Ik weet dat het niet superveel nut heeft omdat je modrechten hebt, maar deze quote ik ff voor het nageslachtquote:Op donderdag 2 november 2006 01:56 schreef peristilius het volgende:
Misschien ga ik wel een Wii bij de launch kopen... Kan ik tenminste gelijk betalen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Alleen jammer dat ik eigenlijk alleen Zelda echt graag wil hebben.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik weet dat het ding best potentie heeft, vind het alleen zo kut dat er nogal weinig fatsoenlijke titels aangekondigd zijn. Maar ja, kan hem altijd nog gebruiken voor die paar GameCube games die ik nog wil spelen.quote:Op donderdag 2 november 2006 01:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik weet dat het niet superveel nut heeft omdat je modrechten hebt, maar deze quote ik ff voor het nageslachtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Er is geen verhouding tussen de Wii en de 360/ps3 omdat ze een andere filosofie erop na houden.quote:Op donderdag 2 november 2006 08:29 schreef Rekkie het volgende:
Hmmm lijkt me een gaaf ding...... ik zal me eens gaan inlezen hoe dit ding in verhouding staat met de andere 2 nieuwekomertsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dacht ik al.... ach ik ben meer in voor de fun!quote:Op donderdag 2 november 2006 08:38 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Er is geen verhouding tussen de Wii en de 360/ps3 omdat ze een andere filosofie erop na houden.
De 360/ps3 gaan voor brute graphics, de Wii voor de fun factor...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Is toch gaaf, met vier man springend voor de tv met bv tennis...quote:Op donderdag 2 november 2006 08:39 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dacht ik al.... ach ik ben meer in voor de fun!
Wiiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop