hm heb t trouwens zin om harlingen haven in de ochtend te doen? als XX tenminste om 7u een bus stuurd?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:21 schreef Peterselieman het volgende:
Ik zal er aan denken
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:18 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik zag deze week inderdaad al 3 van de Traxxen staan in Amsterdam (opstelterein).
Worden die nog in een andere kleur opgeleverd? NS kleur?
mafkeesch met camera gespotquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:26 schreef vw_caddy het volgende:
Zal zo eens kijken of peterselie en vriend hier langs tuffen.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:08 schreef vw_caddy het volgende:
Peterselie en vriend rijden nog volgens dienstregeling
[ afbeelding ]
Zoekplaatje
duh, tis de NS niet :pquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:08 schreef vw_caddy het volgende:
Peterselie en vriend rijden nog volgens dienstregeling
[ afbeelding ]
Zoekplaatje
Tussen Muiderpoort en Diemen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 10:52 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
[..]:P:P
Watergraafsmeer?
hoe kan ik er het beste langskarren?
Laat maar, ik zie ze al op het emplacement staan in Leeuwarden, dus zal wel niet.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:45 schreef Socios het volgende:
Hadden jullie DM'90 naar Harlingen?
Ben om .52 in Leeuwarden uitgestapt, dus +0quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:36 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
en hoeveel vertraging had je nou opgelopen richting lw weer?
Was Gratiesquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Alle noordelijke nevenlijnen gedaan ja? Netjes, ben je wel een dag zoet mee..
idd!, maar dus geen vertraging meer opgelopen door de vertraagde stopper naar stavoren?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:38 schreef Peterselieman het volgende:
En geen vertraging gehad, zeker met dank aan de taxichauffeurs in Oost-Groningen die ons in vliegende vaart van Delfzijl naar Roodeschool hebben gebracht en nog gratis ook![]()
Dat was bij Baflo meende ikquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:48 schreef Ou-Tannu het volgende:
en wij hadden bijna shoarma op de spurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |