Ten slotte nog even een mooie kijk mij nou merk kleding hebben chick.quote:Ook is het niet toegestaan om zo'n breezer meisje gekke dingen te laten doen voor de webcam en daarvan de foto's te plaatsen op Fok! (gesnapt? ook_gek?funmaster? Skv? en de rest toen...
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 13:02 schreef yogidrink het volgende:
Wat niet mag!
- De normale regels op Fok!
www.sugababes.nl/XxXjessicaXxXquote:Jippie hijs weer open
quote:meisje15, 19-Feb-2005 16:36
hoe moet je je vriend aftrekken ?
Als je in zen broek zit moet je dan derekt hem aftrekken of kan je ook nog andere dingens doen?
http://www.almererulez.nl/sexndating/question/14432/null/null/quote:Hallo meisje 15
De meest gevoelige delen van de penis zijn de eikel, het randje onder de eikel en het toompje. Eén mogelijkheid is het aftrekken te beperken tot dit gebied en dus niet langs de hele schacht van de penis te gaan.
Sommige jongens vinden het lekker als je met je vrije hand zijn ballen streelt. Andere geliefde plekjes zijn het perineum (tussen de anus en de balzak) en de anus.
Omdat elke jongen andere voorkeuren heeft, kun je het beste vragen welke plekjes bij hem gevoelig zijn voor prikkeling.
Gr. S&R
quote:*^__dOn't talK jUst kisS__^*
[..*bekYk htt fn de zOnniigge kantt*..]
teveel breezer genomenquote:Op woensdag 2 maart 2005 13:56 schreef Crizje het volgende:
Ik heb niet zoveel verstand van honden, maar ligt het aan mij, of kijkt dat beest echt sip?
Das schrikken, zo'n hondquote:Op woensdag 2 maart 2005 13:55 schreef Crizje het volgende:
[afbeelding]
Dis__maA DoggieE!!;; Di3sel!! Po3psig hé!!..ze vernoemt haar hond naar een kledingmerk
(het lijkt me tenminste dat ze niet is geïnteresseerd in diesel-auto's
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |