Jij hebt nooit op een NES en SNES gespeeld?quote:Nu is dit misschien wat overdreven maar hij heeft natuurlijk wel een klein beetje een punt. Maar goed, gebrek aan toffe 3rd party games is nooit veel anders geweest bij Nintendo en dat interesseert ze volgens mij ook geen kont. Iedereen die een cube heeft en/of een revo gaat kopen weet dat je een Nintendo console koopt voor de Nintendo games.
Waarom reageer je dan?quote:Veel te veel text/verspilde moeite.
Zolang ze elke console met winst verkopen maken ze zeker wel winst. Al zijn dat maar 5 miljoen consoles...quote:Op zondag 18 september 2005 16:51 schreef Notorious het volgende:
Userbase die steeds kleiner begint te worden hoe lang denk je dat dat nog winstgevend genoeg voor Nintendo zal zijn?
[afbeelding]
De markt is nog steeds groeiende maar Sony/MS gaan niet met de tijd mee, ze denken het nog steeds begin jaren 90 met steeds maar weer diezelfde controllers.quote:De markt is nog steeds groeiende maar Nintendo gaat niet met de tijd mee, ze denken dat het nog steeds begin jaren 90 is met steeds maar Mario, Zelda, Donkey Kong enz.
Jij bent een insider?quote:DS kwam alleen maar omdat PSP er was. Anders hadden ze de GBA nog steeds uitgemelkt zoals ze de eerste GameBoy 15 jaar hebben uitgemelkt met hier en daar een kleine verandering.
Misschien een wanhoopspoging, maar dan wel een hele goede. Nu al tig keer gehoord dat mensen die riepen 'Nintendo is doomed etc.' zeiden 'Nintendo is back'. vreemd uitziende ding? EEN AFSTANDBEDIENING, veel minder vreemd kan het niet he.quote:Ik zie die controller gewoon als een wanhoopspoging om terug te slaan tegen Microsoft en Sony, ik bedoel hallo kijk er naar denk je dat de massa warm gaat lopen voor dit vreemd uitziende ding? En ze waren bang dat Microsoft en Sony dit idee gingen stelen?![]()
![]()
Microsoft als geheel, maar dat is een foute vergelijking natuurlijkquote:Microsoft heeft ook altijd gezegd geen winst te verwachten met de XBOX ze wouden gewoon marktaandeel hebben en dat is ze gelukt. Die hele winst wat Nintendo maakt in een jaar maakt Microsoft in een maand.
De massa wil dit, de massa wil dat... Hou toch op. Vreemde ingewikkelde toestanden? het wordt alleen maar makkelijker!quote:Verder denkt Nintendo dat ze door met een of andere vernieuwing te komen ze de console war gaan winnen.![]()
De massa wilt geen vreemde ingewikkelde toestanden. Verder win je een console war niet met belaberde marketing zoals die van Nintendo. Ik geef Nintendo nog 2 generaties en dan is het game over.
Sony wint de volgende generatie maar het verschil tussen Microsoft zal niet zo groot zijn als deze generatie. Het verschil tussen nummer 2 en 3 (Nintendo) zal wel groter worden.![]()
Want Sony en Microsoft waren begin jaren 90 op de markt?quote:De markt is nog steeds groeiende maar Sony/MS gaan niet met de tijd mee, ze denken het nog steeds begin jaren 90 met steeds maar weer diezelfde controllers.
Wist je dat niet?quote:Jij bent een insider?
Nintendo is back? Na het zien van die afstandsbediening? Laat eerst maar games zien. Die Power Glove was ook zo innovatief maar het flopte gruwelijk net als Virtual Boy.quote:Misschien een wanhoopspoging, maar dan wel een hele goede. Nu al tig keer gehoord dat mensen die riepen 'Nintendo is doomed etc.' zeiden 'Nintendo is back'. vreemd uitziende ding? EEN AFSTANDBEDIENING, veel minder vreemd kan het niet he.
Nee hoor. Als Microsoft verliest maakt met 1 afdeling binnnen het bedrijf compenseert de winst van een andere afdeling dat. En als ze dan effe verlies moeten maken om concurrentie dwars te zitten dan kunnen ze zich dat veroorloven.quote:Microsoft als geheel, maar dat is een foute vergelijking natuurlijk
Tuurlijk.quote:De massa wil dit, de massa wil dat... Hou toch op. Vreemde ingewikkelde toestanden? het wordt alleen maar makkelijker!
ik zou zeggen doe die oog kleppen is af,....quote:Op zondag 18 september 2005 17:10 schreef Notorious het volgende:
Blaat...
Je trekt verkeerde verbanden (Nintendo is back en de afstandsbediening, enz), daarbij draai je om mijn antwoorden heen.quote:Op zondag 18 september 2005 17:10 schreef Notorious het volgende:
Spoken like a true N-tard.
[..]
Want Sony en Microsoft waren begin jaren 90 op de markt?
[..]
Wist je dat niet?
[..]
Nintendo is back? Na het zien van die afstandsbediening? Laat eerst maar games zien. Die Power Glove was ook zo innovatief maar het flopte gruwelijk net als Virtual Boy.
[..]
Nee hoor. Als Microsoft verliest maakt met 1 afdeling binnnen het bedrijf compenseert de winst van een andere afdeling dat. En als ze dan effe verlies moeten maken om concurrentie dwars te zitten dan kunnen ze zich dat veroorloven.
[..]
Tuurlijk.
Laat me raden.. Microsoft fanboy?quote:Op zondag 18 september 2005 17:20 schreef Notorious het volgende:
De oogkleppen dat Nintendo al sinds de SNES marktaandeel verliest en amper wat doet om terein terug te winnen en alleen maar met niche gimmicks komt?
Ik ben gewoon een kritische gamer.quote:Op zondag 18 september 2005 17:27 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Laat me raden.. Microsoft fanboy?
Dan is het goed.quote:Op zondag 18 september 2005 17:28 schreef Notorious het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een kritische gamer.
quote:
quote:Vindt jij. Er zijn ook genoeg mensen zoals ik. Die de ultieme combi zagen in XBOX/PS2 en de volgende generatie XBOX360/PS3.
Mario, Zelda en Donkey Kong verkochten altijd het beste op Nintendo platforms, vind je het gek dat ze vervolgen maken? Op dezelfde manier dat jij het al zat bent van Mario Zelda en Donkey Kong, kan ik het me heel goed voorstellen dat er andere gamers zijn die al zat zijn van Burnout ( 4e deel alweer ), Halo en/of Gta.quote:Waarom zou ik per se een Nintendo console moeten hebben omdat het zo anders is dan de rest? Wie zegt dat ik per se anders wil? Misschien vind ik het wel goed zo. Ik wil m'n Halo's, GTA's, Burnouts en DMC's enz. en geen 1000e Mario, Zelda, Donkey Kong enz.
quote:Op zondag 18 september 2005 17:49 schreef Notorious het volgende:
Onze hardcore Ninterrorist is er ook weer!
ja lach het maar wegquote:Op zondag 18 september 2005 17:49 schreef Notorious het volgende:
Onze hardcore Ninterrorist is er ook weer!
Yeah rightquote:Ik ben gewoon een kritische gamer
Is leuk johquote:Op zondag 18 september 2005 17:57 schreef Tomasso het volgende:
Offtopic:
Kan Notorious, die hier duidelijk alleen maar zit te trollen, geen Revolution-topic ban krijgen?
Hij voegt werkelijk niets toe aan dit topic, zit hier alleen maar Nintendo af te kraken, leest niet naar de argumenten van mensen die met hem in discussie gaan en komt zelf met but argumenten.
Dat komt misschien voor bij de mensen met wie jij omgaat de meeste die ik ken hebben een XBOX of PS2 of beide en soms nog een DC of GC als 3e of 4e console.quote:Ik ken serieus niemand met een Ps2 en Xbox. Mensen hebben of een Xbox, of een Ps2. Dat zal de eerste tijd ook wel zo zijn met de next gen consoles omdat mensen niet zooveel geld te besteden hebben. Misschien jij wel, dan is dat mooi voor je!
Nou dat is dan best wel snel aangezien dat franchises zijn die pas erbij zijn gekomen en niet al sinds de jaren 80 bestaan.quote:Mario, Zelda en Donkey Kong verkochten altijd het beste op Nintendo platforms, vind je het gek dat ze vervolgen maken? Op dezelfde manier dat jij het al zat bent van Mario Zelda en Donkey Kong, kan ik het me heel goed voorstellen dat er andere gamers zijn die al zat zijn van Burnout ( 4e deel alweer ), Halo en/of Gta.
Enige spel op de GC die ik boeiend vond was Mario Kart en voor alleen Mario Kart haal ik geen console in huis.quote:Verder wil ik even kwijt dat ik deze generatie een Xbox, en twee keer een Ps2 gehaald heb, die nu allemaal weer verkocht zijn. Aan mijn Xbox heb ik nog het meest plezier beleefd. Helaas vallen die consoles in het niet bij mijn Gamecube, waar ik nog elk weekend plezier aan beleef ( ssbm ).
Hallo dit is een forum moet iedereen het met elkaar eens zijn ofzo?quote:Op zondag 18 september 2005 17:57 schreef Tomasso het volgende:
Offtopic:
Kan Notorious, die hier duidelijk alleen maar zit te trollen, geen Revolution-topic ban krijgen?
Hij voegt werkelijk niets toe aan dit topic, zit hier alleen maar Nintendo af te kraken, leest niet naar de argumenten van mensen die met hem in discussie gaan en komt zelf met but argumenten.
Zodra je een shooter met de revo controller heb gespeeld wil je geeneens meer halo spelen met die trage shit sticks.quote:Waarom zou ik per se een Nintendo console moeten hebben omdat het zo anders is dan de rest? Wie zegt dat ik per se anders wil? Misschien vind ik het wel goed zo. Ik wil m'n Halo's, GTA's, Burnouts en DMC's enz. en geen 1000e Mario, Zelda, Donkey Kong enz.
Wil dat ook zeggen dat dat bij de gemiddelde gamer zo is?quote:Op zondag 18 september 2005 18:01 schreef Notorious het volgende:
[..]
Dat komt misschien voor bij de mensen met wie jij omgaat de meeste die ik ken hebben een XBOX of PS2 of beide en soms nog een DC of GC als 3e of 4e console.
Waarom zou je in godsnaam een character veranderen als deze character miljoenen voor je binnen haalt? En daarnaast, de games van Mario, Zelda etc. zijn vaak wel heel anders en kwalitatief vaak uitstekende games.quote:[..]
Nou dat is dan best wel snel aangezien dat franchises zijn die pas erbij zijn gekomen en niet al sinds de jaren 80 bestaan.
Ja, de nieuwe controller is idd precies hetzelfde als de vorige generatie.quote:[..]
Enige spel op de GC die ik boeiend vond was Mario Kart en voor alleen Mario Kart haal ik geen console in huis.
M'n GBA ligt ook onder een dikke laag stof. Met Nintendo is het altijd weer oude wijn in nieuwe zakken...
[subJou zocht ik netquote:Op zondag 18 september 2005 18:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
No-No-Notorious
He is... He is... No-No-Notorious
Wij niet, IGN en meerdere sites/mensen wel. Die beschrijven de ervaring als volgt:quote:Op zondag 18 september 2005 18:05 schreef Notorious het volgende:
Wie zegt dat het zo geweldig speelt heb je er al mee gespeeld?
Idd.... Lijkt me echt super stoer, richten en met je z button ff shootenquote:Op zondag 18 september 2005 18:04 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Zodra je een shooter met de revo controller heb gespeeld wil je geeneens meer halo spelen met die trage shit sticks.
Dit is gewoon even logisch nadenken chap.quote:Op zondag 18 september 2005 18:05 schreef Notorious het volgende:
Wie zegt dat het zo geweldig speelt heb je er al mee gespeeld?
En daarom komen ze nu met de Revolution. Heerlijk dat je het nu toegeeft, zijn we daar ook klaar mee.quote:Met Nintendo is het altijd weer oude wijn in nieuwe zakken...
Mario Partyquote:Waarom zou je in godsnaam een character veranderen als deze character miljoenen voor je binnen haalt? En daarnaast, de games van Mario, Zelda etc. zijn vaak wel heel anders en kwalitatief vaak uitstekende games.
Ik wist dat dit zou gebeuren Nintendo komt met een vernieuwend ding en N-fans over de hele wereld gaan deze shit zo overhypen en doen alsof het Gods gift to gamers is... net zoals jullie met Connectivity en Dual Screen deden... en uiteindelijk is het gewoon een gimmick.quote:Ja, de nieuwe controller is idd precies hetzelfde als de vorige generatie.
Ja, de DS is idd precies hetzelfde als de GBA. En nogmaals: de DS is geen antwoord op de PSP.
Etc.
Microsoft en Sony hadden tenminste online gaming unlike Nintendo. Dat was opzich al een hele vooruitgang ten opzichte van de 32-64 bit generatie. Alsof Mario Party deel 454356 en Mario Tennis deel 124234 en Mario Golf deel 234235 zoveel verschillen met hun voorgangers.quote:Gelukkig is alles bij Sony en Microsoft beter, en komen ze daar met altijd hele nieuwe spellen die niet maar 1 dingetje verschillen t.o.v. hun voorganger
Mag ook wel na de N64.2 wat was zo nieuw aan de GC?quote:Op zondag 18 september 2005 18:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En daarom komen ze nu met de Revolution. Heerlijk dat je het nu toegeeft, zijn we daar ook klaar mee.
Het probleem hier is dat jij het helemaal crap vind. Ik vind het gewoon erg tofquote:Op zondag 18 september 2005 18:11 schreef Notorious het volgende:
Ik wist dat dit zou gebeuren Nintendo komt met een vernieuwend ding en N-fans over de hele wereld gaan deze shit zo overhypen en doen alsof het Gods gift to gamers is... net zoals jullie met Connectivity en Dual Screen deden... en uiteindelijk is het gewoon een gimmick.
Sony's online gaming was idd wel erg goedquote:Microsoft en Sony hadden tenminste online gaming unlike Nintendo. Dat was opzich al een hele vooruitgang ten opzichte van de 32-64 bit generatie. Alsof Mario Party deel 454356 en Mario Tennis deel 124234 en Mario Golf deel 234235 zoveel verschillen met hun voorgangers.![]()
De button layoutquote:Op zondag 18 september 2005 18:13 schreef Notorious het volgende:
Mag ook wel na de N64.2 wat was zo nieuw aan de GC?
Wij overhypen niets. Waarom is het voor jou toch zo moeilijk de realiteit onder ogen te zien en te zeggen dat dit gewoon een heel goed concept is en dat dit waarschijnlijk veel fijner gaat gamen.quote:Op zondag 18 september 2005 18:11 schreef Notorious het volgende:
[..]
Ik wist dat dit zou gebeuren Nintendo komt met een vernieuwend ding en N-fans over de hele wereld gaan deze shit zo overhypen en doen alsof het Gods gift to gamers is... net zoals jullie met Connectivity en Dual Screen deden... en uiteindelijk is het gewoon een gimmick.
Jammer dat je niet op de rest reageertquote:[..]
Microsoft en Sony hadden tenminste online gaming unlike Nintendo. Dat was opzich al een hele vooruitgang ten opzichte van de 32-64 bit generatie. Alsof Mario Party deel 454356 en Mario Tennis deel 124234 en Mario Golf deel 234235 zoveel verschillen met hun voorgangers.![]()
Wat was er na de PS1 zo nieuw aan de PS2? En na de PS2 zo nieuw aan de PS3?quote:Op zondag 18 september 2005 18:13 schreef Notorious het volgende:
[..]
Beste controller deze generatie voor mij, terugkeer 2D gameplay (Donkey Kong Jungle Beat, Viewtiful Joe) en ik vond de GB Player en de GBA-Cube connectivity ook best okay, al zijn die laatste 2 niet echt een succes geworden.quote:Op zondag 18 september 2005 18:13 schreef Notorious het volgende:
[..]
Mario Party serie scoort gemiddeld een 7.0. Dat is best netjes, en dat betekent dat het leuk is voor fans van het genre, en misschien voor andere mensenquote:
Niemand heeft Connectivity zitten hypen. Ik vond het een kutideequote:Ik wist dat dit zou gebeuren Nintendo komt met een vernieuwend ding en N-fans over de hele wereld gaan deze shit zo overhypen en doen alsof het Gods gift to gamers is... net zoals jullie met Connectivity en Dual Screen deden... en uiteindelijk is het gewoon een gimmick.
Dude, je begint echt vervelend te worden, want je heb geen fucking idee waar je over praatquote:Microsoft en Sony hadden tenminste online gaming unlike Nintendo. Dat was opzich al een hele vooruitgang ten opzichte van de 32-64 bit generatie. Alsof Mario Party deel 454356 en Mario Tennis deel 124234 en Mario Golf deel 234235 zoveel verschillen met hun voorgangers.![]()
Dat zeiden ze ook over de GC... de GC zou de PS2 wel effe afmaken... pffff man zelfs XBOX heeft dat ding geslacht en begon helemaal van scratch zonde naam in de gamebizz. Al 2e x achtelkaar verslagen door newbies in de console buisiness. Sorry hoor maar ik ben een beetje sceptisch....quote:Op zondag 18 september 2005 18:19 schreef Radjesh het volgende:
Notorious.....
Slik het nu maar, Big N gaat ownen met de Revolution
Dat is helemaal niet gezegd van de GC. Overigens vind ik het zwakjes dat je niet ingaat op onze argumentenquote:Op zondag 18 september 2005 18:24 schreef Notorious het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook over de GC... de GC zou de PS2 wel effe afmaken... pffff man zelfs XBOX heeft dat ding geslacht en begon helemaal van scratch zonde naam in de gamebizz. Al 2e x achtelkaar verslagen door newbies in de console buisiness. Sorry hoor maar ik ben een beetje sceptisch....
Wijs jij onze fanboy-argumenten maar aan. Dan wijzen wij die van jou aan. Kijken wie meer fanboy argumenten heeft, wij met z'n allen of jij in je eentje. Ik weet het antwoord.quote:Op zondag 18 september 2005 18:30 schreef Notorious het volgende:
Jullie argumenten zijn fanboy argumenten...
Wacht maar wanneer de verkoopcijfers komen. Dan zullen we zien. Nintendo richt ze nu nog meer op de niche markt met die ding.
De XBOX heeft vrijwel geen bestaan in Japan en nog staat hij 2e wereldwijd, het is een nieuw merk het heeft gewoon een voormalig marktleider verslagen die 20 jaar game geschiedenis heeft. Als niet Nintendo dan niet vethard ingemaakt is dan weet ik het ook niet.quote:En volgens mij heeft de Xbox de GC toch niet echt "vet hard" ingemaakt. Ik kan het mis hebben, maar volgens mij scheelt het marktaandeel maar een aantal procent...
Wel de nieuwe OP gebruikt?quote:Op zondag 18 september 2005 18:33 schreef MMaRsu het volgende:
In Japan heeft de Xbox zeker niet gewonnen.
Volgende topic staat al klaar, drukte per ongeluk op invoeren ipv preview
Ja ik heb wel de nieuwe OP gebruiktquote:Op zondag 18 september 2005 18:36 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wel de nieuwe OP gebruikt?
Notorious... Eigenlijk zou hem alleen al om z'n signature niet serieus moeten nemen
Dat doen ze al sinds 1996.quote:Nintendo heeft gewoon verkeerde beslissingen gemaakt.
Ik denk dat die wel gaan komen. Developers zullen de mogelijkheden inzien en ik ga ervanuit dat ze graag willen devven voor de Revolution. En anders hebben we altijd nog Retro, die volgens insiders bezig is met een vette shooterquote:Op zondag 18 september 2005 18:37 schreef Rodie83 het volgende:
Nu is het louter te hopen voor de revo aanhangers die ook wel eens een zware shooter willen spelen, dat die shooters ook gaan uitkomen. Zelfde voor racegames van serieuzer niveau dan Mariokart.
Iets snap ik niet. Je vindt Nintendo een kutbedrijf, maar tegelijkertijd ben je blijkbaar toch erg in Nintendo geïnteresseerd.quote:Op zondag 18 september 2005 18:40 schreef Notorious het volgende:
Zijn jullie de verkoopcijfers van Metroid Prime 2 al vergeten?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |