Whehehquote:Op zaterdag 18 november 2006 15:08 schreef Ruzbeh het volgende:
Wii krijgt zulke shit reviews alsof The End Times nabij is en jullie zitten gewoon over een willekeurige slet te kwijlen.
Jaquote:Op zaterdag 18 november 2006 15:08 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
[..]
Wii krijgt zulke shit reviews alsof The End Times nabij is en jullie zitten gewoon over een willekeurige slet te kwijlen.
ik heb zo'n zin om mn lul in dr aars te deponeren.quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ah shit, je bent eerder Ruzbeh
Maar goed, vrouwen > wii dus. Altijd.
[afbeelding]
naja ik koop het ook voor meself.. heb ook niet zoveel vrienden die het met me gaan spelen... hooguit mun zusje en nichtjes die dichtbij wonen ... ook leuk tochquote:Op zaterdag 18 november 2006 15:40 schreef s0ul het volgende:
Het is een coole game voor meerdere mensen.
Dus kopen zou ik zeggen, americanen hebben blijkbaar geen vrienden ^^
kookspel zal later wel komen denk ik..quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:45 schreef Kersje86 het volgende:
[..]
naja ik koop het ook voor meself.. heb ook niet zoveel vrienden die het met me gaan spelen... hooguit mun zusje en nichtjes die dichtbij wonen ... ook leuk toch
maar weet jij toevallig ook iets over die kook spel? zat zo'n gast met die wii-mote te hakken.. en die wok zo omhoog gooien.. echt grappig
Die kookgame is waarschijnlijk Cooking Mama en dat is een losse game.quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:35 schreef Kersje86 het volgende:
altijd weer neiuwe topic wanneer ik iets vraag :S
kzag dus in die trailer bij youtube eensoort van kookspel? weet iemand welke game dat is? waarschijnlijk een japanse realse ofzo
maar goed nog iets.. zijn er nog super monkey ball fans hier? zat net wat te surfen bij wiigamer.. lees ik allemaal posts man.. dit ga ik echt niet kopen.... echt niets voor mij.....
lijkt mij juist wel cool die spel
dat ie liever aan zn pik trekt dan Wii speeltquote:Op zaterdag 18 november 2006 15:49 schreef Oksel het volgende:
Die andere TT.. Vrouwen > Wii.. Roy, wat wilde je daarmee zeggen?
Je zou denken dat ik en floppie86 allebei accounts zijn van Chanty.quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:50 schreef floppie86 het volgende:
[..]
dat ie liever aan zn pik trekt dan Wii speelt![]()
nou verklap je tquote:Op zaterdag 18 november 2006 15:52 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Je zou denken dat ik en floppie86 allebei accounts zijn van Chanty.
is ook mijn bedoeling ja... maar ze begon gelijk al dat het duur is.. dat ik niet moet halen , dat ik moet gaan sparen... wacht maar tot ze het speeltquote:Op zaterdag 18 november 2006 15:47 schreef floppie86 het volgende:
[..]
kookspel zal later wel komen denk ik..
De Wii is trouwens ook wel geschikt om met je ouders te spelen, ik ga kijken of ik mn ma aan Wii Sports kan krijgen
zelfde hier met mn moeder, maar ik woon niet meer thuis en ik ga baantje doen deze winter zodat ik t betalen kanquote:Op zaterdag 18 november 2006 15:53 schreef Kersje86 het volgende:
[..]
is ook mijn bedoeling ja... maar ze begon gelijk al dat het duur is.. dat ik niet moet halen , dat ik moet gaan sparen... wacht maar tot ze het speelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |