niet na gisteravond.... :pquote:Wat een agressief lettertype
begin maar vast een giro nummer voor je vliegticket....quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:45 schreef Tomasso het volgende:
Ik ga al die gasten die met deze hype zijn begonnen echt onderschijten mocht er 0,0 van waar zijn. Ik zoek die Aries en die andere op.
Zal wel 1 grote teleurstelling wordenquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:43 schreef Xrenity het volgende:
Wat een geweldige hype zeg. This'd better be true.
Ach joh lekker dollen johquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:50 schreef Strolie75 het volgende:
Zelfverzonnen hype om niks. En als het niet waar blijkt te zijn is iedereen weer pissig op Nintendo.
Ja en Star Trek holographsquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:52 schreef twi het volgende:
Ik hoop voor Nintendo dat er ook echt wat is, want door deze hype beginnen de verwachtingen toch weer heel erg hoog te worden. Nog even en 't gaat straks al tegenvallen als de Revolution is wat er gisteren is gezegd dat 'ie zou zijn, omdat men dan inmiddels een of andere sci-fi VR console verwacht...
"Beam me up Scotty.. ehh, Mario"quote:
zowiezo vind ik dat filmpje wel heel veel werk voor een grapje.quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:57 schreef BroesWillems het volgende:
nu ik er bij na denk, als ik een uber mega 3d filmpje had gemaakt... zoals die Nintendo ON, en iedereen denk toch al dat het fake is, dan zou ik dus echt wel met de eer gaan strijken.....
omg, i'm starting to believe...:X
En hij houdt ook zomaar op, wat ik echt stom vind, maak je zo'n vet filmpje, knip je het laatste stuk met de games er vanaf, je zet je eigen naam niet in de credits ( die er niet eens zijnquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:58 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
zowiezo vind ik dat filmpje wel heel veel werk voor een grapje.
Ja da's dus wat veel mensen zeggen, maar daar moet ik even een halt voor roepen..quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:58 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
zowiezo vind ik dat filmpje wel heel veel werk voor een grapje.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben klaar. Ik geloof erin. Ik weet niet waarom, maar ik heb het licht gezien. NIntendo gaat ons allemaal verrassen met de Revolution. Misschien niet deze E3 al, maar dan toch zeker wel ergens dit jaar.
* RaymanNL is het er mee eensch!quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben klaar. Ik geloof erin. Ik weet niet waarom, maar ik heb het licht gezien. NIntendo gaat ons allemaal verrassen met de Revolution. Misschien niet deze E3 al, maar dan toch zeker wel ergens dit jaar.
eindelijk omgepraat....quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik daag je uit.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:02 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Ja da's dus wat veel mensen zeggen, maar daar moet ik even een halt voor roepen..
Zo'n filmpje kun je echt wel in een weekje druk 3d-en maken hoor. Echt. Neem dat nou maar aan van een ervaren 3d-er ..
Maar hij heeft het leuk geprobeert.
truequote:Op woensdag 18 mei 2005 17:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
nou ben ik natuurlijk heel benieuwd welke werkjes jij allemaal hebt gemaakt.... waar kan ik ze bekijken?quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:02 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Ja da's dus wat veel mensen zeggen, maar daar moet ik even een halt voor roepen..
Zo'n filmpje kun je echt wel in een weekje druk 3d-en maken hoor. Echt. Neem dat nou maar aan van een ervaren 3d-er ..
Maar hij heeft het leuk geprobeert.
quote:# seira Says:
May 18th, 2005 at 6:22 am
Hey guys.
I hope you guys are ready for tomorrow. Did you seriously think that Nintendo would sit back and let their biggest competition steal the limelight? Nintendo knew damn well that Sony and Microsoft would be unveiling their consoles at the show. More importantly, Nintendo knew that they would be doing it during their Press Conference.
Ask yourself this question: If you had a revolutionary way of changing the way games were played, would you spill the beans while everyone is still drooling over the PS3 and 360?
Of course not.
Nintendo knew that there would be dozens of demos showing off the power of the new systems. They’re simply letting Sony and Microsoft think they have the upper hand.
Aries was right from the beginning guys. Everyone who bashed him and called him a liar is going to feel like a complete moron tomorrow. I guarantee it. Don’t underestimate the power of subtle marketing. Nintendo is about to pull the most genious marketing strategy in the history of video games. Already, some of you are beginning to place the pieces of the puzzle together.
Let’s just say when tomorrow comes around, Mr. Gates will feel like the ‘niche player’.
ik zat juist precies andersom te denken, wat als het wel waar is, dan liggen hun nu toch helemaal in een deuk...........quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:11 schreef PeeJay het volgende:
als het nou ns niet waar blijkt te zijn, en ze presenteren niets byzonders meer. Dan wil ik nu wel eens weten hoe Reggie en Iwata kijken bij al die geruchtenstromen die dr voorbij gaan nu!![]()
![]()
En ik bedoelde ook t tegenovergestelde. Denk dat ze dan nu zoiets hebben van: 'Fuck, waar zijn we mee begonnen...quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:14 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ik zat juist precies andersom te denken, wat als het wel waar is, dan liggen hun nu toch helemaal in een deuk...........
Wie is seira nou dan weer?quote:
aries andersomquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:18 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Wie is seira nou dan weer?
aries, maar dan andersom?![]()
![]()
![]()
Daaamn ik word geeek hier....quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:18 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ben zelf niet zoveel bezig met 3d-enquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:08 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
nou ben ik natuurlijk heel benieuwd welke werkjes jij allemaal hebt gemaakt.... waar kan ik ze bekijken?![]()
Bullshit dus.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:18 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
![]()
![]()
Buig voor Sony Nintendo slettequote:Op woensdag 18 mei 2005 17:21 schreef R0nn het volgende:
Maar eigenlijk zijn MMarSu, ik en Xrenity gewoon boze PR lui van Sony die nu naïeve Nintendo fanboys proberen wijs te maken dat het nog iets gaat worden met Nintendo, zodat ze straks hard falen en wij de markt volledig over kunnen nemen. Muahahahahaha!!!![]()
OMG!quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:21 schreef R0nn het volgende:
Maar eigenlijk zijn MMarSu, ik en Xrenity gewoon boze PR lui van Sony die nu naïeve Nintendo fanboys proberen wijs te maken dat het nog iets gaat worden met Nintendo, zodat ze straks hard falen en wij de markt volledig over kunnen nemen. Muahahahahaha!!!![]()
Ja dat lijkt mij ook wel een slim plan dan, maar dan denkt iedereen dat het dus wel van NIntendo komtquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:20 schreef Xrenity het volgende:
Als dit niet van nintendo uit komt allemaal, zou ik als ik hen was toch snel beslissen die revo te showen
Geen filmpje? gewoon mooie 3d plaatjes? that's all?quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:20 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Ben zelf niet zoveel bezig met 3d-enMaar bedoelde eerder waar alle opties zitten in 3d progjes. Ik snap dus hoe het werkt, en dat het makkelijk te realiseren is. Maarja, kom ook als een pauper over als ik niks post
www.wxs.nl/~kuijt153/render2.jpg
www.wxs.nl/~kuijt153/rendergot7.jpg
www.wxs.nl/~kuijt153/renderhouse3l.jpg
www.wxs.nl/~kuijt153/renderkeuken.jpg
www.wxs.nl/~kuijt153/waterlifegroup.jpg
www.wxs.nl/~kuijt153/appelrender2.jpg
![]()
http://brokensaints.com/blog/?p=83#comment-4232quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:20 schreef Richardfun het volgende:
Xrenity, waar vandaan quote je dat?
nee, hij bedoelt, hoe langer de hype, hoe groter de teleurstelling....quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja dat lijkt mij ook wel een slim plan dan, maar dan denkt iedereen dat het dus wel van NIntendo komt![]()
Dan verzinnen we wel weer nieuwe geruchten.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:20 schreef Xrenity het volgende:
Als dit niet van nintendo uit komt allemaal, zou ik als ik hen was toch snel beslissen die revo te showen
Jij gelooft iets wat zomaar iemand zegt als reactie op een blogje?quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:24 schreef Xrenity het volgende:
[..]
http://brokensaints.com/blog/?p=83#comment-4232
mmmhhh... ik heb zelf een beetje aan film editen gedaan, en als ik alleen al naar dat filmpje kijkt dan zit er alleen aan editen al meer dan een week werk in.....quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:20 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Ben zelf niet zoveel bezig met 3d-enMaar bedoelde eerder waar alle opties zitten in 3d progjes. Ik snap dus hoe het werkt, en dat het makkelijk te realiseren is. Maarja, kom ook als een pauper over als ik niks post
www.wxs.nl/~kuijt153/render2.jpg
www.wxs.nl/~kuijt153/rendergot7.jpg
www.wxs.nl/~kuijt153/renderhouse3l.jpg
www.wxs.nl/~kuijt153/renderkeuken.jpg
www.wxs.nl/~kuijt153/waterlifegroup.jpg
www.wxs.nl/~kuijt153/appelrender2.jpg
![]()
er is ook geen plaatje van de achterkant....quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:30 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Ik zit net eens naar dat kastje te kijken, maar ik zie eigenlijk nergens iets van een aansluiting waar een tv/monitor kabel of zoiets op past?
Dus dan is er iets te verbergen wat aan de achterkant zou zitten (ik hype en verzin gewoon ff lekker door)quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:31 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
er is ook geen plaatje van de achterkant....![]()
omg, je hebt eenquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:34 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Oe. Ik heb even iets heel scherp opgemerkt.
Alle letters van Aries zitten in 'Reginald Fils-Aimes'
Oké, dit slaat nergens opweet je wat? Ik zie morgen wel wat er gebeurd
quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:33 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Dus dan is er iets te verbergen wat aan de achterkant zou zitten (ik hype en verzin gewoon ff lekker door)
Of dat hele fucking kastje is gewoon fake.
Beter van niet, das het enige positieve tot nog toequote:Of dat hele fucking kastje is gewoon fake.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Beter van niet, das het enige positieve tot nog toe
En een beetje gaan zitten afwachten zeker?quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:42 schreef Aram_NintendoDS het volgende:
Aangezien het hier zo druk is wil ik ff vragen of iemand toevallig nog een mirror weet voor de in-game beelden van zelda?
En ik wil ook nog wel even on-topic kwijt dat ik het stom vind van mensen om meteen aan VR te gaan denken, dat is het overhypen. Als je het gewoon houdt bij wat het is en wat je weet, wat dus niks is, dan is het enige wat tegen kan vallen dat je er morgen niets over hoort.
Ik heb daar ook al naar zitten kijken, waarom zou je de eerste een laatste weg kunnen laten?quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:44 schreef speknek het volgende:
De cijfers die een tijdje stilstaan in het NintendoON filmpje, zijn:
000.000.001
002.150.014
211.348.824
512.000.000
Die eerste en laatste zou je misschien weg kunnen laten.. Maar wat doen die middelste twee daar?
Op de Nintendo site staan ze geloof ik, en anders even op Google zoeken, die is vast wel op een hoop plaatsen gemirroredquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:42 schreef Aram_NintendoDS het volgende:
Aangezien het hier zo druk is wil ik ff vragen of iemand toevallig nog een mirror weet voor de in-game beelden van zelda?
En ik wil ook nog wel even on-topic kwijt dat ik het stom vind van mensen om meteen aan VR te gaan denken, dat is het overhypen. Als je het gewoon houdt bij wat het is en wat je weet, wat dus niks is, dan is het enige wat tegen kan vallen dat je er morgen niets over hoort.
Ik dacht eerder aan 12 meiquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:46 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Ik heb daar ook al naar zitten kijken, waarom zou je de eerste een laatste weg kunnen laten?
512.000.000 = 512MB geheugen?
Wat dacht je van 512bitquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:46 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Ik heb daar ook al naar zitten kijken, waarom zou je de eerste een laatste weg kunnen laten?
512.000.000 = 512MB geheugen?
VR slaat ook nog nergens over.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:48 schreef Aram_NintendoDS het volgende:
Ik zeg niet afwachten je kunt ook gewoon eerst ontdekken of de hype wel klopt of niet voor de 19e. En overhypen is niet goed, omdat mensen dan gaan zeggen dat het wel waar moet zijn dat het VR wordt, anders dan vinden ze het slecht van nintendo.
Want die opmerkingen hoor ik wel langskomen, mensen kunnen het nogal overdrijven.
Zeg ik dat ergens? Vond het alleen een leuke postquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:27 schreef washandje het volgende:
[..]
Jij gelooft iets wat zomaar iemand zegt als reactie op een blogje?
Satoru Iwataquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:34 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Oe. Ik heb even iets heel scherp opgemerkt.
Alle letters van Aries zitten in 'Reginald Fils-Aimes'
Oké, dit slaat nergens opweet je wat? Ik zie morgen wel wat er gebeurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |