jupquote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:41 schreef ozzietukker het volgende:
ehm die ene heeft toch echt een bierflesje in dr hand hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
een echte breezah drinkt geen bierquote:
Blokken die hap.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:51 schreef Boy_Snakeye het volgende:
tvptje ,
ik zat te cammen met een griet van de vakantie. Maar die had ff haar kraagjes omhoog , ik wist toen genoegom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nee man , gewoon zeggen :" hey doe die kraag omlaag , je bent toch geen breezahsletje" ze schrok , meteen dat kraagje omlaag. Maar ja , van binnen blijft ze ook een breezah. Maar ok , ik chat niet echt veel met haar.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:02 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Blokken die hap.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wacht maar tot een neger met een grote tollie ze heeft uitgewoondquote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:43 schreef Radjesh het volgende:
[..]
jupom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
Die denken dat ze spang zijn
Ach joh, dat valt nog bij te schaven, ze gaat in ieder geval de goede richting inquote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:47 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
alleen verkeerde bierom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
precies ze drinkt bier in plaats van breezerquote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:54 schreef Smoved het volgende:
[..]
Ach joh, dat valt nog bij te schaven, ze gaat in ieder geval de goede richting inom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zijn tof!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:19 schreef yogidrink het volgende:
Bier drinken vrouweom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat meisje met dat morgan shirtje is aan, die is welquote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:43 schreef Radjesh het volgende:
[..]
jupom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die ogenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:43 schreef Radjesh het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
Die buikquote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:51 schreef Robje23 het volgende:
[..]
Die ogenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop