quote:Op maandag 11 april 2005 21:17 schreef Brighteyes het volgende: Bij deze een vriendelijk doch dringend verzoek vanuit Fok! Gaarne geen foto's meer te gebruiken van sugababes.nl en superdudes.nl. We hebben wat opmerkingen ontvangen van daaruit, en liever zien we dat jullie de foto's dan ergens anders vandaan halen. Ook foto's van die 2 sites ergens anders opslaan en alsnog posten is dan natuurlijk niet de bedoeling. Bedankt alvast!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die is ook bekend...quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:12 schreef Joenes het volgende:
Deze is ook wel mooi: http://users.pandora.be/cooreman/bere/ (niet echt breezers maar ja)
quote:Da is nog keer mijn nieuwe vlamme Tamara! Ze is echt wel knap en sexy! Ik kan nie wachten om mij der keer op te zetten
Ik zen den Zotten Berre! Ik weet nog nie op wa school dak zit, want kben just buitengesmeten, khad bollen gepakt in de klas!! Ik ga nog maar een paar dagen in de week voor een stuk van den dag naart school! Voor de rest van den dag werkek op de dokken lijk mijn pa!!quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:12 schreef Joenes het volgende:
Deze is ook wel mooi: http://users.pandora.be/cooreman/bere/ (niet echt breezers maar ja)
Whehehequote:Op zaterdag 10 september 2005 19:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik zen den Zotten Berre! Ik weet nog nie op wa school dak zit, want kben just buitengesmeten, khad bollen gepakt in de klas!! Ik ga nog maar een paar dagen in de week voor een stuk van den dag naart school! Voor de rest van den dag werkek op de dokken lijk mijn pa!!
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
Da is nog keer mijn nieuwe vlamme Tamara! Ze is echt wel knap en sexy! Ik kan nie wachten om mij der keer op te zettenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb je batterijen voor me?quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:05 schreef master_X het volgende:
vanaaf voor die genen die gaat stappen maak een paar fotos van breezah sletjes pak je camera en ze staan met rijen te w8 op je of ze op de foto mogen
vergeet die kleine deukjes nietquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Het enige wat is getuned is dat de stootstrips van de zijkant zijn verwijderdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Omg zeg alsjeblieft dat dit een grap isquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:12 schreef Joenes het volgende:
zo iemand KAN niet echt bestaanquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:53 schreef Roi het volgende:
[..]
Omg zeg alsjeblieft dat dit een grap isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Geweldigquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:53 schreef Roi het volgende:
[..]
Omg zeg alsjeblieft dat dit een grap isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat zijn geen deukjes, dat is custom-made aerodynamica, maar dat snappen alleen de echte tuners.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:52 schreef Beach het volgende:
[..]
vergeet die kleine deukjes nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Chanandler, waarom nog niet die http://www.superdudes.nl/!!_D*LiCi0uSb0y toegevoegd als buddy?quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:13 schreef Alexxxxx het volgende:
http://www.superdudes.nl/*Joltzi*
ik ga doodom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.GeniaalJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En nu pruilgay toevoegen als vriendjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:34 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Chanandler, waarom nog niet die http://www.superdudes.nl/!!_D*LiCi0uSb0y toegevoegd als buddy?
Of heeft ie je al geblokt & bannedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Sexuele Voorkeur hetero
dankjewelquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:12 schreef Joenes het volgende:
Was het volgens mij ook, van dat Belgische blad HUMO. Had ik ooit eens ergens gelezen, maar weet niet meer waar......quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:53 schreef Roi het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Opelquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:47 schreef taart het volgende:
OMGom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.:Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kben ook nen supertuner, hier mijn volledig getunde Opel Corsa 0.8!!!!!!! Met rode binnenbekleding en een installatie van om en bij de 50Wat!! Nu nog andere velgen, en hij is compleet! Kheb een paar keer meegedaan aan tuningmeetings, ma tis nie echt mijn ding, echte tuners rijden me Corsa! Respact 2 all my Corsa friends!!
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop