Bandai stelt mij ook teleur...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:32 schreef HomerJ het volgende:
Nintendo stelt me teleurom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mij niet! Hun creerde die stomme Aries hype er niet omheen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:32 schreef HomerJ het volgende:
Nintendo stelt me teleurom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
bla bla bla, huilie....quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:37 schreef ScienceFriction het volgende:
Reggie sucks ass... hij is omgekeerde evolutie... Over een paar weken is hij Donkey Kong...
Nintendo moet gewoon even een lijst met games geven die als launchtitels gaan komen...
Niks huilie... heb ik altijd al gevonden... hij past totaal niet bij Shigeru Miyamoto (en die is wel okay)quote:
Huilie, het is geen stelletje hoor.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:43 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Niks huilie... heb ik altijd al gevonden... hij past totaal niet bij Shigeru Miyamoto (en die is wel okay)
je kan beter zo'n yank met een grote bek hebben dat een paar jappaners in gebrekkig engels die een presentatie doen.... want dat stelde noooooooit wat voor...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:43 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Niks huilie... heb ik altijd al gevonden... hij past totaal niet bij Shigeru Miyamoto (en die is wel okay)
Japanners en engels... lol... "dvd cannot be acceded... prease press button on controrrer for better resurts... now go happy be and enjoy... simurutereasly fun!!!!"quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:46 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
je kan beter zo'n yank met een grote bek hebben dat een paar jappaners in gebrekkig engels die een presentatie doen.... wat dat stelde noooooooit wat voor...
behalve Shigeru Miyamoto (en die is wel okay).om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
SEVERAL games, including FF: CC en DRAGON QUEST.quote:He said several games were in development for the device, including Final Fantasy: Crystal Chronicles and Dragon Quest.
Die jij natuurlijk uuuuuuuuuuuuuren hebt gespeeldquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:02 schreef Ker_Plunk het volgende:
FF:CCom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Slechtse uit de serieJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, heb hem een paar uur gespeeldquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die jij natuurlijk uuuuuuuuuuuuuren hebt gespeeldom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Daaar ben ik ook wel van overtuigd !quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:08 schreef Steeven het volgende:
Komop mensen, lees eens. Several = naast FF: CC en Dragonquest (wat huge is in Japan) iig een hoop kwalitatief goede RPGS op de Rev. Het komt allemaal goedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop