kon ik mijn oren niet geloven.
De hoofdcommissaris van onze hoofdstad lijkt me niet beschikken over een ruggengraat en stevige knieën.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_54006115
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 00:44 schreef Againzender het volgende:

[..]

Als je alles maar blind plaatslaat keert de gehele buurt zich tegen je, met de huidige aanpak heb je alleen last van de 'standaard probleemjeugd', hoe erg dat ook wel niet klinkt.
Ik vind het dus juist een goede lange termijnvisie. Niet de zaak laten escaleren door die teringgasten, maar de zaak controleren, en de echte galbakken eruit pakken.
Vanavond vier, hopelijk binnenkort de rest. Zou het aantal autoinbraken (grootste bron van criminaliteit hier) waarschijnlijk ook gelijk flink laten inzakken.
Dit is inderdaad de enige goede manier om dit soort zaken aan te pakken. Laat al die praatjesmakers hier maar lullen en boze, grammaticaal minderbedeelde berichtjes naar de Telegraaf sturen.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_54006747
Precies, mij sprongen ook de tranen in de ogen, van woede welteverstaan. Hoe is het mogelijk dat mensen zo naïef kunnen zijn, we mogen blij zijn dat het straat tuig niet naar dat soort programma's kijkt of kranten leest, want dan zou het pas echt uit de hand lopen. Wanneer die jongens echt begrijpen dat de bewindslieden bang voor hen zijn hebben ze helemaal vrij spel.

Naar mijn mening staan problemen rond de Islam los van dit soort gebeurtenissen, ik geloof niet dat deze jongens de moskee bezoeken, zij laten zich door niemand de les lezen behalve de stoerste jongen van de groep. Het probleem zit hem in een totaal gebrek aan gezag, zowel vanuit huis als vanuit onze overheid. Deze jongens hebben geen opvoeding genoten en zijn nooit terug gefloten wanneer zij over de streef gingen. Een simpele verklaring voor het feit dat er bij deze lieden sprake is van een totaal gebrek aan normen en waarden zoals wij die koesteren hier in Nederland is dat hun ouders deze normen en waarden ook niet kennen. En daar had onze overheid moeten optreden.

Maar de overheid ziet het duidelijk anders, onze linkse bewindslieden zien enkel hier en daar een paar probleem gevallen en men durft niet te constateren dat bepaalde groepen allochtonen weigeren om zich aan te passen, waarom zouden ze? Uiteindelijk wordt er toch wel voor hen gezorgd en blijven we thee drinken en buurthuizen bouwen.

Ook mevrouw Verdonk, een vrouw die ik bewonder om haar politieke daadkracht heeft hier steken laten vallen. Zij heeft zich tijdens haar periode als minister teveel bezich gehouden met het asiel beleid. Dit was hoogst nodig en ik pleit zelf ook voor een immigratie stop voor alle niet westerse allochtonen( waarom doet er met betrekking tot dit onderwerp niet toe), maar Verdonk vergat dat er ook wat gedaan moest worden met de mensen die hier al wel legaal verbleven.
Zij kwam niet veel verder dan een feestje bij het verkrijgen van het Nederlandse paspoort...

Aan de huidige minister van integratie wil ik geen woorden vuil maken dat is zij namelijk niet waard, het zal mij niet verbazen als blijkt dat zij zelf net zo schizofreen is als de meneer waarmee alles problemen in slotervaart deze week begonnen. Wel wil ik ingaan op haar beleid, die vele miljoenen die zij over de balk smijt met haar prachtwijken kunnen namelijk veel beter worden besteed. Met dat geld kan men namelijk voor elke probleemwijk een eigen Glenn Mills school bouwen waar wij alle probleem gevallen in gaan stoppen en keihard gaan opvoeden. Ik ken gevallen waarbij deze aanpak daadwerkelijk heeft gewerkt en ik denk dat uitvoer op grotere schaal ook mogelijk is.

Hier ligt een grote kans voor de overheid, grijp die kans nu het nog kan en maak deze samenleving weer tot een echte samenleving waarin iedereen de Nederlandse normen en waarden weer koestert.
  donderdag 18 oktober 2007 @ 11:26:23 #79
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
  donderdag 18 oktober 2007 @ 12:54:22 #80
111528 Viajero
Who dares wins
pi_54008897
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 21:07 schreef StefanP het volgende:
Heb jij een andere? Wil je beweren dat er iets te redden valt in Amsterdam? In plaats van je dagelijks te ergeren en in die ellende te wonen, doe je er beter aan te verhuizen naar greener pastures. Dat zie je dan ook gebeuren bij mensen die er daadwerkelijk mee te maken hebben, en al dat gekeuvel aan de zijnlijn van de salonsocialisten dat het 'ratten', 'racisten' en 'lafaards' zijn geeft alleen aan dat ze geen idee hebben waar ze het nou eigenlijk over hebben.
Wanneer was jij voor het laatst in Amsterdam dan?

Hele prettige stad om te zijn hoor.

Ben je ook gevlucht uit Amerika toen Katrina op New Orleans afkwam? Ongeveer hetzelfde.

Een paar reljongeren in de buitenwijken zorgen er echt niet voor dat het centrum extreem gevaarlijk is of zo.

Natuurlijk moet er hard worden ingegrepen, maar jij bent wel een heel erge doemdenker.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_54009083
Sterker nog, in het centrum spelen al die dingen gewoon niet. En wat er in Slotervaart gebeurt zou net zo goed op een andere planeet kunnen zijn wat mij betreft.

Neemt niet weg dat ik wel vind dat de politie tuig minder de ruimte moet geven om buurten te terroriseren.
pi_54009164
Als je auto in de hens wordt gezet omdat de politie/politiek het 'niet wil laten escaleren' (op zich discutabel), kun je dan een schadevergoeding bij politie/gemeente claimen?
  donderdag 18 oktober 2007 @ 13:29:41 #83
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_54009489
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 11:12 schreef Binsbo het volgende:
Precies, mij sprongen ook de tranen in de ogen, van woede welteverstaan. Hoe is het mogelijk dat mensen zo naïef kunnen zijn, we mogen blij zijn dat het straat tuig niet naar dat soort programma's kijkt of kranten leest, want dan zou het pas echt uit de hand lopen. Wanneer die jongens echt begrijpen dat de bewindslieden bang voor hen zijn hebben ze helemaal vrij spel.

Naar mijn mening staan problemen rond de Islam los van dit soort gebeurtenissen, ik geloof niet dat deze jongens de moskee bezoeken, zij laten zich door niemand de les lezen behalve de stoerste jongen van de groep. Het probleem zit hem in een totaal gebrek aan gezag, zowel vanuit huis als vanuit onze overheid. Deze jongens hebben geen opvoeding genoten en zijn nooit terug gefloten wanneer zij over de streef gingen. Een simpele verklaring voor het feit dat er bij deze lieden sprake is van een totaal gebrek aan normen en waarden zoals wij die koesteren hier in Nederland is dat hun ouders deze normen en waarden ook niet kennen. En daar had onze overheid moeten optreden.

Maar de overheid ziet het duidelijk anders, onze linkse bewindslieden zien enkel hier en daar een paar probleem gevallen en men durft niet te constateren dat bepaalde groepen allochtonen weigeren om zich aan te passen, waarom zouden ze? Uiteindelijk wordt er toch wel voor hen gezorgd en blijven we thee drinken en buurthuizen bouwen.

Ook mevrouw Verdonk, een vrouw die ik bewonder om haar politieke daadkracht heeft hier steken laten vallen. Zij heeft zich tijdens haar periode als minister teveel bezich gehouden met het asiel beleid. Dit was hoogst nodig en ik pleit zelf ook voor een immigratie stop voor alle niet westerse allochtonen( waarom doet er met betrekking tot dit onderwerp niet toe), maar Verdonk vergat dat er ook wat gedaan moest worden met de mensen die hier al wel legaal verbleven.
Zij kwam niet veel verder dan een feestje bij het verkrijgen van het Nederlandse paspoort...

Aan de huidige minister van integratie wil ik geen woorden vuil maken dat is zij namelijk niet waard, het zal mij niet verbazen als blijkt dat zij zelf net zo schizofreen is als de meneer waarmee alles problemen in slotervaart deze week begonnen. Wel wil ik ingaan op haar beleid, die vele miljoenen die zij over de balk smijt met haar prachtwijken kunnen namelijk veel beter worden besteed. Met dat geld kan men namelijk voor elke probleemwijk een eigen Glenn Mills school bouwen waar wij alle probleem gevallen in gaan stoppen en keihard gaan opvoeden. Ik ken gevallen waarbij deze aanpak daadwerkelijk heeft gewerkt en ik denk dat uitvoer op grotere schaal ook mogelijk is.

Hier ligt een grote kans voor de overheid, grijp die kans nu het nog kan en maak deze samenleving weer tot een echte samenleving waarin iedereen de Nederlandse normen en waarden weer koestert.
Dus hoe Vogelaar probleemwijken 'prachtwijken' noemt. Beter zouden ze Cohen en Vogelaar een enkeltje Malibu geven, noem het beestje gewoon bij de naam en pak het probleem bij de kiem/wortel aan.

Ik sta ook geen van beiden te woord mochten ze dat willen.
pi_54022455
Is het eigenlijk niet mogelijk je schade rechtstreeks bij Cohen te claimen wegens het niet optreden van de politie?
Beloftes en uitspraken van politici gedaan in het verleden & heden bieden geen garantie voor de toekomst.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 02:33:16 #85
125291 1603
Op z'n Wiegels
pi_54024819
Stuur het leger er op af.. schieten met scherp. Straatverbod zou ook prima werken. Alles wat beweegt afschieten..
pi_54025378
Guardia Civil over laten vliegen uit Spanje.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_54106402
Ik zei het toch laatst al dat dat circus van de Driehoek zowat een soapserie leek, omdat ze steeds zo expliciet met dat lekkere 'wijf' van justitie liepen te pimpen. Op de geenstijl is die juffrouw dus gister tot 'geilste mevrouw van nederland utigeroepen'.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:41:25 #88
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_54106707
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 11:19 schreef JohnDope het volgende:
Ik zei het toch laatst al dat dat circus van de Driehoek zowat een soapserie leek, omdat ze steeds zo expliciet met dat lekkere 'wijf' van justitie liepen te pimpen. Op de geenstijl is die juffrouw dus gister tot 'geilste mevrouw van nederland utigeroepen'.
Pic's?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  Donald Duck held dinsdag 23 oktober 2007 @ 12:38:12 #89
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_54107754
En ondertussen blijft het lekker doorgaan. Brandweer heeft nu al zelfs bescherming nodig.
quote:
di 23 okt 2007, 11:13
ME beschermt brandweer Amsterdam
AMSTERDAM -

De ME wordt ingezet om brandweer te beschermen die in brand gestoken auto's in Amsterdam-West moeten blussen. Vannacht zijn opnieuw auto's in vlammen opgegaan.

Volgens tv-zender AT5 zeggen getuigen dat de brandweerauto's die afgelopen nacht bij het Langswater in Osdorp moesten blussen, 'vergezeld' werden van politie-auto's en een busje van de ME.
De afgelopen week zijn tientallen auto's in brand gestoken. Van 'Parijse toestanden' wil de overheid nog steeds niet spreken. Aanleiding voor de rellen is het doodschieten van een Marokkaan die op een politiebureau probeerde twee agenten te vermoorden.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_54107999
Ja, laten we de inwoners van achterstandswijken keihard aanpakken! Zo bewerkstellig je tenminste cohesie in de samenleving.
"...en toen spuugde ze die piemel uit, récht in het gezicht van die nazi-officier! jaah, daar moet je bij de nazi's niet mee aankomen."
pi_54109007
Ik kan er eigenlijk wel om lachen. De mensen in A'dam hebben zelf keer op keer voor Job Cohen en zijn kornuiten gekozen. Het was dus te voorspellen dat dit vroeg of laat zou gebeuren. Nu gebeurt het dus en zit iedereen te huilen.

Sorry hoor, eigen schuld dikke bult. Kan er niet mee zitten, ik woon toch niet in die rotstad. Het is natuurlijk slechts wachten op het moment dat deze 'hype' ook overslaat naar de andere grote steden in de Randstad, want wijken vol met geestelijk gestoorde Marokkanen hebben ze inmiddels overal. Maar hey, daar woon ik lekker ook niet, dus zoek het lekker zelf uit!
pi_54117447
-edit- Hou die maar voor thuis

[ Bericht 87% gewijzigd door paddy op 23-10-2007 20:22:31 ]
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_54117863
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 13:51 schreef DappertjeDik het volgende:
Ik kan er eigenlijk wel om lachen. De mensen in A'dam hebben zelf keer op keer voor Job Cohen en zijn kornuiten gekozen. Het was dus te voorspellen dat dit vroeg of laat zou gebeuren. Nu gebeurt het dus en zit iedereen te huilen.

Sorry hoor, eigen schuld dikke bult. Kan er niet mee zitten, ik woon toch niet in die rotstad. Het is natuurlijk slechts wachten op het moment dat deze 'hype' ook overslaat naar de andere grote steden in de Randstad, want wijken vol met geestelijk gestoorde Marokkanen hebben ze inmiddels overal. Maar hey, daar woon ik lekker ook niet, dus zoek het lekker zelf uit!
kan er ook wel om lachen, dat de bewoners het pikken zegt genoeg over de inwoners van Amsterdam en vooral de ouders van die raddraaiers. Ze hebben gekozen voor deze manier van bestuur dus veel plezier ermee. Die Wilders lacht zich toch rot nu.. een betere campagne als dit is er niet..
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_54121231
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 20:32 schreef kawotski het volgende:

[..]

kan er ook wel om lachen, dat de bewoners het pikken zegt genoeg over de inwoners van Amsterdam en vooral de ouders van die raddraaiers. Ze hebben gekozen voor deze manier van bestuur dus veel plezier ermee. Die Wilders lacht zich toch rot nu.. een betere campagne als dit is er niet..
Inderdaad. Wilders hoeft alleen maar achterover te gaan zitten en te kijken hoe dit steeds verder uit de hand loopt. Die zetels komen vanzelf naar hem toe op deze manier.

Die Amsterdammers laten compleet over zich heen walsen door een stel puberale crimineeltjes. Met als lichtend voorbeeld de Knuffelaar der Knuffelaars, Theedrinker der Theedrinkers, oftewel Job Cohen. En niemand die protesteert, niemand die er wat tegen onderneemt. Ja, huilen op internet, dat kunnen ze, die Amsterdammers. Maar de volgende keer weer fijn op de PvdA stemmen met z'n allen.
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 23:00:42 #95
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_54122493
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 20:52 schreef StefanP het volgende:Nee, die Amsterdamse agenten doen er goed aan het voorbeeld van de autochtone Amsterdammers te volgen: verlaat die stad zo snel mogelijk. En In een groter geheel voor Nederlanders: verlaat Nederland zo snel mogelijk.
Wat voor'n laffe ruggegraatloze twat ben je dan? Knokken zullen we. Zoals altijd staan de beste stuurlui weer eens aan wal. In dit geval de wal aan de andere kant. Ssssssisssssssy......
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_54124538
Wat mij het meest stoort in dit hele gedoe is niet wat die ettertjes uithalen. Waar ik me wel kwaad over maak is dat de manier waarop de overheid zich nu opstelt deze ettertjes de zwaksten in hun eigen omgeving zo straffeloos te grazen kunnen nemen.
pi_54130121
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 13:11 schreef DennisMoore het volgende:
Als je auto in de hens wordt gezet omdat de politie/politiek het 'niet wil laten escaleren' (op zich discutabel), kun je dan een schadevergoeding bij politie/gemeente claimen?
goede vraag het is falen van de overheid op het gebied van bescherming
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_54130148
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 12:52 schreef retteketet het volgende:
Ja, laten we de inwoners van achterstandswijken keihard aanpakken! Zo bewerkstellig je tenminste cohesie in de samenleving.
op zich wel die emnsen weg betere er voor terug
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_54131155
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 11:00 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

op zich wel die emnsen weg betere er voor terug
Wat wil je doen? Mensen met een Nederlands paspoort uitzetten? Dat is een levensgevaarlijk precedent. En dan nog, je verplaatst het probleem allleen maar. Die mensen gaan echt niet weg, of je moet ze in kampen stoppen om ze systematisch uit te roeien (oeps, wat zeg ik nu )
pi_54131612
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 11:44 schreef Seneca het volgende:

[..]

Wat wil je doen? Mensen met een Nederlands paspoort uitzetten? Dat is een levensgevaarlijk precedent. En dan nog, je verplaatst het probleem allleen maar. Die mensen gaan echt niet weg, of je moet ze in kampen stoppen om ze systematisch uit te roeien (oeps, wat zeg ik nu )
nee spreiding
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')