abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53997673
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 21:29 schreef Zyggie het volgende:

[..]

Hij projecteert al zijn frustraties op Nederland.
Is dat het beste dat je kunt? Offtopic, bashende zeurposts plaatsen in plaats van inhoudelijk te reageren? Gefeliciteerd - je bent een schertsfiguur die niets bijdraagt aan dit topic of subforum.
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 21:30 schreef Seneca het volgende:

[..]

Laat Stefan nou zelf ff antwoorden. Het was een serieuze vraag. De VS bashen doe ik wel in een van z'n andere topics
Hier heb je ook pauperwijken, maar dat zijn er relatief waarschijnlijk minder dan in NL. De criminaliteitscijfers zijn stukken lager dan NL wanneer je die niet meetelt en in tegenstelling tot het probleem met moslims, dat zich in heel NL afspeelt, is er hier geen probleem met moslims of negers. Enkel problemen met wat ghetto's in steden als Detroit. Daarbuiten is het hier gewoon stukken beter dan waar dan ook in Nederland; en daar komen op andere gebieden tientallen andere voordeeltjes bij, varierend van de vrijheid die de overheid je geeft om je leven zelf in te richten zoals jij dat wil, tot het weer, de vriendelijke mensen en de lage belastingen aan toe.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  woensdag 17 oktober 2007 @ 21:41:16 #27
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_53997857
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 21:31 schreef StefanP het volgende:

[..]

Is dat het beste dat je kunt? Offtopic, bashende zeurposts plaatsen in plaats van inhoudelijk te reageren? Gefeliciteerd - je bent een schertsfiguur die niets bijdraagt aan dit topic of subforum.
belastingen aan toe.
Jij produceert constant karikaturen van Nederland, ik niet. Aangezien je geen enkel weerwoord tolereert, nuances onbeert, heeft het weinig zin inhoudelijk te reageren. En ik meen wat ik zei: je projecteert je frustraties op Nederland. Af en toe kom je weer op fok om een rant te beginnen tegen Nederland. Schattig hoe je daarin steeds ongenuanceerder wordt.
Zyggie.
pi_53997932
quote:
Hier heb je ook pauperwijken, maar dat zijn er relatief waarschijnlijk minder dan in NL.
Is dat echt zo? Of ervaar je dat alleen zo? Op welke cijfers baseer je dit, vraag ik me af?
quote:
De criminaliteitscijfers zijn stukken lager dan NL wanneer je die niet meetelt
Dat kan, maar is dat een eerlijke vergelijking? Die wijken zijn er namelijk WEL. Is het niet gewoon zo dat het probleem in de VS meer geconcentreerd is binnen de ghettos, zodat de blanke middenstander er eigenlijk weinig last van heeft, of klets ik dan onzin?
quote:
en in tegenstelling tot het probleem met moslims, dat zich in heel NL afspeelt, is er hier geen probleem met moslims of negers.
Dat wil ik wel geloven. Amerikanen zijn in de eerste plaats Amerikaan, en dan pas Mexicaan/Marrokaan, *vul zelf in*, heb ik uit de eerste hand gemerkt. Wat dat betreft kan Nederland daar hier nog iets van leren. Aan de andere kant kun je je afvragen hoe we zo'n situatie hier ooit zullen bereiken als we deze mensen voortdurend behandelen alsof ze geen volwaardige Nederlanders zijn.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 21:51:49 #29
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_53998072
quote:
Hier heb je ook pauperwijken, maar dat zijn er relatief waarschijnlijk minder dan in NL. De criminaliteitscijfers zijn stukken lager dan NL wanneer je die niet meetelt
Hey, maar dát is een mooie oplossing! We tellen de grootste veroorzakers van criminaliteit niet mee!
Je overtreft jezelf stefan, eerlijk.
quote:
en in tegenstelling tot het probleem met moslims, dat zich in heel NL afspeelt, is er hier geen probleem met moslims of negers.
95% van de gevangenispopulatie is zwart of latino maar géén problemen hoor, echt niet.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 21:54:27 #30
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_53998150
volgens mij gaan we ietwat offtopic.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_53998431
Als ik geenstijl mag geloven heeft Cohen de harde aanpak plannen al weer om zeep geholpen.
pi_53998465
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 22:04 schreef Disorder het volgende:
Als ik geenstijl mag geloven heeft Cohen de harde aanpak plannen al weer om zeep geholpen.
Maak je geen zorgen, Cohen wordt vanzelf afgestraft bij de volgende burgemeestersverkiezingen.

Oh, wacht...

Schandalig eigenlijk dat een niet-democratisch verkozen persoon zoveel te zeggen heeft.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_53998827
Eerlijk gepikt uit een reactie op GS,

Zooo, ook weer klaar:
1 enveloppe
1 postzegel van 44 ct
1 zakje Pickwick Earl Grey

Geadresseerde:
De burgemeester van Amsterdam
Stadhuis, Amstel 1
Postbus 202
1000 AE Amsterdam

Doen we even allemaal mee?
  woensdag 17 oktober 2007 @ 22:24:42 #34
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_53998961
wel geinige actie eik.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  woensdag 17 oktober 2007 @ 22:24:50 #35
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_53998965
Marcouch is een goeie, die weet waar-ie het over heeft. Zeker geen slappe zak, je zou van hem willen dat-ie zich vaker buiten de gebaande politieke paden begeeft.

Politie, justitie en gemeente (niet alleen in Amsterdam) moet écht durven samenwerken en harde stappen nemen om het voortkankerende gezwel uit hun achterstandswijken weg te snijden. Maak onderscheid in wie kwaad doet en wie niet, stel een duidelijke en selecte lijst op van de grootste rotzooischoppers, isoleer ze, haal ze weg uit hun gemeenschap. Durf je vijand een stap voor te zijn en laat je vooral niet téveel door wettelijke beperkingen weerhouden.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_53999069
Geen woooorden maar daa-aaaden.

Ofzo.
  Donald Duck held woensdag 17 oktober 2007 @ 22:28:26 #37
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_53999077
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 22:24 schreef Ringo het volgende:
Politie, justitie en gemeente (niet alleen in Amsterdam) moet écht durven samenwerken en harde stappen nemen om het voortkankerende gezwel uit hun achterstandswijken weg te snijden. Maak onderscheid in wie kwaad doet en wie niet, stel een duidelijke en selecte lijst op van de grootste rotzooischoppers, isoleer ze, haal ze weg uit hun gemeenschap. Durf je vijand een stap voor te zijn en laat je vooral niet téveel door wettelijke beperkingen weerhouden.
En wie staat dat alles in de weg? Cohen, de gore lafzak. Echt totaal de verkeerde man om van een stad als Amsterdam burgermeester te zijn.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_53999121
Gewoon negeren tolereren, dan gaat het vanzelf wel weg.
  † In Memoriam † woensdag 17 oktober 2007 @ 22:47:10 #39
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_53999458
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 22:19 schreef Kanjer het volgende:
Eerlijk gepikt uit een reactie op GS,

Zooo, ook weer klaar:
1 enveloppe
1 postzegel van 44 ct
1 zakje Pickwick Earl Grey

Geadresseerde:
De burgemeester van Amsterdam
Stadhuis, Amstel 1
Postbus 202
1000 AE Amsterdam

Doen we even allemaal mee?
Poederbrief > terrorisme > 10 jaar petoet
pi_53999563
Ik begin een beetje moe te worden van alle nieuwsberichten omtrent aso-allochtonen. Volgens mij werkt al die media-aandacht het gedrag van dat tuig alleen maar in de hand.
Natuurlijk waren Kanaleneiland en Slotervaart in 1999 ook al probleemwijken, maar toen liep het nog niet zo erg uit de hand als tegenwoordig het geval is.

Het beste wapen tegen dit tuig is ze "geruisloos" bestrijden vanuit de veiligheidsdriehoek en tegelijkertijd moeten de persmuskieten op afstand gehouden worden . Door die criminelen een camera in hun gezicht te duwen geef je ze enkel voldoening en een gevoel van macht...
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_53999567
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 22:47 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Poederbrief > terrorisme > 10 jaar petoet

, ja wie weet.

Maar ik denk dat als ze (hopelijk) 1000den theezakjes krijgen de hint wel doorhebben, of ze er dan wat mee doen is een tweede.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 22:54:14 #42
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_53999622
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 22:28 schreef __Saviour__ het volgende:
En wie staat dat alles in de weg? Cohen, de gore lafzak. Echt totaal de verkeerde man om van een stad als Amsterdam burgermeester te zijn.
Ja, die man is geen toonbeeld van daadkracht. Een mooiprater, charmant marketing-man. In rustiger tijden vast een uitstekend burgemeester; doet het goed op foto's, sympathiek op teevee, heeft voor elkeen een zalvend woordje. Het swiebertje-charisma, oud-hollandse betamelijkheid.

Cohen is letterlijk bang voor zijn achterban; als ik hem zie spreken heb ik altijd het idee dat-ie zijn tong inslikt uit lijfsbehoud. Hij praat van achter uit de keel.
pi_54000100
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 22:28 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Amsterdammers zijn gemiddeld erg tevreden over hem. Laat het daar nou toevallig over gaan.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 23:25:57 #44
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_54000219
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 23:19 schreef SCH het volgende:

[..]

Amsterdammers zijn gemiddeld erg tevreden over hem. Laat het daar nou toevallig over gaan.
Tja, en laten de experimenten om achterstandswijken te redden nou net in andere steden bedacht worden.

Ik geloof niet zo in dat soort tevredenheidsonderzoeken. Een prima smoes om het beleid niet te veranderen, op je lauweren te rusten en alles te laten zoals het is. Men is toch tevreden?

Nooit je oren laten hangen naar de gemiddelde mening van je onderdanen.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 23:26:47 #45
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_54000235
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 23:25 schreef Ringo het volgende:

[..]

Tja, en laten de experimenten om achterstandswijken te redden nou net in andere steden bedacht worden.

Ik geloof niet zo in dat soort tevredenheidsonderzoeken. Een prima smoes om het beleid niet te veranderen, op je lauweren te rusten en alles te laten zoals het is. Men is toch tevreden?

Nooit je oren laten hangen naar de gemiddelde mening van je onderdanen.
Precies.
Ten percent faster with a sturdier frame
  woensdag 17 oktober 2007 @ 23:27:31 #46
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_54000252
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 22:51 schreef cultheld het volgende:
Ik begin een beetje moe te worden van alle nieuwsberichten omtrent aso-allochtonen. Volgens mij werkt al die media-aandacht het gedrag van dat tuig alleen maar in de hand.
Natuurlijk waren Kanaleneiland en Slotervaart in 1999 ook al probleemwijken, maar toen liep het nog niet zo erg uit de hand als tegenwoordig het geval is.

Het beste wapen tegen dit tuig is ze "geruisloos" bestrijden vanuit de veiligheidsdriehoek en tegelijkertijd moeten de persmuskieten op afstand gehouden worden . Door die criminelen een camera in hun gezicht te duwen geef je ze enkel voldoening en een gevoel van macht...
Als Slotervaart bewoner zie ik hier inderdaad wel iets van mijn bevindingen in.
Maandag was er zoveel pers in de buurt, en ik zag er zoveel groepen jongeren rondlopen die dit heel spannend vonden (vergelijk het maar even met rellen rond voetbalwedstrijden), het viel mij nog mee hoe het uiteindelijk uit de hand liep.

Kennelijk wil op dit moment alleen de harde kern jeugd rellen hier, gelukkig trekken ze dus nog niet veel mensen mee, want dan was de rotzooi veel groter geweest (dat heb ik in het verleden op AA plein en Mercatorplein wel zien gebeuren). Heel slim van de driehoek om dit rustig te benaderen, en hopelijk pikken ze snel die teringlijers eruit, en laat ze maar even brommen, want taakstraffen alleen werkt niet bij die gasten.

Overigens staat er weer een auto in de hens op de Nachtwachtlaan, maar dat kan natuurlijk toeval zijn.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  Donald Duck held woensdag 17 oktober 2007 @ 23:29:22 #47
46149 __Saviour__
pi_54000296
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 23:19 schreef SCH het volgende:
Vooral allochtonen die tevreden zijn met dat laffe geknuffel ja, en daar zijn er veel van daar. Maar hij is absoluut de verkeerde man om deze problemen aan te pakken.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  woensdag 17 oktober 2007 @ 23:32:08 #48
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_54000363
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 23:29 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Vooral allochtonen die tevreden zijn met dat laffe geknuffel ja, en daar zijn er veel van daar. Maar hij is absoluut de verkeerde man om deze problemen aan te pakken.
ik zit hier toch midden in een soort oorlogsgebied volgens Welten maar het merendeel van de bewoners hier die ik spreek (ja, ik praat met mijn buurtbewoners!) is tevreden over Cohen. En dat zijn toch veel blanke tweeverdieners, werkende allochtonen en autochtone bejaarden.

Maar jij weet vast beter hoe de situatie hier is
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  Donald Duck held woensdag 17 oktober 2007 @ 23:39:45 #49
46149 __Saviour__
pi_54000524
Nounou, een paar buurtbewoners die je hebt gesproken vinden hem wel goed. Zo he. Vast allemaal pvda-stemmers. Maar het mag toch wel duidelijk zijn dat zijn laffe houding hierbij totaal niet helpt. Hij maakt het op de lange termijn alleen maar erger. De vrijbrieven die hij dat tuig iedere keer geeft laat ze zien dat ze kunnen wegkomen met hun gedrag.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_54000696
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 20:52 schreef SCH het volgende:

[..]

Het Nederlands recht houdt nogal wat tegen. Je zult toch een zaak moeten hebben, bewijs en een heterdaadje wil je er zekerheid over hebben dat ze ook vast blijven zitten.
Rubbish, het argument van de openbare orde is genoeg om het probleem helemaal de kop in te drukken. Alleen is het niet zo leuk als je aan iedereen een soort huisarrest moet opleggen om de ontspoorde jeugd in het gareel te krijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')