Eens, ook niet in Deventer en Almelo trouwens.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:08 schreef Mark-Hgl het volgende:
Tja dat ding hoort sowieso niet te stoppen in Apd
ja, want het had beter gekund he?quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:09 schreef Peterselieman het volgende:
Alles natuurlijk om de loc niet te hoeven omlopen. En het levert maar +30 op
Nee. Moesten ze alleen nog even zorgen dat de trein over het stukje enkel spoor tussen Olst en Deventer ingepast werd, maar dat moet met 2 treinen per uur per rijrichting geen probleem zijn.quote:
Ben alsnog beniewd naar je plaatjesquote:Op maandag 8 oktober 2007 18:39 schreef Duvel het volgende:
Ik zag een übertoffe loc op Utrecht C, ik heb er foto's van gemaakt met mijn telefoon. Het staat op een MemoryStick ProDuo en ik heb geen manier om ze van mijn telefoon te krijgen op korte termijn. Helaas jongens, volgende keer beter.
Check het bericht nog eensquote:Op maandag 8 oktober 2007 18:43 schreef Duvel het volgende:
-censuur-
Hartelijk dank!quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:13 schreef Zug-Chef het volgende:
studenten zijn vaakmet kut mentaliteit en kut gedrag in het openbaar).
Ach ik heb vandaag heeeeeerlijk Amsterdam-Arnhem gedaan en weer terug met zicht op een ICE cockpitquote:Op maandag 8 oktober 2007 19:16 schreef Peterselieman het volgende:
Gewoon je onder de noemer uitzonderingen scharen![]()
Er voor zelfs. Tja, je zou een elektrische loc natuurlijk ook gewoon elektrisch door Nederland kunnen laten rijden, of zeg ik nu rare dingen?quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
"DB maakt transport schoner", en dan zoeen lekkere walmende 6400 er achteraan
quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:34 schreef Zug-Chef het volgende:
Fles loop niet zo te zeiken joh. Die lok is ubervet. Eindelijk een reclamelok in Nederland. Deze gaan rijden voor Railion op de Betuweroute.
Hij voelt zich blijkbaar aangesproken bij mijn tekstquote:Op maandag 8 oktober 2007 19:16 schreef Peterselieman het volgende:
Gewoon je onder de noemer uitzonderingen scharen![]()
Ik ben wel student, maar schommel zo rond de 26 jaarquote:Op maandag 8 oktober 2007 21:24 schreef Peterselieman het volgende:
Nu wel, maar dat komt omdat jij er op in gaat. Die tekst was voor Arthur bedoeld. Ik reken me met mijn 23 jaar niet meer tot jouw leeftijdscategorie voor studenten, ondanks dat ik nog student ben.
vind ik niet. vind die DM'90-stoelen niet echt fantastisch. doe mij dan maar gewoon die oude stijl. zit veel beter en bovendien heb je niet zo belachelijk weinig beenruimte.quote:
Dat je erop kan gaan zitten in de spits? Of anders vertel het maar gewoonquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:26 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
ehm... Ik heb een leuk trucje ondekt met V-IRM deuren (poosje geleden al) maar ik weet niet of het gewaardeerd gaat worden als ik het hier op zet?![]()
![]()
er zit een knop onder het opstapje en als je daar op drukt gaan de deuren open.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:24 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Dat je erop kan gaan zitten in de spits? Of anders vertel het maar gewoon
Ja, voor schoonmaakpersoneel, o.a. Zit ook bij Koplopers en ander materieel.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:27 schreef ghizzer het volgende:
[..]
er zit een knop onder het opstapje en als je daar op drukt gaan de deuren open.
Mooi, dus later NOG een keer bitterballen hmm?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:30 schreef Duvel het volgende:
De bitterballen zijn dus voor niets.
Dat trucje wat je me ooit vertelde over iets met die stangen van de deuren?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:26 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
ehm... Ik heb een leuk trucje ondekt met V-IRM deuren (poosje geleden al) maar ik weet niet of het gewaardeerd gaat worden als ik het hier op zet?![]()
![]()
Opzich best vet inderdaad, ware het niet dat vanaf dat weekend Blerick - Venlo er 8 dagen uitligt, waarbij in ieder geval de ertstreinen omgeleid gaan worden via Roermond-Venlo. Dat is natuurlijk je reinste pornoquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi, dus later NOG een keer bitterballen hmm?![]()
Even iets heel anders: Zondag 21 oktober is er een Open Dag ter gelegenheid van de opening van Euroterminal II in Coevorden. Veeeeeeeel cargo en werkzooi hoi Zug-ChefEN
Pendelritjes met een dubbele Lint41 over de Bentheimer Eisenbahn tussen Coevorden en Nordhorn
En wie wil dat nou niet?
Dienstregeling
Kaartjes bestellen
¤ 2,50 per enkele reis, maar de kaartjes kunnen waarschijnlijk alleen maar in Nordhorn afgehaald worden. Ik ben nog in conclaaf om een oplossing daarvoor..
Of je zit dat weekend in Parijs met je school, dat kan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:56 schreef Zug-Chef het volgende:
Maar maybe dat ik wel ff ga kijken in Coevorden
Kut ja, dat was ik ook al weer helemaal vergetenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of je zit dat weekend in Parijs met je school, dat kan natuurlijk ook
Die rijd er al bijna 2 weken in,quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:34 schreef ghizzer het volgende:
Vandaag een Plan-T op traject Apeldoorn - Almelo.
Vertrek om 08.29 uur uit Deventer.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:16 schreef thats-me het volgende:
[..]
Die rijd er al bijna 2 weken in,Welke trein vanochtend?
Weet je? Laat ook maar gewoon. Nordhorn is te bereiken met een bus vanuit Bad Bentheim, maar direct Ut - Apd - Dv - Hgl - BH gaat niet volgens ns.nl, nee, dat wordt Ut - Ah - Dv - BH, en op zich zou zelfs dat nog wel kunnen, ware het niet dat het hele stuk van de eerste tot en met de laatste meter "Let op, mogelijk vertraging: werktraject" heet. En op de terugweg gewoon weerquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Pendelritjes met een dubbele Lint41 over de Bentheimer Eisenbahn tussen Coevorden en Nordhorn
En wie wil dat nou niet?
de kaartjes kunnen waarschijnlijk alleen maar in Nordhorn afgehaald worden. Ik ben nog in conclaaf om een oplossing daarvoor..
ik vind gewoon.. trajecten arnhem - winterswijk, nijmegen - roermond en zwolle - wierden 2 spoors maken en electificeren. daarnaast inderdaad veel meer goedkopere vormen van kaartjes aanbieden. heel snel de MAT'64 eruit knikkeren. Schandalig dat ze die bende inzetten en dan zulke dure kaartjes verkopen. Wanneer dat niet gebeurt of mogelijk is vind ik dat de overheid heel snel autorijden goedkoper moet maken (ook al gebeurt dat toch niet). het is dat ik een OV heb, maar wanneer ik moet betalen voor de trein, dan vind ik de prijzen te schandalig voor woorden. Zeker gezien de geboden kwaliteit.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind dat dagkaarten in het weekend dan maar gewoon 25 % goedkoper moeten zijn dan door de week. Er rijden sowieso al minder treinen, en die rijden ook nog eens veel vaker NIET. Er wordt in de weekends gewoon maar een driekwart product geboden, voor de volle prijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |