Ja man! Heerlijke geruchtenquote:Op maandag 24 april 2006 09:43 schreef Cheiron het volgende:
Leuke geruchten in het laatste topic. Oh, laat er wat van waar wezen.
De eerste post van boven.....quote:Op maandag 24 april 2006 10:33 schreef BroesWillems het volgende:
waar is de OP?
Speciaal voor jou ge-edit er in gezet.... de laatste 3 topics worden al niet mee bijgehouden zie ik, maar heb ik nu even geen tijd voor.quote:Op maandag 24 april 2006 10:33 schreef BroesWillems het volgende:
waar is de OP?
quote:quote:Op maandag 24 april 2006 01:37 schreef alex4allofyou het volgende:
Op IGN's Messageboard is een rumour over de controller. Men beweert dat de add-on Nunchak stick ook een gyroscopische functie (dmv een accelero sensor) heeft...
Zo onwaarschijnlijk vind ik het eigenlijk helemaal niet. Matt gaf hier ook al stiekum aanwijzingen voor op de Podcast.quote:Zou mooi zijn![]()
quote:Op maandag 24 april 2006 12:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik gis helemaal niet, die Revolution wordt toch geen fuck waard.
een schamele 200 euriquote:
THQ kondigt twee Revolution launchgames aanquote:THQ, de developer en uitgever van de verschillende SpongeBob games, heeft aangegeven dat het bedrijf twee titels voor de Nintendo Revolution in ontwikkeling heeft. Deze games zullen beschikbaar zijn bij de launch van het nieuwe apparaat.
De aangekondigde titels zijn een nieuwe SpongeBob SquarePants-game en Avatar: The Last Airbender. Meer info over beide games zal onthuld worden op de E3 in mei.
Veel plezier danquote:Op maandag 24 april 2006 13:33 schreef MMaRsu het volgende:
Ey k hoorde dat die spongebob game wel lachen was op de Revo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |