Nog even wachten op brother in arms.quote:Op zondag 30 september 2007 10:41 schreef WjeroneW het volgende:
Vraagje:
Ik zoek nog een leuke schietgame op de wii, maar welke zal ik halen?
Alvast bedankt voor de reacties.
je bedoeld toch moh heroes 2 neem ik aan? Brothers in arms is namelijk nog niks van bekend.quote:Op zondag 30 september 2007 11:17 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Nog even wachten op brother in arms.
Metriod Prime Corruption is een spel dat ik persoonlijk zeker weten ga kopen.quote:Op zondag 30 september 2007 10:41 schreef WjeroneW het volgende:
Vraagje:
Ik zoek nog een leuke schietgame op de wii, maar welke zal ik halen?
Alvast bedankt voor de reacties.
quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:04 schreef Ruzbeh het volgende:
Hoe komt het dat je zo bekend bent met zulke (Japanse?) termen?
Echt jammer dat ze daar geen multiplayer in hebben gestopt omdat ze de singleplayer nog mooier wouden maken. Is voor mijn part ook niet nodig, ik heb liever een super multiplayerquote:Op zondag 30 september 2007 11:54 schreef MadGiraffe het volgende:
[..]
Metriod Prime Corruption is een spel dat ik persoonlijk zeker weten ga kopen.
Ik dacht echt: wtf is dat nou weer voor game. Toen zag ik dat mutsje van mario op dat eerste plaatjequote:Op zondag 30 september 2007 15:23 schreef GGMM het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Flimpje
jawel hoor, november, zie gamespot.comquote:Op zondag 30 september 2007 11:38 schreef depax het volgende:
[..]
je bedoeld toch moh heroes 2 neem ik aan? Brothers in arms is namelijk nog niks van bekend.
26-10-2007quote:Op zondag 30 september 2007 17:40 schreef HansvanOchten het volgende:
Damn wanneer komt corruption uit?
Ik probeer het positief te bekijkenquote:
Heb het spel dan wel niet, maar wel flink gespeeld en als je van de pointer houdt zul je Trauma Center ook vet vinden (Is namelijk bijna volledig met de pointer te spelen, nunchuck is enkel nodig om het gereedschap te selecteren en voor speciale features.)quote:Op zondag 30 september 2007 19:27 schreef Ruzbeh het volgende:
Over Trauma Center gesproken: Wie hier heeft dat spel? Zo ja, denk je dat ik het een leuk spel zal vinden als ik helemaal weg ben van de pointer op de Wiimote?
That's sadquote:Op zondag 30 september 2007 19:27 schreef Ruzbeh het volgende:
Over Trauma Center gesproken: Wie hier heeft dat spel? Zo ja, denk je dat ik het een leuk spel zal vinden als ik helemaal weg ben van de pointer op de Wiimote?
quote:Op zondag 30 september 2007 15:23 schreef GGMM het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Flimpje
quote:Op zondag 30 september 2007 19:52 schreef speknek het volgende:
Ik heb hem nooit uitgespeeld. Na chapter 4 had ik het wel gehad, veel te eentonig. En het vechten is saai, maar ik heb nooit van turnbased gehouden.
quote:Op zondag 30 september 2007 19:51 schreef BONG4002 het volgende:
Ik geniet nu @the moment volop van Paper Mario TTYD, die had ik nog nooit gespeeld, heerlijke game
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |