abonnement Unibet Coolblue
  zondag 18 september 2005 @ 18:31:40 #1
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_30702744
Welkom in het Nintendo Revolution topic



Wat is de Nintendo Revolution?

De Nintendo Revolution is de next-gen console van Nintendo. De naam Revolution zal hoogstwaarschijnlijk verandert worden.
Nintendo streeft om met deze nieuwe console alle leeftijdsgroepen en soorten mensen aan te spreken. Dit willen zij bereiken door middel van innovatieviteit. Hierover lees je later meer.

Wat kan ik de volgende console van Nintendo dan allemaal?

Op de volgende console console van Nintendo kan je natuurlijk vooral gamen. Het is immers een gameconsole. Je kan alleen gamen op eens een andere manier. Hierover lees je meer onder het punt Controller.

Gamen kan je op meerdere manier. Je kan uiteraard zoals op een console meestal zo is gewoon in je eentje gamen of met vrienden mutliplayen. Maar ook kan je met deze Nintendo console online gamen. Online gamen zal helemaal gratis worden voor de first party games van Nintendo. Developers die third party games uitbrengen, mogen echter wel een vergoeding vragen van Nintendo. Je betaalt in ieder geval geen maandelijks bedrag, zoals je bijvoorbeeld wel bij Xbox Live! doet.

Last but not least, je kan heel veel oude klassiekers downloaden van alle Nintendo consoles die de Revolution voor waren. Dat zijn dus:

  • Nintendo Entertainment System, ook wel de NES
  • Super Nintendo Entertainment System, ook wel de SNES / Super Nintendo.
  • Nintendo 64
    Downloaden van deze games zal waarschijnlijk een kleine vergoeding bedragen.


    De NES, SNES, N64 en GC in de timeline van Nintendo. Van deze consoles kan je de games spelen op de Revolution. Van de handhelds zullen geen downloads beschikbaar worden.

    Nu mist echter de Nintendo GameCube in dit rijtje. Dat klopt, deze games zal je niet kunnen downloaden. Deze games zal je echter gewoon met je Revolution kunnen spelen, aangezien de self loading disc drive van de Revolution zowel de grotere discs van de Nintendo Revolution pakt, als ook de kleinere Nintendo GameCube discs.

    Wat zijn de specificaties hiervan dan?

    Hier is nog niet zoveel over bekend. Wat wel bekend is, is dat:

  • Er 512 MB Flash Memory in zal zitten.
  • Er een CPU chip wordt geleverd door IBM, waarvan de codenaam Broadway is.
  • Er een GPU chip wordt geleverd door ATI, waarvan de codenaam Hollywood is.
  • MoSys 1T-SRAM.



    Daarnaast is bekend van de Nintendo Revolution:

  • De Nintendo Revolution zal zowel op een tv monitor als op een computer monitor kunnen worden aangesloten
  • Er zijn 4 Nintendo GameCube controller ports ingebouwd in de Nintendo Revolution.
  • Er zijn 2 Memory Card slots van de Nintendo GameCube ingebouwd in de Nintendo Revolution.
  • De Nintendo Revolution zal 12cm optical discs gebruiken, waar de spellen op zullen staan. De discs komen van Nintendo zelf.
  • De Nintendo Revolution zal waarschijnlijk in meerdere kleuren beschikbaar worden. Men denkt dat de witte en de zwarte versie bij de launch van de console beschikbaar zullen zijn.
  • De Nintendo Revolution zal ruimte hebben waar je SD kaartjes in kunt stoppen, waar je dan dus bijv. gedownloade games op kwijt kunt. De grootte van het aantal MB van deze kaarten kan je zelf bepalen.
  • De Nintendo Revolution zal draadloos online gaan. Dit zal gebeuren door middel van WiFi, met behulp van Nintendo WiFi Connection.
  • De Nintendo Revolution zal 2 USB 2.0 ports ingebouwd hebben.
  • De Nintendo Revolution zal in 2006 uitkomen.
  • Je kunt er dvd's op afspelen door middel van een dongle ( ala Xbox )

    Wat is de controller?

    De controller is er eentje die totaal niet lijkt op de "standaard" controllers, die Microsoft en Sony respectievelijk gebruiken op de Xbox 360 en PS3. De controller die bij de Nintendo Revolution wordt geleverd, is met één hand te besturen. Daarnaast zullen er uitbreidingen voor uit komen, waarvan er één standaard wordt bij geleverd.


    De Nintendo Revolution controller bekeken vanuit alle standen.


    De Nintendo Revolution controller samen met een uitbreiding. Deze zal waarschijnlijk standaard geleverd worden zodra je een Nintendo Revolution systeem koopt.

    Het speciale aan deze controller, behalve de vorm, is dat de Nintendo Revolution kan detecteren hoe je je controller houdt. De controller is een soort van 3D-muis. Een voorbeeld: Stel, je bent een FPS game aan het spelen, laten we zeggen Metroid Prime 3. Zodra jij met je controller naar links beweegt, zal het beeld ook naar links gaan. Dit vervangt en verbetert een tweede analoge stick. Deze besturing zal vele malen nauwkeuriger zijn dan een analoge stick.

    Snap je nog niet wat ik bedoel? Bekijk dan eens dit filmpje. Het is overdreven, maar geeft je toch een beeld hoe je de controller kan gebruiken. De Nintendo Revolution zal alle bewegingen die je met de controller doet detecteren: links, rechts, boven, onder en naar voor en achter. Dus ook in de diepte. Daarnaast kan je de controller ook om de lengte as draaien. Je kan zelfs de controller 90° draaien, zodat je soort NES-controller in je handen krijgt. Hiermee zou je bijvoorbeeld kunnen racen. Dit gebeurt door middel van Bluetooth.



    Daarnaast zal er een "standaard" controller worden ontwikkeld, waar je de originele controller van de Revolution in kan pluggen. Dit zodat je bijv. de oude games kan spelen.

    Last but not least: er zal ook een rumble functie in de draadloze controller zitten.

    Ik heb alles gelezen, maar geef mij nou eens één goede reden waarom ik de Nintendo Revolution zou preferen boven de PS3 of de Xbox 360.

    In die keuze ben je natuurlijk helemaal vrij, maar als ik één reden moet verzinnen, dan zou ik zeggen: Ben je die standaard controller eens zat, wil je eens een keertje iets anders, wil je een geweldige ervaring opdoen? Ga dan voor de innovatieve Nintendo Revolution!

    Oude topics
    [1] | [2] | [3] | [4] | [5] | [6] | [7] | [8] | [9] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] | [16] | [17] | [18] | [19] | [20]
    [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] | [31] |[32]




    Game on!

    [ Bericht 1% gewijzigd door MMaRsu op 18-09-2005 18:48:34 ]
  • welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
      zondag 18 september 2005 @ 18:32:05 #2
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_30702757
    Sorry drukte per ongeluk op invoeren ipv preview
    welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
    pi_30703163
    Op de Revolution staat nu inplaats van Revolution gewoon 'Nintendo'
    All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
      zondag 18 september 2005 @ 18:43:51 #4
    120113 Tomasso
    Lopen te kijken
    pi_30703167
    Crosspost uit oude topic:
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 18:40 schreef Notorious het volgende:
    Zijn jullie de verkoopcijfers van Metroid Prime 2 al vergeten?
    Iets snap ik niet. Je vindt Nintendo een kutbedrijf, maar tegelijkertijd ben je blijkbaar toch erg in Nintendo geïnteresseerd.

    PS, MMaRsu, je moet nog een "|" achter topic [31] en voor topic [32] doen in de OP
    "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
      zondag 18 september 2005 @ 18:44:17 #5
    53141 Rodie83
    Mystery(land)
    pi_30703178
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 18:39 schreef MMaRsu het volgende:

    [..]

    Ik denk dat die wel gaan komen. Developers zullen de mogelijkheden inzien en ik ga ervanuit dat ze graag willen devven voor de Revolution. En anders hebben we altijd nog Retro, die volgens insiders bezig is met een vette shooter
    Ik hoop het. Ik ben nog sceptisch over de controller (ik zie mogelijkheden maar ook een hoop valkuilen), nu is het hopen dat Nintendo haar console wat meer openstelt voor meer verschillende games. Dat levert vast meer prut op, maar uiteindelijk ook wel een paar pareltjes.

    Mocht er iets bruuts uitkomen (die flowerpower titels kunnen me roesten ), dan ga ik zeker eens met die controller spelen om te kijken of het leuk is.
    Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
    De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
    "Wat je niet ziet, is er niet"
    "Boem is ho, plons is water"
    pi_30703223
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 18:43 schreef Roi het volgende:
    Op de Revolution staat nu inplaats van Revolution gewoon 'Nintendo'
    Ik vind het raar dat ze Revolution weg doen, vind ik toch een erg lekkere naam voor een next-gen console.
      zondag 18 september 2005 @ 18:48:18 #7
    26098 Notorious
    100% pure hatred
    pi_30703320
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 18:43 schreef Tomasso het volgende:
    Crosspost uit oude topic:
    [..]

    Iets snap ik niet. Je vindt Nintendo een kutbedrijf, maar tegelijkertijd ben je blijkbaar toch erg in Nintendo geïnteresseerd.
    Heb ik gezegd dat het een kutbedrijf is?

    En ik verdiep me in de gamebusiness ik ga niet zomaar dingen lullen. Ik kijk naar de feiten.

    Op Nintendo consoles verkopen vooral Nintendo achtige games goed. Bij multiplatform games verkopen de Nintendo games altijd opvallend slechter dan de PS2 of XBOX versies.

    Ik denk ook niet dat het publiek dat gek is op shooters, serieuze racers, serieuze sportgames enz. snel een Nintendo console zal kopen. En daar veranderd die controller helemaal niks aan. Nintendo consoles koopt men voor Mario achtige games. Mij maak je echt niet wijs dat vanwege die controller de massa opeens weer terugkomt naar Nintendo.
    quote:
    Ik vind het raar dat ze Revolution weg doen, vind ik toch een erg lekkere naam voor een next-gen console.
    Het is toch gewoon een code naam netzoals als Ultra 64 en Dolphin.
      zondag 18 september 2005 @ 18:48:49 #8
    71435 King_of_cubes
    Infantiele klootzak
    pi_30703330
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 18:45 schreef Retuobak het volgende:

    [..]

    Ik vind het raar dat ze Revolution weg doen, vind ik toch een erg lekkere naam voor een next-gen console.
    Ik totaal niet, gelukkig doen ze de naam weg.
      zondag 18 september 2005 @ 18:49:01 #9
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_30703339
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 18:38 schreef Notorious het volgende:
    Is een quote van iemand van ATI.
    [..]

    Dat doen ze al sinds 1996.
    Ten eerste hebben de aparte teams van Ati geen contact met elkaar, dus hij kan dat niet eens weten .

    Ten tweede zeg ik dat het vanaf dat Iwata president is al een heel stuk beter gaat met Nintendo
    welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
      zondag 18 september 2005 @ 18:50:41 #10
    26098 Notorious
    100% pure hatred
    pi_30703389
    Hoeveel % is het marktaandeel van Nintendo gedaald sinds Yamauchi weg is en Iwata de boel regelt?

    Know your infooo!!!111
    pi_30703404
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 16:51 schreef Notorious het volgende:

    [..]
    OK, ik zal trachten je uit te leggen wat ik bedoel. Allereerst wil ik je erop wijzen dat, om tot een goed standpunt te komen, je je eigen voorkeuren even terzijde moet schuiven en het bedrijfstechnisch moet bekijken.

    Sega? Sega is een ander verhaal. Sega had wel de innovatie maar maakte grove fouten op andere punten. Verder bedoelde ik te zeggen dat innovatie het verschil maakt tussen bedrijven (niet per se gerelateerd aan de gaming industrie). Maar alleen als aan alle andere basis factoren voldaan wordt.

    Nintendo is slim omdat ze zich een voordeel verschaffen door niet dezelfde doelgroep te hebben als Sony en Microsoft. Misschien heb je gelijk, maar ik bedoelde alleen te zeggen dat het slmmer is dan een derde console te brengen op een zwaar competitieve markt.
    quote:
    Vindt jij. Er zijn ook genoeg mensen zoals ik. Die de ultieme combi zagen in XBOX/PS2 en de volgende generatie XBOX360/PS3.
    Wat ik of jij vindt is niet belangrijk. Het is een geschreven regel dat consumenten eerder geneigd zijn om additionele aanschaffen te doen van vergelijkbare goederen, als het tweede goed iets brengt/aanvult wat het andere goed niet brengt. Zo zal men als men als men een gewone home-cinemaset heeft eerder geneigd zijn een DVD-recorder aan te schaffen, dan een DVD-speler met meer functies. Maar er zijn wel mensen die het doen natuurlijk, dat heb ik niet gezegd.
    Ik ga niet in op software of voorkeuren van spellen want ik maakte al duidelijk dat dit zeer subjectief is.
    quote:
    Userbase die steeds kleiner begint te worden hoe lang denk je dat dat nog winstgevend genoeg voor Nintendo zal zijn?
    Tja, een userbase die kleiner wordt ja. Alleen is de userbase die je in die chart ziet staan straks niet meer de userbase die Nintendo voor ogen heeft. Of het zal lukken? Tijd zal het leren.
    quote:
    De markt is nog steeds groeiende
    Maar neemt niet meer zo sterk toe als voorheen. Bedrijven gaan dan op zoek naar markten die minder verzadigd zijn. Trouwens, de markt kan wel toenemen maar dat hoeft niet te betekenen dat er straks een gigantische vervangingsvraag komt naar next-gen consoles.
    quote:
    Welk succes van de Cube?
    Verkeerde interpretatie: lees succes als 'succes'.
    quote:
    DS kwam alleen maar omdat PSP er was.
    De PSP was er nog niet, weet je wel hoelang het duurt om een product te ontwikkelen? Jij ziet de DS als een Gameboy, Nintendo niet. Die nieuwe Gameboy komt er wel.
    Uitmelken is niet Nintendo eigen, alleen heeft Nintendo het privilige om dit te doen met de Gameboy en Sony heeft dit maar al te goed gezien en wil hetzelfde.

    Vreemd uitzient is erg subjectief en ik kan je verzekeren dat ouderen elke spelcomputer er vreemd uit vinden zien. Vandaar dat Nintendo een controller heeft ontworpen die eruit ziet als een niet-vreemd object (afstandbediening) voor die mensen. Je maakt Nintendo's punt met die opmerking, weet je dat wel?
    quote:
    Microsoft heeft ook altijd gezegd geen winst te verwachten met de XBOX ze wouden gewoon marktaandeel hebben en dat is ze gelukt. Die hele winst wat Nintendo maakt in een jaar maakt Microsoft in een maand.
    Hoeveel winst Microsoft maakt is niet van toepassing, die winst wordt verdeeld over verschillende segmenten. Aandeelhouders kijken alleen maar naar of een segment winstgevend is. Als het Microsoft's strategie is om marktaandeel te krijgen voor de next-gen, dan hebben ze dat kunnen verantwoorden voor die aandeelhouders ja. Maar dit verplicht hun in de next-gen wel om voldoende winst te maken om ALLE kosten terug te verdienen van XBOX1 en de 360 PLUS voldoende overwinst. Gaat dat ze lukken? Ik vraag het me af.

    Nintendo heeft verlies gemaakt ja in een kwartaal, net als de anderen. Vandaar ook mijn opmerking 'lees: verlies beperkt'.
    quote:
    Nintendo is duurder met royalties vandaar dat 3rd party developers sowieso al niet enthousiast met het ontwikkelen met games voor Nintendo consoles.
    Geen oude koeien uit de sloot halen, de SNES/N64 is niet meer.
    quote:
    De massa wilt geen vreemde ingewikkelde toestanden.
    So true, vandaar de nieuwe controller. En gebruik alsjeblieft een specifieker woord voor 'de massa'.
    quote:
    Sony wint de volgende generatie maar het verschil tussen Microsoft zal niet zo groot zijn als deze generatie. Het verschil tussen nummer 2 en 3 (Nintendo) zal wel groter worden.
    Tja wat moet ik hier nu mee? Wat is winnen?
    Marktaandeel-wise wordt Sony imo idd weer nummer 1. Over de nummer 2&3 zou ik niet zo resoluut zijn, mijn verwachting is dat Japan zeker geowned zal worden door Nintendo tov de 360.
      zondag 18 september 2005 @ 18:51:54 #12
    120113 Tomasso
    Lopen te kijken
    pi_30703416
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 18:48 schreef Notorious het volgende:

    [..]

    Heb ik gezegd dat het een kutbedrijf is?

    En ik verdiep me in de gamebusiness ik ga niet zomaar dingen lullen. Ik kijk naar de feiten.

    Op Nintendo consoles verkopen vooral Nintendo achtige games goed. Bij multiplatform games verkopen de Nintendo games altijd opvallend slechter dan de PS2 of XBOX versies.

    Ik denk ook niet dat het publiek dat gek is op shooters, serieuze racers, serieuze sportgames enz. snel een Nintendo console zal kopen. En daar veranderd die controller helemaal niks aan. Nintendo consoles koopt men voor Mario achtige games. Mij maak je echt niet wijs dat vanwege die controller de massa opeens weer terugkomt naar Nintendo.
    Dat maak ik iig wel uit je posts .

    En edereen bijna iedereen op een enkele xbox-fanboy Notorious na ziet toch in dat deze console met deze controller een potentiële ultieme shooter-console is?
    "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
    pi_30703463
    Multiplatform verkoopt slechter bij nintendo omdat mensen zoals jij meestal niet bij nintendo zitten. Als een hoop van die mensen die niet geïnteresseerd zijn in enkel mario, zelda en pokemon om het simpel uit te drukken, wél erg geïnteresseerd zijn in de controller en de eerste tech-demo-spellen die er uit komen op de revolution, kan dat veranderen.

    Nintendo zal heus geen 80% marktaandeel krijgen plotseling, maar ze zullen best wel kunnen groeien. Hoeft niet, hoop het wel.
      zondag 18 september 2005 @ 18:55:47 #14
    26098 Notorious
    100% pure hatred
    pi_30703541
    quote:
    En edereen bijna iedereen op een enkele xbox-fanboy Notorious na ziet toch in dat deze console met deze controller een potentiële ultieme shooter-console is?
    Alleen jammer dat de shooter fans bij de XBOX fanbase zitten en ook bij Sony en denk je dat die alleen om een controller opeens voor de Revolution gaan?

    Iedereen zei ook keyboard + muis is beter dan een controller en toch hadden de Halo games verkoopcijfers waar je u tegen zegt.
      zondag 18 september 2005 @ 19:00:12 #15
    120113 Tomasso
    Lopen te kijken
    pi_30703685
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 18:55 schreef Notorious het volgende:

    [..]

    Alleen jammer dat de shooter fans bij de XBOX fanbase zitten en ook bij Sony en denk je dat die alleen om een controller opeens voor de Revolution gaan?
    Die mensen zullen zeker inzien dat de controller van de Revolution veel beter is geschikt voor shooters. Daarnaast hebben Xbox en PS niet zo'n "heel trouwe" fanbase, dus die zullen makkelijker overstappen. Het klinkt nu vreemd zoals ik het zeg, het is ook moeilijk uit te leggen.

    Maar het zou me iig niets verbazen mochten veel Xbox en PS2 owners volgende generatie voor de Revolution kiezen.
    "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
      zondag 18 september 2005 @ 19:00:26 #16
    26098 Notorious
    100% pure hatred
    pi_30703693
    quote:
    Hoeveel winst Microsoft maakt is niet van toepassing, die winst wordt verdeeld over verschillende segmenten. Aandeelhouders kijken alleen maar naar of een segment winstgevend is. Als het Microsoft's strategie is om marktaandeel te krijgen voor de next-gen, dan hebben ze dat kunnen verantwoorden voor die aandeelhouders ja. Maar dit verplicht hun in de next-gen wel om voldoende winst te maken om ALLE kosten terug te verdienen van XBOX1 en de 360 PLUS voldoende overwinst. Gaat dat ze lukken? Ik vraag het me af.
    Ja de aandeelhouders kunnen klagen maar als de directie nog steeds bereidt is om te investeren dan kunnen minderheidsaandeelhouders springen wat ze willen. En ik denk niet dat aandeelhouders klagen over de XBOX aangezien Microsoft nog steeds een gezond bedrijf is met winsten waar veel bedrijven alleen maar van kunnen dromen en het verlies van de XBOX een schijntje is.
    quote:
    Tja wat moet ik hier nu mee? Wat is winnen?
    Marktaandeel-wise wordt Sony imo idd weer nummer 1. Over de nummer 2&3 zou ik niet zo resoluut zijn, mijn verwachting is dat Japan zeker geowned zal worden door Nintendo tov de 360.
    Dat was deze generatie ook zo. Maar heb je het verschil tussen Sony en Nintendo gezien? Sony domineerd gewoon in Japan en die paar restjes waren voor Nintendo.
    pi_30703760
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 18:50 schreef Notorious het volgende:
    Hoeveel % is het marktaandeel van Nintendo gedaald sinds Yamauchi weg is en Iwata de boel regelt?

    Know your infooo!!!111
    Wanneer je de Cube zoals het hoort meerekent onder Yamauchi's bewind 0%
      zondag 18 september 2005 @ 19:03:53 #18
    26098 Notorious
    100% pure hatred
    pi_30703783
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 19:00 schreef Tomasso het volgende:

    [..]

    Die mensen zullen zeker inzien dat de controller van de Revolution veel beter is geschikt voor shooters. Daarnaast hebben Xbox en PS niet zo'n "heel trouwe" fanbase, dus die zullen makkelijker overstappen. Het klinkt nu vreemd zoals ik het zeg, het is ook moeilijk uit te leggen.

    Maar het zou me iig niets verbazen mochten veel Xbox en PS2 owners volgende generatie voor de Revolution kiezen.
    Lijkt me moeilijk om Halo fans over te halen aangezien Halo niet op de Revolution zal komen. Verder denk ik niet dat Sony 3rd veel support kwijt raakt aan Nintendo ze gaan eerder naar Microsoft. Zie Ridge Racer.

    Verder heeft Microsoft zijn 3rd party support verbeterd ten opzichte van vorige generatie. Dus ik zou maar niet te snel juichen en Sony heeft MGS4 alweer weten te strikken.

    Tot nu toe heb ik nog geen games gezien om me over te halen en alleen een controller is niet genoeg. Dus we zullen zien.
      zondag 18 september 2005 @ 19:04:17 #19
    38229 kanaiken
    Een lieve gezeisde kanaiken
    pi_30703796
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 18:55 schreef Notorious het volgende:

    [..]

    Alleen jammer dat de shooter fans bij de XBOX fanbase zitten en ook bij Sony en denk je dat die alleen om een controller opeens voor de Revolution gaan?
    Dat is inderdaad geen onrealistisch beeld
    Stel dat er geen hypothetische veronderstellingen bestaan.
    Is dit een schijnvraag waarin het antwoord al besloten ligt?
    >>> Geen referrertje in sigs <<<
      zondag 18 september 2005 @ 19:04:21 #20
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_30703799
    Overigens heb ik al een tijdje geen ps2 titel in de top 3 zien staan van software in Japan, wel ds en gba games
    welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
      zondag 18 september 2005 @ 19:04:38 #21
    26098 Notorious
    100% pure hatred
    pi_30703806
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 19:03 schreef Xrenity het volgende:

    [..]

    Wanneer je de Cube zoals het hoort meerekent onder Yamauchi's bewind 0%
    De kloof tussen XBOX en GC is de laatste tijd alleen maar groter geworden.
    pi_30703809
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 18:55 schreef Notorious het volgende:

    [..]

    Alleen jammer dat de shooter fans bij de XBOX fanbase zitten en ook bij Sony en denk je dat die alleen om een controller opeens voor de Revolution gaan?

    Iedereen zei ook keyboard + muis is beter dan een controller en toch hadden de Halo games verkoopcijfers waar je u tegen zegt.
    Mensen zijn helemaal niet zo loyaal als je denkt
      zondag 18 september 2005 @ 19:05:02 #23
    71435 King_of_cubes
    Infantiele klootzak
    pi_30703820
    Veel casuals kunnen niet door de kleurtjes heen prikken en vinden Nintendo kiddy vervolgens kopen deze (pubertjes?) de console niet. Dit heeft tot gevolg dat sommige third partys hun titels of alleen voor PS2 en Xbox uitbrengen of dat de titels slechter verkopen op de cube.
    pi_30703851
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 18:55 schreef Notorious het volgende:

    [..]

    Alleen jammer dat de shooter fans bij de XBOX fanbase zitten en ook bij Sony en denk je dat die alleen om een controller opeens voor de Revolution gaan?

    Iedereen zei ook keyboard + muis is beter dan een controller en toch hadden de Halo games verkoopcijfers waar je u tegen zegt.
    Dat laatste bewijst enkel dat mensen liever een console kopen voor een paar honderd euro dan een PC voor meer dan duizend. Verder zijn tobo en muis op vrijwel elke manier superieur in shooters.
    pi_30703861
    Trolls

    OP bron lijkt me ook handig...
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')