quote:Op woensdag 14 september 2005 19:07 schreef Cerbie het volgende:
Maar deze heeft haakjesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 14 september 2005 19:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik had hem al een uur open staanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This topic am winner.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lul, je was te vroegom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die had ik welquote:Op woensdag 14 september 2005 19:09 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
This topic am winner.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Deze plaatje in de OP doen:
http://members.lycos.nl/vop/revcountdown.php (met img tags dus)
Omg, verander dat het eerste plaatje danquote:Op woensdag 14 september 2005 19:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die had ik welom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
1 | [img]http://members.lycos.nl/ultrasupreme/NintendoRevolution.png[/img] |
1 | [img]http://members.lycos.nl/vop/revcountdown.php[/img] |
Mischien hoor je dat vrijdag. Ik denk Maart-Juliquote:Op woensdag 14 september 2005 19:24 schreef NITR0 het volgende:
wanneer komt de Revolution precies in 2006?
en ja, ik ben te lui om het zelf op te zoeken...
Was ff weg mên...quote:Op woensdag 14 september 2005 19:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Omg, verander dat het eerste plaatje danom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Don't let a n00b do the jobom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nja ff uitleg dan maar:
1. Ga naar
[ code verwijderd ]
2. Vervang door
[ code verwijderd ]
Zoals hierom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik denk wel iets eerderquote:Op woensdag 14 september 2005 19:28 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik denk ergens mid-2006. Niet eerder.
Laatste week in een grot geleefdquote:Op woensdag 14 september 2005 19:34 schreef peristilius het volgende:
Voor mid-2006? Maar ze weten nog niet eens hoe de controller eruit ziet.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ga jij maar lekker je prostaat stimuleren met die dubbele dildo PS3 controller van Sony.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:34 schreef peristilius het volgende:
Voor mid-2006? Maar ze weten nog niet eens hoe de controller eruit ziet.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat weten wij niet.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:34 schreef peristilius het volgende:
ik accepteer de cookies.
Ruzbeh, mag ik je complimenteren met deze schitterende postquote:Op woensdag 14 september 2005 19:37 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker je prostaat stimuleren met die dubbele dildo PS3 controller van Sony.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Neej, vind dat ding ook maar maf, ga jij maar genieten van de rumble van je gamecube controller..... oh wacht, die heb je niet.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:37 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker je prostaat stimuleren met die dubbele dildo PS3 controller van Sony.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
"Neej"quote:Op woensdag 14 september 2005 19:45 schreef peristilius het volgende:
[..]
Neej, vind dat ding ook maar maf, ga jij maar genieten van de rumble van je gamecube controller..... oh wacht, die heb je niet.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop