Nietquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:27 schreef cosmick het volgende:
BTW, #270??
Precies!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:29 schreef DaMook het volgende:
BAH Heineken.
Als ik erbij was hadden ze tenminste goed bier gehad.
Hahahaquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:29 schreef DaMook het volgende:
BAH Heineken.
Als ik erbij was hadden ze tenminste goed bier gehad.
Ik ben maar weer even naar fokforum_light terug gegaan, werd me iets te traag .quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:32 schreef paultjuhhh het volgende:
Tering wanneer word fok nou weer eens normaal
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hahaha
Maaruh, ze zijn het wel met je eens gezien het geklap
[afbeelding]
In FF is light toch sneller dan de bagger layout, behalve dat bevalt de baggerlayout me welquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben maar weer even naar fokforum_light terug gegaan, werd me iets te traag .
BOHquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
In FF is light toch sneller dan de bagger layout, behalve dat bevalt de baggerlayout me wel.
Jij gaat ook werkelijkwaar overal uit je dak vanquote:
Hier toch snellerquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
BOH. Nice.
Light is volgens mij minstens zo traag als de Baggerlayout.
neehee...... en gaat denk ik ook niet gebeuren!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:41 schreef paultjuhhh het volgende:
Zijn er nou al fokkers aan de microfoon geweest?!?!?!?!
Nee, volgens mij niet. Het is nog geeneens gemeld dat ze daar zitten. Of dit moet net gebeurd zijn toen ik de pizza uit de oven haalde.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:41 schreef paultjuhhh het volgende:
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hier toch sneller. Maar de baggerlayout kan in FF ook trager zijn heeft Danny toegegeven
.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:40 schreef cosmick het volgende:
[..]
Jij gaat ook werkelijkwaar overal uit je dak van.
Toffe plaat hoor maar de plaat van de Foo Fighters vind ik een juweeltje, echt waar.quote:Hoe vind je dit dan? Toch veel leuker dan die flauwe MH?
oooooooh gelukkig ben ik dan niet gegaanquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:42 schreef Maricha het volgende:
[..]
neehee...... en gaat denk ik ook niet gebeuren!
Groetjes van Miss Hobje
Maar lieve Maricha, ze mogen toch minstens wel even de groeten doen?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:42 schreef Maricha het volgende:
[..]
neehee...... en gaat denk ik ook niet gebeuren!
Nopequote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:41 schreef paultjuhhh het volgende:
foksilverquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:42 schreef Timo20 het volgende:
[..]
klopt
daarom heb ik `m ook weer ingesteld in de oude, fok-silver layout
daarvoor moet je bij de TROS zijnquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:43 schreef cosmick het volgende:
[..]
Maar lieve Maricha, ze mogen toch minstens wel even de groeten doen?
Neuh. Klinkt allemaal zo voorspelbaarquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Doet het jou niets dan???? buiten is het fucking 8 graden maar met zo'n plaat gaan hier de kleren uit hoor bij wijze van spreke dan. Heerlijk zomers.![]()
Vergeleken met het vorige werk van de FF vind ik dit wel beduidend minder! Maar jij zit toch wat meer in de mainstream denk ik. Die nieuwe single van de White Stripes vind ik leuker.quote:Toffe plaat hoor maar de plaat van de Foo Fighters vind ik een juweeltje, echt waar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |