Jij zou hier gekomen zijn...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:45 schreef MMaRsu het volgende:
lolom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Denk je dat hier mods komen?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Juiste observatie.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:46 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Jij zou hier gekomen zijn...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
http://www.computerandvideogames.com/front_index.php?quote:First up is a strong whisper that the Revolution's real name will finally be confirmed this week at the show, probably as part of Nintendo president Saturo Iwata's keynote speech on Thursday. Long-standing Nintendo watchers will know that each console the company produces labours under a codename during its development period, and so it's assumed that Revolution won't be the final name.
Voor Nintendo allesquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:43 schreef King_of_cubes het volgende:
Arg.. kan een modje nr 59 ff in 60 veranderen..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:00 schreef BiMeWet het volgende:
Ik heb zojuist uit een ZEER BETROUWBARE bron vernomen dat de release van de revolution in amerika op 28 augustus geplanned staat.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:00 schreef Xrenity het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, die was echt outdatedquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:58 schreef MMaRsu het volgende:
Hoho, deze OP is tof.
En nu ben ik ineens Mr. Nintendo himself?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:55 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Voor Nintendo allesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mis je toch je modpowers weer om m terug te zetten.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:58 schreef MMaRsu het volgende:
Hoho, deze OP is tof.
Bastards, one day I shall have my revengequote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:14 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Mis je toch je modpowers weer om m terug te zetten.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Niet weerquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het is weer tijd voor een THURSDAYTON!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Raad eens wanneer die keynote van Iwata isquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:28 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Niet weerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Slowpokequote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:48 schreef MMaRsu het volgende:
BELIEVE!
Ik hoop op wat leuke bekendmakingen donderdag!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop