Hoewel dat in regel waar is, was deze er wel al veel eerder én staat ie al op 3fmfan én is hier al in gepost én heeft deze tenminste een volledige OPquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:14 schreef D.Rose het volgende:
Ik sloot, dus ik open
[90's@3FM #294] op naar de week van de 80's
O sorry. Ik dacht dat ik hem sloot.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:14 schreef D.Rose het volgende:
Ik sloot, dus ik open
[90's@3FM #294] op naar de week van de 80's
In dat geval zoeken jullie het maar uitquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:15 schreef Broekie het volgende:
[..]
Hoewel dat in regel waar is, was deze er wel al veel eerder én staat ie al op 3fmfan én is hier al in gepost én heeft deze tenminste een volledige OP
Zing een stukjequote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:17 schreef Litton-Lane het volgende:
Kan ik weer niet op een titel komen. Zelfs google helpt me niet....
Buiten niet, in de ogen van de tandartsassistente wel jaquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:19 schreef Qunix het volgende:
Lente?????
Wie niet opgeeft...quote:
denk hetquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:22 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Wie niet opgeeft...
Maar hoe ik er op kom echt geen idee. Het was: WAXATACK-YESS (1992)![]()
![]()
Is D.Rose nu boos? [ afbeelding ]
Hebben wij dezelfde tandarts....quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:22 schreef cosmick het volgende:
[..]. Die van mij ook niet idd. Wat een chagrijnig gedrocht
.
Je zou het je bijna af gaan vragen hè?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:23 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hebben wij dezelfde tandarts....![]()
Die heks van mij zit iig in Zwolle. De tandarts zelf is wel aardig. Hele verhalen, bla bla bla. Maar zelf kom je natuurlijk niet verder dan "huugrmmsss" en "mmmmmaaaaaergh".quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:23 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hebben wij dezelfde tandarts....![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:28 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die heks van mij zit iig in Zwolle. De tandarts zelf is wel aardig. Hele verhalen, bla bla bla. Maar zelf kom je natuurlijk niet verder dan "huugrmmsss" en "mmmmmaaaaaergh".
Oja, door het gebruik van die sample. Ik ken wel meer plaatjes die gebaseert zijjn op dat thema overigens, onder andere "let's make some fucking noise" van Holy Noise.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:32 schreef Litton-Lane het volgende:
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=audio&file=Apotheosis___O_Fortuna__remix_.mp3
Deze is ook leuk. En volgens mij was die toen verboden ofzo....
Och, zo lang het niet AAAAAAAAAAAUUUUUUUU! is valt het nog mee.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:28 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die heks van mij zit iig in Zwolle. De tandarts zelf is wel aardig. Hele verhalen, bla bla bla. Maar zelf kom je natuurlijk niet verder dan "huugrmmsss" en "mmmmmaaaaaergh".
Het is ook niet echt mijn ding.. requests vanavond vind ik nog niet echt heel spannend.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:49 schreef Qunix het volgende:
Wat een grafplaat.
quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:17 schreef Broekie het volgende:
Hey, Eric is al in de studio. Waar is purplerose?
Nee gelukkig nietquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:11 schreef Qunix het volgende:
Zou hij ook andere livemuziek hebben dan rock?
Met voorkeur Charly Lownoise & Mental Theo - Live At London?
Die heb ik nog van single gedraaid in mijn auto vandaag..quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:11 schreef Qunix het volgende:
Zou hij ook andere livemuziek hebben dan rock?
Met voorkeur Charly Lownoise & Mental Theo - Live At London?
The word is cocaine....quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:17 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die heb ik nog van single gedraaid in mijn auto vandaag..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:46 schreef borisz het volgende:
top 100SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het eerste deel wil niet meteen zeggenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 08:48 schreef cosmick het volgende:
Het enige leuke nummer van Anouk. Toen ze nogwas
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Staat U2 er zo vaak in dan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 08:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het wordt weer genieten met de top 100 vandaag.
Niets voorzeggen!quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:07 schreef Impry het volgende:
[..]
Niets voorzeggen!Wil de hele lijst zelf horen en een verrassing houden wat gewonnen heeft e.d.
Preciesquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:12 schreef borisz het volgende:
Daarom staat die lijst in een spoiler zodat je zelf kan kijken of je bij wilt lezen
Da's wel heel raar eigenlijk...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:10 schreef Glacier het volgende:
Helaas geen Michael Jackson in de lijst
Jawelquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:14 schreef Impry het volgende:
[..]
Maar ik ben toch niet de enige die niet wil weten wat de volgorde is?![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Jawel.
Heb 'm hier op kantoor zelfs voor collega's uitgeprint zodat ze zelf kunnen afvinken waar we zijn.
Er staan sowieso wat merkwaardige platen tussenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:38 schreef SilentChaos het volgende:
Heeeeeeeeel vreemd dat Michael er niet instaat inderdaad...
quote:- Everybody be cool, this is a robbery!
- Any of you fucking pricks move, and I'll execute every motherfucking last one of you!
Met Rob Stenders in uur 1 die toen echt nog wat pit in zijn uitspraken had. Ja en Evers lult eigenlijk precies genoegquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:37 schreef -Hans- het volgende:
Eerste uitzending van Edwin Evers op 3FM is * hier * te vinden. Ook staat de laatste uitzending van de Breakfast club op die pagina.
Bron: radiofreak.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |