Hoe verrassendquote:Op donderdag 27 september 2007 20:49 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Sorry, niets meer en komt deze week ook niet meer
Ja, volgende week, maar dan kan je er weer de volle mep voor betalen![]()
Ik ook, Chapter 6 ondertussen en alle pixl's!quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Super Paper Mario is geen 7.5, maar een 8 ondertussen! Vind m steeds leuker.
Endless Ocean is uitgesteld naar 2008.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:49 schreef donderopman het volgende:
Super mario galax, endless ocean komen tegelijk uit. en misschien is dat nfs pro zooi ook nog wel wat. dat wordt een dure maand!
quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb net 6-1 afgerond. Was een raar level
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hopelijk heb ik daar vanavond nog ff tijd voor...![]()
Alleen USA is uitgesteld, Nintendo had woensdag nog een persbericht over Endless Ocean de deur uit gedaan en daar stond gewoon 9 november inquote:Op vrijdag 28 september 2007 01:52 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Endless Ocean is uitgesteld naar 2008.
Blijft idd behoorlijk duur jaquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:04 schreef athlonkmf het volgende:
Sinds een week ben ik ook een WII-eigenaar, hoewel ik denk dat ik er zelf weinig tijd voor zal hebben om te spelen... Het is meer bedoeld voor m'n vriendin en bezoek.
Maar de accesoires (extra wiimote+nunchuk) zijn wel stervensduur zeg. 60 euro voor een setje... en je zal er maar 4 willen hebben...
Vaak heb je dan ook aan de Wiimotes zelf voldoende en hoef je er dus geen nunchuk erbij te hebbenquote:Op vrijdag 28 september 2007 18:01 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Blijft idd behoorlijk duur ja![]()
Als ze wat goedkoper waren had ik nu ook wel 4 setjes maarja.. ik denk niet dat die prijs nog omlaag gaat.
En dit is vooral jammer als je Mario Party o.i.d. wilt spelen.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:23 schreef BroesWillems het volgende:
[..]Ja dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hopelijk heb ik daar vanavond nog ff tijd voor...![]()
Gewoon ff doorzetten, komt vanzelf goed.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Ik had ook het probleem dat ze nergens controllers hadden, terwijl ik er 3 wilde. Toen heb ik gewoon online besteld (bartsmit.com) en na een paar dagen had ik ze alle drie binnenquote:Op vrijdag 28 september 2007 18:36 schreef Jarno88 het volgende:
Even een vraagje
Heb gister m'n Wii ingeruild bij de Mediamarkt omdat mijn vorige niet alle wii spellen las. Goede service waarbij ik ook nog eens geld terugkreeg omdat hij goedkoper was geworden in de afgelopen 2 weken.
Ik helemaal blij dat ík een goedwerkende wii had totdat ik de bijgeleverde controller gebruikte... Mijn vorige controller was echt heel stil wanneer hij begon te trillen maar de huidige maakt veel meer herrie. Hebben meer mensen dit?
Probleem is dat ze nergens wii controllers hebben dus als ik deze opstuur kan ik niet meer spelen :s Nintendo lever eens nieuwe spullen!
Naja, m'n 2e setje is vandaag gearriveerd. Ik heb het maar gewoon via Ebay vanuit hong kong laten komen. Scheelt net 10 euro inclusief verzendkosten of zoquote:Op vrijdag 28 september 2007 18:01 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Blijft idd behoorlijk duur ja![]()
Als ze wat goedkoper waren had ik nu ook wel 4 setjes maarja.. ik denk niet dat die prijs nog omlaag gaat.
En dit is vooral jammer als je Mario Party o.i.d. wilt spelen.
vernieuwend maar te uitgekleed, geen coach modus, weinig opties zoals ea trax niet apart kunnen beluisteren. speelt aardig maar volgens mij op de andere consoles toch beter.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:13 schreef depax het volgende:
Hoe vinden jullie fifa?
Bagger.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:13 schreef depax het volgende:
Hoe vinden jullie fifa?
Hou dan gewoon je bek.quote:Op zaterdag 29 september 2007 02:46 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Bagger.
Niet dat ik het gespeeld heb (of ooit zal spelen), maar goed.
speelt goed jaquote:Op zaterdag 29 september 2007 11:56 schreef HansvanOchten het volgende:
Speelt Fifa 08 lekker op de Wii?
En is het nog een beetje moeilijk?
En hoe is de online mode (veel spelers?)
tis me nog niet gelukt eerlijk gezegd moest eerst me wii online krijgen toen dat gelukt was geregged.quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:23 schreef HansvanOchten het volgende:
Spelen er ook veel online?
Wat ik een groot naadel vind, is dat de coach modus ontbreekt en uitgebreide opties. Het is me net iets te kiddy ten opzichte van vorig jaar met de game cube versie.quote:Op zaterdag 29 september 2007 11:56 schreef HansvanOchten het volgende:
Speelt Fifa 08 lekker op de Wii?
En is het nog een beetje moeilijk?
En hoe is de online mode (veel spelers?)
huh? die spellen blijven tog gewoon voor "altijd" op het net staan?quote:Op zaterdag 29 september 2007 11:17 schreef __Saviour__ het volgende:
van de vorige keer is er nog wel een leuke: de échte Super Mario Bros 2, en niet dat gare doki doki spel met groentes die we in het westen kregen.
Nog uiterlijk morgen te downloaden, daarna verdwijnt ie.
Eensch.quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:53 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Wat ik een groot naadel vind, is dat de coach modus ontbreekt en uitgebreide opties. Het is me net iets te kiddy ten opzichte van vorig jaar met de game cube versie.
quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:20 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
huh? die spellen blijven tog gewoon voor "altijd" op het net staan?
quote:Op zaterdag 29 september 2007 11:17 schreef __Saviour__ het volgende:
de échte Super Mario Bros 2, en niet dat gare doki doki spel met groentes
Hoe komt het dat je zo bekend bent met zulke (Japanse?) termen?quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:00 schreef __Saviour__ het volgende:
Dit is een speciaal tijdelijk spel, ter ere van dat waku waku festival.
Nog even wachten op brother in arms.quote:Op zondag 30 september 2007 10:41 schreef WjeroneW het volgende:
Vraagje:
Ik zoek nog een leuke schietgame op de wii, maar welke zal ik halen?
Alvast bedankt voor de reacties.
je bedoeld toch moh heroes 2 neem ik aan? Brothers in arms is namelijk nog niks van bekend.quote:Op zondag 30 september 2007 11:17 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Nog even wachten op brother in arms.
Metriod Prime Corruption is een spel dat ik persoonlijk zeker weten ga kopen.quote:Op zondag 30 september 2007 10:41 schreef WjeroneW het volgende:
Vraagje:
Ik zoek nog een leuke schietgame op de wii, maar welke zal ik halen?
Alvast bedankt voor de reacties.
quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:04 schreef Ruzbeh het volgende:
Hoe komt het dat je zo bekend bent met zulke (Japanse?) termen?
Echt jammer dat ze daar geen multiplayer in hebben gestopt omdat ze de singleplayer nog mooier wouden maken. Is voor mijn part ook niet nodig, ik heb liever een super multiplayerquote:Op zondag 30 september 2007 11:54 schreef MadGiraffe het volgende:
[..]
Metriod Prime Corruption is een spel dat ik persoonlijk zeker weten ga kopen.
Ik dacht echt: wtf is dat nou weer voor game. Toen zag ik dat mutsje van mario op dat eerste plaatjequote:Op zondag 30 september 2007 15:23 schreef GGMM het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Flimpje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |