quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:41 schreef MMaRsu het volgende:
TT aangepastom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen opnieuw. (De verbinding met de database server werd verbroken tijdens een handeling.)
Had de nieuwe al klaar staanquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:46 schreef Retuobak het volgende:
Waarom moest dat vorige topic zo snel dicht?
Had je ook wel een linkje naar deze kunnen geven.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Had de nieuwe al klaar staanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:#8. 360 Doesn't Have Legend of Zelda
We don't want to dwell on the obvious, but it is an important point, especially since you're reading a Nintendo-centric channel and not a Microsoft one. Xbox 360 may have a lot of things going for it, but the platform doesn't have The Legend of Zelda franchise -- and it never will. If you want to control series hero Link in an all new home console adventure, you can only do it with Nintendo Revolution. And the same is true for all of Nintendo's major games, from Mario to Pikmin, F-Zero and Kid Icarus. You can only find them on one next generation platform and it's not Xbox 360. Considering that millions of gamers have stayed loyal to the Big N through the years simply because they adore these characters and franchises, you'll definitely want to consider this point when planning your next hardware purchase.
Geniaal stukje jaquote:Op woensdag 23 november 2005 08:43 schreef Xrenity het volgende:
Waarom je de 360 moet skippen en moet wachten op de Rev
Van IGNom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
[afbeelding]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
2006, wanneer precies weet niemand. In ieder geval niet Q1. Ik gok op Q2/Q3.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:43 schreef kepler het volgende:
wanneer komt de Revolution eigenlijk uit?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
#7. Girls and Grandpas Will Play Revolutionquote:Op woensdag 23 november 2005 13:40 schreef Ruzbeh het volgende:
Het is helemaal geen bullshit.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou m'n grandpa weet waarschijnlijk niet meer wat een tv is, laat staan een computer, maar m'n girl gaat er zeker wel op gamen hoorquote:Op woensdag 23 november 2005 14:10 schreef Retuobak het volgende:
#7. Girls and Grandpas Will Play Revolutionom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tja, ken zat meiden die ook gewoon PC, PS2 of Xbox titels spelen. En tja, m'n oma (opa's zijn beiden overleden) kan niet eens meer die knopjes indrukken, dus dat zie ik sowieso niet zo gebeuren.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:18 schreef speknek het volgende:
[..]
Nou m'n grandpa weet waarschijnlijk niet meer wat een tv is, laat staan een computer, maar m'n girl gaat er zeker wel op gamen hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
BELIEVE!quote:The Revolution controller (with its accessories) will cater to both the hardcore and casual gamer in ways not possible on Xbox 360 or PlayStation 3. It will enable new and inventive games not possible on other systems. And it will potentially make games better than they have ever been before.
Veel grotere kijkafstand; mee eens. Meer karakters; dat kan nu ook al.. Grotere werelden heb je ook niet nodig.. 4x een iets kleinere is ook groter dan 1 grote.. ofzo.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:27 schreef speknek het volgende:
Ik niet helemaal. Vooralsnog wel, maar ik zie wel dat meer karakters op scherm, of bijvoorbeeld een veel grotere kijkafstand, tot nieuwe gameplay elementen kan leiden. Die hogere resolutie is natuurlijk inderdaad gewoon een upgrade.
Een grote wereld vind ik anders erg fijn hoor, ik weet niet hoe het met jou zit, maar veel andere mensen vinden de grote wereld in games als GTA:SA een erg leuke toevoeging. En dat vind ik stukken leuker dan een stel kleine maps bij elkaar. Krachterige systemen brengen simpelweg meer dan alleen betere graphics.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:30 schreef Oksel het volgende:
[..]
Veel grotere kijkafstand; mee eens. Meer karakters; dat kan nu ook al.. Grotere werelden heb je ook niet nodig.. 4x een iets kleinere is ook groter dan 1 grote.. ofzo.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, maar dan moet je trucs toe gaan passen waarbij je niet zomaar van de ene wereld naar de andere wereld kan komen, dynamisch op de achtergrond werelden gaan laden, etc. Maar dat is dan hetzelfde als de kijkafstand.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:30 schreef Oksel het volgende:
Veel grotere kijkafstand; mee eens. Meer karakters; dat kan nu ook al.. Grotere werelden heb je ook niet nodig.. 4x een iets kleinere is ook groter dan 1 grote.. ofzo.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop