jawel hoor, november, zie gamespot.comquote:Op zondag 30 september 2007 11:38 schreef depax het volgende:
[..]
je bedoeld toch moh heroes 2 neem ik aan? Brothers in arms is namelijk nog niks van bekend.
26-10-2007quote:Op zondag 30 september 2007 17:40 schreef HansvanOchten het volgende:
Damn wanneer komt corruption uit?
Ik probeer het positief te bekijkenquote:
Heb het spel dan wel niet, maar wel flink gespeeld en als je van de pointer houdt zul je Trauma Center ook vet vinden (Is namelijk bijna volledig met de pointer te spelen, nunchuck is enkel nodig om het gereedschap te selecteren en voor speciale features.)quote:Op zondag 30 september 2007 19:27 schreef Ruzbeh het volgende:
Over Trauma Center gesproken: Wie hier heeft dat spel? Zo ja, denk je dat ik het een leuk spel zal vinden als ik helemaal weg ben van de pointer op de Wiimote?
That's sadquote:Op zondag 30 september 2007 19:27 schreef Ruzbeh het volgende:
Over Trauma Center gesproken: Wie hier heeft dat spel? Zo ja, denk je dat ik het een leuk spel zal vinden als ik helemaal weg ben van de pointer op de Wiimote?
quote:Op zondag 30 september 2007 15:23 schreef GGMM het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Flimpje
quote:Op zondag 30 september 2007 19:52 schreef speknek het volgende:
Ik heb hem nooit uitgespeeld. Na chapter 4 had ik het wel gehad, veel te eentonig. En het vechten is saai, maar ik heb nooit van turnbased gehouden.
quote:Op zondag 30 september 2007 19:51 schreef BONG4002 het volgende:
Ik geniet nu @the moment volop van Paper Mario TTYD, die had ik nog nooit gespeeld, heerlijke game
Nee, helaas niet. Smooth Moves is echt een kale Wario Ware vergeleken met de GameCube- en GBA-versies. Ik hoop dat ze binnenkort met een fatsoenlijke multiplayer versie komen (met nieuwe micro-games dan uiteraard!)quote:Op zondag 30 september 2007 23:27 schreef __Saviour__ het volgende:
bij wario ware smooth moves:
in de vorige wario wares kon je altijd de minispelletjes ook los spelen, steeds sneller en sneller, tot je af bent.
bij smooth moves vind ik wel de mode om de games afzonderlijk te spelen, maar daar doorloop je alleen de 3 levels en dan ga je terug naar het gamekeuze scherm.
komt die andere mode nog beschikbaar later?
Ik heb bij sommige onderdelen een schuifbalk gezien, waarmee je geloof ik kan aangeven hoeveel levels dat je speelt.quote:Op zondag 30 september 2007 23:27 schreef __Saviour__ het volgende:
bij wario ware smooth moves:
in de vorige wario wares kon je altijd de minispelletjes ook los spelen, steeds sneller en sneller, tot je af bent.
bij smooth moves vind ik wel de mode om de games afzonderlijk te spelen, maar daar doorloop je alleen de 3 levels en dan ga je terug naar het gamekeuze scherm.
komt die andere mode nog beschikbaar later?
Ik ben ook zwaar teleurgesteld door Smooth Moves.quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:18 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. Smooth Moves is echt een kale Wario Ware vergeleken met de GameCube- en GBA-versies. Ik hoop dat ze binnenkort met een fatsoenlijke multiplayer versie komen (met nieuwe micro-games dan uiteraard!)
quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:18 schreef koei het volgende:
Nee, helaas niet. Smooth Moves is echt een kale Wario Ware vergeleken met de GameCube- en GBA-versies. Ik hoop dat ze binnenkort met een fatsoenlijke multiplayer versie komen (met nieuwe micro-games dan uiteraard!)
Klopt, de Wiimotes zijn systematisch uitverkocht overal. Probeer het eens bij online winkelsquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:06 schreef super-muffin het volgende:
Ow ja, en ligt het aan mij of zijn er geen Wiimotes meer in de winkel (MediaMarkt, Dixons, FRS)
Tis nogal belachelijk om daar zoveel heisa over te makenquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:31 schreef Tomasso het volgende:
Nee, dat menen ze niet. Het is 1 grote grap.
ok. thanks!quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:51 schreef __Saviour__ het volgende:
De oude Super Mario Bros games (1 en de neppe 2 zijn nu beschikbaar) zijn NES-games, die kun je spelen met de Wii-mote (gekanteld houden, als een NES-controller).
welke need for speed? pro street?quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:16 schreef __Saviour__ het volgende:
Zijn er goede racegames?
Ik las wat reviews van die need for speed game, maar die blijkt niet zo goed te zijn.
Carbon. Die komt maar zeer matig uit de reviewsquote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:42 schreef Devolution het volgende:
Vii is een Wii-kloon uit Japan China. Stond ergens in dit topic
[offtopic]quote:
Nee, Nintendo geeft wel gratis controllers weg? Deze vergelijking slaat echt als een Iranese stad op gezond verstand.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:19 schreef Ruzbeh het volgende:
Overigens wel erg mooi dat Nintendo ze ook gratis uitdeelt. Je zal Sony natuurlijk niet zo snel die nieuwe trillende controller voor de PS3 zien uitgeven!
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:21 schreef Tomasso het volgende:
Deze vergelijking slaat echt als een Iranese stad op gezond verstand.
Mensen die vanaf nu een Wii kopen krijgen een jacket.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:21 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, Nintendo geeft wel gratis controllers weg? Deze vergelijking slaat echt als een Iranese stad op gezond verstand.
Waarom wil je een inlegkruisje om je wii-mote?quote:
Omdat het gratis is! Jaaaa je bent toch een Nederlander.....quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:44 schreef Strolie75 het volgende:
Waarom wil je een inlegkruisje om je wii-mote?
da's met die zapper toch?quote:
Als je vrienden hebt die soms dronken de muur gaan aanvallen tijdens een potje tennis kan het wel eens handig zijnquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:48 schreef speknek het volgende:
[..]
(ik zie het nut er ook niet zo van in, hij is echt nog nooit bij mij op de grond gevallen, maar goed, het is op zich wel goede service dat ze het gratis aanbieden)
Ik heb er twee besteld. Zelf ga ik ze waarschijnlijk niet gebruiken, maar als de kinderen van kennissen langskomen is dit wel veilig voor mijn controllers. De vorige keer moest ik er constant op passen dat hij niet tegen de muur aan schoot (wat al 2-3 x eerder was gebeurd met wat vrienden en familie).quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:48 schreef speknek het volgende:
[..]
Omdat het gratis is! Jaaaa je bent toch een Nederlander.....
(ik zie het nut er ook niet zo van in, hij is echt nog nooit bij mij op de grond gevallen, maar goed, het is op zich wel goede service dat ze het gratis aanbieden)
Mischien heb je mail.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:09 schreef HansvanOchten het volgende:
Het licht van de CD lade blijft continu blauw ineens. Alleen als hij helemaal uit staat (*dus rood ipv oranje lampje) gaat hij uit.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:09 schreef HansvanOchten het volgende:
Goddamn volgens mij is me wii stuk.
Het licht van de CD lade blijft continu blauw ineens. Alleen als hij helemaal uit staat (*dus rood ipv oranje lampje) gaat hij uit.
Ah, de gevreesde Blue Slot of Death.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:09 schreef HansvanOchten het volgende:
Dat is ook de reden dat ik er een ga bestellen. Die remotes kosten wel bijna 40 euro.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:44 schreef Shazbot het volgende:
[..]
Ik heb er twee besteld. Zelf ga ik ze waarschijnlijk niet gebruiken, maar als de kinderen van kennissen langskomen is dit wel veilig voor mijn controllers. De vorige keer moest ik er constant op passen dat hij niet tegen de muur aan schoot (wat al 2-3 x eerder was gebeurd met wat vrienden en familie).
Dit wordt echt een goede game, ik kan niet wachten.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:45 schreef kipknots het volgende:
Mario filmpjes:
intro: http://www.nintendo.co.jp/wii/rmgj/prologue/index03.html
lading korte clipjes: http://www.nintendo.co.jp/wii/rmgj/action/index.html
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:45 schreef kipknots het volgende:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:45 schreef kipknots het volgende:
Mario filmpjes:
Ik zit te twijfelen of ik een wii moet halen. Maar dit ziet er toch weer supertof uit.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:45 schreef kipknots het volgende:
Mario filmpjes:
Die komt ja. Mario Kart Double Dash Wiiquote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:08 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ben benieuwd of er nog een mariokart uitkomt.
En onlinequote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Die komt ja. Mario Kart Double Dash Wii
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Die komt ja. Mario Kart Double Dash Wii
quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ooit een reden om een WIi aan te schaffen
Goodwill.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:32 schreef RaymanNL het volgende:
Ik snap dus echt niet waarom ze zoveel geld steken in zoietsMaarja, wel goede service
En net een paar maanden voor kerst zorgen dat hun console nog kindvriendelijker word. Nog oudjesvriendelijker. Nog meer mensen die toch een wii gaan halen.quote:
18 miljoen is niks als je kijkt hoeveel winst Nintendo maakt.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:28 schreef GGMM het volgende:
Nieuw jasje WiiMote kost $18 miljoen
Gisteren was er het nieuws dat Nintendo met een extra beschermhoesje komt voor de WiiMote. Dit om te voorkomen dat je het ding uit je handen laat glippen.
De nieuwje hoesjes kunnen gratis worden besteld bij Nintendo en worden ook vanaf nu standaard geleverd bij een nieuwe WiiMote. In totaal zijn er nu ongeveer 20 miljoen hoesjes verscheept wereldwijd. Dit is echter geen goedkope grap voor Nintendo, volgens een Japanse krant kost het Nintendo 2 biljoen Yen, ofwel 18 miljoen dollar.
Hieronder in ieder geval alvast het instructieboekje voor de nieuwe hoesjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:30 schreef RaymanNL het volgende:
OMFG @ de nieuwe screens:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]