niet na gisteravond.... :pquote:Wat een agressief lettertype
begin maar vast een giro nummer voor je vliegticket....quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:45 schreef Tomasso het volgende:
Ik ga al die gasten die met deze hype zijn begonnen echt onderschijten mocht er 0,0 van waar zijn. Ik zoek die Aries en die andere op.
Zal wel 1 grote teleurstelling wordenquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:43 schreef Xrenity het volgende:
Wat een geweldige hype zeg. This'd better be true.
Ach joh lekker dollen johquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:50 schreef Strolie75 het volgende:
Zelfverzonnen hype om niks. En als het niet waar blijkt te zijn is iedereen weer pissig op Nintendo.
Ja en Star Trek holographsquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:52 schreef twi het volgende:
Ik hoop voor Nintendo dat er ook echt wat is, want door deze hype beginnen de verwachtingen toch weer heel erg hoog te worden. Nog even en 't gaat straks al tegenvallen als de Revolution is wat er gisteren is gezegd dat 'ie zou zijn, omdat men dan inmiddels een of andere sci-fi VR console verwacht...
"Beam me up Scotty.. ehh, Mario"quote:
zowiezo vind ik dat filmpje wel heel veel werk voor een grapje.quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:57 schreef BroesWillems het volgende:
nu ik er bij na denk, als ik een uber mega 3d filmpje had gemaakt... zoals die Nintendo ON, en iedereen denk toch al dat het fake is, dan zou ik dus echt wel met de eer gaan strijken.....
omg, i'm starting to believe...:X
En hij houdt ook zomaar op, wat ik echt stom vind, maak je zo'n vet filmpje, knip je het laatste stuk met de games er vanaf, je zet je eigen naam niet in de credits ( die er niet eens zijnquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:58 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
zowiezo vind ik dat filmpje wel heel veel werk voor een grapje.
Ja da's dus wat veel mensen zeggen, maar daar moet ik even een halt voor roepen..quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:58 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
zowiezo vind ik dat filmpje wel heel veel werk voor een grapje.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben klaar. Ik geloof erin. Ik weet niet waarom, maar ik heb het licht gezien. NIntendo gaat ons allemaal verrassen met de Revolution. Misschien niet deze E3 al, maar dan toch zeker wel ergens dit jaar.
* RaymanNL is het er mee eensch!quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben klaar. Ik geloof erin. Ik weet niet waarom, maar ik heb het licht gezien. NIntendo gaat ons allemaal verrassen met de Revolution. Misschien niet deze E3 al, maar dan toch zeker wel ergens dit jaar.
eindelijk omgepraat....quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik daag je uit.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:02 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Ja da's dus wat veel mensen zeggen, maar daar moet ik even een halt voor roepen..
Zo'n filmpje kun je echt wel in een weekje druk 3d-en maken hoor. Echt. Neem dat nou maar aan van een ervaren 3d-er ..
Maar hij heeft het leuk geprobeert.
truequote:Op woensdag 18 mei 2005 17:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
nou ben ik natuurlijk heel benieuwd welke werkjes jij allemaal hebt gemaakt.... waar kan ik ze bekijken?quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:02 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Ja da's dus wat veel mensen zeggen, maar daar moet ik even een halt voor roepen..
Zo'n filmpje kun je echt wel in een weekje druk 3d-en maken hoor. Echt. Neem dat nou maar aan van een ervaren 3d-er ..
Maar hij heeft het leuk geprobeert.
quote:# seira Says:
May 18th, 2005 at 6:22 am
Hey guys.
I hope you guys are ready for tomorrow. Did you seriously think that Nintendo would sit back and let their biggest competition steal the limelight? Nintendo knew damn well that Sony and Microsoft would be unveiling their consoles at the show. More importantly, Nintendo knew that they would be doing it during their Press Conference.
Ask yourself this question: If you had a revolutionary way of changing the way games were played, would you spill the beans while everyone is still drooling over the PS3 and 360?
Of course not.
Nintendo knew that there would be dozens of demos showing off the power of the new systems. They’re simply letting Sony and Microsoft think they have the upper hand.
Aries was right from the beginning guys. Everyone who bashed him and called him a liar is going to feel like a complete moron tomorrow. I guarantee it. Don’t underestimate the power of subtle marketing. Nintendo is about to pull the most genious marketing strategy in the history of video games. Already, some of you are beginning to place the pieces of the puzzle together.
Let’s just say when tomorrow comes around, Mr. Gates will feel like the ‘niche player’.
ik zat juist precies andersom te denken, wat als het wel waar is, dan liggen hun nu toch helemaal in een deuk...........quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:11 schreef PeeJay het volgende:
als het nou ns niet waar blijkt te zijn, en ze presenteren niets byzonders meer. Dan wil ik nu wel eens weten hoe Reggie en Iwata kijken bij al die geruchtenstromen die dr voorbij gaan nu!![]()
![]()
En ik bedoelde ook t tegenovergestelde. Denk dat ze dan nu zoiets hebben van: 'Fuck, waar zijn we mee begonnen...quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:14 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ik zat juist precies andersom te denken, wat als het wel waar is, dan liggen hun nu toch helemaal in een deuk...........
Wie is seira nou dan weer?quote:
aries andersomquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:18 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Wie is seira nou dan weer?
aries, maar dan andersom?![]()
![]()
![]()
Daaamn ik word geeek hier....quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:18 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ben zelf niet zoveel bezig met 3d-enquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:08 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
nou ben ik natuurlijk heel benieuwd welke werkjes jij allemaal hebt gemaakt.... waar kan ik ze bekijken?![]()
Bullshit dus.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:18 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |