Zullen ze dan ook gelijk Final Fantasy Crystal Chronicles 2 onthullen met filmpjes?quote:Op maandag 8 mei 2006 11:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Over 10 uur begint het al met Square die Final Fantasy Wii zal aankondigen
Jazeker, en FFIII voor de DS en Mario Basketball 3 on 3.quote:Op maandag 8 mei 2006 11:58 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Zullen ze dan ook gelijk Final Fantasy Crystal Chronicles 2 onthullen met filmpjes?
Lijkt me een goed idee.quote:Op maandag 8 mei 2006 11:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ohw, en morgen tijdens de persconferentie hoeft wmb de OP er niet in, gewoon topic met [Wii ...] en that's it. Geen vreemde titels ofzo, en gewoon de sluiter opent een nieuw topic.
Who cares, we want the Nintendo conferencequote:Op maandag 8 mei 2006 11:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jeej, livestream ?quote:Op maandag 8 mei 2006 11:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kan mij niet hard genoeg gaanquote:Op maandag 8 mei 2006 12:36 schreef Cheiron het volgende:
Zal morgen wel hard gaan met die topics. Zelfs nu zonder echt nieuws gaat het snel.
Huh?quote:Op maandag 8 mei 2006 12:57 schreef BMH het volgende:
Nintendo is de enige die een live stream heeft.... Sony & M$ zul je achteraf moeten downloaden.
Nee, ik ben niet op de E3 aanwezig, Lexie en Fliepke onder andere welquote:Op maandag 8 mei 2006 13:01 schreef Oksel het volgende:
Zit Roy nu al in de States dan?
Nein. Niemand heeft Sony of M$ live.. Alleen Nintendo.quote:Op maandag 8 mei 2006 13:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Huh?
IGN heeft alles toch gewoon live?
Hoe zijn hun aan kaarten gekomen? Omdat ze voor Fok! "werken"?quote:Op maandag 8 mei 2006 13:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet op de E3 aanwezig, Lexie en Fliepke onder andere wel
Yup, ze zijn FOK!games afgevaardigdenquote:Op maandag 8 mei 2006 13:04 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Hoe zijn hun aan kaarten gekomen? Omdat ze voor Fok! "werken"?
quote:Op maandag 8 mei 2006 13:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yup, ze zijn FOK!games afgevaardigdenTotaal 8 man.
Geen idee hoe het allemaal precies werktquote:Op maandag 8 mei 2006 13:08 schreef Cheiron het volgende:
Hoeveel kaarten kon Fok krijgen eigenlijk?
18:30quote:Op maandag 8 mei 2006 13:10 schreef alex4allofyou het volgende:
Volgens mij is het al eens gezegd, maar ik weet t niet meer zeker:
Hoe laat is de Nintendo conference NLse tijd?
Niet interessant dusquote:Op maandag 8 mei 2006 12:57 schreef BMH het volgende:
Nintendo is de enige die een live stream heeft.... Sony & M$ zul je achteraf moeten downloaden.
Wie zijn de overige zes eigenlijk?quote:Op maandag 8 mei 2006 13:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Yup, ze zijn FOK!games afgevaardigdenTotaal 8 man.
Subtle, VagereHein, Strolie, Steeven, Mooswief en Belvederequote:
Ben eerlijk gezegdt wel benieuwd wat hun nu met de controller doen....quote:Op maandag 8 mei 2006 13:29 schreef Junkie het volgende:
--Comic-Break--
Little Gamers
[afbeelding]
*Stiekem ben ik ook benieuwd naar de Sony PersConf.*
ik bedoelde het meer in de geest van, hoeveel ideeen ze van de WiiController hebben gegapt...quote:Op maandag 8 mei 2006 13:36 schreef Soloman het volgende:
Ik ook, want alhoewel ik meer voel voor Nintendo, zie ik ook wel leuke dingen in de PS3
Gelukkigquote:Op maandag 8 mei 2006 13:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
De PS3 controller zal er gewoon hetzelfde uitzien als de PS2 controller, maar dan draadloos. There, you heard it first on FOK!
Niets geen motionsensors hoor
Dat past goed bij hun slogan van vorig jaar.... Welcome Chang3quote:Op maandag 8 mei 2006 13:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
De PS3 controller zal er gewoon hetzelfde uitzien als de PS2 controller, maar dan draadloos. There, you heard it first on FOK!
Niets geen motionsensors hoor
En dit heeft ie vandaag verandert in:quote:4. New Wii Mario shown on video, but not playable
Hij heeft kennelijk nieuwe informatie.quote:4. New Wii Mario shown on video, but not playable [EDIT: Er, I change my mind]
of hij wordt helemaal niet geshowed...quote:Op maandag 8 mei 2006 13:47 schreef alex4allofyou het volgende:
Wow, we krijgen een speelbare Mario waarschijnlijk!
Matt van IGN had op zn blog gisteren nog staan (voor wat betreft z'n predictions van de E3):
[..]
En dit heeft ie vandaag verandert in:
[..]
Hij heeft kennelijk nieuwe informatie.
Dit wordt groot...![]()
quote:'m going to make some predictions. I don't think they'll all come true. In fact, I'm expecting to be wrong on at least a couple of them, but what fun are predictions if you don't shoot for the moon? This is a blog, so of course I welcome your input on these, good or bad. And before you start posting "Matt confirms..." threads, I refer you to the beginning of this paragraph again -- you know, the bit about these being predictions, and possibly wrong ones.
Is het glas ook halfleeg bij jou?quote:Op maandag 8 mei 2006 13:50 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
of hij wordt helemaal niet geshowed...![]()
Ja en? Dat stond er al vrijdag op, het gaat om het stukje wat er vandaag bijgekomen is. Het waren predictions en kennelijk is er iets bekend geworden waardoor hij het nodig achtte om die prediction aan te passen.quote:Op maandag 8 mei 2006 13:50 schreef BroesWillems het volgende:
edit: en wat staat er nog meer op z'n blog:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |