Zullen ze dan ook gelijk Final Fantasy Crystal Chronicles 2 onthullen met filmpjes?quote:Op maandag 8 mei 2006 11:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Over 10 uur begint het al met Square die Final Fantasy Wii zal aankondigen
Jazeker, en FFIII voor de DS en Mario Basketball 3 on 3.quote:Op maandag 8 mei 2006 11:58 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Zullen ze dan ook gelijk Final Fantasy Crystal Chronicles 2 onthullen met filmpjes?
Lijkt me een goed idee.quote:Op maandag 8 mei 2006 11:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ohw, en morgen tijdens de persconferentie hoeft wmb de OP er niet in, gewoon topic met [Wii ...] en that's it. Geen vreemde titels ofzo, en gewoon de sluiter opent een nieuw topic.
Who cares, we want the Nintendo conferencequote:Op maandag 8 mei 2006 11:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jeej, livestream ?quote:Op maandag 8 mei 2006 11:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kan mij niet hard genoeg gaanquote:Op maandag 8 mei 2006 12:36 schreef Cheiron het volgende:
Zal morgen wel hard gaan met die topics. Zelfs nu zonder echt nieuws gaat het snel.
Huh?quote:Op maandag 8 mei 2006 12:57 schreef BMH het volgende:
Nintendo is de enige die een live stream heeft.... Sony & M$ zul je achteraf moeten downloaden.
Nee, ik ben niet op de E3 aanwezig, Lexie en Fliepke onder andere welquote:Op maandag 8 mei 2006 13:01 schreef Oksel het volgende:
Zit Roy nu al in de States dan?
Nein. Niemand heeft Sony of M$ live.. Alleen Nintendo.quote:Op maandag 8 mei 2006 13:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Huh?
IGN heeft alles toch gewoon live?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |