quote:Op woensdag 26 september 2007 19:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mario Galaxy
Hoe leuk ik Super Paper Mario ook vind (ik geef 'm een 7.5), Mario Galaxy is dé game voor de Wii. Ik kan niet wachten!
Precies, er is teveel gedoe in Paper Mario waardoor het te weinig platform is. En nee, Mario Galaxy kan niet tegenvallen.quote:Op woensdag 26 september 2007 19:32 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Paper Mario is leuk, maar heeft veelste veel tekst. Een 8- van mijMaar laten we niet helemaal te hyped raken van Galaxy, want straks valt tie tegen
![]()
Het is geen shooter.quote:Op woensdag 26 september 2007 19:55 schreef 16meter het volgende:
Nou. Door de lovende woorden van wat mensen in dit topic heb ik Resident Evil 4 gekocht. Vind het tot nu toe niet zo best. Klote camera positie die niet te veranderen is, om je heen kijken gaat niet echt soepeltjes, de besturing is verre van intuitief.. Voelt gewoon niet goed, dat rondlopen en knallen, waar toch het hele spel om draait. Na een half uurtje was ik het al weer even helemaal zat..
Nee, dit is zeker geen must-have zoals hier geopperd werd.
Ik hoop dat er snel betere titels komen.
quote:Op woensdag 26 september 2007 20:58 schreef gamefreek het volgende:
RRR 2 wordt echt geweldig![]()
Toffe nieuwe minigames, spelen met de bunnies en ze zelf aankleden enzo, een gigantisch humoristische intro!!![]()
En met 2 man lig je al dubbel van het lachen, maar ik weet zeker dat als je het met 4 man speelt dat je echt niet meer bij komt![]()
1 nadeel: komt de dag voor Mario Galaxy uit![]()
quote:
Dat is U voor jou, snotneusquote:
Laat het mij ook even weten, als ze SPM weer hebben in Eindhovenquote:Op woensdag 26 september 2007 14:16 schreef Neoktheone het volgende:
Ga vanaf vandaag gewoon even iedere avond na werk bij MM kijken voor SPM
ik nu ook....quote:Op woensdag 26 september 2007 19:27 schreef Koentje3 het volgende:
http://www.insidegamer.nl(...)treasure/videos/4470
door dit filmpje ben ik ook heel enthousiast geworden voor dit spel![]()
Nu pasquote:
Dat filmpje is echt gewoon het eerste demo level wat iedereen al heeft gedaan. De rest ziet er wel grappig uit maar voegt weinig toequote:
Dit is ook de eerste keer dat ik zoiets heb van dit kan wel eens heel leuk zijn. Ik houd hem in de gaten.quote:Op woensdag 26 september 2007 19:27 schreef Koentje3 het volgende:
http://www.insidegamer.nl(...)treasure/videos/4470
door dit filmpje ben ik ook heel enthousiast geworden voor dit spel![]()
Ik ga vanavond kijken. Kom zelf ook uit Den Bosch, dus als er twee liggen, neem ik er wel twee mee. Dan hoef je niet helemaal naar Eindhovenquote:Op woensdag 26 september 2007 23:06 schreef Devolution het volgende:
Laat het mij ook even weten, als ze SPM weer hebben in EindhovenIk woon zelf in Den Bosch dus ik kan niet dagelijks bij de MM langs
![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 09:06 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Ik ga vanavond kijken. Kom zelf ook uit Den Bosch, dus als er twee liggen, neem ik er wel twee mee. Dan hoef je niet helemaal naar Eindhoven
Jij zuigt gewoonquote:Op woensdag 26 september 2007 19:55 schreef 16meter het volgende:
Nou. Door de lovende woorden van wat mensen in dit topic heb ik Resident Evil 4 gekocht. Vind het tot nu toe niet zo best. Klote camera positie die niet te veranderen is, om je heen kijken gaat niet echt soepeltjes, de besturing is verre van intuitief.. Voelt gewoon niet goed, dat rondlopen en knallen, waar toch het hele spel om draait. Na een half uurtje was ik het al weer even helemaal zat..
Nee, dit is zeker geen must-have zoals hier geopperd werd.
Ik hoop dat er snel betere titels komen.
quote:Op donderdag 27 september 2007 11:32 schreef donderopman het volgende:
ik wil batalion wars!
Zie: reactie van gamefreek.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:21 schreef speknek het volgende:
Waarom nog geen releasedatum voor SMG.
En Mario Kart zou dit jaar uitkomen, niet M&M Kart.
Wikipediaquote:Op donderdag 27 september 2007 17:38 schreef EvilMarc het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Wii_games
En ik heb hem toch niet gemaakt, en als je er niet op wilt kijken dan moet je dat niet doen![]()
![]()
Mario Kart staat voor Q1 2008, Galaxy komt volgens Nintendo.nl op 16 nov (volgens sommige winkels echter pas 7 dec)quote:Op donderdag 27 september 2007 17:21 schreef speknek het volgende:
Waarom nog geen releasedatum voor SMG.
En Mario Kart zou dit jaar uitkomen, niet M&M Kart.
Hij is al wegquote:Op donderdag 27 september 2007 17:42 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Wikipedia![]()
Releaselijst op Nintendo.nl geeft zelfs nog meer informatie![]()
Mocht je een goede releaselist willen zien, moet je de nieuwsposts gaan opzoeken van de Leipzig Games Convention, toen heeft Nintendo namelijk een kloppende releaselijst gepubliceerd.
Bronquote:Er is een nieuwe lijst met Wii games uitgekomen voor 2007.
UPDATE: Gisteren kon je een nieuwe release lijst zien. Nu heeft Nintendo een officiele release lijst vrijgegeven tot en met 2008! Bekijk de nieuwe lijst hireonder.
Augustus
31 - Boogie (Electronic Arts)
31 - Madden NFL 2008 (Electronic Arts)
31 - Tiger Woods PGA Tour 2008 (Electronic Arts)
September
7 - Alien Syndrome (Sega)
14 - Super Paper Mario (Nintendo)
21 - World Championship Poker Feat. Howard Lederer (505 Games)
28 - King of Clubs (Oxygen Games)
NNB - Brunswick Bowling (505 Games)
NNB - Bratz: The Movie (THQ)
Herfst 2007
Q3 - Godzilla: Unleashed (Atari)
NNB - Surf's Up (UbiSoft)
NNB - Dewy's Adventure (Konami)
NNB - Lucky Luke Go West (Atari)
NNB - My Horse and Me (Atari)
NNB - EA Playground (Electronic Arts)
NNB - Fifa 08 (Electronic Arts)
NNB - Rockstar Games Presents Table Tennis (Rockstar)
NNB - My Sims (Electronic Arts)
Oktober
12 - Spider-Man: Friend or Foe (Activision)
12 - NBA Live 08 (Electronic Arts)
19 - Harvest Moon: Magical Melody (Rising Star/Nintendo)
19 - Sea Monsters (ZOO Digital Publishing)
26 - Metroid Prime 3: Corruption (Nintendo)
26 - Arctic Tale (ZOO Digital Publishing)
26 - Balls of Fury (ZOO Digital Publishing)
NNB - Crash of the Titans (Vivendi)
NNB - Dragon Blade: Wrath of Fire (D3Publishing)
NNB - Cars: Master-National (THQ)
November
1/2 - Need for Speed: ProStreet (Electronic Arts)
9 - Endless Ocean (Nintendo)
16 - Super Mario Galaxy (Nintendo)
23 - Garfield Gets Real (ZOO Digital Publishing)
23 - Yamaha Super Cross (ZOO Digital Publishing)
23 - NiGHTS: Journey of Dreams (Sega)
30 - Resident Evil: Umbrella Chronicles (Capcom/Nintendo)
30 - Alan Hansens Sports Challenge (Oxygen Games)
30 - Chegger's Party Quiz (Oxygen Games)
30 - M+M's Kart Racing (ZOO Digital Publishing)
NNB - Jenga (Atari)
NNB - Ben 10: Protector of Earth (D3Publisher)
NNB - Ferrari Challenge (System 3)
NNB - Disney Princess: Enchanted Journey (Disney Interactive Studios)
NNB - Power Rangers: Super Legends (Disney Interactive Studios)
NNB - Code Lyoko: Quest for Infinity (Game Factory)
NNB - The Golden Compass (Sega)
NNB - Avatar: The Burning Earth (THQ)
NNB - WWE Smackdown vs Raw 2008 (THQ)
NNB - CSI: Hard Evidence (UbiSoft)
NNB - Rayman: Raving Rabbids 2 (UbiSoft)
NNB - Nitro Bike (UbiSoft)
NNB - Spyro: The Eternal Night (Vivendi)
December
7 - Pokémon Battle Revolution (Nintendo)
7 - Zack & Wiki: Quest for Barbaros' Treasure (Capcom/Nintendo)
7 - PDC World Championship Darts 2008 (Oxygen Games)
7 - Showtime Championship Boxing (ZOO Digital Publishing)
Winter 2007
Q4 - Cocoto Funfair (Neko Entertainment)
Q4 - Catz (UbiSoft)
Q4 - Dogz (UbiSoft)
Q4 - Horsez (UbiSoft)
Q4 - My Word Coach (UbiSoft)
NNB - Asterix & Obelix Olympic Games (Atari)
NNB - Wii Chess (Nintendo)
NNB - Mario & Sonic at the Olympic Games (Sega)
NNB - Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 3 (Atari)
NNB - Bully: Scholarship Edition (Rockstar)
NNB - Ghost Squad (Sega)
2008
Battalion Wars 2 (Nintendo)
Wii Fit (Nintendo)
Mario Kart Wii (Nintendo)
Super Smash Bros. Brawl (Nintendo)
Dat is hem jaquote:Op donderdag 27 september 2007 17:47 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Hij is al wegAls jij die van leipzig dan ff opzoekt
Tenzij dit hem is:
[..]
Bron
Ik krijg een 404quote:Op donderdag 27 september 2007 20:03 schreef RaymanNL het volgende:
16 november.
Trouwens nieuwe Rayman footage: http://media.wii.ign.com/media/903/903778/vids_1.htm
inc making ofHet ziet er echt goed uit zeg
![]()
Sorry, niets meer en komt deze week ook niet meerquote:
Er is echt 3 posts boven die van jou nog een releaselijst gepostquote:Op donderdag 27 september 2007 19:48 schreef linebear het volgende:
wanneer komt SMG nou !? Is dat al bekend, sorry als ik naar de bekende weg vraag...
Hoe verrassendquote:Op donderdag 27 september 2007 20:49 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Sorry, niets meer en komt deze week ook niet meer
Ja, volgende week, maar dan kan je er weer de volle mep voor betalen![]()
Ik ook, Chapter 6 ondertussen en alle pixl's!quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Super Paper Mario is geen 7.5, maar een 8 ondertussen! Vind m steeds leuker.
Endless Ocean is uitgesteld naar 2008.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:49 schreef donderopman het volgende:
Super mario galax, endless ocean komen tegelijk uit. en misschien is dat nfs pro zooi ook nog wel wat. dat wordt een dure maand!
quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb net 6-1 afgerond. Was een raar level
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hopelijk heb ik daar vanavond nog ff tijd voor...![]()
Alleen USA is uitgesteld, Nintendo had woensdag nog een persbericht over Endless Ocean de deur uit gedaan en daar stond gewoon 9 november inquote:Op vrijdag 28 september 2007 01:52 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Endless Ocean is uitgesteld naar 2008.
Blijft idd behoorlijk duur jaquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:04 schreef athlonkmf het volgende:
Sinds een week ben ik ook een WII-eigenaar, hoewel ik denk dat ik er zelf weinig tijd voor zal hebben om te spelen... Het is meer bedoeld voor m'n vriendin en bezoek.
Maar de accesoires (extra wiimote+nunchuk) zijn wel stervensduur zeg. 60 euro voor een setje... en je zal er maar 4 willen hebben...
Vaak heb je dan ook aan de Wiimotes zelf voldoende en hoef je er dus geen nunchuk erbij te hebbenquote:Op vrijdag 28 september 2007 18:01 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Blijft idd behoorlijk duur ja![]()
Als ze wat goedkoper waren had ik nu ook wel 4 setjes maarja.. ik denk niet dat die prijs nog omlaag gaat.
En dit is vooral jammer als je Mario Party o.i.d. wilt spelen.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:23 schreef BroesWillems het volgende:
[..]Ja dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hopelijk heb ik daar vanavond nog ff tijd voor...![]()
Gewoon ff doorzetten, komt vanzelf goed.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Ik had ook het probleem dat ze nergens controllers hadden, terwijl ik er 3 wilde. Toen heb ik gewoon online besteld (bartsmit.com) en na een paar dagen had ik ze alle drie binnenquote:Op vrijdag 28 september 2007 18:36 schreef Jarno88 het volgende:
Even een vraagje
Heb gister m'n Wii ingeruild bij de Mediamarkt omdat mijn vorige niet alle wii spellen las. Goede service waarbij ik ook nog eens geld terugkreeg omdat hij goedkoper was geworden in de afgelopen 2 weken.
Ik helemaal blij dat ík een goedwerkende wii had totdat ik de bijgeleverde controller gebruikte... Mijn vorige controller was echt heel stil wanneer hij begon te trillen maar de huidige maakt veel meer herrie. Hebben meer mensen dit?
Probleem is dat ze nergens wii controllers hebben dus als ik deze opstuur kan ik niet meer spelen :s Nintendo lever eens nieuwe spullen!
Naja, m'n 2e setje is vandaag gearriveerd. Ik heb het maar gewoon via Ebay vanuit hong kong laten komen. Scheelt net 10 euro inclusief verzendkosten of zoquote:Op vrijdag 28 september 2007 18:01 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Blijft idd behoorlijk duur ja![]()
Als ze wat goedkoper waren had ik nu ook wel 4 setjes maarja.. ik denk niet dat die prijs nog omlaag gaat.
En dit is vooral jammer als je Mario Party o.i.d. wilt spelen.
vernieuwend maar te uitgekleed, geen coach modus, weinig opties zoals ea trax niet apart kunnen beluisteren. speelt aardig maar volgens mij op de andere consoles toch beter.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:13 schreef depax het volgende:
Hoe vinden jullie fifa?
Bagger.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:13 schreef depax het volgende:
Hoe vinden jullie fifa?
Hou dan gewoon je bek.quote:Op zaterdag 29 september 2007 02:46 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Bagger.
Niet dat ik het gespeeld heb (of ooit zal spelen), maar goed.
speelt goed jaquote:Op zaterdag 29 september 2007 11:56 schreef HansvanOchten het volgende:
Speelt Fifa 08 lekker op de Wii?
En is het nog een beetje moeilijk?
En hoe is de online mode (veel spelers?)
tis me nog niet gelukt eerlijk gezegd moest eerst me wii online krijgen toen dat gelukt was geregged.quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:23 schreef HansvanOchten het volgende:
Spelen er ook veel online?
Wat ik een groot naadel vind, is dat de coach modus ontbreekt en uitgebreide opties. Het is me net iets te kiddy ten opzichte van vorig jaar met de game cube versie.quote:Op zaterdag 29 september 2007 11:56 schreef HansvanOchten het volgende:
Speelt Fifa 08 lekker op de Wii?
En is het nog een beetje moeilijk?
En hoe is de online mode (veel spelers?)
huh? die spellen blijven tog gewoon voor "altijd" op het net staan?quote:Op zaterdag 29 september 2007 11:17 schreef __Saviour__ het volgende:
van de vorige keer is er nog wel een leuke: de échte Super Mario Bros 2, en niet dat gare doki doki spel met groentes die we in het westen kregen.
Nog uiterlijk morgen te downloaden, daarna verdwijnt ie.
Eensch.quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:53 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Wat ik een groot naadel vind, is dat de coach modus ontbreekt en uitgebreide opties. Het is me net iets te kiddy ten opzichte van vorig jaar met de game cube versie.
quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:20 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
huh? die spellen blijven tog gewoon voor "altijd" op het net staan?
quote:Op zaterdag 29 september 2007 11:17 schreef __Saviour__ het volgende:
de échte Super Mario Bros 2, en niet dat gare doki doki spel met groentes
Hoe komt het dat je zo bekend bent met zulke (Japanse?) termen?quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:00 schreef __Saviour__ het volgende:
Dit is een speciaal tijdelijk spel, ter ere van dat waku waku festival.
Nog even wachten op brother in arms.quote:Op zondag 30 september 2007 10:41 schreef WjeroneW het volgende:
Vraagje:
Ik zoek nog een leuke schietgame op de wii, maar welke zal ik halen?
Alvast bedankt voor de reacties.
je bedoeld toch moh heroes 2 neem ik aan? Brothers in arms is namelijk nog niks van bekend.quote:Op zondag 30 september 2007 11:17 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Nog even wachten op brother in arms.
Metriod Prime Corruption is een spel dat ik persoonlijk zeker weten ga kopen.quote:Op zondag 30 september 2007 10:41 schreef WjeroneW het volgende:
Vraagje:
Ik zoek nog een leuke schietgame op de wii, maar welke zal ik halen?
Alvast bedankt voor de reacties.
quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:04 schreef Ruzbeh het volgende:
Hoe komt het dat je zo bekend bent met zulke (Japanse?) termen?
Echt jammer dat ze daar geen multiplayer in hebben gestopt omdat ze de singleplayer nog mooier wouden maken. Is voor mijn part ook niet nodig, ik heb liever een super multiplayerquote:Op zondag 30 september 2007 11:54 schreef MadGiraffe het volgende:
[..]
Metriod Prime Corruption is een spel dat ik persoonlijk zeker weten ga kopen.
Ik dacht echt: wtf is dat nou weer voor game. Toen zag ik dat mutsje van mario op dat eerste plaatjequote:Op zondag 30 september 2007 15:23 schreef GGMM het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Flimpje
jawel hoor, november, zie gamespot.comquote:Op zondag 30 september 2007 11:38 schreef depax het volgende:
[..]
je bedoeld toch moh heroes 2 neem ik aan? Brothers in arms is namelijk nog niks van bekend.
26-10-2007quote:Op zondag 30 september 2007 17:40 schreef HansvanOchten het volgende:
Damn wanneer komt corruption uit?
Ik probeer het positief te bekijkenquote:
Heb het spel dan wel niet, maar wel flink gespeeld en als je van de pointer houdt zul je Trauma Center ook vet vinden (Is namelijk bijna volledig met de pointer te spelen, nunchuck is enkel nodig om het gereedschap te selecteren en voor speciale features.)quote:Op zondag 30 september 2007 19:27 schreef Ruzbeh het volgende:
Over Trauma Center gesproken: Wie hier heeft dat spel? Zo ja, denk je dat ik het een leuk spel zal vinden als ik helemaal weg ben van de pointer op de Wiimote?
That's sadquote:Op zondag 30 september 2007 19:27 schreef Ruzbeh het volgende:
Over Trauma Center gesproken: Wie hier heeft dat spel? Zo ja, denk je dat ik het een leuk spel zal vinden als ik helemaal weg ben van de pointer op de Wiimote?
quote:Op zondag 30 september 2007 15:23 schreef GGMM het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Flimpje
quote:Op zondag 30 september 2007 19:52 schreef speknek het volgende:
Ik heb hem nooit uitgespeeld. Na chapter 4 had ik het wel gehad, veel te eentonig. En het vechten is saai, maar ik heb nooit van turnbased gehouden.
quote:Op zondag 30 september 2007 19:51 schreef BONG4002 het volgende:
Ik geniet nu @the moment volop van Paper Mario TTYD, die had ik nog nooit gespeeld, heerlijke game
Nee, helaas niet. Smooth Moves is echt een kale Wario Ware vergeleken met de GameCube- en GBA-versies. Ik hoop dat ze binnenkort met een fatsoenlijke multiplayer versie komen (met nieuwe micro-games dan uiteraard!)quote:Op zondag 30 september 2007 23:27 schreef __Saviour__ het volgende:
bij wario ware smooth moves:
in de vorige wario wares kon je altijd de minispelletjes ook los spelen, steeds sneller en sneller, tot je af bent.
bij smooth moves vind ik wel de mode om de games afzonderlijk te spelen, maar daar doorloop je alleen de 3 levels en dan ga je terug naar het gamekeuze scherm.
komt die andere mode nog beschikbaar later?
Ik heb bij sommige onderdelen een schuifbalk gezien, waarmee je geloof ik kan aangeven hoeveel levels dat je speelt.quote:Op zondag 30 september 2007 23:27 schreef __Saviour__ het volgende:
bij wario ware smooth moves:
in de vorige wario wares kon je altijd de minispelletjes ook los spelen, steeds sneller en sneller, tot je af bent.
bij smooth moves vind ik wel de mode om de games afzonderlijk te spelen, maar daar doorloop je alleen de 3 levels en dan ga je terug naar het gamekeuze scherm.
komt die andere mode nog beschikbaar later?
Ik ben ook zwaar teleurgesteld door Smooth Moves.quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:18 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. Smooth Moves is echt een kale Wario Ware vergeleken met de GameCube- en GBA-versies. Ik hoop dat ze binnenkort met een fatsoenlijke multiplayer versie komen (met nieuwe micro-games dan uiteraard!)
quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:18 schreef koei het volgende:
Nee, helaas niet. Smooth Moves is echt een kale Wario Ware vergeleken met de GameCube- en GBA-versies. Ik hoop dat ze binnenkort met een fatsoenlijke multiplayer versie komen (met nieuwe micro-games dan uiteraard!)
Klopt, de Wiimotes zijn systematisch uitverkocht overal. Probeer het eens bij online winkelsquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:06 schreef super-muffin het volgende:
Ow ja, en ligt het aan mij of zijn er geen Wiimotes meer in de winkel (MediaMarkt, Dixons, FRS)
Tis nogal belachelijk om daar zoveel heisa over te makenquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:31 schreef Tomasso het volgende:
Nee, dat menen ze niet. Het is 1 grote grap.
ok. thanks!quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:51 schreef __Saviour__ het volgende:
De oude Super Mario Bros games (1 en de neppe 2 zijn nu beschikbaar) zijn NES-games, die kun je spelen met de Wii-mote (gekanteld houden, als een NES-controller).
welke need for speed? pro street?quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:16 schreef __Saviour__ het volgende:
Zijn er goede racegames?
Ik las wat reviews van die need for speed game, maar die blijkt niet zo goed te zijn.
Carbon. Die komt maar zeer matig uit de reviewsquote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:42 schreef Devolution het volgende:
Vii is een Wii-kloon uit Japan China. Stond ergens in dit topic
[offtopic]quote:
Nee, Nintendo geeft wel gratis controllers weg? Deze vergelijking slaat echt als een Iranese stad op gezond verstand.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:19 schreef Ruzbeh het volgende:
Overigens wel erg mooi dat Nintendo ze ook gratis uitdeelt. Je zal Sony natuurlijk niet zo snel die nieuwe trillende controller voor de PS3 zien uitgeven!
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:21 schreef Tomasso het volgende:
Deze vergelijking slaat echt als een Iranese stad op gezond verstand.
Mensen die vanaf nu een Wii kopen krijgen een jacket.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:21 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, Nintendo geeft wel gratis controllers weg? Deze vergelijking slaat echt als een Iranese stad op gezond verstand.
Waarom wil je een inlegkruisje om je wii-mote?quote:
Omdat het gratis is! Jaaaa je bent toch een Nederlander.....quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:44 schreef Strolie75 het volgende:
Waarom wil je een inlegkruisje om je wii-mote?
da's met die zapper toch?quote:
Als je vrienden hebt die soms dronken de muur gaan aanvallen tijdens een potje tennis kan het wel eens handig zijnquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:48 schreef speknek het volgende:
[..]
(ik zie het nut er ook niet zo van in, hij is echt nog nooit bij mij op de grond gevallen, maar goed, het is op zich wel goede service dat ze het gratis aanbieden)
Ik heb er twee besteld. Zelf ga ik ze waarschijnlijk niet gebruiken, maar als de kinderen van kennissen langskomen is dit wel veilig voor mijn controllers. De vorige keer moest ik er constant op passen dat hij niet tegen de muur aan schoot (wat al 2-3 x eerder was gebeurd met wat vrienden en familie).quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:48 schreef speknek het volgende:
[..]
Omdat het gratis is! Jaaaa je bent toch een Nederlander.....
(ik zie het nut er ook niet zo van in, hij is echt nog nooit bij mij op de grond gevallen, maar goed, het is op zich wel goede service dat ze het gratis aanbieden)
Mischien heb je mail.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:09 schreef HansvanOchten het volgende:
Het licht van de CD lade blijft continu blauw ineens. Alleen als hij helemaal uit staat (*dus rood ipv oranje lampje) gaat hij uit.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:09 schreef HansvanOchten het volgende:
Goddamn volgens mij is me wii stuk.
Het licht van de CD lade blijft continu blauw ineens. Alleen als hij helemaal uit staat (*dus rood ipv oranje lampje) gaat hij uit.
Ah, de gevreesde Blue Slot of Death.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:09 schreef HansvanOchten het volgende:
Dat is ook de reden dat ik er een ga bestellen. Die remotes kosten wel bijna 40 euro.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:44 schreef Shazbot het volgende:
[..]
Ik heb er twee besteld. Zelf ga ik ze waarschijnlijk niet gebruiken, maar als de kinderen van kennissen langskomen is dit wel veilig voor mijn controllers. De vorige keer moest ik er constant op passen dat hij niet tegen de muur aan schoot (wat al 2-3 x eerder was gebeurd met wat vrienden en familie).
Dit wordt echt een goede game, ik kan niet wachten.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:45 schreef kipknots het volgende:
Mario filmpjes:
intro: http://www.nintendo.co.jp/wii/rmgj/prologue/index03.html
lading korte clipjes: http://www.nintendo.co.jp/wii/rmgj/action/index.html
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:45 schreef kipknots het volgende:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:45 schreef kipknots het volgende:
Mario filmpjes:
Ik zit te twijfelen of ik een wii moet halen. Maar dit ziet er toch weer supertof uit.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:45 schreef kipknots het volgende:
Mario filmpjes:
Die komt ja. Mario Kart Double Dash Wiiquote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:08 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ben benieuwd of er nog een mariokart uitkomt.
En onlinequote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Die komt ja. Mario Kart Double Dash Wii
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Die komt ja. Mario Kart Double Dash Wii
quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ooit een reden om een WIi aan te schaffen
Goodwill.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:32 schreef RaymanNL het volgende:
Ik snap dus echt niet waarom ze zoveel geld steken in zoietsMaarja, wel goede service
En net een paar maanden voor kerst zorgen dat hun console nog kindvriendelijker word. Nog oudjesvriendelijker. Nog meer mensen die toch een wii gaan halen.quote:
18 miljoen is niks als je kijkt hoeveel winst Nintendo maakt.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:28 schreef GGMM het volgende:
Nieuw jasje WiiMote kost $18 miljoen
Gisteren was er het nieuws dat Nintendo met een extra beschermhoesje komt voor de WiiMote. Dit om te voorkomen dat je het ding uit je handen laat glippen.
De nieuwje hoesjes kunnen gratis worden besteld bij Nintendo en worden ook vanaf nu standaard geleverd bij een nieuwe WiiMote. In totaal zijn er nu ongeveer 20 miljoen hoesjes verscheept wereldwijd. Dit is echter geen goedkope grap voor Nintendo, volgens een Japanse krant kost het Nintendo 2 biljoen Yen, ofwel 18 miljoen dollar.
Hieronder in ieder geval alvast het instructieboekje voor de nieuwe hoesjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:30 schreef RaymanNL het volgende:
OMFG @ de nieuwe screens:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
16-11-07quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:29 schreef MaHawK het volgende:
Hoe lang moeten we nog wachten op Galaxy? November toch? Of is het toch december?
Tot nu toe was het niet gigantisch veel soeps in de single player, met als enige topper Zelda.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:29 schreef Theamerican het volgende:
is de wii nou echt iets wat voor herhaling vatbaar is of is het 1 keer leuk lol hebben en rest van de keren met vrienden?
Lijkt me zo saai om alleen te spelen
dat klinkt wel goed thnxquote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:34 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Tot nu toe was het niet gigantisch veel soeps in de single player, met als enige topper Zelda.
Maar dat gaat veranderen, met deze maand Metroid Prime 3, volgende maand Mario Galaxy en in december Zack & WikiEn over een aantal maanden ook SSBB en Mario Kart Wii.
![]()
De Wii begint net op stoom te komen![]()
nog spellen erbij gekocht?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:05 schreef Cracka-ass het volgende:
Vandaag dan toch maar een wii gekocht.
RE4 moet je absoluut uitspelen. Als je hem hebt uitgespeeldquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga nu aan RE4 beginnen, kijken of ik m nu wel ga uitspelen. Op de Cube had ik het gehad op het einde (vond de setting daar kut en had een chronisch kogelgebrek)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben nu bezig om het uit te spelen in Pro.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
Dan al? Is dat officieel? Ik kan het me bijna niet voorstellen. Nintendo kennende zal er wel weer een delay zijn.quote:
Nee nog niet. Ik kon ook geen extra remote erbij kopen, dus dan schiet het voor mij niet echt op. Gezien het feit ik meer een multiplayer gamer ben.quote:
klikquote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:49 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Dan al? Is dat officieel? Ik kan het me bijna niet voorstellen. Nintendo kennende zal er wel weer een delay zijn.
Mario World is niet speelbaar met de wiimote, alleen met classic controller of gamecubecontroller (niet aan te raden, de knoppen zitten er lastig voor)quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:20 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik zat even te kijken in dat winkelkanaal, maar is bijvoorbeeld mario world van de snes een beetje speelbaar met die remote?
Me is wii-noob. Excuse me.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:22 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Mario World is niet speelbaar met de wiimote, alleen met classic controller of gamecubecontroller (niet aan te raden, de knoppen zitten er lastig voor)
Als je een spel aanklikt, zie je met plaatjes weergegeven welke controllers erop werken
Je kent de super smash bros serie nog niet?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:59 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Nee nog niet. Ik kon ook geen extra remote erbij kopen, dus dan schiet het voor mij niet echt op. Gezien het feit ik meer een multiplayer gamer ben.
En eigenlijk wil ik alleen mario galaxy en mariokart hebben.![]()
Dat is toch zo`n hele saaie monotome vecht gamequote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:38 schreef kipknots het volgende:
[..]
Je kent de super smash bros serie nog niet?![]()
Geloof het of niet, maar het is de populairste (en zeker een van de beste) multiplayer serie die Nintendo nu heeft. Super smash bros melee voor de gamecube verkocht een keer of 6 miljoen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:44 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dat is toch zo`n hele saaie monotome vecht gameWaar je het na een gevecht al helemaal zat bent. Die had ik ooit een keer geprobeert op de n64. Damn wat saai.
Ik geloof je niet!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:53 schreef kipknots het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar het is de populairste (en zeker een van de beste) multiplayer serie die Nintendo nu heeft. Super smash bros melee voor de gamecube verkocht een keer of 6 miljoen.
Da's ook zo, je bent niet verplicht het leuk te vinden. Maar ik dacht dat hij, aangezien hij van multiplayer games houdt, er misschien wel in geinterresseerd in was. Niet meer, niet minder.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:59 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik geloof je niet!
Nee tuurlijkIk vind er gewoon geen kloten aan. Ik begrijp gewoon niet dat er mensen zijn die zomaar vertellen dat iedereen iets leuk moet vinden. Daar zet ik me weer vanaf
Ik bedoel die reactie eerder van je dwingt bijna op dat die meneer SSB leuk moet gaan vinden, anders komen de SSB fanboys langs en schelden mensen meteen uit "omdat ze een andere mening hebben"
SSB zuigt gewoon. Klaar.
Klopt, je moet SSB leuk vinden. Hoe durf je een eigen mening te hebben.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:59 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik geloof je niet!
Nee tuurlijkIk vind er gewoon geen kloten aan. Ik begrijp gewoon niet dat er mensen zijn die zomaar vertellen dat iedereen iets leuk moet vinden. Daar zet ik me weer vanaf
Ik bedoel die reactie eerder van je dwingt bijna op dat die meneer SSB leuk moet gaan vinden, anders komen de SSB fanboys langs en schelden mensen meteen uit "omdat ze een andere mening hebben"
SSB zuigt gewoon. Klaar.
als ik zegt dat de wii en alles daar omheen zuigt dan vind je t ook niet goed.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:59 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik geloof je niet!
SSB zuigt gewoon. Klaar.
Daar ging het niet om piemel.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:26 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
als ik zegt dat de wii en alles daar omheen zuigt dan vind je t ook niet goed.
dus stop met huilen en koop die game niet.
Nee, stel je voor dat je button-smash spel zonder diepgang niet leuk vindt zegquote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:02 schreef newguy het volgende:
keep it civil people![]()
maar SMBB niet leuk vinden is gewoon ''not done''
Als je enige kwaliteit hebt qua gamen is dit geen button smasher hoor.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:16 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, stel je voor dat je button-smash spel zonder diepgang niet leuk vindt zeg![]()
Als je enige kwaliteit hebt ben je allang weer terug gestapt op tekken of DOAquote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je enige kwaliteit hebt qua gamen is dit geen button smasher hoor.
Ik heb beide voorgaande delen gespeeld en vind er gewoon geen ene hol aan. Dan hoeft niet iemand anders tegen me te zeggen dat het "not done" is en weet ik veel allemaal. Ik vind het een button-smasher. Wat jij ervan vindt zal me een worst zijn, maar ik ga je niet vertellen dat je het ook een kutspel moet vinden.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je enige kwaliteit hebt qua gamen is dit geen button smasher hoor.
Yeeee eindelijk weer leuke sega spellen erbij! wordt weer ff een puntenkaart halenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:07 schreef GGMM het volgende:
Megadrive:
- Streets of Rage 3 (Sega) [800 Wii Points]
- Golden Axe III (Sega) [800 Wii Points]
- Super Thunder Blade (Sega) [800 Wii Points]
- Landstalker (Sega) [800 Wii Points]
Neo-Geo:
- Fatal Fury (D4) [900 Wii Points]
iddquote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:44 schreef speknek het volgende:
Dragon Blade is gebombed. Ik kijk er niet echt van op.
: [[ IGN was er eerst nog zo positief over :p . Ik had zelf ook al aardig wat twijfels over deze game, na het zien van de trailers.quote:
Ik weet niet waar je dit vandaan haalt, maar het gaat om pre-orders die de winkels hebben gevraagd en niet van consumenten (retail preorder). Zal wel weer zo'n amateuristische website zijn die 'informatie' van andere websites klakkeloos overneemt.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:39 schreef GGMM het volgende:
Nieuws: Super Mario Galaxy in trek bij Japanners
Al tijden moeten we erop wachten, toch zijn het de Japanners die als eerste met Super Mario Galaxy aan de slag mogen, om precies te zijn op 1 november.
Het spel lijkt nu al een succes te zijn, maar liefst 700.000 Japanners hebben de game al in de pre-order staan en zullen dan ook massaal achter hun Wii kruipen op 1 november. Als Europeanen zullen we helaas moeten wachten tot 16 november voor de game verschijnt
fok!games?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:05 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je dit vandaan haalt, maar het gaat om pre-orders die de winkels hebben gevraagd en niet van consumenten (retail preorder). Zal wel weer zo'n amateuristische website zijn die 'informatie' van andere websites klakkeloos overneemt.
Ik zie het niet op Fok!games staanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
http://www.gamefront.de/quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:05 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je dit vandaan haalt, maar het gaat om pre-orders die de winkels hebben gevraagd en niet van consumenten (retail preorder). Zal wel weer zo'n amateuristische website zijn die 'informatie' van andere websites klakkeloos overneemt.
heb al paar gehad maar bol.com schiet me ineens te binnen ga daar wel ff spiekenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:14 schreef neo2000 het volgende:
Genoeg webshops die ze alsnog verkopen hoor..
Noem mij er eens een dan dat je mij kan garanderen dat ik een remote binnen 1 week binnen heb ? want alle "bekendere webshops etc" hebben netjes staan dat er leveringsproblemen zijnquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:14 schreef neo2000 het volgende:
Genoeg webshops die ze alsnog verkopen hoor..
Was toevallig zondag in Boxmeer (wonen mijn ouders in de buurt) en daar lagen ze nog bij de Intertoys (ik zag ze althans achter het glas liggen). Dus als je ze écht wilt hebben, koop je een retourtje Boxmeerquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:11 schreef GekkeMat het volgende:
[..]
Noem mij er eens een dan dat je mij kan garanderen dat ik een remote binnen 1 week binnen heb ? want alle "bekendere webshops etc" hebben netjes staan dat er leveringsproblemen zijn
Je zou:quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:11 schreef GekkeMat het volgende:
[..]
Noem mij er eens een dan dat je mij kan garanderen dat ik een remote binnen 1 week binnen heb ? want alle "bekendere webshops etc" hebben netjes staan dat er leveringsproblemen zijn
Da's die remake van het allereerste deel toch?quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 07:41 schreef super-muffin het volgende:
Goed, ik sta nu 5e op de lijst voor een Wiimote en Nuckchuck bij de Dixons.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 08:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
IK heb gisteren een Wii gekocht en ik heb me bij Replay Games maar meteen op de lijst laten zetten voor een extra Wiimote. Wat gaan die dingen snel joh! Dat wist ik helemaal niet.
Welke spellen zijn een beetje aan te raden? We zitten sowieso te denken om een leuke Mario game aan te schaffen. [afbeelding].
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 10:23 schreef donderopman het volgende:
Uiteraard over een maandje Super Mario Galaxy.
Voor nu zou ik eens kijken naar Super Paper Mario erg leuk spel maar geen multiplayer dus als multiplayer spel zou ik nog gaan kijken naar Excite Truck.
Ik weet verder niet wat je leuke spellen vind maar anders moet je maar op review sites kijken. er zijn genoeg leuke spellen
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 10:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Thanks. En euhm, ja ik vind heel veel leuk. Vriendlief speelt ook eigenlijk van alles.
We gaan vanmiddag eens op zoek naar wat leuks.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:00 schreef donderopman het volgende:
Ik weet niet of je een DS hebt? Als je nog geen braintraining spellen hebt gedaan is Big Brain Academy ook wel wat voor je
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:02 schreef mstr het volgende:
Hoe voeg je een 2e controller in sommige spellen toe?
Want in bijvoorbeeld Fifa 08 is het me nog steeds niet gelukt op de een of andere manier?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:07 schreef disjfa het volgende:
[..]
Motes synchen of toevoegen in het toevoeg menu. (Home drukken en sync motes)
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:26 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Mensen in het GoT topic hebben je vraag ook al beantwoord..
quote:Omgebouwde WII
Nu te koop, omgebouwde WII uit voorraad leverbaar voor ¤349,95
www.eppo-ombouw.nlWii
Wiikey
Bestel de Wiikey, op voorraad. 100% origineel garantie.
www.yoxbox.com
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:17 schreef EvilMarc het volgende:
Goede poging wel in dat filmpje (ik kan nl helemaal niks op een piano).
En check deze gast, die stond zo in die bar ernaast. Mario FTW!
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:17 schreef Tomasso het volgende:
Ja, het drama. Een volgende keer krijg je een advertentie te zien voor 18+ met hoertjes ofzo. De Wii is er toch voor iedereen, kindonvriendelijk dat Google
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 22:40 schreef athlonkmf het volgende:
Voor degene die remotes zoeken. Vandaag was ik langs mediamarkt den haag. Ze hebben een hele voorraad aan wiimotes.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:32 schreef Theamerican het volgende:
hallo,
ik heb een wii sinds paar dagen wilde hem aansluiten op internet draadloos vis mijn router.
alles ingesteld hij pakt alles goed verbindingtest werkt.
ik wil gebruik maken van nieuwskanaal maar moet een update verrichten en daar gaat het fout.
dat balkje krijgt een klein blauw streepje en verder hoelang ik ook wacht er gebeurd verder niks meer.
dit is volgens mij niet goed want neem aan dat het redelijk snel moet lopen.
jammer dat er geen ethernetaansluiting in die wii zit of hij moet ergens verstopt zitten :p
iemand die me hiermee kan helpen of idee heeft waar aan ligt?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:35 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Kan je wel de systeem software bijwerken in het wii menu?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:32 schreef Theamerican het volgende:
hallo,
ik heb een wii sinds paar dagen wilde hem aansluiten op internet draadloos vis mijn router.
alles ingesteld hij pakt alles goed verbindingtest werkt.
ik wil gebruik maken van nieuwskanaal maar moet een update verrichten en daar gaat het fout.
dat balkje krijgt een klein blauw streepje en verder hoelang ik ook wacht er gebeurd verder niks meer.
dit is volgens mij niet goed want neem aan dat het redelijk snel moet lopen.
jammer dat er geen ethernetaansluiting in die wii zit of hij moet ergens verstopt zitten :p
iemand die me hiermee kan helpen of idee heeft waar aan ligt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |