Ik verdien nu (op dit heerlijke moment dat ik zit te fokken) ook 1/2 Wiiquote:Op zondag 24 september 2006 18:45 schreef Praatpaal.net het volgende:
Ik kan ook niet wachten. Vooral niet op Zelda. Gelukkig verdien ik tegenwoordig genoeg (bizar veel voor een student ;-)) zodat ik niet eens hoef te sparen voor een nieuwe console :-)
Dat willen ze zeker, om even te bashen.quote:Op zondag 24 september 2006 18:43 schreef moomoo het volgende:
alsof gfxhoeren naar het wii-topic zouden WILLEN kopmen.
CZ a.k.a. zorgverzekeraar?quote:Op zondag 24 september 2006 18:59 schreef s0ul het volgende:
Gilles van CZ ?
Het duurt nog zo lang tot het festijn begint
Ik had gehoort dat je op de Wii (zonder SD card) kon saven is het waar of een fable ?
Wii heeft een half gig aan intern flash geheugen.. Dus SD kaartjes zijn niet nodig.quote:Op zondag 24 september 2006 18:59 schreef s0ul het volgende:
Gilles van CZ ?
Het duurt nog zo lang tot het festijn begint
Ik had gehoort dat je op de Wii (zonder SD card) kon saven is het waar of een fable ?
Ik hoop dat je begrijpt dat het verkopen van je lichaam een hoog risico met zich meebrengt van het krijgen van een SOA.quote:Op zondag 24 september 2006 18:45 schreef Praatpaal.net het volgende:
Gelukkig verdien ik tegenwoordig genoeg (bizar veel voor een student ;-)) zodat ik niet eens hoef te sparen voor een nieuwe console :-)
Misschien moet ie dan toch maar stoppen en ipv een Wii een GB micro kopenquote:Op zondag 24 september 2006 19:54 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik hoop dat je begrijpt dat het verkopen van je lichaam een hoog risico met zich meebrengt van het krijgen van een SOA.
Een stuk of 5.quote:Op zondag 24 september 2006 20:04 schreef McGilles het volgende:
[..]
Misschien moet ie dan toch maar stoppen en ipv een Wii een GB micro kopen![]()
![]()
Das inderdaad wel een mooie compilatie.quote:Op zondag 24 september 2006 19:07 schreef Tware het volgende:
Fuckin mooi zelda filmpje met veel beeldmateriaal wat ik nog niet heb gezien:![]()
http://www.gametrailers.com/umwatcher.php?id=3064
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |