Oe, jij weet een titel..ff zoekenquote:Op maandag 8 oktober 2007 21:48 schreef DJKoster het volgende:
Little piggy, let me in..
Welke artiest was dit ook alweer?
Ik ben er mee eens. Zoals de hele 90 request. Jammer alleen dat ze Offspring blijven draaien met Why don`t you get a job...quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:46 schreef MissHobje het volgende:
woei![]()
Ik vind dat Michiel kei leuke nummers er doorheen knalt vanavond
Zou heel goed kunnen hoor dat ik er nu meer op let.quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:26 schreef Broekie het volgende:
Mwah, ze beginnen nu juist steeds meer op te vallen. Je wil niet weten in hoeveel nummers er wel niet cowbell-achtige geluidjes zitten.
neuh, was een stukje lyric, geen titel..quote:
Ik snapte toen ook niet dat die ineens vernieuwd moest worden....quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:52 schreef -Hans- het volgende:
Overigens die oude 3FM jingles zijn zo tof om weer eens te horen. Helemaal de jingle die je hoort als de ster begint is zo herkenbaar (mis die jingle ook wel).
Ik snap het nog steeds niet...quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:54 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik snapte toen ook niet dat die ineens vernieuwd moest worden....![]()
Schandalig dat je dat niet weetquote:Op maandag 8 oktober 2007 21:48 schreef DJKoster het volgende:
Little piggy, let me in..
Welke artiest was dit ook alweer?
Green Jelly - Three little pigsquote:Op maandag 8 oktober 2007 21:52 schreef DJKoster het volgende:
neuh, was een stukje lyric, geen titel..
Maar artiest en titel zijn net genoemd
En nu alweer vergeten..
Beterschap, ik wacht nog even op de cd, dat ie klaar is met branden. En dan ben ik ookquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:08 schreef borisz het volgende:
Ik een beetje ziekjes zijn en vroeg zijn nest op zoekt
Met andere sites (die ook via de AMS-IX werken) heb ik geen problemen. Het zal dus wel weer aan FOK! liggen (zoals gebruikelijk).quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:08 schreef -Hans- het volgende:
Heeft de traagheid wel alleen met Fok! te maken? Erg veel sites zijn bij mij ranzig traag..
Je zou haast denken dat er op een internet knooppunt een probleem is, AMS-IX maybe?
uuuhhm echt zwaar irritant is het ! Ja, het piekmoment is nu wel een beetje geweest en dan is eigenlijk de performance toename direct verklaard. Je ziet het ook terug aan het verkeer wat via de AMS loopt ( http://www.ams-ix.net/technical/stats/ ) want dat is ook minder aan het worden.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:41 schreef Sirolf het volgende:
Met andere sites (die ook via de AMS-IX werken) heb ik geen problemen. Het zal dus wel weer aan FOK! liggen (zoals gebruikelijk).
Overigens is 'ie nu weer stukken sneller.
ik had eerder vanavond Sexy Boy aangevraagd, vind ik ook een heerlijk nummer, net als Kelly watch the stars (en die had ik afgelopen maandagnacht weer aangevraagdquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:43 schreef Marc63 het volgende:
Air
En nu eens niet All I NeedHoewel ik dat ook niet zo erg had gevonden.
Er is zoveel goeds van Air. En over het algemeen draaien ze maar 1 plaat. Maar zelfs die kent niet zo heel veel airplay.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik had eerder vanavond Sexy Boy aangevraagd, vind ik ook een heerlijk nummer, net als Kelly watch the stars (en die had ik afgelopen maandagnacht weer aangevraagd)
All I need hoor je toch redelijk vaak, helaas heeft een tijdelijke bovenbuurvrouw from hell dat nummer een beetje verpest voor mij (kutwijfquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:49 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Er is zoveel goeds van Air. En over het algemeen draaien ze maar 1 plaat. Maar zelfs die kent niet zo heel veel airplay.
quote:Giel Beelen opvolger Ruud de Wild?
door onze redactie
AMSTERDAM - Ruud de Wild, die nog steeds niet terug is bij radio 538, zou worden opgevolgd door 3FM-dj Giel Beelen...
Sinds het einde van zijn vakantie, eind augustus, is Ruud 'wegens ziekte' afwezig bij werkgever 538. Geruchten gaan dat hij een overstap wil maken naar Q Music. Volgens Radio.nl staat zijn opvolger al klaar, in de persoon van Giel Beelen.
Goed geďnformeerde bronnen melden de website dat Giel de middagshow van Ruud gaat overnemen voor 1 miljoen per jaar. De komende week zit Jens Timmermans op die plek, die op zijn beurt Lindo Duvall vervangt tijdens diens vakantie. Deze radio-soap wordt ongetwijfeld vervolgd...
Ik weet nog niet of ik het moet geloven. Ik zie Giel er wel voor aan om het gerucht zelf de wereld in te hebben geholpen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)_de_Wild_.html?p=1,1 :
[..]
tja, dat gerucht gaat al heel lang natuurlijk....quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)_de_Wild_.html?p=1,1 :
[..]
Wat mij betreft veel leuker dan dat slijmerige 13-in-dozijn "all i need"... vooral de remix van KWTS, door dat leuke gitaartje, vind ik superb!quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:43 schreef -Hans- het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Air - Kelly Watch the stars
De "oude" platen van Air doen het bij mij ook nog altijd erg goed. Sexy Boy is ook al zo'n fijnequote:Op maandag 8 oktober 2007 23:16 schreef cosmick het volgende:
Wat mij betreft veel leuker dan dat slijmerige 13-in-dozijn "all i need"... vooral de remix van KWTS, door dat leuke gitaartje, vind ik superb!
eigenlijk de enige leuke plaat van Airquote:Op maandag 8 oktober 2007 23:16 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wat mij betreft veel leuker dan dat slijmerige 13-in-dozijn "all i need"... vooral de remix van KWTS, door dat leuke gitaartje, vind ik superb!
ik loop toch achter, luister via de stream, dus ik lees het welquote:
Idd wel stil ja.quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Doe ik met opzet want Purplerose is veel te stil de laatste dagen. Talk to me girl !![]()
Is het zo erg dat het opvalt Hans?quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Doe ik met opzet want Purplerose is veel te stil de laatste dagen. Talk to me girl !![]()
Nou het is......quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik loop toch achter, luister via de stream, dus ik lees het wel
quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Idd wel stil ja.
Ze heeft naaktfoto's van Michiel, zou het daardoor komen?
Ze heeft ook foto's van Hugo...quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Idd wel stil ja.
Ze heeft naaktfoto's van Michiel, zou het daardoor komen?
Run DMCquote:
Jaaa het begint wel een beetje op te vallen Purple!quote:
Kijk, dit begint er weer op te lijken.quote:maar ja eddie he, sjucht ende glij
Ook dat jaquote:
weer eens wat anders dan de playlistquote:Op maandag 8 oktober 2007 23:32 schreef D.Rose het volgende:
Stacked Actors
Niet echt een bekend nummer ofzo
Is ook geen single geweest dus dan moet ie (zoals nu) uit de persoonlijke platenkoffer van de dj komen wil die eens gedraaid worden. Staat op There's Nothing Left to Lose en daar zijn verder wel een aantal bekende platen vanaf gekomen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:32 schreef D.Rose het volgende:
Stacked Actors
Niet echt een bekend nummer ofzo
quote:
na een F5 was ik weer wat bijquote:
Moehahahahahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 8 oktober 2007 23:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Waren we er net vanaf, begin jij er weer over
Sorry! maar ja, nu kan ik zometeen wel met een gerust hart gaan slapen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Waren we er net vanaf, begin jij er weer over
Ach, je glijdt maar een eind weg hoorquote:Op maandag 8 oktober 2007 23:35 schreef purplerose het volgende:
[..]
Moehahahahahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaa![]()
Jij hebt ook rare behoeftesquote:Op maandag 8 oktober 2007 23:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sorry! maar ja, nu kan ik zometeen wel met een gerust hart gaan slapen.![]()
Sorrie Marc, heb de soundtrack al binnen en heb zelfs al een nr ervan aangevraagd en gedraaid gekregen bij Muis in het huis!quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:38 schreef Marc63 het volgende:
Tijdje terug hoorde ik iets over Eddie Vedder die de soundtrack van een film ging verzorgen en er zelf ook een rolletje in kreeg. Maar ja, dat hoef ik jou denk ik niet te vertellen, PR.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sorry! maar ja, nu kan ik zometeen wel met een gerust hart gaan slapen.![]()
Trustequote:
Op mijn eindexamen gala zaten wij het nederlands elftal te kijkenquote:Op maandag 8 oktober 2007 23:55 schreef Againzender het volgende:Das Boot
(alweer geloof ik?)
Eindexamenfeestnostalgie
Herbert Grönemeyer speelde nog in de film trouwens
Was niet echt gala bij ons, was gewoon feesten. De DJ klaagde nog dat er zoveel gesprongen werd waardoor de naald steeds oversloeg ')quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Op mijn eindexamen gala zaten wij het nederlands elftal te kijken. De helft iig en de andere helft was er niet blij mee
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |