Mij niet! Hun creerde die stomme Aries hype er niet omheen.quote:
bla bla bla, huilie....quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:37 schreef ScienceFriction het volgende:
Reggie sucks ass... hij is omgekeerde evolutie... Over een paar weken is hij Donkey Kong...
Nintendo moet gewoon even een lijst met games geven die als launchtitels gaan komen...
Niks huilie... heb ik altijd al gevonden... hij past totaal niet bij Shigeru Miyamoto (en die is wel okay)quote:
Huilie, het is geen stelletje hoor.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:43 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Niks huilie... heb ik altijd al gevonden... hij past totaal niet bij Shigeru Miyamoto (en die is wel okay)
je kan beter zo'n yank met een grote bek hebben dat een paar jappaners in gebrekkig engels die een presentatie doen.... want dat stelde noooooooit wat voor...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:43 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Niks huilie... heb ik altijd al gevonden... hij past totaal niet bij Shigeru Miyamoto (en die is wel okay)
Japanners en engels... lol... "dvd cannot be acceded... prease press button on controrrer for better resurts... now go happy be and enjoy... simurutereasly fun!!!!"quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:46 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
je kan beter zo'n yank met een grote bek hebben dat een paar jappaners in gebrekkig engels die een presentatie doen.... wat dat stelde noooooooit wat voor...
behalve Shigeru Miyamoto (en die is wel okay).
SEVERAL games, including FF: CC en DRAGON QUEST.quote:He said several games were in development for the device, including Final Fantasy: Crystal Chronicles and Dragon Quest.
Die jij natuurlijk uuuuuuuuuuuuuren hebt gespeeldquote:
Ja, heb hem een paar uur gespeeldquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die jij natuurlijk uuuuuuuuuuuuuren hebt gespeeld
Daaar ben ik ook wel van overtuigd !quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:08 schreef Steeven het volgende:
Komop mensen, lees eens. Several = naast FF: CC en Dragonquest (wat huge is in Japan) iig een hoop kwalitatief goede RPGS op de Rev. Het komt allemaal goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |