Mij niet! Hun creerde die stomme Aries hype er niet omheen.quote:
bla bla bla, huilie....quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:37 schreef ScienceFriction het volgende:
Reggie sucks ass... hij is omgekeerde evolutie... Over een paar weken is hij Donkey Kong...
Nintendo moet gewoon even een lijst met games geven die als launchtitels gaan komen...
Niks huilie... heb ik altijd al gevonden... hij past totaal niet bij Shigeru Miyamoto (en die is wel okay)quote:
Huilie, het is geen stelletje hoor.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:43 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Niks huilie... heb ik altijd al gevonden... hij past totaal niet bij Shigeru Miyamoto (en die is wel okay)
je kan beter zo'n yank met een grote bek hebben dat een paar jappaners in gebrekkig engels die een presentatie doen.... want dat stelde noooooooit wat voor...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:43 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Niks huilie... heb ik altijd al gevonden... hij past totaal niet bij Shigeru Miyamoto (en die is wel okay)
Japanners en engels... lol... "dvd cannot be acceded... prease press button on controrrer for better resurts... now go happy be and enjoy... simurutereasly fun!!!!"quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:46 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
je kan beter zo'n yank met een grote bek hebben dat een paar jappaners in gebrekkig engels die een presentatie doen.... wat dat stelde noooooooit wat voor...
behalve Shigeru Miyamoto (en die is wel okay).
SEVERAL games, including FF: CC en DRAGON QUEST.quote:He said several games were in development for the device, including Final Fantasy: Crystal Chronicles and Dragon Quest.
Die jij natuurlijk uuuuuuuuuuuuuren hebt gespeeldquote:
Ja, heb hem een paar uur gespeeldquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die jij natuurlijk uuuuuuuuuuuuuren hebt gespeeld
Daaar ben ik ook wel van overtuigd !quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:08 schreef Steeven het volgende:
Komop mensen, lees eens. Several = naast FF: CC en Dragonquest (wat huge is in Japan) iig een hoop kwalitatief goede RPGS op de Rev. Het komt allemaal goed.
je krijgt nu niks te zien... jammer maar helaas, die yank was niet de enigste die van alles riep, waren ook die gekke jappen zelf.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:52 schreef Sickert het volgende:
beter een gebrekkige jap als een achterlijke yank die van alles roept en niks waar maakt
wil die controler zien! en derest fuck specs van soft en sony al zouden ze het willen kopieren of wat ze kunnen het geeneens
Weet je hoe duur zo'n touchscreen controller wordt? No way.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 03:15 schreef Max_Dark het volgende:
Over die touchscreen controller (tain en anderen); ik zeg niet dat ik er wel voor warm loop, alleen hebben ze ons 0 knoppen belooft en dan toch zeggen dat je er ouwe games op kan spelen. Dan kan het dus nooit zo'n gyroscopisch/holografisch apparaat zijn.
Gameplay over graphics is een goede term maar ze moeten de graphics niet volledig vergeten omdat de mainstream het apparaat dan toch laat liggen. Zeg nou zelf welke "Fifa liefhebber" wil fifa nou niet op z'n mooist spelen?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:24 schreef Tware het volgende:
ja qua graphics, maar qua game experience en gameplay lopen ze voor. Wat is belangrijker
Hoe kom je daar nu weer bij?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 08:17 schreef King_of_cubes het volgende:
Tenminste als het blijkt te kloppen dat het apparaat niet erg veel sterker als de GameCube wordt.)
Ach al die specs van de PS3 zeggen mij eigenlijk helemaal niks. Hoeveel van die specs zijn überhaupt re;evant voor in-game graphics en physics?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:36 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Nintendo had het over 2 tot 3 keer sterker. Dat vind ik niet erg veel.
Ik denk dat game experience en gameplay wel twee verschillende dingen zijn.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:30 schreef Dementor het volgende:
Gameplay en game experience?
Wat versta je onder deze termen, is gameplay niet hetzelfde als game experience?
De xbox en ps2 hebben zat goede titels die je uren lang kunnen vermaken in combinatie met goede graphics.
Nintendo wordt gewoon uit de markt gespuugd op dit moment met de GC.
Het constant blijven schermen met dit soort termen is gewoon zielig en achterhaald.
Als je beelden gezien hebt van beide consoles zul je het verschil wel zien. Dat zien casual gamers ook en die willen graag opscheppen met hun console (sommigen) Dus die laten de Revolution stikken, en dat is slecht voor Nintendo.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:48 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
En de Revolution die 2 a 3 keer krachtiger is dan de GC... Ik kan me er niet echt een voorstelling bij maken...
Die beelden die nog geen eens van de console zelf kwamen en die beelden die pre rendered zijn? Ah...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:34 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Als je beelden gezien hebt van beide consoles zul je het verschil wel zien. Dat zien casual gamers ook en die willen graag opscheppen met hun console (sommigen) Dus die laten de Revolution stikken, en dat is slecht voor Nintendo.
levorution?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:47 schreef MMaRsu het volgende:
" When you turn on levorution you will say Wow"
van die Osokoquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:59 schreef Xrenity het volgende:
Nintendo
Btw, ik houd maar niet op, maar kan dit niet voor jullie achter houden
Wtf is dit?
Osoko weer gepost
Nintendo 21 site, met ads by Google?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:59 schreef Xrenity het volgende:
Nintendo
Btw, ik houd maar niet op, maar kan dit niet voor jullie achter houden
Wtf is dit?
Osoko weer gepost
Je hebt ook wel gelijk, langzaam gaat het ook allemaal weer liggen al die druktequote:Ik begrijp eigenlijk wel dat ze niks (hebben) laten zien. Wanneer de controls echt goed zijn dan wil je niet dat het gekopieerd wordt. Feit. Waarom zouden ze het nu al laten zien? Waarschijnlijk komt er op SpaceWorld veel meer info. Als Nintendo fan moet je dat toch begrijpen.
Eigenlijk was de presentatie ook helemaal niet zo slecht. Alleen hebben we niet veel Revo info gehad. Balen zegWe kennen nu het uiterlijk van de revo, de gedachte erachter, 20 jaar Nintendo en dat hij bijzonder wordt (althans daar vertrouw ik Nintendo op
). Heb gewoon wat geduld
O, btw, dit is de laatste E3 waarop de Gamecube kan schitteren, volgend jaar staat in het teken van de revolution. Zou nogal stom zijn om nu vanalles te showen; geen aandacht voor de GC/Zelda, geen aandacht voor de DS en/of de micro. Mgoed, gewoon afwachten maar
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:03 schreef Erwtensoep het volgende:
Je kan een Playstation3 kopen en tegen de tijd dat ie kapot is de Revolution net uit. Sluit dus mooi op elkaar aan!
PS3 fanboy, reageer er maar niet opquote:
quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:15 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik denk dat ie bedoelt dat de PS3 net zo snel kapot is als de PS2. Als PS3 in januari uitkomt, en Rev in april, is ie mooi op tijd kapot
grappen uitleggen is niet grappig![]()
Hehe daarom ben ik ook blij dat jij het doet!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:15 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik denk dat ie bedoelt dat de PS3 net zo snel kapot is als de PS2. Als PS3 in januari uitkomt, en Rev in april, is ie mooi op tijd kapot
grappen uitleggen is niet grappig![]()
niemand die het grappig vind ookquote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:17 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Hehe daarom ben ik ook blij dat jij het doet!
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:03 schreef Erwtensoep het volgende:
Je kan een Playstation3 kopen en tegen de tijd dat ie kapot is de Revolution net uit. Sluit dus mooi op elkaar aan!
Levorution, de japanse manier om Revolution te zeggenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:54 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
levorution?
Je sig.. waar slaat die op?
Ja tuurlijk is ie leuk! Ik bedoel ik heb een van de eerste series PSX gehad type 1002C en ik heb een V3 PS2 waarvan allebei de lasers zo gaar zijn als maar kan. In die V3 heb ik zelfs een nieuwe laser moeten laten zetten aka 80 euro.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:23 schreef Erwtensoep het volgende:
Kijk toch nog iemand die hem leuk vind!
quote:Fortunately, it looks like Nintendo fans won't have to wait until next year to learn more about the machine. Speaking with Reuters, Iwata said that details regarding the Revolution--including price, launch date, and its mystery controller--would be revealed by the end of the current year.
One of the surprising announcements made about the Revolution during E3 was its ability to download and play games from Nintendo consoles as far back as the NES. More surprising was that Iwata revealed to Reuters that Nintendo is in talks with third-party game publishers about including their portfolios in the Revolution's downloadable game library as well.
Iwata added that the pricing method for these downloads hasn't been decided, though there are two possibilities: to charge users per game as they download them or to sell prepaid cards in stores. He also said that Nintendo might give some games away as part of promotions.
Dat bedoel ik!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:36 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Ja tuurlijk is ie leuk! Ik bedoel ik heb een van de eerste series PSX gehad type 1002C en ik heb een V3 PS2 waarvan allebei de lasers zo gaar zijn als maar kan. In die V3 heb ik zelfs een nieuwe laser moeten laten zetten aka 80 euro.
Vooral de eerste series van Sony's consoles kun je beter niet kopen. Al zijn die V9 en 10 ps2's ook gaar met hun mooie LS chip. Pfff.
en dan lopen die gamecube nerdjes microsoft af te zeiken omdat ze geld voor dingen vragenquote:
Ik had een maand zo'n dunne Ps2, die heb ik via dit forum geruild met een omgebouwde Xbox, maar toen is die Ps2 stuk gegaan toen ik hem al had geruildquote:
Lijkt me niet dat veel mensen het dan gaan gebruiken, en Nintendo vraagt niet overal graag veel geld voor. Okay voor de Gba titels enz wel, maar bijv online word gratis, en hun consoles zijn ook altijd erg goedkoopquote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:43 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
en dan lopen die gamecube nerdjes microsoft af te zeiken omdat ze geld voor dingen vragen
M$ zuigt man ze vragen overal geld voor
nintendo kennende ga je 50 euro neerleggen voor zon Snes of Nes poortje, kijk maar naar de gameboy advance
Ik ga Goldeneye wel kopenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:45 schreef Cerbie het volgende:
Het idee is leuk, maar voor spellen die ik al op de N64 heb gekocht wil ik niet nog een keer betalen
Die kleine ps2's hebben bizar gare lasercoils. Weerstand van die coils is vaak minder dan de helft van wat die waarde moet zijn.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:44 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik had een maand zo'n dunne Ps2, die heb ik via dit forum geruild met een omgebouwde Xbox, maar toen is die Ps2 stuk gegaan toen ik hem al had geruild. Gelukkig voor hem zat er nog garantie bij
. Toch vond ik het wel kut voor hem, maar hij wou weer een Xbox hebben, die gingen niet zo snel stuk volgens hem
.
Doe dan ook meteen Perfect Dark erbij, beter dan dat gaat haast niet. Alleen was het wat zwaar voor die arme N64quote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:46 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik ga Goldeneye wel kopen![]()
Ik denk dat het ook leuk is voor mensen om titels te spelen die ze gemist hebben, maar altijd nog wilden spelen.
Laat ze nu in de waan dat Nintendo een stichting is in plaats van een commercieel bedrijf.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:43 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
en dan lopen die gamecube nerdjes microsoft af te zeiken omdat ze geld voor dingen vragen
nintendo kennende ga je 50 euro neerleggen voor zon Snes of Nes poortje, kijk maar naar de gameboy advance
Denk het ook Gamedemonquote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:43 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dan kunnen ze ze net zo goed gratis weggeven.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:19 schreef MMaRsu het volgende:
Ik denk dat je maar 2,50 per toptitel moet neerleggen.
Dat slaat ook weer nergens opquote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:22 schreef twi het volgende:
[..]
Dan kunnen ze ze net zo goed gratis weggeven.
Ben benieuwd wat ze dan gaan doen met de ports voor de GBA, die zullen dan wel in prijs omlaag moeten als ze 2,50 zouden wordenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:24 schreef MMaRsu het volgende:
Tuurlijk niet, die 2,50 gaat direct naar Nintendo. Denk even dat misschien 75.000 mensen goldeneye downloaden voor 2,50, heb je alweer aardig wat geld binnen, en het kost Nintendo niks om ze te laten downloaden.
Ja, maar in tegenstelling tot de bedrag van een jaar Live is dat niet verplicht.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:19 schreef twi het volgende:
Niet veel geld zal nog altijd minstens een paar euro zijn. Laten ze het op een mooie prijs houden, 4.99 euro. Dan hoef je maar een paar spelletjes te kopen en je zit aan het bedrag wat je betaalt voor een jaar Live, wat dus bij introductie van de X360 ook gratis gaat worden.
En iedere Xbox bezitter is verplicht Xbox Live te gebruiken?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:34 schreef Ruzbeh het volgende:
Ja, maar in tegenstelling tot de bedrag van een jaar Live is dat niet verplicht.
1 euro is een onrealistisch bedrag, hoe oud deze ook is. Dan kost de bandbreedte haast nog meer. En ja, er zouden best DS en RS demo's gedownload kunnen worden. Gratis, lijkt me, zoals bij de X360. Maar voor de rest lijken de prijzen die jij noemt er meer op dan 2,50 voor laten we zeggen GoldenEye, SSMB of Perfect Dark.quote:Ik denk dat NES, SNES en N64 spellen minstens zo goedkoop moeten worden als je ze in de winkel koopt. Dus N64 spellen maximaal 10 euro, SNES maximaal 5 euro en NES maximaal 1 euro.![]()
En met dit download systeem zullen ook Revolution demos en Nintendo DS demos beschikbaar worden gesteld, lijkt mij.
Mwoah denk het niet, daar moet echt een cartridge gemaakt worden, boekjes en doosjes. Dan moet je ze naar de winkel verschepen e.d. Ik vraag me af hoeveel winst ze maken op één zo'n gba nes classic.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:30 schreef Tain het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze dan gaan doen met de ports voor de GBA, die zullen dan wel in prijs omlaag moeten als ze 2,50 zouden worden
Jonge, 1gb traffic kost een paar euro en voor 1gb kun je HEEL veel rommetjes downloaden.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:38 schreef twi het volgende:
[..]
En iedere Xbox bezitter is verplicht Xbox Live te gebruiken?
[..]
1 euro is een onrealistisch bedrag, hoe oud deze ook is. Dan kost de bandbreedte haast nog meer. En ja, er zouden best DS en RS demo's gedownload kunnen worden. Gratis, lijkt me, zoals bij de X360. Maar voor de rest lijken de prijzen die jij noemt er meer op dan 2,50 voor laten we zeggen GoldenEye, SSMB of Perfect Dark.
Het was bij wijze van...Ja, ja, ik had een smiley toe moeten voegenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:45 schreef MaHawK het volgende:
Jonge, 1gb traffic kost een paar euro en voor 1gb kun je HEEL veel rommetjes downloaden.
Die 2,50 haalde ik via het gelijk downloaden > betalen systeem, niet via een winkel > papiertje > invoeren systeem ^^quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:44 schreef twi het volgende:
Ach, voor die prepaid kaartjes moet je ook een papiertje drukken, een krasvakje maken, het verschepen naar de winkels en de winkels betalen om die dingen uberhaupt te verkopen. Minder kosten dan bij een originele game, maar genoeg om die dingen niet voor te weinig weg te geven.
InsideGamer bron \ IGNquote:Ontwikkelaar Team Ninja kan de opvolger van Ninja Gaiden niet bevestigen voor de Xbox 360. Tomonobu Itagaki van Team Ninja heeft dit aangegeven tegenover IGN. Op de vraag hoe Ninja Gaiden zou kunnen worden verbeterd op de Xbox 360 heeft Itagaki toegegeven dat hij niet kan zeggen of het spel op de Xbox 360 zal verschijnen.
Lang werd gedacht dat Ninja Gaiden 2 voor de opvolger van de Xbox 360 zal verschijnen. Nu blijft er echter een mogelijkheid open dat dit spel op de PlayStation 3 of Nintendo Revolution verschijnt, al is dit niet bevestigd. Op dit moment werkt Team Ninja dan ook met man en macht aan Dead or Alive 4 voor de Xbox 360, om zich daarna volledig te concenteren op Ninja Gaiden 2.
Opvallend is dat Itagaki vorig jaar had aangegeven dat Team Ninja aan het kijken is naar mogelijkheden om spellen naar de Nintendo Revolution of PlayStation 3 te brengen. Team Ninja heeft in het verleden voornamelijk voor Nintendo gewerkt in het NES en SNES tijdperk. Daarna werden grote franchises van Team Ninja naar de PlayStation gebracht, om vervolgens te eindigen op de Xbox. Team Ninja ontwikkelt echter nog wel spellen uit de Gallop-serie voor de PlayStation 2. Ook brengt men bij Team Ninja nog geregeld een aantal spellen naar de Game Boy Advance.
Wat Itagaki overigens wel wist te melden was dat Ninja Gaiden 2 niet minder moeilijk zal zijn als zijn voorganger op de Xbox. - Lauran Beers
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:51 schreef Tomasso het volgende:
Laten we het eens over nieuws hebben!![]()
[..]
InsideGamer bron \ IGN
Roy vond het spel net als ik gewoon geen ene kloot aan, de voornaamste reden dat wij het niet hebben uitgespeeld (toch, Roy?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:53 schreef MMaRsu het volgende:
Niet moeilijker ben ik wel blij mee, ik hou van een uitdaging, en vind de mensen die het spel te moeilijk vinden en daardoor niet spelen geen doorzetters ( Roy, jij toch?)
.
Pff hij was gewoon te moeilijk voor je, volgens mij kreeg je kontschopquote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:57 schreef twi het volgende:
[..]
Roy vond het spel net als ik gewoon geen ene kloot aan, de voornaamste reden dat wij het niet hebben uitgespeeld (toch, Roy?)
Nee, maar Nintendo online service is gewoon gratis zover ik weet.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:38 schreef twi het volgende:
[..]
En iedere Xbox bezitter is verplicht Xbox Live te gebruiken?
Geen idee, ik had 't na een half uurtje wel gezien, heb het te weinig gedaan om te weten of ik kontschop zou krijgen of niet. Al zou ik het ondanks dat ik weinig heb met Team Ninja het jammer vinden als ook die exclusiviteit lijkt te gaan verdwijnen (na wellicht BioWare).quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:59 schreef MMaRsu het volgende:
Pff hij was gewoon te moeilijk voor je, volgens mij kreeg je kontschop![]()
Die van de Xbox wordt dat ook wanneer de concurrentie eindelijk eens een fatsoenlijke online service op heeft gezet. En dan heeft Microsoft inmiddels al 2 miljoen keer 50 dollar = 100 miljoen dollar in 't laatje weten te krijgen. Toch best wel slim.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:00 schreef Ruzbeh het volgende:
Nee, maar Nintendo online service is gewoon gratis zover ik weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |