Ga jij even naar het PS3 topic ofzo..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Het blijft toch voorspelbaar wat we krijgen voorgeschoteld op de persconferentie,
de onthulling van een zwarte dikke doos met een gleuf () waarvan de plaatjes al zijn uitgelekt en presentatiefilmpjes van de zoveelste Mario, Pokemon, Kirby, Wario en Zelda game met opgepoetste kiddy graphics.
Laten we het hopenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Het blijft toch voorspelbaar wat we krijgen voorgeschoteld op de persconferentie,
de onthulling van een zwarte dikke doos met een gleuf () waarvan de plaatjes al zijn uitgelekt en presentatiefilmpjes van de zoveelste Mario, Pokemon, Kirby, Wario en Zelda game met opgepoetste kiddy graphics.
Ik kan niet wachtenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Dan begint de E3 zelf.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:52 schreef philipnorth het volgende:
ok, maar volgens mij dus alleen live voor insiders en gamespot complete mensen,
De nintendo site telt namelijk ook nog verder af..... dus 1 uur 7 minuten,,,
Er is geen gratis mogelijkheid?quote:
Even wachten totdat de persconferentie is afgelopen, dan kan je hem gratis bekijken. Ondertussen joystiq.com lezen voor een live verslag van de conferentie.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er is geen gratis mogelijkheid?
Ik betaal toch ook niet voor reclamefolders in mijn brievenbus
dit is gratisquote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er is geen gratis mogelijkheid?
Ik betaal toch ook niet voor reclamefolders in mijn brievenbus
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:58 schreef WernerVonPinky het volgende:
http://boss.streamos.com/(...)s-e3video_050514.asx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |