niet na gisteravond.... :pquote:Wat een agressief lettertype
begin maar vast een giro nummer voor je vliegticket....quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:45 schreef Tomasso het volgende:
Ik ga al die gasten die met deze hype zijn begonnen echt onderschijten mocht er 0,0 van waar zijn. Ik zoek die Aries en die andere op.
Zal wel 1 grote teleurstelling wordenquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:43 schreef Xrenity het volgende:
Wat een geweldige hype zeg. This'd better be true.
Ach joh lekker dollen johquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:50 schreef Strolie75 het volgende:
Zelfverzonnen hype om niks. En als het niet waar blijkt te zijn is iedereen weer pissig op Nintendo.
Ja en Star Trek holographsquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:52 schreef twi het volgende:
Ik hoop voor Nintendo dat er ook echt wat is, want door deze hype beginnen de verwachtingen toch weer heel erg hoog te worden. Nog even en 't gaat straks al tegenvallen als de Revolution is wat er gisteren is gezegd dat 'ie zou zijn, omdat men dan inmiddels een of andere sci-fi VR console verwacht...
"Beam me up Scotty.. ehh, Mario"quote:
zowiezo vind ik dat filmpje wel heel veel werk voor een grapje.quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:57 schreef BroesWillems het volgende:
nu ik er bij na denk, als ik een uber mega 3d filmpje had gemaakt... zoals die Nintendo ON, en iedereen denk toch al dat het fake is, dan zou ik dus echt wel met de eer gaan strijken.....
omg, i'm starting to believe...:X
En hij houdt ook zomaar op, wat ik echt stom vind, maak je zo'n vet filmpje, knip je het laatste stuk met de games er vanaf, je zet je eigen naam niet in de credits ( die er niet eens zijnquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:58 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
zowiezo vind ik dat filmpje wel heel veel werk voor een grapje.
Ja da's dus wat veel mensen zeggen, maar daar moet ik even een halt voor roepen..quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:58 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
zowiezo vind ik dat filmpje wel heel veel werk voor een grapje.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben klaar. Ik geloof erin. Ik weet niet waarom, maar ik heb het licht gezien. NIntendo gaat ons allemaal verrassen met de Revolution. Misschien niet deze E3 al, maar dan toch zeker wel ergens dit jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |