Nou......iig tot er ECHT iets bekend word (hetzij door Nintendo zelf, hetzij Screens etc)quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:21 schreef BMH het volgende:
This thread is useless till may!
quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:05 schreef Retuobak het volgende:
Je kunt ook te ver gaan zeg Tomassoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar wel die hond er nog bijquote:Op vrijdag 9 december 2005 10:42 schreef Steeven het volgende:
Ik wil een nieuwe uitvoering van Duck Hunt, maar dan ook met beren, herten, dassen, eekhoorns en mollen waar je op kunt knallenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
uit die officele verklaring toch dit ff highlighten:quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
"Nieuws"
http://games.fok.nl/news.php?newsid=8081 (officiele verklaring Nintendo)
http://games.fok.nl/news.php?newsid=8080 (EA en de Revo)
Vond ik wel een interessant stukjequote:Sharper graphics are certainly part of the next generation. We know that games for the Revolution will look brilliant whether played on a standard television or on a high definition television.
Hengel uitbreiding.quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:57 schreef Tain het volgende:
Hoeveel van die controller omhulsels verwachten we eigenlijk?
- Standaard uitbreiding om een extra analoge stick te krijgen
- Pistool uitbreiding
- Hengel uitbreiding voor visspellen
- Stuur ofzo voor race spellen
Nog iemand anders ideeen ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ach het vissen op de Dreamcast met die hengel was vrij populair, dus je weet maar nooitquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:09 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Hengel uitbreiding.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.NO THANKS.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Niet nodig, maar wel leuker lijkt me voor je eigen belevenisquote:Stuur zou wel leuk zijn, maar de meeste mensen zouden 'm wel laten liggen als hij toch niet nodig is.
quote:I BELIEVE!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Trouwens, dat plaatje in de OP moet een [cimg] tag krijgen niet een [img] tag.
Dan wil ik alleen wel in de lucht rammenquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Trommelsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.De Revo controller als drumstokkenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wel om het swoosh swoosh geluid na te bootsenquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:19 schreef Retuobak het volgende:
Daarvoor heb je geen echte add-on nodig natuurlijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vissen is een nog grotere hobby van mij dan gamen, maar dit hoef ik echt nietquote:Op vrijdag 9 december 2005 10:57 schreef Tain het volgende:
- Hengel uitbreiding voor visspellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop