Pta staat niet voor Padden, TropischeKikkers en Amfibieën, sorryquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:33 schreef dennistd het volgende:
[..]
volgens mij is het bij beiden de bak zonder pantograaf zo te zien, de 4206 iig:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pta staat niet voor Padden, TropischeKikkers en Amfibieën, sorry
Noob vraag wellicht.. is er een lijstje met al die afkortingen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:48 schreef Peterselieman het volgende:
Het is volgens een bericht op Somda wel mogelijk om van de 4206 en 4248 een nieuw stel te vormen, omdat van de 4206 de mBk, mB en A beschadigd zijn en van de 4248 alleen de sBFk
Misschien zat die op gesloten de mcn dat de deur niet meer open ging naar dat gangetje door de klap, ieder geval erg apart of we kunnen het niet goed zien op deze foto.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:21 schreef Remzz het volgende:
En daar is die machinist ook beklemd in geweest
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pta staat niet voor Padden, TropischeKikkers en Amfibieën, sorry
Mooie kikker, maar het gaat dus niet werken.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:33 schreef dennistd het volgende:
[..]
volgens mij is het bij beiden de bak zonder pantograaf zo te zien, de 4206 iig:
[ afbeelding ]
Die foto die achter die kikker schuilt laat een ander beeld zien...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:48 schreef Peterselieman het volgende:
Het is volgens een bericht op Somda wel mogelijk om van de 4206 en 4248 een nieuw stel te vormen, omdat van de 4206 de mBk, mB en A beschadigd zijn en van de 4248 alleen de sBFk
Van Somdagebruiker Broek53:quote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
Die foto die achter die kikker schuilt laat een ander beeld zien...
quote:De kreukelbak is de sBFk, en daarmee lijkt mij een bakwisseling met de 4206, die een beschadigde mBk-kop (en nog meer) heeft, erg voor de hand te liggen.
Ik kan dat plaatje niet tevoorschijn krijgen, dus als iemand dat plaatje bij een andere platenboer wil uploaden, dan zou ik daar heel blij mee zijn.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
Die foto die achter die kikker schuilt laat een ander beeld zien...
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik kan dat plaatje niet tevoorschijn krijgen, dus als iemand dat plaatje bij een andere platenboer wil uploaden, dan zou ik daar heel blij mee zijn.
Als je naar het plaatje van de 4206 kijkt, zie je dat de achterste bak een panto heeft. Dat is de mBk. Dus de bak in de kreukels is de sBFk (of zo). Aangezien gisteren ook een sBFk een tik heeft opgelopen, denk ik dat combineren lastig wordt (tenzij je een zweefvliegtuig wilt maken met sBFk-mB-A-sBFk).quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Van Somdagebruiker Broek53:
[..]
Als alle lucht weg is, zijn de remmen gelost en rijdt ie dus als een trein!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:36 schreef MREn het volgende:
Dan komt het ding zo lastig van zn plaats, omdat het stel dan een compressor mist
Nee Toch? Stel dat er een luchtslang klapt. Dan moet het altijd naar het veilige toe werken= remmen ....quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:26 schreef Duvel het volgende:
[..]
Als alle lucht weg is, zijn de remmen gelost en rijdt ie dus als een trein!
Ik zie het nu ook ja. Wordt idd lastig zo, maar ja je hebt dan wel 2 mBk, dus het zou in theorie moeten kunnen, alleen weet ik niet hoe het softwarematig gaat.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:40 schreef Duvel het volgende:
[..]
Als je naar het plaatje van de 4206 kijkt, zie je dat de achterste bak een panto heeft. Dat is de mBk. Dus de bak in de kreukels is de sBFk (of zo). Aangezien gisteren ook een sBFk een tik heeft opgelopen, denk ik dat combineren lastig wordt (tenzij je een zweefvliegtuig wilt maken met sBFk-mB-A-sBFk).
Deze zouden ze toch wel kunnen maken die 4206, hij heeft wel aardig wat schade maar dat is wel te maken toch?quote:
Precies andersomquote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:26 schreef Duvel het volgende:
[..]
Als alle lucht weg is, zijn de remmen gelost en rijdt ie dus als een trein!
Dat zeg ik....quote:
Is dit die bij A'dam Zuid een ongelukje had?quote:
Jaquote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:47 schreef sebabje het volgende:
[..]
Is dit die bij A'dam Zuid een ongelukje had?
Joh, volgend jaar komen ze met ICL, ICR en naar het oostenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:47 schreef Charango het volgende:Minder is het dat ze met dat DD-AR-schroot oprukken naar het oosten...![]()
Zonde van zo'n leuk treinstel. Ik dacht dat ik vanmorgen in een gereviseerde 2delige banaan zat. Maar toen ik nog eens goed knipperde en uitstapte op Baarn was het 2x een 3 delige vlavlip. die het Traject Utrecht CS - Baarn reedquote:
Voortgangsinspectie ombouw BAARN:quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
geen idee, ik zal de klootzak eens gaan inspecteren morgen.
Dan was je net een half uurtje te vroegquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe laat was dat DB? Ik heb wel een koploper op de foto genomen die bijna ging stil staan, en die perfect illustreerde waarom ze daar aan het bouwen zijnDe stopper naar Ut van 18:21 was er net voorlangs vertrokken...
Klopt die moet altijd even langzaam rijden door de stopper naar Utquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe laat was dat DB? Ik heb wel een koploper op de foto genomen die bijna ging stil staan, en die perfect illustreerde waarom ze daar aan het bouwen zijnDe stopper naar Ut van 18:21 was er net voorlangs vertrokken...
Precies, en om daar een eind aan te maken bouwen ze nu dat perron 4 in Baarnquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:19 schreef sebabje het volgende:
Klopt die moet altijd even langzaam rijden door de stopper naar Ut
Klopt, stond een artikel over in de krant over het oude gebouw.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies, en om daar een eind aan te maken bouwen ze nu dat perron 4 in Baarn
Overigens moet er dan nog wel wat meer geregeld worden, zoals een volledig apart spoor. Vanaf die aansluiting tot Baarn zitten er nog wel een stuk of 2-3 bruggen en overwegen in, en die ene dichtgespijkerde woning vlak voorbij het parkeerterrein van De Generaal (het oude NCS station) moet ook nog gesloopt worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |