quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
This topic am winner.quote:
Die had ik welquote:Op woensdag 14 september 2005 19:09 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
This topic am winner.
Deze plaatje in de OP doen:
http://members.lycos.nl/vop/revcountdown.php (met img tags dus)
Omg, verander dat het eerste plaatje danquote:
1 | [img]http://members.lycos.nl/ultrasupreme/NintendoRevolution.png[/img] |
1 | [img]http://members.lycos.nl/vop/revcountdown.php[/img] |
Mischien hoor je dat vrijdag. Ik denk Maart-Juliquote:Op woensdag 14 september 2005 19:24 schreef NITR0 het volgende:
wanneer komt de Revolution precies in 2006?
en ja, ik ben te lui om het zelf op te zoeken...
Was ff weg mên...quote:Op woensdag 14 september 2005 19:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Omg, verander dat het eerste plaatje dan![]()
![]()
Don't let a n00b do the job
Nja ff uitleg dan maar:
1. Ga naar
[ code verwijderd ]
2. Vervang door
[ code verwijderd ]
Zoals hier
Ik denk wel iets eerderquote:Op woensdag 14 september 2005 19:28 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik denk ergens mid-2006. Niet eerder.
Laatste week in een grot geleefdquote:Op woensdag 14 september 2005 19:34 schreef peristilius het volgende:
Voor mid-2006? Maar ze weten nog niet eens hoe de controller eruit ziet.
Ga jij maar lekker je prostaat stimuleren met die dubbele dildo PS3 controller van Sony.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:34 schreef peristilius het volgende:
Dat weten wij niet.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:34 schreef peristilius het volgende:
Ruzbeh, mag ik je complimenteren met deze schitterende postquote:Op woensdag 14 september 2005 19:37 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker je prostaat stimuleren met die dubbele dildo PS3 controller van Sony.
Neej, vind dat ding ook maar maf, ga jij maar genieten van de rumble van je gamecube controller..... oh wacht, die heb je niet.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:37 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker je prostaat stimuleren met die dubbele dildo PS3 controller van Sony.
"Neej"quote:Op woensdag 14 september 2005 19:45 schreef peristilius het volgende:
[..]
Neej, vind dat ding ook maar maf, ga jij maar genieten van de rumble van je gamecube controller..... oh wacht, die heb je niet.
WHAUHAUAHAAHAHA... grapjas.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:45 schreef peristilius het volgende:
ga jij maar genieten van de rumble van je gamecube controller..... oh wacht, die heb je niet.
Ik ben sinds kort dan ook PUB user.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
"Neej"![]()
Breezah DeeLTjUHHhhh 36! *Bling Bling & String...
Lukt toch nietquote:Op woensdag 14 september 2005 19:50 schreef Tomasso het volgende:
Niet slowchatten. Ik wil nog wel met dit topic doen tot iig vrijdagochtend 5 uur
Ik zie dit als een doodverwensing. BAN!!!!quote:Op woensdag 14 september 2005 19:50 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
WHAUHAUAHAAHAHA... grapjas.
Kijk jij maar uit:
[afbeelding]
Hey hij vroeg er zelf om, was een inkoppertje.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:54 schreef Cerbie het volgende:
Na 1337 keer is die opmerking over Ruzbeh, GC en DS ook niet meer grappig
Een doodverwensing?quote:Op woensdag 14 september 2005 19:52 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik zie dit als een doodverwensing. BAN!!!!
Oh ja, en jij denkt ook echt precies raak te gaan schieten, het is duidelijk dat ik zal overlijden door een interne bloeding ofzo.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:57 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Een doodverwensing?Ik wil gewoon je ballen uit de lucht schieten, jij mag verder gewoon (impotent) leven.
Ik heb maar 1 wens: Alle games die uitkomen op de andere next gen consoles moeten de Revolution passeren.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:22 schreef Tware het volgende:
Als er straks helemaal nix wordt aangekondigd dan lach ik jullie allemaal keihard uit
Had hij een nintendo console dan?quote:Op woensdag 14 september 2005 20:18 schreef MMaRsu het volgende:
Hij heeft toch jaren duckhunt skills opgebouwd
Ja je hebt gelijk, grijze mannen met snorren.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:23 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 wens: Alle games die uitkomen op de andere next gen consoles moeten de Revolution passeren.
MGS4 is op dit moment het voorbeeld van hoe diep gaming gezonken is.
quote:Op woensdag 14 september 2005 20:28 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk, grijze mannen met snorren.
Kleine mannetjes met snorren daarentegen.![]()
nee, maar wel:quote:Op woensdag 14 september 2005 19:56 schreef Cheiron het volgende:
Is het nog steeds cool om als tvp WOW neer te zetten?
*kuch*
wat bedoel je daar in godsnaam mee?quote:Op woensdag 14 september 2005 20:23 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 wens: Alle games die uitkomen op de andere next gen consoles moeten de Revolution passeren.
MGS4 is op dit moment het voorbeeld van hoe diep gaming gezonken is.
Pauper.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:26 schreef peristilius het volgende:
[..]
Had hij een nintendo console dan?(sorry, het is gewoon zo leuk
)
Dat jij hier niet meer komt omdat je je toch alleen maar ergert.quote:
quote:een eeuwig jonge mario zodat ie in 24092104104101 games kan meespelen next gen???
Wat anders dan alleen maar mooie graphicsquote:wat zoek je eigenlijk in next gen????
Nintendo is een kwaliteits merk, kunnen we van Microsoft niet zeggenquote:VR??? 2d graphics??? je weet het volgens mij zelf niet, zolang er maar nintendo op staat
Het enigste wat jullie doen is de concurentie afzeiken zonder ook maar enige goede punten,quote:Op woensdag 14 september 2005 21:21 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Dat jij hier niet meer komt omdat je je toch alleen maar ergert.
[..]
[..]
Wat anders dan alleen maar mooie graphics
[..]
Nintendo is een kwaliteits merk, kunnen we van Microsoft niet zeggen
Wie zijkt nou wie af? Bovendien maakt Nintendo nog winst op wat ze verkopen.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Het enigste wat jullie doen is de concurentie afzeiken zonder ook maar enige goede punten,
vooral die laatste zin is echt totale onzin, wat is er mis met microsoft? dat ze beter verkopen dan de gamecube?
microsoft sinds een half jaar ook pauperquote:Op woensdag 14 september 2005 21:27 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Wie zijkt nou wie af? Bovendien maakt Nintendo nog winst op wat ze verkopen.
sinds een half jaar ja..quote:Op woensdag 14 september 2005 21:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
microsoft sinds een half jaar ook pauper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |