jupquote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:41 schreef ozzietukker het volgende:
ehm die ene heeft toch echt een bierflesje in dr hand hoor
Blokken die hap.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:51 schreef Boy_Snakeye het volgende:
tvptje ,
ik zat te cammen met een griet van de vakantie. Maar die had ff haar kraagjes omhoog , ik wist toen genoeg
nee man , gewoon zeggen :" hey doe die kraag omlaag , je bent toch geen breezahsletje" ze schrok , meteen dat kraagje omlaag. Maar ja , van binnen blijft ze ook een breezah. Maar ok , ik chat niet echt veel met haar.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:02 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Blokken die hap.![]()
Wacht maar tot een neger met een grote tollie ze heeft uitgewoondquote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:43 schreef Radjesh het volgende:
[..]
jup
[afbeelding]
Die denken dat ze spang zijn
Ach joh, dat valt nog bij te schaven, ze gaat in ieder geval de goede richting inquote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:47 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
alleen verkeerde bier
precies ze drinkt bier in plaats van breezerquote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:54 schreef Smoved het volgende:
[..]
Ach joh, dat valt nog bij te schaven, ze gaat in ieder geval de goede richting in
Zijn tof!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:19 schreef yogidrink het volgende:
Bier drinken vrouwe
dat meisje met dat morgan shirtje is aan, die is welquote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:43 schreef Radjesh het volgende:
[..]
jup
Die ogenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:43 schreef Radjesh het volgende:
[..]
jup
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |