jawel hoor, november, zie gamespot.comquote:Op zondag 30 september 2007 11:38 schreef depax het volgende:
[..]
je bedoeld toch moh heroes 2 neem ik aan? Brothers in arms is namelijk nog niks van bekend.
26-10-2007quote:Op zondag 30 september 2007 17:40 schreef HansvanOchten het volgende:
Damn wanneer komt corruption uit?
Ik probeer het positief te bekijkenquote:
Heb het spel dan wel niet, maar wel flink gespeeld en als je van de pointer houdt zul je Trauma Center ook vet vinden (Is namelijk bijna volledig met de pointer te spelen, nunchuck is enkel nodig om het gereedschap te selecteren en voor speciale features.)quote:Op zondag 30 september 2007 19:27 schreef Ruzbeh het volgende:
Over Trauma Center gesproken: Wie hier heeft dat spel? Zo ja, denk je dat ik het een leuk spel zal vinden als ik helemaal weg ben van de pointer op de Wiimote?
That's sadquote:Op zondag 30 september 2007 19:27 schreef Ruzbeh het volgende:
Over Trauma Center gesproken: Wie hier heeft dat spel? Zo ja, denk je dat ik het een leuk spel zal vinden als ik helemaal weg ben van de pointer op de Wiimote?
quote:Op zondag 30 september 2007 15:23 schreef GGMM het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Flimpje
quote:Op zondag 30 september 2007 19:52 schreef speknek het volgende:
Ik heb hem nooit uitgespeeld. Na chapter 4 had ik het wel gehad, veel te eentonig. En het vechten is saai, maar ik heb nooit van turnbased gehouden.
quote:Op zondag 30 september 2007 19:51 schreef BONG4002 het volgende:
Ik geniet nu @the moment volop van Paper Mario TTYD, die had ik nog nooit gespeeld, heerlijke game
Nee, helaas niet. Smooth Moves is echt een kale Wario Ware vergeleken met de GameCube- en GBA-versies. Ik hoop dat ze binnenkort met een fatsoenlijke multiplayer versie komen (met nieuwe micro-games dan uiteraard!)quote:Op zondag 30 september 2007 23:27 schreef __Saviour__ het volgende:
bij wario ware smooth moves:
in de vorige wario wares kon je altijd de minispelletjes ook los spelen, steeds sneller en sneller, tot je af bent.
bij smooth moves vind ik wel de mode om de games afzonderlijk te spelen, maar daar doorloop je alleen de 3 levels en dan ga je terug naar het gamekeuze scherm.
komt die andere mode nog beschikbaar later?
Ik heb bij sommige onderdelen een schuifbalk gezien, waarmee je geloof ik kan aangeven hoeveel levels dat je speelt.quote:Op zondag 30 september 2007 23:27 schreef __Saviour__ het volgende:
bij wario ware smooth moves:
in de vorige wario wares kon je altijd de minispelletjes ook los spelen, steeds sneller en sneller, tot je af bent.
bij smooth moves vind ik wel de mode om de games afzonderlijk te spelen, maar daar doorloop je alleen de 3 levels en dan ga je terug naar het gamekeuze scherm.
komt die andere mode nog beschikbaar later?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |