quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:26 schreef Eix het volgende:
[..]
Wat is mis met mat'64 in de stoptreindiensten?
Het is inderdaad niet erg modern, maar wel degelijk spul en daarbij nog relatief best snel. Voldoet prima in de stoptreindiensten.
Hoewel het wel tijd wordt voor nieuw materieel, want Mat'64 gaat niet nog jaren en jaren mee.Maar er komen ook nieuwe sprinters.
Verrek idd ja.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:45 schreef Duvel het volgende:
Hoi, je loopt één topic achter!
Heb het al aangevraagd.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:00 schreef Dichterbijer het volgende:
Gewoon een mod request en klaar toch?
Ik prop die 83 er zo wel even inquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:04 schreef Eix het volgende:
[..]
Heb het al aangevraagd.![]()
En verder moet 83 even opgeduikeld worden ja.![]()
Vet. Zo'n ritje wil ik ook wel maken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi, dus later NOG een keer bitterballen hmm?![]()
Even iets heel anders: Zondag 21 oktober is er een Open Dag ter gelegenheid van de opening van Euroterminal II in Coevorden. Veeeeeeeel cargo en werkzooi hoi Zug-ChefEN
Pendelritjes met een dubbele Lint41 over de Bentheimer Eisenbahn tussen Coevorden en Nordhorn
En wie wil dat nou niet?
Dienstregeling
Kaartjes bestellen
¤ 2,50 per enkele reis, maar de kaartjes kunnen waarschijnlijk alleen maar in Nordhorn afgehaald worden. Ik ben nog in conclaaf om een oplossing daarvoor..
ja, maar goed, wat ik later zei dus. Het zal lastig worden.. Veel liever stap ik in Coevorden op of zo, maar los van dat dat niet kan, weet ik ook niet of er pendelbussen gaan van Coevorden NS naar die terminal, en hoe ver dat wel is...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vet. Zo'n ritje wil ik ook wel maken.
Heb ik al gedaan, ze reageren niet op mail..quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:14 schreef Peterselieman het volgende:
zou je dat die lui niet kunnen vragen of het toch mogelijk is. Het gaat tenslotte maar om een paar mensen.
Wat je lekker noemt. Een hele pot pindasaus over een pannenkoekquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:17 schreef Alexxxxx het volgende:
PSM was er vorige week bij om te kijken hoe ik een heerlijke pannenkoek at
Heb je dan zo besteld dat je met rit 2 terug gaat en met rit 3 heen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan, ze reageren niet op mail..
dwz de bevestiging van de boeking had ik met 5 minuten binnen, en sindsdien wacht ik al zeker 30 uur op antwoord over opstappen in Coevorden.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wat je lekker noemt. Een hele pot pindasaus over een pannenkoek![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wat je lekker noemt. Een hele pot pindasaus over een pannenkoek![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wat je lekker noemt. Een hele pot pindasaus over een pannenkoek![]()
Zaligquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wat je lekker noemt. Een hele pot pindasaus over een pannenkoek![]()
ja precies. Dat vonden ze blijkbaar ook helemaal niet raar of zoquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:22 schreef Peterselieman het volgende:
Heb je dan zo besteld dat je met rit 2 terug gaat en met rit 3 heen?
Ben ik ff blij dat ik langs de Valleilijn heb gestaan afgelopen zaterdagquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:54 schreef Wadloper het volgende:
Ik las op Somda dat de Protossen worden afgekeurd ivm detectie van de stellen![]()
Eerst in de reizigersdienst en dan nog afkeuren? Het moet toch niet gekker worden![]()
Diensten worden met Plan V 840 of met de welbekende bussen gereden![]()
WTF, ze zijn toch vrijgegeven? Dit is toch getest??quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:54 schreef Wadloper het volgende:
Ik las op Somda dat de Protossen worden afgekeurd ivm detectie van de stellen![]()
Eerst in de reizigersdienst en dan nog afkeuren? Het moet toch niet gekker worden![]()
Diensten worden met Plan V 840 of met de welbekende bussen gereden![]()
Al die vingerverfmongolen eruit schoppen en dat hele prorail opheffen.quote:UTRECHT - Terwijl het spoorboekje voor 2008 naar de drukker gaat, ruziën NS en spoorbeheerder ProRail nog altijd over de verdeling van de spoorcapaciteit in het nieuwe jaar.
Desgevraagd gaf NS dinsdag een overzicht van de gevolgen van een plan dat ProRail heeft opgesteld.
NS ziet zich genoodzaakt om wekelijks 125 ritten te schrappen. Daarnaast is de dienstregeling van nog eens tweehonderd treinen aangepast. Dat houdt in dat deze treinen tussen de vijf en twintig minuten langer gaan doen over hun ritten.
Woensdag vergadert de Tweede Kamer met minister Camiel Eurlings van Verkeer over de problemen met de capaciteitsverdeling op het spoor. De Nederlandse Spoorwegen tekenden eerder al bezwaar aan tegen het verdelingsplan van ProRail.
Nee. Wou je deze josti-bende tot kerstmis 2068 op zijn beloop laten?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:31 schreef Duvel het volgende:
Denk je echt dat dat gaat werken?
Klopt, in de nieuwe dienstregeling worden o.a. de volgende internationale treinen opgenomen:quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:30 schreef italiaan1987 het volgende:
Ik hoorde dat er heel veel internationale nachttreinen uit Adam gaan vertrekken, waaronder naar Moskou.
Ik denk dat je het probleem hiermee niet oplost.. Je zou selectief te werk moeten gaan, sommige mensen deugen er wel volgens mij...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Wou je deze josti-bende tot kerstmis 2068 op zijn beloop laten?
Nou, toe maar, wijs ze maar aan danquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:37 schreef Duvel het volgende:
Je zou selectief te werk moeten gaan, sommige mensen deugen er wel volgens mij...
Dat wordt een excursiepuntje voor volgend voorjaar denk ikquote:
Ja! Gewoon doortrekken na Kopenhagen naar Stockholm.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:38 schreef Duvel het volgende:
Ik wil een nachttrein naar Stockholm!!
Dan komt het helemaal niet goed. Strakker bij de teugels nemen die lui. Gaat naar mijn mening dagelijks nog te veel mis. Ook mis ik wat creativiteit om problemen op te lossen cq te voorkomen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Wou je deze josti-bende tot kerstmis 2068 op zijn beloop laten?
Is dit al zeker?quote:
Zoals het nu ook al gaat aan de grens hequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:03 schreef sander89 het volgende:
Alleen wat moet ik bij voorstellen, moet je ergens in Polen over stappen in andere trein of waar?
Van wegen spoorbreedte anders is na Polen.
Dit klinkt echt ernstig interresant..quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:55 schreef Zug-Chef het volgende:
Die nachttrein naar Berlijn lijikt me ook wel aardig. Vrijdagavond weg Maandagochtend terug. En 2 volle dagen om bordjes te schieten en bratwurst te halen
Ja, vandaag over 2 maanden is de eerste ´rit´.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:03 schreef sander89 het volgende:
Is dit al zeker?
Gerechtigheidquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:47 schreef Zug-Chef het volgende:
Was al een tijdje zeker, die Euronight is de Jan Kiepura, welke eerst uit Frankfurt kwam, om vervolgens via het Ruhrgebied richting Polen ev te gaan, nu wordt ie dus vanuit Amsterdam ingelegd.
Best belachelijk dat het zo is met die soorten spoorwijdte maar dat is een ander verhaal.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zoals het nu ook al gaat aan de grens he
2 uur wachten, bakken opvijzelen, draaistellen omwisselen, bakken laten zakken, en karren met die aap
Voordat ze daar met VGA gaan rijden (zoals de Talgo in Spanje wel heeft bijvoorbeeld) zal het nog wel even duren lijkt me
Inderdaad, mooie foto.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:54 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
Zo paniek is dat shot niet...
Doe je goed
Momenteel iets meer dan 37,5 uurquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:21 schreef sander89 het volgende:
[..]
Best belachelijk dat het zo is met die soorten spoorwijdte maar dat is een ander verhaal.
Maar 2 uur is best lang, voor zoon hoop werk is het natuurlijk wel snel maar je kan zowat beter overstappen dan moet je maar effe met je spullen sjouwen.
Hoelang is het eigenlijk de reis? Iets van 30 uur ofzo?
Aldus de site van Treinenwebquote:Nederlandse trein ontspoord in Denemarken
"In Billund, in Denemarken is een dezer dagen een uniek exemplaar van een Nederlandse passagierstrein ontspoord", aldus een woordevoerder NS Internationaal. Vanwege een op legosteentje die op het spoor was geplaatst door onbekenden, is de middenbak net voor een station ontspoord en gekanteld en is de achterste motorbak doorgeschoven naast de rails. Gelukkig zijn er geen gewonden, en werden de getroffen passagiers met de bus verder vervoerd.
Gelukkig was het busvervoer snel op orde, aangezien de bussen bij het station konden stoppen.
Bij NS Internationaal konden ze vertellen dat de trein tegen een lego-steen is aangereden, die met opzet op het spoor was gedrukt. Legoland Billund is bezig met het opzetten van een klopjacht op de daders, en deze kunnen een toegangsverbod voor Legoland Billund riskeren.
Nou, dat valt qua raarheid best mee hoorquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:21 schreef sander89 het volgende:
Best belachelijk dat het zo is met die soorten spoorwijdte maar dat is een ander verhaal.
Ik kwam afgelopen zomer langs Puttgarden, en het zag er daar erg ongebruikt uit. Ga dus maar uit van Flensburg.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:01 schreef Charango het volgende:
Die slaaptrein naar Kopenhagen, gaat die via Flensburg-Kølding-Odense of gaat die via Puttgarden met de boot?
Klopt ja. dat goorblauwe lijntje wat tussen Asd en Ut helemaal bovenaan loopt, gaat door naar KPHquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:20 schreef Duvel het volgende:
Ik kwam afgelopen zomer langs Puttgarden, en het zag er daar erg ongebruikt uit. Ga dus maar uit van Flensburg.
Ik citeer:quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:46 schreef Duvel het volgende:
Botsing trein - vrachtwagen bij Soestduinen vanmorgen, trein redelijk beschadigd (beknelde machinist). Heeft er iemand meer info?
quote:Treinverkeer plat na ongeval
Door IVAR PENRIS
SOESTDUINEN - Door een botsing tussen een trein en een vrachtwagen vanmorgen iets na negen uur bij Soestduinen ligt het treinverkeer tussen Utrecht en Amersfoort al geruime tijd stil.
afbeelding vergroten FOTO ANP
De passagiers van de trein worden met bussen naar het centraal station van Utrecht gebracht. De trein wordt weggesleept. Behalve lokale treinen ligt daardoor een groot deel van het intercity-verkeer tussen het westen en het noorden van het land stil. De NS adviseert reizigers tussen Amersfoort en Den Haag en Amersfoort en Rotterdam via Schiphol te reizen.
De vrachtwagen en de bestuurder ervan maakte deel uit van een groep wegwerkers, die nabij het spoor het fietspad langs de Van Weerden Poelmanweg van asfalt aan het ontdoen zijn. Het losgehaalde asfalt werd in de vrachtwagen geladen, die tijdens de werkzaamheden door nog onbekende oorzaak met de achterkant op het spoor kwam te staan. De trein uit de richting Amersfoort botste tegen de vrachtwagen en kwam enkele honderden meters verderop tot stilstand. De vrachtwagen werd door de botsing weer van het spoor afgeduwd. Bij de botsing werd de voorste cabine van de trein in elkaar gedrukt, waardoor de machinist bekneld kwam te zitten. Hij werd zonder verwondingen enige tijd later bevrijd. Ook de vrachtwagenchauffeur en de passagiers van de trein raakten niet gewond bij het ongeval.
Knap, wel. Aanrijding met persoon, niemand gewond, en toch 5 uur lang geen treinenquote:Aanrijding-met een persoon Amersfoort - Den Dolder
Tussen Amersfoort en Den Dolder moeten reizigers rekening houden met een vertraging van meer dan 60 minuten.
Door een aanrijding met een vrachtwagen rijden er tussen Amersfoort en Den Dolder geen treinen.
* Doorgaande reizigers tussen Amersfoort en Den Haag en tussen Amersfoort en Rotterdam kunnen omreizen via Schiphol.
Prognose:
*einde tussen 13.00 en 15.00 uur.
Hm ja, dat bericht had ik ook gevonden, maar ik wil natuurlijk foto's en nummertjes!quote:
Ik denk dat er weer een DDAR stuk isquote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:13 schreef Duvel het volgende:
Hm ja, dat bericht had ik ook gevonden, maar ik wil natuurlijk foto's en nummertjes!![]()
![]()
![]()
Een vrachtwagen vol asfaltschraapsel... Maar ik verwacht inderdaad een DD-AR.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat er weer een DDAR stuk is
In een koploper beknel je niet zomaar een machinist door een vrachtwagen te schampen namelijk
Is nooit hoog genoeg hequote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:21 schreef Duvel het volgende:
Een vrachtwagen vol asfaltschraapsel...
Dat denk ik ook ja. Levert misschien in de 5600 weer eens wat exotisch materieel opquote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:21 schreef Duvel het volgende:
[..]
Een vrachtwagen vol asfaltschraapsel... Maar ik verwacht inderdaad een DD-AR.
Zoals?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:39 schreef Peterselieman het volgende:
Dat denk ik ook ja. Levert misschien in de 5600 weer eens wat exotisch materieel op![]()
Hiero, exotisch matquote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:50 schreef Peterselieman het volgende:
Heb er wel eens V'tjes, een T'tje, een koploper en IRM in zien rijden![]()
quote:12:51 uur Amersfoort<->Utrecht De beperkingen als gevolg van de aanrijding met een vrachtwagen tussen Amersfoort en Den Dolder zijn voorbij. Het treinverkeer tussen Amersfoort en Den Dolder wordt zeer geleidelijk hervat.
En nou nog even hopen dat dat over een uurtje nog steeds zo is hmmquote:Storingen
De treinen rijden volgens plan.
Eerste wat in me opkomt is een verlaten metrostation. Maar geen idee of er op die plek ook een tunnel loopt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:24 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
Ik wil terug naar Berlijn/Spreepark( Mini Docu door mezelf gemaakt)
Overigens, nu ik toch dat filmpje tevoorschijn tover. Op 4.30 film ik een verlaten stationsgebouw, maar t lijkt wel of er nooit een spoor naartoe is gelegd, weet iemand hoe dat zit?
Het station zie je ook hier op Google Maps
Sterker nog, er is helemaal niets te vinden van iets wat met sporen te maken heeft, wat er in de buurt komt.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:48 schreef FredvZ het volgende:
Eerste wat in me opkomt is een verlaten metrostation. Maar geen idee of er op die plek ook een tunnel loopt.
Aan de rand van een pretparkquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:05 schreef Peterselieman het volgende:
Gevalletje Marnehuizen?
Dat was een nepstation om de amerikanen te verleiden tot een bombardementquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:03 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Sterker nog, er is helemaal niets te vinden van iets wat met sporen te maken heeft, wat er in de buurt komt.
Een bovengrondse spoorlijn lijkt me helemaal onmogelijk, aangezien de bochten in de rivier te scherp zijn om een trein langs te laten rijden en er geen resten van bruggen te zien zijn.
Wat kan ik winnen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:59 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
Beste Mensen in dit topic of beter beste stamgasten van dit topic.
Voor school ben ik bezig met een project in samenwerking met KPN en NS. Hiervoor moet ik een klein onderzoekje doen. Nee, het is niet de bedoeling dat je mijn huiswerk gaat makej. Maar ik zoek wat trein liefhebbers/treinreizigers die dit even in willen vullen in minder dan 5 minuutjes en dit op willen sturen naar 0786078 <apenlul> student.hro.nl
Onderzoekje
Met dank namens de feestcommisie![]()
Je kan hier altijd terecht voor een biertjequote:
Meer in de zin van een station bouwen op een plaats waar geen rails in de buurt isquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:12 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Aan de rand van een pretparkNiet echt de meest voor de handliggende plaats.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:34 schreef CybPraetorian het volgende:
Zag dit vanmiddag op het station van Zuidbroek. Vond het wel een opzienbarende actie.![]()
Tis soms idd ook Veevervoer wat ze doen...
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Hoelaat was dat?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:34 schreef CybPraetorian het volgende:
Zag dit vanmiddag op het station van Zuidbroek. Vond het wel een opzienbarende actie.![]()
Tis soms idd ook Veevervoer wat ze doen...
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Zolang de extra inzet maar niet ten koste gaat van de Friese lijnen is mij alles bestquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:15 schreef Wadloper het volgende:
Trouwens, ik vind het op de lijn Zb - Gn zeker meevallen momenteel. Tja, de ochtend is altijd druk, dat is in A'dam ook zo... En nu wij 3x in het uur een trein hebben naar Groningen, vind ik het raar dat hier deze dingen opgehangen worden...
Maar eigenlijk gaat dit over de lijnen Gn - Dz en Gn - Rd, want die zijn altijd erg vol... Rijden ze bijna alleen met losse stellen
MIjn trein om 07.47 rijdt met 2x 2/8 momenteelquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zolang de extra inzet maar niet ten koste gaat van de Friese lijnen is mij alles best![]()
Goeie tip, daar moet ik ook maar weer eens langsquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:23 schreef sebabje het volgende:
Eindelijk is de (om)bouw begonnen bij station Baarn. Vanmiddag waren ze een mooie poster aan het ophangen van station Baarn in 1940. Probeer er morgen nog een foto van te schieten.
Ik was vergeten dat ik ook nog plaatjes had van het pandje...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was een nepstation om de amerikanen te verleiden tot een bombardement
Wordt een leuk station. Nu nog de Intercity's uit Amersfoort laten stoppen dan kan ik om de 15 minuten naar Hoofddorp(School).quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goeie tip, daar moet ik ook maar weer eens langs
Wat gaan ze doen? De stoppers naar Den Dolder aan de andere kant van het station laten stoppen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:23 schreef sebabje het volgende:
Eindelijk is de (om)bouw begonnen bij station Baarn. Vanmiddag waren ze een mooie poster aan het ophangen van station Baarn in 1940. Probeer er morgen nog een foto van te schieten.
Yepquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:30 schreef Duvel het volgende:
Wat gaan ze doen? De stoppers naar Den Dolder aan de andere kant van het station laten stoppen?
Ja klopt, zo hoeven ze niet meer het 'hoofd'spoor over. Er komt een perron 4.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:30 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wat gaan ze doen? De stoppers naar Den Dolder aan de andere kant van het station laten stoppen?
Maar Baarn is ook drukjesquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:28 schreef Socios het volgende:
Dat gaan we dus niet doen... Hilversum is meer dan genoeg.
17.10 was dat. Ik moest ff wachten, en zag ineens die posters hangen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:12 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Hoelaat was dat?![]()
Ik heb daar niets gezien![]()
En was daar rond kwart voor 2
![]()
Je bedoeld Doortractieënquote:
ff kijken of ze er morgen nog hangenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:44 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
17.10 was dat. Ik moest ff wachten, en zag ineens die posters hangen.
ja die treinen die in Zb starten, zijn dan ook niet helemaal vol om 07.47.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:25 schreef Wadloper het volgende:
[..]
MIjn trein om 07.47 rijdt met 2x 2/8 momenteel![]()
Mwah, redelijk rustig zo
Maar die start dan ook in Zb he![]()
Als ik moet staan hou ik me nergens aan vast en probeer me gewoon staande te houden, maak er een sport van :0quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:46 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
ja die treinen die in Zb starten, zijn dan ook niet helemaal vol om 07.47.
Maak heb gister en vandaag de trein van .46 gepakt vanuit Gr, nou dat was wel weer veevervoer.
Ik was als een van de laatste binnen en moest staan, samen met de andere helft van de passagiers![]()
Loop es niet zo bijdehand te doen, met je DDRMquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:45 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
[..]
Je bedoeld Doortractieën![]()
Ik heb meer baat bij een sprintje om als eerste bij de roltrap te zijnquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:52 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
Als ik moet staan hou ik me nergens aan vast en probeer me gewoon staande te houden, maak er een sport van :0
Goed voor de vetverbranding denk ik....
Lang ritje dan vanuit Gorinchemquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:46 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
ja die treinen die in Zb starten, zijn dan ook niet helemaal vol om 07.47.
Maak heb gister en vandaag de trein van .46 gepakt vanuit Gr, nou dat was wel weer veevervoer.
Ik was als een van de laatste binnen en moest staan, samen met de andere helft van de passagiers![]()
Toch geen perronsprinters he?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb meer baat bij een sprintje om als eerste bij de roltrap te zijnhoewel ik er vanochtend toch redelijk hard af gelopen werd
![]()
Nee, naar de roltrap was hetquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Toch geen perronsprinters he?
Ach so, "Baarn ontvlechting".quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Yep
Kruising Ut - Baarn vs Asd - Amf eruit halen, beter voor punctualiteit en zulcksz
Dat wat ze ook wel meteen bij de electrificage in 1946 hadden kunnen doen jaquote:
Hehe ja.. na nu begint de elende met uitgelopen werkzaamhedenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat wat ze ook wel meteen bij de electrificage in 1946 hadden kunnen doen ja
Ik snap het ook niet, het is hartstikke onhandig daar.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat wat ze ook wel meteen bij de electrificage in 1946 hadden kunnen doen ja
Ik denk dat Arriva gewoon veelste weinig materieel heeft besteld. Ze beweren dat Gn - Nsch v.v. 20% meer reizigers heeft gekregen ivm de nieuwe treinen, dan wil ik niet weten hoe het met de andere lijnen isquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:46 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
ja die treinen die in Zb starten, zijn dan ook niet helemaal vol om 07.47.
Maak heb gister en vandaag de trein van .46 gepakt vanuit Gr, nou dat was wel weer veevervoer.
Ik was als een van de laatste binnen en moest staan, samen met de andere helft van de passagiers![]()
ja maar vind je het een wonder dat er 20% meer mensen de trein nemen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:26 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Ik denk dat Arriva gewoon veelste weinig materieel heeft besteld. Ze beweren dat Gn - Nsch v.v. 20% meer reizigers heeft gekregen ivm de nieuwe treinen, dan wil ik niet weten hoe het met de andere lijnen is
Ik denk dat een stelletje of 10 extra niet weg is![]()
En anders nemen we toch weer even wat wadjes aan?![]()
De plannen liggen er al een tijdje.. Tevens zou een tunnel super zijn.. Maar de gemeente wilt niet meewerken omdat dan een paar bomen gekapt moeten wordenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:24 schreef Peterselieman het volgende:
Pas enkele jaren geleden zijn ze op het idee gekomen dat ontvlechten vertragingen wel eens terug zou kunnen dringen, dus daarom doen ze het maar zoveel mogelijk
Kotsrail moest nog even zelf het wiel uitvinden denk ikquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:24 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, het is hartstikke onhandig daar.
De plannen bestaan echt al jaren, zoals hier al gemeld. Blijkbaar hebben ze de financiën nu zo'n beetje rond, of krijgen ze de dienstregeling niet meer voor elkaar zonder te ontvlechten.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kotsrail moest nog even zelf het wiel uitvinden denk ik
Ja, dat wil ik ook weleens weten.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:21 schreef Remzz het volgende:
En daar is die machinist ook beklemd in geweest
Neh, een half uur later komt er eenzelfde trein weer langs, niet echt de moeite waard om daar nog op te wachtenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:18 schreef thats-me het volgende:
Ben vanavond nog langs dat gebouw/fabriek op de bovenste foto van Zug-Chef gefietst, niet meer foto's?
Heeft natuurlijk ook te maken met de IC overstap op Hilversum vanaf 9 december... En zo zullen er ook wel meer cargo's in passen eventueel. Beter dit. Dat stomme kut sprintertje wordt altijd met hetzelfde kuttreintje gereden, nooit meer eens Plan V ofzoquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Yep
Kruising Ut - Baarn vs Asd - Amf eruit halen, beter voor punctualiteit en zulcksz
Stond zeker een half jaar terug al in ODR toch?quote:
geen idee, ik zal de klootzak eens gaan inspecteren morgen. Waar was jouw plekje?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:50 schreef Zug-Chef het volgende:
Hmm, dat betekend ook dat dat paadje langs het spoor waar je nog weleens mooi foto's kon maken, hiermee dus wel weg is...
Eind parkeerterrein van het vroegere NCS dus, nou, daar zit een dikke eettent in, dat parkeerterrein zal wel blijven lijkt mequote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:55 schreef Zug-Chef het volgende:
Hier zo'n beetje: 52°12'22.05"N 5°17'7.19"E
In dat stel had ik vorig jaar nog een cabineritje gekregenquote:
Ligt eraan of het een motorbak is of niet, denk ik.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:14 schreef Wadloper het volgende:
[..]
In dat stel had ik vorig jaar nog een cabineritje gekregen![]()
Jammer dat ie nu kaduuk is...
Misschien dat ze de andere kopbak van de 4206 kunnen gebruiken voor een tijdelijk nieuw stel?![]()
Eh.. bijde uiteinde's van zo;n ding zijn toch motorbak?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:27 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ligt eraan of het een motorbak is of niet, denk ik.
Nee hoor. Een ICM IV heeft 1 motorbak en een mB.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:29 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
[..]
Eh.. bijde uiteinde's van zo;n ding zijn toch motorbak?
volgens mij is het bij beiden de bak zonder pantograaf zo te zien, de 4206 iig:quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:27 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ligt eraan of het een motorbak is of niet, denk ik.
Pta staat niet voor Padden, TropischeKikkers en Amfibieën, sorryquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:33 schreef dennistd het volgende:
[..]
volgens mij is het bij beiden de bak zonder pantograaf zo te zien, de 4206 iig:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pta staat niet voor Padden, TropischeKikkers en Amfibieën, sorry
Noob vraag wellicht.. is er een lijstje met al die afkortingen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:48 schreef Peterselieman het volgende:
Het is volgens een bericht op Somda wel mogelijk om van de 4206 en 4248 een nieuw stel te vormen, omdat van de 4206 de mBk, mB en A beschadigd zijn en van de 4248 alleen de sBFk
Misschien zat die op gesloten de mcn dat de deur niet meer open ging naar dat gangetje door de klap, ieder geval erg apart of we kunnen het niet goed zien op deze foto.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:21 schreef Remzz het volgende:
En daar is die machinist ook beklemd in geweest
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pta staat niet voor Padden, TropischeKikkers en Amfibieën, sorry
Mooie kikker, maar het gaat dus niet werken.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:33 schreef dennistd het volgende:
[..]
volgens mij is het bij beiden de bak zonder pantograaf zo te zien, de 4206 iig:
[ afbeelding ]
Die foto die achter die kikker schuilt laat een ander beeld zien...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:48 schreef Peterselieman het volgende:
Het is volgens een bericht op Somda wel mogelijk om van de 4206 en 4248 een nieuw stel te vormen, omdat van de 4206 de mBk, mB en A beschadigd zijn en van de 4248 alleen de sBFk
Van Somdagebruiker Broek53:quote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
Die foto die achter die kikker schuilt laat een ander beeld zien...
quote:De kreukelbak is de sBFk, en daarmee lijkt mij een bakwisseling met de 4206, die een beschadigde mBk-kop (en nog meer) heeft, erg voor de hand te liggen.
Ik kan dat plaatje niet tevoorschijn krijgen, dus als iemand dat plaatje bij een andere platenboer wil uploaden, dan zou ik daar heel blij mee zijn.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
Die foto die achter die kikker schuilt laat een ander beeld zien...
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik kan dat plaatje niet tevoorschijn krijgen, dus als iemand dat plaatje bij een andere platenboer wil uploaden, dan zou ik daar heel blij mee zijn.
Als je naar het plaatje van de 4206 kijkt, zie je dat de achterste bak een panto heeft. Dat is de mBk. Dus de bak in de kreukels is de sBFk (of zo). Aangezien gisteren ook een sBFk een tik heeft opgelopen, denk ik dat combineren lastig wordt (tenzij je een zweefvliegtuig wilt maken met sBFk-mB-A-sBFk).quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Van Somdagebruiker Broek53:
[..]
Als alle lucht weg is, zijn de remmen gelost en rijdt ie dus als een trein!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:36 schreef MREn het volgende:
Dan komt het ding zo lastig van zn plaats, omdat het stel dan een compressor mist
Nee Toch? Stel dat er een luchtslang klapt. Dan moet het altijd naar het veilige toe werken= remmen ....quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:26 schreef Duvel het volgende:
[..]
Als alle lucht weg is, zijn de remmen gelost en rijdt ie dus als een trein!
Ik zie het nu ook ja. Wordt idd lastig zo, maar ja je hebt dan wel 2 mBk, dus het zou in theorie moeten kunnen, alleen weet ik niet hoe het softwarematig gaat.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:40 schreef Duvel het volgende:
[..]
Als je naar het plaatje van de 4206 kijkt, zie je dat de achterste bak een panto heeft. Dat is de mBk. Dus de bak in de kreukels is de sBFk (of zo). Aangezien gisteren ook een sBFk een tik heeft opgelopen, denk ik dat combineren lastig wordt (tenzij je een zweefvliegtuig wilt maken met sBFk-mB-A-sBFk).
Deze zouden ze toch wel kunnen maken die 4206, hij heeft wel aardig wat schade maar dat is wel te maken toch?quote:
Precies andersomquote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:26 schreef Duvel het volgende:
[..]
Als alle lucht weg is, zijn de remmen gelost en rijdt ie dus als een trein!
Dat zeg ik....quote:
Is dit die bij A'dam Zuid een ongelukje had?quote:
Jaquote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:47 schreef sebabje het volgende:
[..]
Is dit die bij A'dam Zuid een ongelukje had?
Joh, volgend jaar komen ze met ICL, ICR en naar het oostenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:47 schreef Charango het volgende:Minder is het dat ze met dat DD-AR-schroot oprukken naar het oosten...![]()
Zonde van zo'n leuk treinstel. Ik dacht dat ik vanmorgen in een gereviseerde 2delige banaan zat. Maar toen ik nog eens goed knipperde en uitstapte op Baarn was het 2x een 3 delige vlavlip. die het Traject Utrecht CS - Baarn reedquote:
Voortgangsinspectie ombouw BAARN:quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
geen idee, ik zal de klootzak eens gaan inspecteren morgen.
Dan was je net een half uurtje te vroegquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe laat was dat DB? Ik heb wel een koploper op de foto genomen die bijna ging stil staan, en die perfect illustreerde waarom ze daar aan het bouwen zijnDe stopper naar Ut van 18:21 was er net voorlangs vertrokken...
Klopt die moet altijd even langzaam rijden door de stopper naar Utquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe laat was dat DB? Ik heb wel een koploper op de foto genomen die bijna ging stil staan, en die perfect illustreerde waarom ze daar aan het bouwen zijnDe stopper naar Ut van 18:21 was er net voorlangs vertrokken...
Precies, en om daar een eind aan te maken bouwen ze nu dat perron 4 in Baarnquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:19 schreef sebabje het volgende:
Klopt die moet altijd even langzaam rijden door de stopper naar Ut
Klopt, stond een artikel over in de krant over het oude gebouw.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies, en om daar een eind aan te maken bouwen ze nu dat perron 4 in Baarn
Overigens moet er dan nog wel wat meer geregeld worden, zoals een volledig apart spoor. Vanaf die aansluiting tot Baarn zitten er nog wel een stuk of 2-3 bruggen en overwegen in, en die ene dichtgespijkerde woning vlak voorbij het parkeerterrein van De Generaal (het oude NCS station) moet ook nog gesloopt worden.
Ik sta altijd op legale plaatsenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:36 schreef von_Preussen het volgende:Maar als je die foto’s maakt, sta je dan gewoon langs het spoor? Krijg je dan geen gezeik met toeterende machinisten, doe eventueel de politie gaan bellen? Of andere huilende omstanders?
Diezelfde gelegenheid doet zich ook in Zutphen voor. Met dit verschil dat daar ook nog een diesellijntje in de buurt ligt. Misschien is daar nog wat dichter bij te komen?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:49 schreef Zug-Chef het volgende:
Langs de IJsselbrug bij Deventer loopt een fietspad, wat inderdaad vlak langs het spoor loopt,
Waar ligt die Terminal eigenlijk?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, maar goed, wat ik later zei dus. Het zal lastig worden.. Veel liever stap ik in Coevorden op of zo, maar los van dat dat niet kan, weet ik ook niet of er pendelbussen gaan van Coevorden NS naar die terminal, en hoe ver dat wel is...
Dat je DD-AR niet wilt hebben, begrijp ik volkomen, maar ik vind dat ICMm wat overschat wordt.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:36 schreef von_Preussen het volgende:
"alle DD-AR raus, het Oosten den ICMm"
Neequote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:52 schreef Peterselieman het volgende:
Heb je al antwoord gekregen, Fles?
Het is ook failsafe, als je rijdt. En je kunt de remmen niet lossen zonder lucht in je treinleiding. Maar als je je trein vervolgens wegzet, zal de lucht altijd langzaam weglopen. Hoe kun je een remcilinder onder druk houden zonder compressor? Waarom hebben ICR's, mP's en locs anders een handrem?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Duuf, het spijt me, maar ik ga met MREn mee. Als er om wat voor reden dan ook luchtverlies is, zullen de remmen vastslaan. DAT is fail-safe. Tenminste, dat is wat ik altijd geleerd heb.
Normaal gesproken zijn dat 1 of 2 Vtjesquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:17 schreef Socios het volgende:
Dankje.Trouwens. gisteren werd 5261 (Tilburg West - Deurne) gereden met ICM. Is dat normaal? Meende dat dat altijd een V´tje was. Zag het toen ´ie stilstond op Eindhoven Beukenlaan om 18.05u toen ik met de Intercity voorbij reed.
Sommige treinen hebben een handrem (zo'n wiel dat je op het balkon van ICR ziet), maar van andere types ben ik er nog niet uit. ICM en IRM hebben railremmen die als parkeerrem dienst doen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Als je de trein wegzet, dan heb je toch ook liever geen geloste remmen?![]()
Ik snap alleen een ding niet, als het treinstel NU klaar is, waarom gaan ze er dan niet NU mee rijden, of is klaar een ander soort klaar dan dat ik denk ?quote:Eerste nieuwe treinstel Maaslijn klaar
Het eerste nieuwe treinstel voor de Maaslijn tussen Roermond en Nijmegen is klaar. Dat melden Veolia en fabrikant Stadler Rail. Veolia, dat verantwoordelijk is voor het vervoer op de Maaslijn, heeft bij de Zwitserse fabrikant 16 nieuwe treinstellen besteld. Daarmee is 50 miljoen euro gemoeid.
De treinen gaan vanaf eind volgende maand rijden. Toen Veolia vorig jaar het vervoer over de Maaslijn overnam, leidde dat tot veel klachten. Die hadden vooral betrekking op de verouderde treinstellen.
Mijn Duits is vreselijk, maar staat op die site (de dienstregeling) nu dat sommige treinen op de Containerterminal stoppen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
@ Peterselieman (en andere geïnteresseerden): Ik heb antwoord. Tickets moeten in Nordhorn opgehaald worden, kan niet in Coevorden. Maar hij was wel een beetje onduidelijk, ik heb gevraagd of het mogelijk is om (bijvoorbeeld met een kopietje van het reserveringsmailtje) van Coevorden naar Nordhorn te reizen, daar kaartjes te kopen en dan terug. Wordt vervolgd dus.
Bedankt voor het antwoord, Flesquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
@ Peterselieman (en andere geïnteresseerden): Ik heb antwoord. Tickets moeten in Nordhorn opgehaald worden, kan niet in Coevorden. Maar hij was wel een beetje onduidelijk, ik heb gevraagd of het mogelijk is om (bijvoorbeeld met een kopietje van het reserveringsmailtje) van Coevorden naar Nordhorn te reizen, daar kaartjes te kopen en dan terug. Wordt vervolgd dus.
Lol, wanneer ga je? Ik morgenmiddag met kruidvatkaartje, tevens voor de ICE-omleiding.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:06 schreef Zug-Chef het volgende:
Maargoe, ik ga dit weekend eens lekker op de witte-wadloper-jacht
Lopen. Volgens Google Earth is het maar een paar kilometer.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Er rijden pendeltreinen tussen Nordhorn en de Containerterminal ja. Hoe we vanaf (ik denk) Coevorden NS naar die terminal komen dat is een ander verhaal
Wordt dan een taxi hmmquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:06 schreef Boschkabouter het volgende:
Lopen. Volgens Google Earth is het maar een paar kilometer.
Yep!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:54 schreef Peterselieman het volgende:
Morgen even een Arriva dagkaart gebruiken, dus eerst van Leeuwarden naar Leer, dan Delfzijl, Roodeschool, Harlingen Haven en Stavoren, om tenslotte weer in Leeuwarden te eindigen. Ou-Tannu zal mij tijdens deze reis vergezellen
Hoe laat kom je langs Wsm? Zwaai ik even.....quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:54 schreef Peterselieman het volgende:
Morgen even een Arriva dagkaart gebruiken, dus eerst van Leeuwarden naar Leer, dan Delfzijl, Roodeschool, Harlingen Haven en Stavoren, om tenslotte weer in Leeuwarden te eindigen. Ou-Tannu zal mij tijdens deze reis vergezellen
hm heb t trouwens zin om harlingen haven in de ochtend te doen? als XX tenminste om 7u een bus stuurd?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:21 schreef Peterselieman het volgende:
Ik zal er aan denken
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:18 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik zag deze week inderdaad al 3 van de Traxxen staan in Amsterdam (opstelterein).
Worden die nog in een andere kleur opgeleverd? NS kleur?
mafkeesch met camera gespotquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:26 schreef vw_caddy het volgende:
Zal zo eens kijken of peterselie en vriend hier langs tuffen.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:08 schreef vw_caddy het volgende:
Peterselie en vriend rijden nog volgens dienstregeling
[ afbeelding ]
Zoekplaatje
duh, tis de NS niet :pquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:08 schreef vw_caddy het volgende:
Peterselie en vriend rijden nog volgens dienstregeling
[ afbeelding ]
Zoekplaatje
Tussen Muiderpoort en Diemen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 10:52 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
[..]:P:P
Watergraafsmeer?
hoe kan ik er het beste langskarren?
Laat maar, ik zie ze al op het emplacement staan in Leeuwarden, dus zal wel niet.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:45 schreef Socios het volgende:
Hadden jullie DM'90 naar Harlingen?
Ben om .52 in Leeuwarden uitgestapt, dus +0quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:36 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
en hoeveel vertraging had je nou opgelopen richting lw weer?
Was Gratiesquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Alle noordelijke nevenlijnen gedaan ja? Netjes, ben je wel een dag zoet mee..
idd!, maar dus geen vertraging meer opgelopen door de vertraagde stopper naar stavoren?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:38 schreef Peterselieman het volgende:
En geen vertraging gehad, zeker met dank aan de taxichauffeurs in Oost-Groningen die ons in vliegende vaart van Delfzijl naar Roodeschool hebben gebracht en nog gratis ook![]()
Dat was bij Baflo meende ikquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:48 schreef Ou-Tannu het volgende:
en wij hadden bijna shoarma op de spurt
En dat was dan nog afgesproken werk hequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:50 schreef vw_caddy het volgende:
Nog ff een nutteloze video van jullie trein: http://nl.youtube.com/watch?v=gbeaJ7h5XjI
maar goed dat de shoarma al weggelopen was :pquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat was bij Baflo meende ik
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:50 schreef vw_caddy het volgende:
Nog ff een nutteloze video van jullie trein: http://nl.youtube.com/watch?v=gbeaJ7h5XjI
Nicequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:50 schreef vw_caddy het volgende:
Nog ff een nutteloze video van jullie trein: http://nl.youtube.com/watch?v=gbeaJ7h5XjI
De cap was toch mooi, duidelijk iemand in het rood links.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:58 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]gelukkig zitten er getinte ramen in de gtw :]
Dat was ik nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:00 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
De cap was toch mooi, duidelijk iemand in het rood links.
ROFL! doenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Tering, het is wat hee, dat mobiel internet tegenwoordig
Ik zie het al voor me, ieder nieuw bordje dat ik schiet post ik op fok
Ja, op zo'n dag dat ik weer ens ouderwets aan het doelsaldo werk zeg maar hmmquote:
...mag ik een suggestie doen?...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, op zo'n dag dat ik weer ens ouderwets aan het doelsaldo werk zeg maar hmm
De laatste tijd kosten bordjes gewoon achterllijk veel werk, tijd en geld, eigenlijk.
Mwoaquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:15 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
...mag ik een suggestie doen?...
Pff herinner me van de grens Polen Oekraine vooral dat het erg lang duurt en de grenswachten niet zo dol zijn op het maken van foto's ervanquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zoals het nu ook al gaat aan de grens he
2 uur wachten, bakken opvijzelen, draaistellen omwisselen, bakken laten zakken, en karren met die aap
Voordat ze daar met VGA gaan rijden (zoals de Talgo in Spanje wel heeft bijvoorbeeld) zal het nog wel even duren lijkt me
Ja, ik weet ook niet welke debiel zoiets verzint. Maar goed, dat gebeurt wel vaker. Ingehakte steen, uitgehakte steen, tegeltjesmozaiek, neonletters, whatever. Stationsnaam ergens op, genoegquote:
Nee nou ja, moeten ze zorgen dat ze aan de kant gaan hmmquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
Pff herinner me van de grens Polen Oekraine vooral dat het erg lang duurt en de grenswachten niet zo dol zijn op het maken van foto's ervan.
Dan nog ist geen bordje!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook niet welke debiel zoiets verzint. Maar goed, dat gebeurt wel vaker. Ingehakte steen, uitgehakte steen, tegeltjesmozaiek, neonletters, whatever. Stationsnaam ergens op, genoeg
Nou dat maak ik zelf wel uitquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:28 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Dan nog ist geen bordje!
telt niet mee in Bordjes!
Helaas!! :w![]()
Een van m'n reisgenoten werd gedwongen z'n foto's te wissen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee nou ja, moeten ze zorgen dat ze aan de kant gaan hmm
Och, wissenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Een van m'n reisgenoten werd gedwongen z'n foto's te wissen.
Tja dat kanquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och, wissen
Kaartje isoleren, op nieuw kaartje doorschieten, thuis oud kaartje door *wat tooltjes* halen, niks aan t lamme klauwtje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |